ჟორდი ალბა: ფანები ტიტულების მოგებით გავანებივრეთ

  • 28-05-2019, 18:11
  • ჟორდი ალბა: ფანები ტიტულების მოგებით გავანებივრეთ

    "ბარსელონას" მარცხენა მცველმა, ჟორდი ალბამ 2018/19 წლების სეზონი შეაჯამა.

    "ახლა, გუნდს ძალიან რთული დრო უდგას, რადგან ტრებლის მოგებასთან ახლოს ვიყავით, მაგრამ საბოლოოდ, ამის გაკეთება ვერ მოვახერხეთ."

    "კარგია ეს თუ ცუდი, ძალიან ბევრი ტიტულის მოგებით ხალხი გავანებივრეთ, მოგება კი საკმაოდ რთულია. ლა ლიგაში გაჩემპიონება უნდა დავაფასოთ, რადგან ისე ჩანს, თითქოს, თუ მხოლოდ ეს ტიტული მოიგე, სეზონი წარუმატებელია."

    "ლივერპულთან" და "ვალენსიასთან" მარცხს თუ არ ჩავთვლით, პერსონალურად ჩემთვის ეს საუკეთესო სეზონი გამოვიდა, მაგრამ, როგორც ყველა ადამიანი, მეც ვუშვებ შეცდომებს და ამის არ უნდა მრცხვენოდეს."

    "გუნდი ბოლომდე იბრძოდა, თუმცა "ვალენსიას" წინააღმდეგ ჩვენი საუკეთესო თამაში ვერ ვაჩვენეთ."

    "ახლა, დროა ძალები აღვიდგინოთ, როგორც ფიზიკურად, ასევე მენტალურად." - ციტირებს ჟორდი ალბას სიტყვებს Marca.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ჟორდი ალბა
    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    George10
    George10 სტუმარი [?]

    29 მაისი 2019 14:42

    ციტატა: M10 S9 D11
    ხო განსაკუთრებით ამ სეზონში გაგვანებივრეთ -_-

    კაი კაცო, ხო არ გვატყუებ? კეეე გაგვანებივრე ლივერპულთან რას ლაპარაკობ ის ორი გოლი მაგრად გაიტანე

    1
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 მაისი 2019 00:23

    ხო განსაკუთრებით ამ სეზონში გაგვანებივრეთ -_-

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    29 მაისი 2019 00:21

    შე დედამ..ლო რეალმა ბოლო 4 დან წელს ვერ მოიგო ლიგა მარტო და ბოდიშებს უხდიან ფანებს. სისხლში აქვთ ამპარტავნება. ჩაგდებული წელი და 2 მწვრთნელს აგდებენ თუ საჭიროა. აქ კიდე გადააყოლეს გუნდი 1 კაცს. ალბას განცხადება კიდე ისე ჟღერს მადლობა თქვით ამაზეცო, სნუ სოფლის გუნდი ვართ და სულ არ გაქვთ თავმოყვარეობა? მარსელოზე მეტ ხელფასს რო იღებ შე დედა..ლო როგორ ამბობ მაგას? დსიკიდეთ ყველა, ალაბა დაითრიეთ და მიალპეთ ეს სკამზე. პრესასთან უერთიერთობა კიდე აუკრძალეთ და ბოდიში მოაჯ..ნეთ თორე კამპ ნოუმ უნდა გააყრუოს სტვენაში პურველივე თამაშში

    1
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    28 მაისი 2019 22:36

    ალბა რა ნერვების მომშლელი ტიპია)) მაგრა არმევასება..
    რავქნა რო ბარსას იგროკია..სხვა გუნდის წევრი რო ყოფილიყო უფრო არ დამევასებოდა

    2
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    28 მაისი 2019 19:45

    აუ შემზიზღდა ეს ფეხბურთელი. რანაირ კომენტარებს აკეთებს, შე ვირო ლეღვის ჩირო, მილიონებს გიხდიან ყველა ბარსას ფეხბურთელს ტიტულები რო მოიგოთ, რას ქვია გაგანებივრეთ, განებივრებაა რაც რეალმა გააკეთა 5 წლიწადში 4 ლიგა. ლა ლიგის მოგება უკვე მოგვბეზრდა ყველას, ჩემპიონთა ლიგაზე გვაჩვენეთ თქვენი ძალა

    6
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    pd10 გულშემატკივარი [?]

    28 მაისი 2019 19:30

    არეკადრება ბარსას ფეხბურთელს ასეთი გამოსვლები!! რასქვია ფანები გაანებივრა ტიტულების მოგებით? მეტი რაიმე სხვა დანიშნულება აქვს ფეხბურთში ამის თამაშს? პიროვნულად ნულია ეს კაცი ჩემ თვალში კაი ხანია და ააცმევინონ გუნდიდან დროულად)) იმისმაგივრად რო ბოდიში მოიხადოს რაებს ლაპარაკობს ტიპი....

    6
    გასულია
    ozbeta Culé [?]

    28 მაისი 2019 19:20

    აჰა, ანუ ჩვენი ბრალია ლივერპულთან რომ ეძინა გუნდს, ალბამ თქვა ძაან გაბლატავდნენ ჩვენი ფანებიო და დაეხმარა ლივერპულს ფინალში გასვლაში

    12
    გასულია
    jigliga Culé [?]

    28 მაისი 2019 19:16

    ალბა როცა არ ლაპარაკობ უკეთესი ხარ და რაც შეეხება განებივრებას რაც გუნდი წლიურად უზარმაზარ თანხას ხარჯავს რო გუნდი გაძლიერდეს ტოპ ვარკლვლავებით კრავს გუნდს და აღზრდილი ფეხბურთელებიდან დროს არ აძელევენ სათამაშოს არავის ლა ლიგის მოგებაც დაგვამადლე ახლა მირჩევნია 5 წელი ვერ მოიგოთ ვერაფერი და ჩემპიონთა ლიგა მოიგოთ სადაც ტოპ გუნდები არაინ და ანახო როგორია ძალა ბარსელონასი ვიდრე წარაკუა ლა ლიგის გუნდებთან ფონს გახავიდე

    4
    გასულია
    Ikks Culé [?]

    28 მაისი 2019 18:38

    სწორს ამბობს, გაგვანებივრეს ბოლო ათწლეულში ტიტულებით, სად გვქონდა იმის ფუფუნება ადრე ლიგის ვერ მოგების გამო გავბუტულიყავით )) მაგრამ მთავარს ვერ ხვდება რო თასი კიარა ფეხბურთია მნიავნელოვანი ეს დდნატირები ! ისტორიის ფურცლებს ლამაზად ვწერდით და ახლა სამ ბურთიანი ჰანდიკაპებით სამარცხვინოდ ვწერთ. ანუ, ალბა უტვინო *** ხარ

    8
    გასულია
    aleko1296 გულშემატკივარი [?]

    28 მაისი 2019 18:19

    ამან პირიქით რამე რო არიბაზროს და მის კისერზე როა ლივესთან 80 % წაგება იმას რატო არბაზრობს უნდა მიაყენონებინონ ამას

    11
    პარტნიორები
    Flashscore.ge