რონალდ დე ბური: რონალდ კუმანი "ბარსელონას" გაწვრთნაზე ოცნებობს

  • 29-05-2019, 22:21
  • რონალდ დე ბური: რონალდ კუმანი "ბარსელონას" გაწვრთნაზე ოცნებობს

    "ბარსელონას" ყოფილი ფეხბურთელი რონალდ დე ბური აცხადებს, რომ მისი თანამემამულე, რონალდ კუმანი "ბარსელონას" გაწვრთნაზე ოცნებობს.

    "ვიცი, რომ კუმანის ერთ-ერთი უმთავრესი ოცნება "ბარსელონას" გაწვრთნაა. ეს ლოგიკურია, რადგან ამ გუნდში, ფეხბურთელობის დროს, მას შესანიშნავი დრო აქვს გატარებული. ვინ ეტყვის ასეთ კლუბს უარს?" - ციტირებს დე ბურის სიტყვებს Fox Sports.

    რონალდ კუმანი "ბარსელონაში" 1989-1995 წლებში თამაშობდა. მიუხედავად იმისა, რომ მცველი იყო, ჰოლანდიელმა 264 თამაშში 88 გოლი გაიტანა. სწორედ მისმა გოლმა მოაგებინა გუნდს ჩემპიონთა თასი ისტორიაში პირველად, 1992 წელს.

    კუმანი, ამჟამად, ჰოლანდიის ნაკრებს წვრთნის. მას ერნესტო ვალვერდეს ერთ-ერთ პოტენციურ შემცვლელად მოიაზრებენ. თავად კუმანი ნაკრებში დარჩენის გარანტიას არ იძლევა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    emzari გულშემატკივარი [?]

    30 მაისი 2019 10:32

    დროზე სანამ გუნდის გადარჩენის შანსი არსებობს თორე მერე გვიანი იქნება

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 მაისი 2019 00:14

    ხოდა მოიყვანეთ მერე მოიყვანეთ

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    30 მაისი 2019 00:00

    მოიყვანონ ეს კაცი

    1
    გასულია
    Serenity. გულშემატკივარი [?]

    29 მაისი 2019 23:53

    შესთავაზონ რა ამ კაცს, სხვა რანაირად თქვას რომ მზად არის და უნდა მოსვლა. ალეგრებზე რო კარგავენ დროს, გველოდება აგერ ტიპი. ფეხბურთი როგორ ათამაშოს იცის, ახალგაზრდებთან მიდგომა იცის, ვარსკვლავებთან მუშაობა იცის, რაღა გვინდა მეტი unamused

    2
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    29 მაისი 2019 23:42

    Valverde aris unamuso da utrako kaci au ramezizgeba magis suyvelaferi gawyda shemazizga barselona nagavi kaci verxvdeba ubralod yvelas romdzuls ??? Wavides sharshan xoundoda wasvla am miwadasayrelma rom datova da gauxangrdzliva kontraqts gaginebdi prosta bani arminda da daywyevli jobia iqneba mokvde :d

    0
    გასულია
    Bola Culé [?]

    29 მაისი 2019 23:41

    ციტატა: barcamilan
    ეს ტყულა არ იქნებოდა იქ შტაბში რა

    ექვსკურსია და დასვენება ზღვაზე და ბუნებაში და კაფეში ვიცი მე და არა შტაბში

    ვფიქრობ გამოკითხეს მზად იყო თუ არა რო რამე წამოსულიყო ნაკრებიდან და რა ვითარება იქნებოდა ამ ყოველივეს შემდეგ მის ირგვლივ. ასეთი ელემენტარული ინფორმაციის მისაწოდებლადაც კი ჩავიდოდა კუმანი იმდენად უყვარს და უნდა ბარსელონას გაწვრთნა.

    1
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    29 მაისი 2019 23:15

    ციტატა: GiorgiM86
    გრიზმანი რომ გვყოლოდა, რომას და ლივერპულს უპრობლემოდ გავცდებოდით.

    გრიზმანმა მოატყუა 1 მოატყუა 2 მოატყუა 3 მოატყუა 4 დარტყმაა! არის! blush

    0
    გასულია
    Johan cruyff13 Culé [?]

    29 მაისი 2019 23:11

    მოიყვანეთ ეს მაინც.

    0
    --------------------
    მე ფეხბურთს ვუყურებ, ვისაც შედეგი აინტერესებს უყუროს ტაბლოს.
    გასულია
    professor1984 Culé [?]

    29 მაისი 2019 22:59

    გააგდონ ეგ დაჯღანულ როჟიანი ვალვერდე და მოიყვანონ ეს კაცი ,რა დაჯღანული როჟააქვს იმ დაჯღანულ ფეხბურთს ათამაშებს გუნდს ეს დედამოხნული. მეზიზღება ეგ კაცი დიდი სიამოვნებით მიუნგრევდი მაგ დაჯღანულ როჟას.

    4
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    29 მაისი 2019 22:47

    Valverdes ajobebs plius didi fexburti aqvs natamashebi da tan holandielia da de iongtan mushaoba advilad gamouva da de lixttanac mokled icis aman racunda qnas da aqve davanateb malkomis gamshvebs movukitxe yvelaferi xeli ardaakarot tu axali mwvrtneli mova tuarada codvaa valverdes xelshi

    2
    გასულია
    kluivert გულშემატკივარი [?]

    29 მაისი 2019 22:37

    კუმანი კი არა ვანგაალიც მენატრება ამ
    ყ.ე ვალვერდეს ხელში.

    2
    barcamilan
    barcamilan სტუმარი [?]

    29 მაისი 2019 22:34

    ეს ტყულა არ იქნებოდა იქ შტაბში რა

    ექვსკურსია და დასვენება ზღვაზე და ბუნებაში და კაფეში ვიცი მე და არა შტაბში

    0
    გასულია
    Dantesa წევრი [?]

    29 მაისი 2019 22:30

    მოდი რონალდ შენ შენს ოცნებას აისრულებ ჩვენ კიდევ ჩვენსას ვალოდიას წასვლით

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV