"ბარსელონას" ყოფილმა მოთამაშემ უნიკალური რეკორდი დაამყარა

  • 30-05-2019, 12:12
  • "ბარსელონას" ყოფილმა მოთამაშემ უნიკალური რეკორდი დაამყარა

    გუშინ, ევროპა ლიგის ფინალში, ლონდონური დერბი შედგა, სადაც "ჩელსიმ" "არსენალი" 4:1 დაამარცხა და თასი აღმართა.

    ამ მატჩში, "არისტოკრატთა" მხრიდან, ერთი გოლი "ბარსელონას" ყოფილმა მოთამაშემ, პედრო როდრიგესმა გაიტანა. ამგვარად, ესპანელი ფეხბურთის ისტორიაში პირველი მოთამაშე გახდა, რომელმაც ჩემპიონთა ლიგის და ევროპა ლიგის ფინალებში გაიტანა და ასევე ევროპის სუპერთასზეც.

    ასევე, პედრო ისტორიაში პირველია, რომელმაც ინგლისური პრემიერ-ლიგა, მსოფლიო ჩემპიონატი, ევროპის ჩემპიონატი, ჩემპიონთა ლიგა და ევროპა ლიგა მოიგო.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    30 მაისი 2019 19:00

    [quote=M10 S9 D11]რა ფსიქოლოგია რის ფსიქოლოგია გუნდი გამოვიდა და დედა უტირა ბარსას როგორი დუხითაც გამოვიდნენ 0:3-ზე ორმაგად მოტივირებულები გამოვიდოდნენ 0:4-ზე კლოპს ასწავლი შენ როგორ უნდა მოხოდოს გუნდი? თან სად ენფილდზე სადაც ჯერ მარტო ფანება იმოქმედეს ბარსაზე ფსიქოლოგიურად მესის ერთი გასროლაო რა მესის გასროლა ამოკეტილი ყავდათ ბოლო დონეზე ძლივს სამი მომენტი შეუქმნა თანაგუნდელებს და იმათმაც გაუნიავეს პირველივე წუთებიან სისწრაფეში დაჩაგრეს ბარსა და მეორე ტაიმში უკვე დაღლილი გამოვიდა გუნდი დამატებითში რო გადაეყვანა ლივერს ეგ თამაში გაუქაჩავდა ბარსა? დაშლიდნენ მარტივ მამრავლებად ნუ პროფესორობთ ხოლმე რა რაღაცას
    მსდ -ვალო გამოდგა დებილი რა, იმ თამაშში კი ფებურთელებმა ნამდვილად ჩაისვარეს მარა ვალომაც ჩაისვარა. ანუ მესი ალბას დუეტი მსოფლიომ იცის და ეს კომბინაცია ლივერპულმა ჩააქვესკნელა და იქ მორჩა ბარსას თამაშიც . ვალიკოს რაიოებთან ნაცადი რობერტოს აწევით უნდოდა ფონს გასვლა მაგრამ ვერ მიართვა კლოპმა. ხო უნდა ევარაუდა ვალოს რო ლივერპული პრესინგს ითამაშებდა. ჩემი აზრით მესი არტურთან ერთად უნდა ყოფილიყო ნახევარდაცვაში, მესიმდე თავდასხმაში , მესიმდე ბურთი ვერ მიჰქონდა გუნდს. აი ნახევარდაცვაში მესი დაიჭერდა ბურთს და გამჭოლ პასებსაც გააკეთებდა ვინმე თუ კარგად გაიხსნებოდა, პრესინგის დროს ეს შესაძლებელია მარტივად, თუ გოლს ვერ გავიტანდით , აქეთ ამდენსაც ვერ შეგვიყრიდნენ მგონია, ლივერპულიც სავარაუდოდ ბევრ ჯარიმას აირებდა მესიზე, მარა რათ გინდა რაც 3-0 ზე პროფესორი ვუწოდე ვალიკოს, განმეორებითზე სრული კრახი ეგეთი ეს იყო შოკი, მოკლედ ვალიკოს და არავისი აღარ მჯერა უკვე smile

    0
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 მაისი 2019 15:55

    გილოცავ პედრიტო <3
    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: Don_Andresito
    ისე რა ყისმათა იყო. არაფერი განსაკუთრებული და ყველა დროის ერთ ერთი საუკეთესო გუნდის ძირითადის კაცი იყო.

    "არაფელი განსაკუთრებული" მაგაში ვერ დაგეთანხმები პედრიტოს არც სისწრაფე აკლდა არც დრიბლინგი და ყველაზე მნიშვნელოვანი სწრაფად აზროვნება და შესანიშნავი პასი ქონდა მითუმეტეს ბარსას იმ დროინდელ წარმატებაში აქვს საკმაო წვრილი შეტანილი ....მნიშველოვან მატჩებში სულ პროდუქტიული იყო და რაც მთავარია გოლებიც გაბქონდა

    ხო აბააა პედროა არაფერი განსაკუთრებული და დემბელე ზე ნიჭის პატრონი არაა? 😂😂😂😂 ნეტა არ გაგვეყიდა მაგრამ იმ დროს ისეთი ტრიო გვყავდა რომ არ მოუწევდა თამაშიი, დღევანდელ ბარსაში კი სულ ძირითადში იქნებოდა, დემბელე მალკომი და კოუტინიო სამივე ერთად აღებული ვერ ამოაგდებდა... ორივე ფლანგზე თამაშობს პასიც იცის და დარტყმაც, სლემბელ3ს ადგილას 10 დან 10 ივეს გაიტანდა..

    Ra shuadhi iyo aq dembele axla?

    ხო გეუბნები უვიცობის პიკია აქაურობა

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    30 მაისი 2019 14:54

    ისე, ამისი დაბრუნება ცუდი არ იქნება
    მართალია 32 ხდება, მაგრამ ის დებელე სულ დალეწილია და სანამ ცოტა ფეხზე არ დადგება, მანამ შეცვლის ხოლმე, 2/3 სეზონი გაქაჩავს სერიოზულად
    თან ტიპი ბარსას ლეგენდაა, არ მითხრათ, რომ არაო

    3
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    30 მაისი 2019 14:11

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: Don_Andresito
    ისე რა ყისმათა იყო. არაფერი განსაკუთრებული და ყველა დროის ერთ ერთი საუკეთესო გუნდის ძირითადის კაცი იყო.

    "არაფელი განსაკუთრებული" მაგაში ვერ დაგეთანხმები პედრიტოს არც სისწრაფე აკლდა არც დრიბლინგი და ყველაზე მნიშვნელოვანი სწრაფად აზროვნება და შესანიშნავი პასი ქონდა მითუმეტეს ბარსას იმ დროინდელ წარმატებაში აქვს საკმაო წვრილი შეტანილი ....მნიშველოვან მატჩებში სულ პროდუქტიული იყო და რაც მთავარია გოლებიც გაბქონდა

    ხო აბააა პედროა არაფერი განსაკუთრებული და დემბელე ზე ნიჭის პატრონი არაა? 😂😂😂😂 ნეტა არ გაგვეყიდა მაგრამ იმ დროს ისეთი ტრიო გვყავდა რომ არ მოუწევდა თამაშიი, დღევანდელ ბარსაში კი სულ ძირითადში იქნებოდა, დემბელე მალკომი და კოუტინიო სამივე ერთად აღებული ვერ ამოაგდებდა... ორივე ფლანგზე თამაშობს პასიც იცის და დარტყმაც, სლემბელ3ს ადგილას 10 დან 10 ივეს გაიტანდა..

    Ra shuadhi iyo aq dembele axla?

    1
    barcamilan
    barcamilan სტუმარი [?]

    30 მაისი 2019 13:23

    ბართომეუს თუ უნდა რო სკამი გადაირჩინოს ვალვერდე უნდა გაუშვას და თუ ვალვერდეს არ უშვებს დელიჰტის გარდა მინიმუმ ორი მეგატრანსფერი უნდა გააკეთოს შეტევაში და ფორვარდის პოზიციაზე .ეს მანაც კარგად იცის მართლა ?ლე ხოარაა არა ?ლეს ამდენ ხანს მანდ ვინ გააჩერებს ლაპორტასაც კი მოკეტილი აქვს და ან ერთს იზამს ან მეორეს ამაში დარწმუნებული ვარ სხვაგვარად მას არ აპატიებენ ეს ბარსელონაა პირველი მერცხალი ხოარაა არა ? ჟურნალიუგები კი ასეთ რამეებს ზაფხულამდე კიდე ათასჯერ დაწერენ ეგაა მათი პურის ფული ამიტო დაველოდოთ მოვლენებს მე მაინც მჯერა რო ცხელი ზაფხული გველის...ბოლოს ერთს დავამატებ რაც არ გვკლავს ის გვაძლიერებს ვისკა ბარსა

    0
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    30 მაისი 2019 12:54

    ციტატა: Don_Andresito
    ისე რა ყისმათა იყო. არაფერი განსაკუთრებული და ყველა დროის ერთ ერთი საუკეთესო გუნდის ძირითადის კაცი იყო.

    "არაფელი განსაკუთრებული" მაგაში ვერ დაგეთანხმები პედრიტოს არც სისწრაფე აკლდა არც დრიბლინგი და ყველაზე მნიშვნელოვანი სწრაფად აზროვნება და შესანიშნავი პასი ქონდა მითუმეტეს ბარსას იმ დროინდელ წარმატებაში აქვს საკმაო წვრილი შეტანილი ....მნიშველოვან მატჩებში სულ პროდუქტიული იყო და რაც მთავარია გოლებიც გაბქონდა

    1
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    30 მაისი 2019 12:40

    ციტატა: messi-neymar
    მასე
    ციტატა: saba_xavi
    ციტატა: Don_Andresito
    ისე რა ყისმათა იყო. არაფერი განსაკუთრებული და ყველა დროის ერთ ერთი საუკეთესო გუნდის ძირითადის კაცი იყო.

    ძალიან ჭკვიანი ფეხბურთელი იყო და უბურთოდ გადაადგილებაში ერთ ერთი საუკეთესო იყო. აი როგორც სუარესზე იდება დღეს განხილვები რლგორ უთავისუფლებს სივრცეებს თანაგუნდელებს პედროსაც იგივე ფუნქცია ქონდა.
    მასე ვერ ვიტყოდი იმ სქემაში ძალიან კარგად ჯდებოდა და თავის საქმეს ასრულებდა. ამიტომ იყო ძირითადის მოთამაშე თორე გვარდიოლას არ გაუჭირდებოდა მისი მოშორება როგორც ეს ეროოს, იბრას და რონალდინიოს გაუკეთა.

    ჭკვიანი რო იყო და თავის საქმეს რო კარგად ასრულებდააგაში ორი აზრი არაა. პროსტა არც განსაკუთრებული სისწრაფე ქონდა და არაფერი. მარა ისეთი რამე ევალა რასაც იდეალურად გააკეთებდა. გვარდის თემა იყო პედროს მოხოდვა თორე ვალვერდესნსირს პედროს საუკეთესო ვერსია რო მიცე მოკლავს. მაშინ ყველა ჭკვიანი იყო და ყველა კითხულობდა თამაშს სეიდუ კეიტაც კი. სხვანაირად ვერ მოხვდებოდი ბარსაში

    3
    გასულია
    messi-neymar Culé [?]

    30 მაისი 2019 12:31

    მასე
    ციტატა: saba_xavi
    ციტატა: Don_Andresito
    ისე რა ყისმათა იყო. არაფერი განსაკუთრებული და ყველა დროის ერთ ერთი საუკეთესო გუნდის ძირითადის კაცი იყო.

    ძალიან ჭკვიანი ფეხბურთელი იყო და უბურთოდ გადაადგილებაში ერთ ერთი საუკეთესო იყო. აი როგორც სუარესზე იდება დღეს განხილვები რლგორ უთავისუფლებს სივრცეებს თანაგუნდელებს პედროსაც იგივე ფუნქცია ქონდა.
    მასე ვერ ვიტყოდი იმ სქემაში ძალიან კარგად ჯდებოდა და თავის საქმეს ასრულებდა. ამიტომ იყო ძირითადის მოთამაშე თორე გვარდიოლას არ გაუჭირდებოდა მისი მოშორება როგორც ეს ეროოს, იბრას და რონალდინიოს გაუკეთა.

    2
    გასულია
    saba_xavi Culé [?]

    30 მაისი 2019 12:22

    ციტატა: Don_Andresito
    ისე რა ყისმათა იყო. არაფერი განსაკუთრებული და ყველა დროის ერთ ერთი საუკეთესო გუნდის ძირითადის კაცი იყო.

    ძალიან ჭკვიანი ფეხბურთელი იყო და უბურთოდ გადაადგილებაში ერთ ერთი საუკეთესო იყო. აი როგორც სუარესზე იდება დღეს განხილვები რლგორ უთავისუფლებს სივრცეებს თანაგუნდელებს პედროსაც იგივე ფუნქცია ქონდა.

    0
    --------------------
    once a cule!!!
    always a cule!!!
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    30 მაისი 2019 12:18

    ისე რა ყისმათა იყო. არაფერი განსაკუთრებული და ყველა დროის ერთ ერთი საუკეთესო გუნდის ძირითადის კაცი იყო.

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge