მარიო კემპესი: რონალდუ გუნდური მოთამაშეა, მესი კი ეგოისტია

მარიო კემპესი: რონალდუ გუნდური მოთამაშეა, მესი კი ეგოისტია

ყოფილმა არგენტინელმა ფეხბურთელმა, მარიო კემპესმა "ბარსელონას" კაპიტანზე, ლიონელ მესიზე ისაუბრა.

"მესი არის მესი და მესი არის "ბარსელონა". როცა ის მოედანზეა, მზად უნდა იყო, რადგან არ იცი როდის გაგირთულებს ცხოვრებას. თუმცა, მესი არ უნდა გვაკვირვებდეს, ჩვენ უკვე ვნახეთ თუ როგორ აკეთებს ის ყველაფერს, ამის მიუხედავად, ვფიქრობ, ლეომ თამაშს მოუკლო, მაგრამ მაინც უნდა, რომ ყველაფერი თვითონ გააკეთოს."

"აქამდე მასში გუნდურ მოთამაშეს ვხედავდი, ახლა კი მის მოქმედებებში ეგოიზმს ვხედავ. კრიშტიანუზე კი შეიძლება პირიქით ითქვას, ახლა ის გუნდისთვის თამაშობს, და არა საკუთარი თავისთვის."

"ჩვენ, არგენტინელები მესის ვაკრიტიკებთ, რადგან ჩვენიანის გაკრიტიკებაში სპეციალისტები ვართ. თუ მკითხავთ, ვისთან ვისურვებდი თამაშს, გიპასუხებთ - მესისთან... იმიტომ, რომ მარადონასთან უკვე ნათამაშები მაქვს." - ციტირებს მარიო კემპესის სიტყვებს AS.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #19 28 მაისი 2019 01:09
    1
    რა ლეოს ბრალია ყველა მას რომ ატენის ბურთს. არავის არ შეუძლია არც შეტევაში ბურთის წამოღება არც მწვავე პასის გაკეთება და არც დარტყმა...
    --------------------
    #infinit8iniesta
    Culé [?]
    #18 27 მაისი 2019 21:50
    1
    ეს მაგარი ფეხბურთელი იყო მაგრამ ეხლა ეტყობა მარაზმშია და არ უნდა გვეწყინოს.
    vako
    სტუმარი [?]
    #17 27 მაისი 2019 20:43
    6
    მამაშენი კარგი კაცი იყო! შენ Yლე ხარ!!!! :))))დდდ

    ციტატა: jaba1001
    ციტატა: davitichi925
    ციტატა: I love barca
    ეგოისტი მესი იმიტომ არის რომ ყველა თანაგუნდელს ასისტს და პასსი ეგ უკეთებს და გოლს ატანინებს.
    რონალდოს გუნდურობა იმაში ჩანს რომ თავად იტანს გოლს და სხვები უკეთებენ პასებს
    ვინც მეთანხმება დააკომენტარეთ☺👍

    iseti egoistia penaltic ki gaatamasha😁

    1000%

    საღოლ ბრატ მართალი ხარ!!! <3

    მამაშენი კარგი კაცი იყო! შენ Yლე ხარ!!!! :დდდდდდდდდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 27 მაისი 2019 20:37
    4
    ვაააააააააა ხაააააააააააააა ხაააააააააააააააა
    Culé [?]
    #15 27 მაისი 2019 20:26
    3
    ციტატა: davitichi925
    ციტატა: I love barca
    ეგოისტი მესი იმიტომ არის რომ ყველა თანაგუნდელს ასისტს და პასსი ეგ უკეთებს და გოლს ატანინებს.
    რონალდოს გუნდურობა იმაში ჩანს რომ თავად იტანს გოლს და სხვები უკეთებენ პასებს
    ვინც მეთანხმება დააკომენტარეთ☺👍

    iseti egoistia penaltic ki gaatamasha😁

    1000%
    წევრი [?]
    #14 27 მაისი 2019 20:12
    2
    ციტატა: I love barca
    ეგოისტი მესი იმიტომ არის რომ ყველა თანაგუნდელს ასისტს და პასსი ეგ უკეთებს და გოლს ატანინებს.
    რონალდოს გუნდურობა იმაში ჩანს რომ თავად იტანს გოლს და სხვები უკეთებენ პასებს
    ვინც მეთანხმება დააკომენტარეთ☺👍

    iseti egoistia penaltic ki gaatamasha😁
    წევრი [?]
    #13 27 მაისი 2019 20:06
    6
    შური, შური და შური! არგენტინაში როგორც ჩანს ჩვენზე ნაკლები შური არ იციან.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 27 მაისი 2019 20:05
    3
    ეგოისტი მესი იმიტომ არის რომ ყველა თანაგუნდელს ასისტს და პასსი ეგ უკეთებს და გოლს ატანინებს.
    რონალდოს გუნდურობა იმაში ჩანს რომ თავად იტანს გოლს და სხვები უკეთებენ პასებს
    ვინც მეთანხმება დააკომენტარეთ☺👍
    წევრი [?]
    #11 27 მაისი 2019 19:30
    0
    მესი უფრო განსაკუთრებულია და ასე ჩანს თითქოს ეგოისტია,არადა ყველა იმას ვერ აკეთებს რასაც ლეო აკეთებს მოედანზე,აი რონალდუს გუნდურობა კი სად ნახა ამან არვიცი,მიაწოდე ფოდნოსით ბურთი და კი შეაგდებს,,ლეო კი ქმნის ამ ყველაფერს,რაც ბევრს არ შეუძლია..
    ფანი [?]
    #10 27 მაისი 2019 18:53
    5
    მესი ეგოისტი არასდროს ყოფილა! და ცოტა კორექტულად საუბარი გმართებს მარიო კემპეს!
    წევრი [?]
    #9 27 მაისი 2019 18:53
    2
    უმადურო და უბედურო არგენტინელებო.ბარსაში მესის ხავი,ინი, პუიოლი და სხვები ყავდა და არგენტინაში ვინ ყავს.მაგაზე გაანძრიეთ თავები.
    წევრი [?]
    #8 27 მაისი 2019 18:49
    1
    Shen, arasworo da araadekvaturo!!
    Nazirala da dauno!!
    Megobrebo, sheundet gtxovt 😁
    Culé [?]
    #7 27 მაისი 2019 18:20
    5
    კარგი ვინც აქ ამ საიტზე შემოდის შენი თამაში ნანახი არა აქვთ ან საიდან ექნებათ თითქმის ყველა ალბათ 1978 წელს ზემოთ არის დაბადებული მაგრამ მე ხომ კარდად მახსოვს რა ბასკეტბალისტიც იყავი ! :))))))))))))))))) გუნდში სულ 2 ფეხბურთელი გყავდათ ოსვალდო არდილესი და დანიელ პასარელა და შენ ლაპარაკობ მესიზე ?! :)))))))))))))))))))))))) რონალდოა გუნდური და მესი ეგოისტი ხო ? :)))))))))))))))))))))))))) აი შე მართლა ბასკეტბალისტო :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 27 მაისი 2019 17:50
    9
    კეჰილზე მზეობას თუ ვინმე იტყოდა არ მეგონა მარა ა ბატონო კემპესმა მოუჯოკრა ფუუუ შენი დედა მივაცენზურე შე ბანჯგვლიანო ნაგაზო მესია ეგოისტი და რონალდო გუნდური მოთამაშე? აი ეგეთი ფეხბურთის დედაც სადაც მესი ეგოისტია და რონალდო გუნდური მოთამაშე ბევრჯერ მითქვამს არ ხართ მესის ღირსი არგენტინელებო არაა!!!
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 27 მაისი 2019 17:47
    5
    არა რონო რაც ივეში გადავიდა ნამდვილად გუნდურ ფეხბურთს თამაშობს მაგრამ მესი ეგოისტი არასდროს ყოფილა და არც იქნება
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    barcamilan
    სტუმარი [?]
    #4 27 მაისი 2019 17:40
    2
    რომალდო თუ გუნდური მოთამაშეა და მესი არა და თან ეგოისტი
    ამ უაზრო სიტყვების მერე შენ ხარ გათლილი ?ლე

    ციტატა: buxo
    ბიჭოო ბურთის ამომტანი კარში დამრტყმელი და კაცის მომტყუებელი როარ გეყოლება გუნდში აიღწბს თავისტავზე თამაშს აპა რაიქნება, უნდა თუარა უხარია ამას ახლა დაცვიდან ბურთის ამოტანა ენაგადმიგდებული სირბილი წინსაუკან, ვალენსიასთან შემეცოდა მაგრად, დაცვიდან ბურტისამოტანას რომთავი დავანებოტ ტიპი ორივე კრაიზე იყო. ნეიმარის მოსვლა დაბრუნება როარგინდათ მიკვირს სიმონ. კი ¥£ეური გააკეთა მიქარა რომიგვაყარა მიწადა წავიდა მარა ფაქტია გვჭირდება მაგდედაა£რნიანი, მემივესალმები ნეიმარის დაბრუნებას, რაღაც ¥ლeური გააკეტა ბართუმეუმ რამაგისბრალია



    ადრე თუ გვიან ყველა საიდუმლოს ფარდა აეხდებაო (სოკრატის სიტყვებია ეს)


    დღეს კი დარწმუნებული ვარ ნეიმარზე და მამამისზე მეტად ამ ყველაფერის ყველაზე დიდი დამნაშავე ის ოთხთვალა პერესის ჩანერგილი ბოტი ბართომეუა
    Culé [?]
    #3 27 მაისი 2019 17:27
    4
    ახიაა შენზე მესი :დ რაც მეტს აკეთებ მეტს გაკრიტიკებენ :დ გუნდს მარტო რომ ათრევ ეგ შენი ბრაკი და ეგოისტობა ყოფილა :დ
    ფანი [?]
    #2 27 მაისი 2019 16:59
    3
    ბიჭოო ბურთის ამომტანი კარში დამრტყმელი და კაცის მომტყუებელი როარ გეყოლება გუნდში აიღწბს თავისტავზე თამაშს აპა რაიქნება, უნდა თუარა უხარია ამას ახლა დაცვიდან ბურთის ამოტანა ენაგადმიგდებული სირბილი წინსაუკან, ვალენსიასთან შემეცოდა მაგრად, დაცვიდან ბურტისამოტანას რომთავი დავანებოტ ტიპი ორივე კრაიზე იყო. ნეიმარის მოსვლა დაბრუნება როარგინდათ მიკვირს სიმონ. კი ¥£ეური გააკეთა მიქარა რომიგვაყარა მიწადა წავიდა მარა ფაქტია გვჭირდება მაგდედაა£რნიანი, მემივესალმები ნეიმარის დაბრუნებას, რაღაც ¥ლeური გააკეტა ბართუმეუმ რამაგისბრალია
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    წევრი [?]
    #1 27 მაისი 2019 16:48
    3
    არი რაღაც სიმართლის მარცვალი მაგრამ აი რონალდოძე გუნდური მოთამაშეა ეგ დიდი სისულელე იყო