"ბარსელონას" ფილოსოფია ვალვერდეს იცავს

  • 30-05-2019, 00:24
  • "ბარსელონას" ფილოსოფია ვალვერდეს იცავს

    ცუდი სეზონის მიუხედავად, კლუბის პრეზიდენტი, ჟოზეპ მარია ბართომეუ "ბარსელონას" მთავარ მწვრთნელს, ერნესტო ვალვერდეს მხარს უჭერს და მის გაშვებას არ აპირებს.

    საინტერესოა ის ფაქტი, რომ ბოლოს "ბარსელონამ" მწვრთნელი თანამდებობიდან 16 წლის წინ გაათავისუფლა. მას შემდეგ, "ბლაუგრანამ" 6 თავკაცი გამოიცვალა.

    ლუი ვან გაალი

    ჰოლანდიელი სპეციალისტი 2003 წელს დაითხოვეს.

    რადომირ ანტიჩი

    ანტიჩმა ვან გაალი ჩაანაცვლა და "ბარსელონას" ხელმძღვანელობის ნდობაც მიპოვა. თუმცა, როდესაც კლუბის პრეზიდენტი ჟოან ლაპორტა გახდა, მან თავისი არჩევანი სხვა მწვრთნელზე შეაჩერა.

    ფრანკ რაიკარდი

    ახალი მწვრთნელი ფრანკ რაიკარდი გახდა, რომელმაც კლუბში ამ პოზიციაზე 5 წელი გაატარა. მისი ბოლო სეზონი საუკეთესო არ ყოფილა, მაგრამ ლაპორტამ ის კონტრაქტის ამოწურვის ბოლომდე არ გაუშვა.

    პეპ გვარდიოლა

    საუკეთესო მწვრთნელი კლუბის ისტორიაში. ის გუნდს 2008-12 წლებში ედგა სათავეში. ესპანელმა თანამდებობა თავისით დატოვა, იმის მიუხედავად, რომ ახალ კონტრაქტს სთავაზობდნენ.

    ტიტო ვილანოვა

    მან პეპ გვარდიოლას საქმე გააგრძელა, მაგრამ მხოლოდ ერთი სეზონით... დაკავებული პოსტი ჯანმრთელობის მდგომარეობის გაუარესების გამო დატოვა.

    ტატა მორტინო

    ტატას კარგი დასაწყისი ჰქონდა. არგენტინელს შეეძლო ტრებლი მოეგო, მაგრამ სეზონი უტიტულოდ დაასრულა. საბოლოოდ, მან კლუბის დატოვება გადაწყვიტა.

    ლუის ენრიკე

    გვარდიოლას შემდეგ, მანაც მოიგო ტრებლი. კლუბში სამი სეზონი გაატარა. "ბარსელონა" ენრიკეს ახალ კონტრაქტს სთავაზობდა, მაგრამ ზეწოლის გამო, კატალონიური გრანდი მაინც დატოვა.

    ერნესტო ვალვერდე

    შესაძლოა, იყოს მეშვიდე მწვრთნელი, რომელსაც არ გაათავისუფლებენ. მას მხარს უჭერენ - ლიონელ მესი, ჟორდი ალბა, ივან რაკიტიჩი, ჟერარდ პიკე და ჟოზეპ მარია ბარომეუ.

    თუ "ბარსელონა" ამ ფილოსოფიასაც არ უღალატებს, ერნესტო მომავალ სეზონშიც "ბლაუგრანას" მთავარი მწვრთნელი იქნება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    B A R C A წევრი [?]

    30 მაისი 2019 14:44

    წინა მწვრთნელები ამ ცხვირასგან განსხვავებით, ღირსეულები გამოდგნენ და ცუდი სეზონის თუ სხვა მიზეზების გამო თავისი ნებით დატოვეს კლუბი!

    0
    გასულია
    Diko წევრი [?]

    30 მაისი 2019 14:20

    Neta ar bodialobdet ra....... 🙃🙃🙃

    0
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    30 მაისი 2019 14:16

    ციტატა: Pyiol16
    ციტატა: M10 S9 D11
    მესი არ უჭერს მხარს არაა

    რაიცი დაგირეკა? და თუ უჭერს მაგას რატო ეკითხებიან მესია ბარსა? თუ მესი რო წავა ბარსა აღარ იქნება დააყენოს ერთი ადგილი თუ მართლა უჭერს და მაგათი დედები მივაცენზურე თუ მესის ამდენის უფლებას აძლევენ მესის საქმეა თამაში და არა სხვა საქმე

    Xo martalia gundis kapitans ar unda sheekitxo araferi da arc fexbirtis legendas nu azrovnebt egre klubma azri yoveltvis unda kiyxos gundis wevrebs da kapitans mitumetes tu rame mwvrtnels exeba shen rom gkitxon axla vinaa msoflios sauketeso fexbyrtelio etyvi mesis da aq kide landzgav kargi ra

    0
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    30 მაისი 2019 10:02

    ფუ ამის დდ ვატირე რა, რანაირი გამოვარდნა იყო ლიგიდან 2-1 0-1 ესე გავვარდნილიყავით ან რამე მსგავსით კიდე რაღაცა პონტში ვიფიქრებდი ვალიკოს დარჩენაზე, 4-0 ბარსამ როგორ უნდა წააგოს ვინმესთან . საზიზღარო კლოპ იმედია ვერაფერს ვერ მოიგებ 5 წელი smile

    0
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    30 მაისი 2019 08:20

    Enrike grdznobda zewolas da es pitalo ver grdznobs zewolas.

    2
    Pyiol16
    Pyiol16 სტუმარი [?]

    30 მაისი 2019 05:03

    ციტატა: M10 S9 D11
    მესი არ უჭერს მხარს არაა

    რაიცი დაგირეკა? და თუ უჭერს მაგას რატო ეკითხებიან მესია ბარსა? თუ მესი რო წავა ბარსა აღარ იქნება დააყენოს ერთი ადგილი თუ მართლა უჭერს და მაგათი დედები მივაცენზურე თუ მესის ამდენის უფლებას აძლევენ მესის საქმეა თამაში და არა სხვა საქმე

    5
    გასულია
    geniosi Culé [?]

    30 მაისი 2019 02:16

    ამან თუ იგივე გაიმეორა ლიგაზე ჩათვალეთ დასახვრეტი იქნება

    2
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    30 მაისი 2019 01:29

    მიდით ლომებო მიდით დაბლოკეთ გრიზმანის ტრანსფერი, მოვა შემდეგ წელს აზარი და დედის სისხლშში ჩაგაფურთხებთ. შიგ რობერტოში და რაკიტიჩში. ღირსებიც იქნებით. მაქს გომეზი მოვიდეს მეტის ღირსები არ ხართ პაკო 2 გეყოლბათ.

    2
    გასულია
    Maradona გულშემატკივარი [?]

    30 მაისი 2019 00:53

    ფუ ამის რანაირი როჟაა აქვს ფოტოებშიც ფუ ჩემი გულის ამრევი კაცი.

    2
    გასულია
    Claudio Bravo Culé [?]

    30 მაისი 2019 00:44

    ახალი მწვრთნელი ფრანკ რაიკარდი გახდა, რომელმაც კლუბში ამ პოზიციაზე 5 წელი გაატარა. მისი ბოლო სეზონი საუკეთესო არ ყოფილა, მაგრამ ლაპორტამ ის კონტრაქტის ამოწურვის ბოლომდე არ გაუშვა.
    ძალიან მინდა ორივეს დაბრუნება

    0
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    გასულია
    ♛ Messi ♛♛♣♣♔♔ ♣♛♛ გულშემატკივარი [?]

    30 მაისი 2019 00:44

    მომდევნო სეზონში რაღაც სასწაულს ველოდები ბარსასგან ტრიპლეტს თუ არა ლიგას მაინც დავდებთ იმედია მოვა კუმანი ვალვერდეს ხელში ლიგის ვერ ვეღირსებითთქო ვერ ვიტყვი მასეც წელს ძალიან ახლოს ვიყავით ლიგის მოგებასთან უბრალოდ ძალიან მოდუნდნენ ფეხბურთელები 3-0 ის შემდეგ ეგონათ რო გავედით ფინალში და ეგ არისო რომასთანაც ეგრე მოუვიდათ ვალვერდეზე მეტად ფეხბურთელები არიან დამნაშავე პირველრიგში ალბა რა მომენტები გაანიავა ამიტომ მთლად ვალვერდეს ნუ დავაბრალებთ ყველაფერს

    1
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    30 მაისი 2019 00:41

    ციტატა: geofcb
    ვალვერდეს სულ *ზე კიდია ზეწოლა, გამორთავს ტელს და ეგაა

    :D:D

    2
    geofcb
    geofcb სტუმარი [?]

    30 მაისი 2019 00:30

    ვალვერდეს სულ *ზე კიდია ზეწოლა, გამორთავს ტელს და ეგაა

    5
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    30 მაისი 2019 00:29

    თან ეს არსად წამსვლელია

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 მაისი 2019 00:28

    მესი არ უჭერს მხარს არაა

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge