პსჟ-მ დე ლიტხის ტრანსფერზე ფსონი გაზარდა

  • 30-05-2019, 03:07
  • პსჟ-მ დე ლიტხის ტრანსფერზე ფსონი გაზარდა

    "პარი სენ-ჟერმენი" "აიაქსის" ცენტრალური მცველის, მატიას დე ლიხტისთვის აქტიურად იბრძვის.

    როგორც იცით, 19 წლის ჰოლანდიელი მოთამაშის ტრანსფერის მთავარი პრეტენდენტი "ბარსელონაა", თუმცა კატალონიური კლუბი სირთულეებს გადაეყარა. კერძოდ, როგორც გავრცელდა ინფორმაცია, "ლურჯ-ბროწეულისფერები" სატრანსფერო შეთავაზებას არ გააუმჯობესებენ.

    De Telegraaf-ის ინფორმაციით კი, "პარი სენ-ჟერმენი", "ბარსელონასგან" განსხვავებით, მზადაა ახალგაზრდა ფეხბურთელში 85 მილიონი ევრო გადაიხადოს. დე ლიხტის აგენტისთვის, მინო რაიოლასთვის კი დიდი საკომისიოები პრობლემას არ წარმოადგენს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    30 მაისი 2019 14:56

    აჰა, გამოჩნდა შეიხიც
    მეთქი სადაა აქამდე!!! მადრიდელებმა რომ გამოყვეს ცხვირი, შეიხმაც არ დააყოვნა

    სავარაუდოდ პსჟ-ში გადავა
    დე ლიხტი/მარკინიოსი როგორ მოგწონთ დაცვის ცენტრი? არც კუთხურებისას ექნებათ იოლი საქმე მოწინააღმდეგის მცველებს

    0
    barcamilan
    barcamilan სტუმარი [?]

    30 მაისი 2019 13:22

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: gio-rakitich
    ისე ეხლა რო დაიწეროს ოფიციალურად აზარი ბარსელონას ფეხბურთელია!! smile რა ღAდაობა იქნება იმენა სრული სამძიმარი იქნება რეალისთვის და ფანებისთვის რათქმაუნდა laughing

    sad aq chven choilar prezidents magis tavi.

    თავი კი აქ დავასკლინტე ზედ ტრა?ი არ აქ თორე

    ბართომეუს თუ უნდა რო სკამი გადაირჩინოს ვალვერდე უნდა გაუშვას და თუ ვალვერდეს არ უშვებს დელიჰტის გარდა მინიმუმ ორი მეგატრანსფერი უნდა გააკეთოს შეტევაში და ფორვარდის პოზიციაზე .ეს მანაც კარგად იცის მართლა ?ლე ხოარაა არა ?ლეს ამდენ ხანს მანდ ვინ გააჩერებს ლაპორტასაც კი მოკეტილი აქვს და ან ერთს იზამს ან მეორეს ამაში დარწმუნებული ვარ სხვაგვარად მას არ აპატიებენ ეს ბარსელონაა პირველი მერცხალი ხოარაა არა ? ჟურნალიუგები კი ასეთ რამეებს ზაფხულამდე კიდე ათასჯერ დაწერენ ეგაა მათი პურის ფული ამიტო დაველოდოთ მოვლენებს მე მაინც მჯერა რო ცხელი ზაფხული გველის...ბოლოს ერთს დავამატებ რაც არ გვკლავს ის გვაძლიერებს ვისკა ბარსა

    0
    გასულია
    Maradona გულშემატკივარი [?]

    30 მაისი 2019 12:56

    ციტატა: MALUMA
    მომდევნო სეზონში მინდა ჩემპიონთა ლიგის ფინალში "ელ კლასიკო" გაიმართოს და 0-0-ზე 94 წუთზე მესიმ შეაგდოს პენალტი და მოვუგოთ მსაჯდრიდის რეალს! ისინი ამაყობენ 3 ჩემპიონთა ლიგის ზედიზედ "ყიდვით" და ჩვენ ვიამაყებთ ამით და ამდენ სირცხვილს ჩამოვიწმენდთ ევროტურნირებზე რაც კი განგვიცდია!

    ციტატა: MALUMA
    მომდევნო სეზონში მინდა ჩემპიონთა ლიგის ფინალში "ელ კლასიკო" გაიმართოს და 0-0-ზე 94 წუთზე მესიმ შეაგდოს პენალტი და მოვუგოთ მსაჯდრიდის რეალს! ისინი ამაყობენ 3 ჩემპიონთა ლიგის ზედიზედ "ყიდვით" და ჩვენ ვიამაყებთ ამით და ამდენ სირცხვილს ჩამოვიწმენდთ ევროტურნირებზე რაც კი განგვიცდია!

    პენალტის მაგივრად სათამაშო ეპიზოდიდან რო შეაგდოს არაა?

    2
    გასულია
    NS50 გულშემატკივარი [?]

    30 მაისი 2019 12:18

    Es jurnalistebi jer moigoneben informacias da atrialeben.mteli dge 10000 statias aqveyneben, da sagamos isev tviton uaryofen. joy chven kide seriozulad gvjera neimaris dabrunebis, valverdes wasvlis da de ligtis mosvlis triumph

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    30 მაისი 2019 12:10

    ციტატა: gio-rakitich
    ისე ეხლა რო დაიწეროს ოფიციალურად აზარი ბარსელონას ფეხბურთელია!! smile რა ღAდაობა იქნება იმენა სრული სამძიმარი იქნება რეალისთვის და ფანებისთვის რათქმაუნდა laughing

    sad aq chven choilar prezidents magis tavi.

    0
    barcamilan
    barcamilan სტუმარი [?]

    30 მაისი 2019 11:32

    https://www.youtube.com/watch?v=TAYRhuhRaMo

    ნეიმარი და ბარსა

    0
    გასულია
    basa7 ფანი [?]

    30 მაისი 2019 11:06

    ვინ გვეომება პსჟ თუ რეალი ამას არ აქვს გადამწყვეტი მნიშვნელობა, მნიშვნელოვანი ის არის რომ დე ლიხტს დეიონგისგან განსხვავებით ბარსას ღირებულებები ნაკლებად აწუხებს და რამდენად გვინდა მართლა ესეთი ფეხბურთელი რომელიც თავის ხუშტურებს, მითუმეტეს რაიოლას გადამკიდე აქაც გააგრძელებს ტუ ვიყიდეთ. მივხედოთ იმ ტოდიბოს და იქნება ამაზე ბერვრად უკეთესი შეგვრჩეს ხელში. ამას ეხვეწე ახლა. სწორად იქცევა ბარსა რომ არაფერს არ ცვლის. აქ გამოჩნდება დე ლიხტის რეალური სახე

    7
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    30 მაისი 2019 11:02

    Mokled delixtis axlobeli romviyo vetyodi rom am fsonis gazrda gamozrdebs azri araaqvs imitomrom amfuls klubs uxdian da tviton tuarunda iq wasvla am klubma 300 milionamde gazardos tuginda fsoni Anu amit imis tqmaminda rom tuunda barselona tuunda klubi sadac tituls moigebs da zgaprul karieras sheiqmnis movides tuarada sadac wava iqac warmatebas vusurveb ranairad sheidzleba psg shi gindodes wasvla ??? Roca barselonaa tan da iqit liverpuli manunitedi liverpulshic arurchevdi wasvlas imitomrom iq van deiki aris da 5-6 weli isiqneba lideri da es qveshemdomivit iqneba magas jobia barsashi movides pike daberda umto axalgazrdaa da kargi mewyvile gamova ertad karg duets sheqmnian chemiazrit barsashi mova esbichi da ragaca sisuleleebi ase suldaiwereba imitomrom jurnalistebi amit fuls aketeben de lixtma tqva rom jer nakrebshi maqvs satamasho da mere davjdebi da gadavwyvitavo da amatma am natqvams atasi kudi gamoabes zogma Manchesteris formac chaacva da ravici nu mokled raiolac kai chatlaxia da swordac shveba icis rom mis klients barsa unda magram sxva klubebidan titqos gazrdili shemotavazebebi modis da unda aidzulos barsa rom gauumjobesos kontraqti amas chalichobs da es wyaroebi rasac weren araa gamoricxuli mino rom raiolas dakvetebs asrulebdnen

    0
    გასულია
    sany ფანი [?]

    30 მაისი 2019 09:16

    ამ თემასთან არაფერ შუაშია მაგრამ გამოდის მესი ვალვერდეს მხარს უჭერს თორე აქამდე გაუშვებდნენ და რატო ნეტა, იქნებ იმიტო რო მაგრად გადაიჯვა მაგ ბიჭმა თავზე მაგას არგეტინის ნაკრები გონია უკვე ბარსელონა რო კრიშოს თავის ძმაკაცები სასტავები აყენოს ჩმორი ტრენერიც აწყობს მაგისთვის და ეგეთია ვალიკო თუ რავიცი ავადმყოფი ცხვირა, მაგრად აღარ მესიმპატიურები ლეო იმედია ვცდები, არავის მიუძღვის იმხელა დანაშული ამ კრიზისში რო ჩავარდა ბარსელონა როგორიც იმ ოთხთვალა პრეზიდენტს ეხლა ვიღაცას გაუშვებს აბიდალს ან ვიღაცას და იმაზე შეიწმინდავს ხელებს, მესის მონააა იმენა ტიპი ჩმორი!!!

    5
    გასულია
    MeGauchoSi გულშემატკივარი [?]

    30 მაისი 2019 09:04

    კუმანი თუ მოვიდა მოიყვანს ამას...

    0
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    30 მაისი 2019 08:42

    ვინაა ეს პსჟ მოუ@@ან დედის გლანდები მაგის დამაარსებელს.. ფუ რა გულის ამრევი გუნდია ყველგან ყველაფერზე რო გვეკიდება დედა@@@@ცი მაგათი ყველასი ვინც მანდ თამაშობს ან გადასვლას აპირებს

    1
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    barcamilan
    barcamilan სტუმარი [?]

    30 მაისი 2019 08:28

    ნეიმარზე თუ მიდის ჩალიჩი ეგ ახვრები ამის ფასს კიდევ გაზრდიან მოიცათ..
    ერთი რამ ნათელია ვალვერდე თუ არ გაუშვა და ესეც დაკარგა ბართომეუს დედას მოუტ??ავენ

    ციტატა: geofcb
    პსჟ კიარა ხელაიფი გვეომება მაგას რო შეახტა სამირ ნასრი.
    6-1 ვერ გამოუღია ჯერ და მაგის ბრალია!

    იმ 6:1 თის ავტორი სახლში უზის და ..მაგარია გამოიღო დ იმხელა მერს საჯაროთ ვირთხა აჭამეს

    0
    გასულია
    romani23 Culé [?]

    30 მაისი 2019 07:58

    შეეშვით მაგის დედას შე...(ვე)...ცი. ამის "მადა" და კაპრიზები უკვეა აუტანელი და მერე-მერე რა იქნება?!.

    2
    geofcb
    geofcb სტუმარი [?]

    30 მაისი 2019 05:02

    პსჟ კიარა ხელაიფი გვეომება მაგას რო შეახტა სამირ ნასრი.
    6-1 ვერ გამოუღია ჯერ და მაგის ბრალია!

    5
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 მაისი 2019 03:47

    კაროჩე პესეჟე იმენა გვეომება რაა შანსი არაა ნეიმარს ვერ დავიბრუნებთ

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Zaali გულშემატკივარი [?]

    30 მაისი 2019 03:40

    Karocheee moixnaa tvinii tu unda gadmovides es grizmanoba ramaimunobaa ki ara ki araa idi nax** bliad raaa tuarginda

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge