ჟოზეპ ბართომეუ ხელმძღვანელობის საგანგებო შეკრებას გამართავს

  • 26-05-2019, 21:16
  • ჟოზეპ ბართომეუ ხელმძღვანელობის საგანგებო შეკრებას გამართავს

    სეზონის წარუმატებელ დასასრულს, შესაძლოა, "ბარსელონაში" ცვლილებები მოყვეს. Sport-ის ინფორმაციით, ჟოზეპ ბართომეუმ ხელმძღვანელთა საბჭოს სპეციალური შეხვედრა დანიშნა, რომლის მიზანი კლუბში შექმნილი კრიზისიდან გამოსავლის პოვნაა. 

    ხელმძღვანელობის დიდ ნაწილს სურს, კლუბი გენერალურმა დირექტორმა, პეპ სეგურამ დატოვოს, მაგრამ მას მხარს თავად ბართომეუ უჭერს. კიდევ ერთი პრობლემა ერნესტო ვალვერდეს ეხება. მისი პოსტიდან გათავისუფლება სულ უფრო მეტ ადამიანს სურს, თუმცა პრეზიდენტმა და ფეხბურთელებმა მწვრთნელს ნდომა გამოუცხადეს. 

    ეს შეხვედრა მომდევნო კვირაში შედგება და წესით, იქ რამდენიმე მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებას მიიღებენ. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 მაისი 2019 00:47

    იმედია ვალვერდეს და რაკიტიჩი კოუტინიო გასხმევინებაზე შეთანხმდებიან

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    26 მაისი 2019 23:36

    იმედია ღირსეულ გადაწყვეტილებას მიიღებენეს კი ვალვერდეს გაშვებაა

    3
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    26 მაისი 2019 22:35

    ბართოს გარდა ყველა ხვდება რო ვალიკო უნდა წავიდეს.პეპე არ მგონია სანამ ბართოა ის დაბრუნდეს.როსელთან და ბართოსთა პრობლემები ქონდა სულ მაგიტო წავიდა.აი კუმანი ან დენ ხაგი.ვალიკოს გამოუცდელი ხავიც აჯობებს.უნდა მოიყვანონ.თან სასწრაფოთ. გუნდს რეალური შემოლაწუნება ჭირდება

    9
    გასულია
    nozo777 გულშემატკივარი [?]

    26 მაისი 2019 22:11

    ციტატა: gaucho-gaucho
    ციტატა: barcamilan
    გუშინ აქ დავწერე ესეთი რამ რომ ვალვერდეს მესი კი უჭერს მხარს მეგობრობენ და კლუბიდანაც დაავალებდენ მხარი დაუჭირეო და ღიად ვერ გამოუცხადებს ბოიკოტს მეთქი და ვალენსიასთან სპეციალურად წააგეს იქნებ რომ მოხრეშონ ასე ვალვერდე მეთქი.გუშინ ამ კომენტარის მერე ბევრმა გაიცინა და არ დაიჯერა მაგრამ დღეს გავრცელდა აუდიო ჩანაწერი სადაც მესი საუბრობს ვალვერდეზე და თანაგუნდელზე ზოგიერთზე კერძოთ კი რობერტოზე და ასე შემდეგ რომ ისინი არ არიან ბარსას დონის და ასეთი რამ კაროჩე მესი გადააყენებს ვალვერდეს და აგერ ნახეთ თუარა ახლა ის ინფოც გამახსენდა ლივერპულთან რო გამოვარდა მაშინ დაიწერა რო მესი გაცოფებული იყო დაურეკა ბართომეუს და ვალვერდეს გაგდება და გუარდიოლას დაბრუნება მოსთხოვაო მაშინ ვალვერდე დავიჯერე აი პეპი კი ვერა და დღეს ასეთ სიტუაციის დროს პეპის ვიზიტი ბარსელონაში და აგერ კიდე ეს აუდიო მასალა რომელიც დადასტურდა რო მესი საუბრობს უკვე ეჭვი აღარ მეპარება რომ მესიმ ტეხნიკურად მოხრეშა ვალვერდე და მას სურს რომ პეპი დაბრუნდეს სახლში.(ეს ჩვენც გვსურს)


    ესეც ის აუდიო მასალა შეგიძლიათ ნახოთ მემგონი საშველი ახლოსაა


    https://www.youtube.com/watch?v=gh1v_RnerzE

    ფეიკია... თავიდან მეც გამიხარდა რომ ვნახე მაგრამ...

    rogor mixvdi megobaro feiki roa?

    1
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    26 მაისი 2019 22:09

    უახლოეს მომავალში გუნდში ცვლილებები არ იგეგმება.

    დღეს, 26 მაისს, გაჩნდა ინფორმაცია, თითქოს გუნდის პრეზიდენტმა, ხოსეპ მარია ბართომეუმ დირექტორთა საბჭოს დაუგეგმავი შეხვედრა დაგეგმა, რომელიც 28 მაისს უნდა გამართულიყო.

    ბევრმა იფიქრა, რომ ამ შეხვედრაზე მთავარი განხილვის საგანი ერნესტო ვალვერდეს მომავალი უნდა ყოფილიყო. თუმცა, Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, უახლოეს სამშაბათზე არანაირი შეხვედრა დაგეგმილი არ არის.

    "ბარსელონა" სამეფო თასის ფინალში "ვალენსიასთან" 1:2 დამარცხდა, რის შემდეგაც, ვალვერდეს მომავალზე საუბრები გააქტიურდა.

    2
    გასულია
    gaucho-gaucho Culé [?]

    26 მაისი 2019 22:06

    ციტატა: barcamilan
    გუშინ აქ დავწერე ესეთი რამ რომ ვალვერდეს მესი კი უჭერს მხარს მეგობრობენ და კლუბიდანაც დაავალებდენ მხარი დაუჭირეო და ღიად ვერ გამოუცხადებს ბოიკოტს მეთქი და ვალენსიასთან სპეციალურად წააგეს იქნებ რომ მოხრეშონ ასე ვალვერდე მეთქი.გუშინ ამ კომენტარის მერე ბევრმა გაიცინა და არ დაიჯერა მაგრამ დღეს გავრცელდა აუდიო ჩანაწერი სადაც მესი საუბრობს ვალვერდეზე და თანაგუნდელზე ზოგიერთზე კერძოთ კი რობერტოზე და ასე შემდეგ რომ ისინი არ არიან ბარსას დონის და ასეთი რამ კაროჩე მესი გადააყენებს ვალვერდეს და აგერ ნახეთ თუარა ახლა ის ინფოც გამახსენდა ლივერპულთან რო გამოვარდა მაშინ დაიწერა რო მესი გაცოფებული იყო დაურეკა ბართომეუს და ვალვერდეს გაგდება და გუარდიოლას დაბრუნება მოსთხოვაო მაშინ ვალვერდე დავიჯერე აი პეპი კი ვერა და დღეს ასეთ სიტუაციის დროს პეპის ვიზიტი ბარსელონაში და აგერ კიდე ეს აუდიო მასალა რომელიც დადასტურდა რო მესი საუბრობს უკვე ეჭვი აღარ მეპარება რომ მესიმ ტეხნიკურად მოხრეშა ვალვერდე და მას სურს რომ პეპი დაბრუნდეს სახლში.(ეს ჩვენც გვსურს)


    ესეც ის აუდიო მასალა შეგიძლიათ ნახოთ მემგონი საშველი ახლოსაა


    https://www.youtube.com/watch?v=gh1v_RnerzE

    ფეიკია... თავიდან მეც გამიხარდა რომ ვნახე მაგრამ...

    1
    გასულია
    gvadi1 Culé [?]

    26 მაისი 2019 21:49

    valverde tu ar gaushves. barcasrac aqvs imiji da saxeli gaqreba. xalxs barca uyvars imitom ro tavisi stili da principi aq. tu ase gaargdzeles darchebe ubralod bilbaos klasis gundi

    3
    barcamilan
    barcamilan სტუმარი [?]

    26 მაისი 2019 21:45

    გუშინ აქ დავწერე ესეთი რამ რომ ვალვერდეს მესი კი უჭერს მხარს მეგობრობენ და კლუბიდანაც დაავალებდენ მხარი დაუჭირეო და ღიად ვერ გამოუცხადებს ბოიკოტს მეთქი და ვალენსიასთან სპეციალურად წააგეს იქნებ რომ მოხრეშონ ასე ვალვერდე მეთქი.გუშინ ამ კომენტარის მერე ბევრმა გაიცინა და არ დაიჯერა მაგრამ დღეს გავრცელდა აუდიო ჩანაწერი სადაც მესი საუბრობს ვალვერდეზე და თანაგუნდელზე ზოგიერთზე კერძოთ კი რობერტოზე და ასე შემდეგ რომ ისინი არ არიან ბარსას დონის და ასეთი რამ კაროჩე მესი გადააყენებს ვალვერდეს და აგერ ნახეთ თუარა ახლა ის ინფოც გამახსენდა ლივერპულთან რო გამოვარდა მაშინ დაიწერა რო მესი გაცოფებული იყო დაურეკა ბართომეუს და ვალვერდეს გაგდება და გუარდიოლას დაბრუნება მოსთხოვაო მაშინ ვალვერდე დავიჯერე აი პეპი კი ვერა და დღეს ასეთ სიტუაციის დროს პეპის ვიზიტი ბარსელონაში და აგერ კიდე ეს აუდიო მასალა რომელიც დადასტურდა რო მესი საუბრობს უკვე ეჭვი აღარ მეპარება რომ მესიმ ტეხნიკურად მოხრეშა ვალვერდე და მას სურს რომ პეპი დაბრუნდეს სახლში.(ეს ჩვენც გვსურს)


    ესეც ის აუდიო მასალა შეგიძლიათ ნახოთ მემგონი საშველი ახლოსაა


    https://www.youtube.com/watch?v=gh1v_RnerzE

    2
    გასულია
    xavi-iniesta-messi საიტის ლეგენდა  [?]

    26 მაისი 2019 21:22

    აზრი არ აქვს. ტყულიად ლოდინს თუ რა გადაწყდება. 99% რჩება ვალვერდე.

    4
    --------------------
    Fuck The World
    barcamilan
    barcamilan სტუმარი [?]

    26 მაისი 2019 21:18

    მაშინ რაღა ჩემს ბართუშად ნიშნავს ამ სხდომას თუ პრობლემა ვინცაა იმას უჭერს მხარს ?

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge