მესიმ, პიკემ და სუარესმა "ვალენსიასთან" მატჩის შემდეგ, ავტობუსში ისაუბრეს

  • 26-05-2019, 23:58
  • მესიმ, პიკემ და სუარესმა "ვალენსიასთან" მატჩის შემდეგ, ავტობუსში ისაუბრეს

    კოპა დელ რეის ფინალში "ვალენსიასთან" მარცხის შემდეგ, "ბარსელონას" ფეხბურთელებმა - ლიონელ მესიმ, ჟერარ პიკემ და ლუის სუარესმა გუნდის ავტობუსში ისაუბრეს, იტყობინება As.

    კლუბის ვეტერანებს საუბარი გაუგრძელდათ. ავტობუსის აეროპორტში მისვლის შემდეგაც კი, თანაგუნდელებისგან განსხვავებით, მათ ტრანსპორტი არ დაუტოვებიათ. გუნდის სხვა ფეხბურთელები 10 წუთზე მეტი ელოდებოდნენ მესის, პიკესა და სუარესს, რათა სხვა ავტობუსში ჩამსხდარიყვნენ, რომელიც თვითმფრინავამდე მიიყვანდა. ჯერჯერობით უცნობია, თუ რის შესახებ საუბრობდნენ არგენტინელი, ესპანელი და ურუგვაელი.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    buxo გულშემატკივარი [?]

    27 მაისი 2019 16:34

    ციტატა: nakaidze123
    ციტატა: buxo
    სუარესს რომიეცემა ვინმეზე სალაპარაკოდ საქმე joy ვალვერდეზე მეტად მაგ ოვალიმიშლის ნერვებს joy

    თქვენ რომ მოგეცემათ სუარეზზე ეგრე საუბრის საბაბი ეგარის ცუდი, თორე როგორ გვეკლო ვალენსიასთანაც გამოჩნდა და ზოგადად სუარეზის დონე 9-იანი რომ არავინაა დღეს ეგეც ფაქტია ამიტომ დააფასეთ სუა ♥️ ხოლო ვალიკოზე გეთანხმები

    კაიძამი კაი, სუა არა შკაფი მომძორდა მაგი სიმონ უკვე ბენზემას ემსგავსება მტლად, 2წელია ლიგაზე 1გოლისმეტი ვერგაიტანა, უძახეტ სუასუა და ელპისტოლერო ელ პისტოლერო კიარა ისკიდე, ჩხუბისმეტს ვეღარაფერს აკეტებს სტადიონზესიმიონ, ლიგაზე გოლზემეტი ყვითელიბარატიაქ ტიპს

    1
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    გასულია
    messi-neymar Culé [?]

    27 მაისი 2019 11:16

    ყველა რომ გიჟდება ამ დე ლიხტზე მოიყვანეთო ვინ ინდა შეცვალოა სკამზე ხოარ დასვავენ 80 მილიონიან კაცს. კი ძაან მაგარია ჯერ კიდევ ევროპა ლიგაზე მანჩესტერთან როგორ ითამაშა მაშინ 17 იყო მგონი და ეტყობოდა რაც იქნებოდა მაგრამ ასე არ შეიძლება რომ ყვირიხართ უმტიტი გაუშვითო საკუთარი ფეხბურთელების დაფასება უნდა შეგვეძლოს. რითია ნაკლები უმტიტი ამ ბიჭზე მან ყველას დაუმტკიცა რაც შეუძლია, თქვენ არ იყავით რომ გაყვიროდით შავი მალდინიო და მსგავსი გამომათქვამები. ახლა კი ვისაც დაინახავთ მოიყვანეთო. ჯერ არავინ არ იცის როგორ ითამაშებს ბარსაში რომც მოიყვანონ. აგერ კოუტინიოც მოვიდა მაგრამ ვერ გაამართლა იმედები რასაც ველოდით. ასე რომ ჩემი აზრით ბარსელონას თავის იდენტობა და ხასიათი გააჩნია რასაც ყველამ პატივი უნდა სცეს( ვგულისხმობ ფეხბურთელებისადმი მიდგომას) სხვაგვარად დავემსგავსებით რეალს სადაც ფეხბურთელებზე მაღლა მარკეტინგი და ბიზნესი დგას. ყოველთვის ისეთ ფეხბურთელებს ყიდულობენ რომლებიც ბაზარზე მოთხოვნადია და ბევრ მაიკებს გაყიდიან. რომ გაიძახით ბარსა მეტია ვიდრე კლუბიო ეს მარტო სიტყვებად არ უნდა დარჩეს და პატივი უნდა სცეს ყველამ მათ. დიდი კლუბები ასე იქცევიან მანჩესტერი, ლივერპული ბაიერნი. ამიტომ პირველ რიგში ფანებმა უნდა სხენ პატივი ფეხბურთელებს და თუ თამაში არ წაუვათ ან ტრავმას მიიღებენ არ უნდა იყვირონ დაახვიო გუნდიდან ვერ თამაშობსო

    10
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 მაისი 2019 04:59

    ციტატა: Kaka22
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Kaka22
    რაა გევასებატ ეს სუარესი ვალენსიასტან დაგაკლატ ტორემ ლივერპულტან იფრინა დემბელეა რო ჭამტ რატო ვერ სეაგდოო ამას გაეტანა და მორცებოდა ყველაფერი

    რომელ ყველაფრის დამთავრებაზე ლაპარაკობ? 4 გოლი გაუტანა ლივერპულმა ბარსას 4 დედა მიცენზურებული გოლიი მინიმუმ დამატებითში გადასულიყო ენფილდზე თამაში დემბელეს რო კამპ ნოუზე გაეტანა მარა რა გარანტია გქონდა რო დამატებითშიც არ გაუტანდა ლივერპული ბარსას მითუმეტეს ფსიქოლოგიურად დაშლილს ნუ ლაპარაკობთ რა რაღაც ზღაპრებს დემბელემ წააგებინა თურმე ბარსას კოუტინიომ ალბამ და სუარესმა სამივემ 100%-ინანი გოლები გამაზეს ენფილდზე რაის დემბელეს რო გაიეტანა მორჩებოდა ყველაფერი

    ისე ტუ დაუკვირდი ეგ ვტქვი სეწამეს დემბელე ეგ რა ზანგიცაა კი ვიცი მარა სულ არ გამოსულა ინგლისში. აი სუარესმა რეები აკეტაა და მაინც დემნელეს კბენენ

    ძალიან მშვენიერი ფეხბურთელია დემბელე უბრალოდ ამ ცხვირგასიებულის ხელში ვერ განვითარდება არ იცის ამ კვერცხმა დემბელესნაირი ტალანტები როგორ გამოიყენოს მოედანზე როგორ განავითაროს დემბელე ამუშავონ თუნდაც ტენ ჰააგთან უბრალოდ სულ სხვანაირად აათამაშებს და ბოლომდე გახსნის დემბელეს გარეშე მკვდარი იყო მთელი სეზონი ბარსას შეტევა მკვდარი უდიდეს სამუშაოს ასრულებდა დემბო როცა თამაშობდა შეტევის სიმწვავესთან ერთად მესის უხსნიდა სივრცეს თან საკმაოდ დიდს იმიტომ რო როცა დემბელეც იყო მოედანზე მარტო მესის ვერ უყარაულებდა მეტოქე გუნდის დაცვა იმიტომ რო დემბელე გაეპარებოდათ მარა აქ ზოგიერთმა ამ ბიჭის დაფასება არ იცის და მარტო იმას უყურებენ ბურთს რამდენჯერ დაკარგავს ნეტა კოუტინიოს და სუარესს თუ დაუთვალეს რამდენჯერ დაკარგეს ბურთი მარა ეგენი ხო დემბელე არ არიან

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    geofcb
    geofcb სტუმარი [?]

    27 მაისი 2019 02:34

    ელემენტალური პატივისცემის ამბავია, აბა ხო არ იტყვიან ვალვერდემ დაახვიოს გონზე არააო, ამიტომ ამბობენ მხარს ვუჭერთო, მე ასე მგონია.
    თორე ამხელა დონის ვარსკვლავები თუ ვერ ხვდებიან რო გასაშვებია, ძაან ცუდად ყოფილა საქმე...

    4
    გასულია
    qechi Culé [?]

    27 მაისი 2019 02:33

    ციტატა: xavi-iniesta-messi
    არ მინდა ვიპროფესორო ან რამე მსგავსი, მაგრამ ერთი რაღაც მინდა ავღნიშნო.

    მოდით დავიწყოთ თავიდან. ვიყავით ტრებლის მოგების ფავორიტები და საქმე იქამდე იყო კარგად სანამ წავაგებდით 4:0-ს ლივეპულთან. მოდით ეხლა გავარჩიოთ ასე თუ ისე მოკლედ და კონკრეტულად ეს ყველაფერი...
    ვუგებთ ლივეპულს 3:0 სახლში და გასვლაზე ვაგებთ ისეთ ლივერპულთან, რომელსაც დაძაბული ბრძოლა ჰქონდა პრემიერ ლიგაში ამას პლიუს არც ერთ ფეხბურთელს არ ასვენებდა, როცა ჩვენ თითქმის მთელი სასტავი დავასვენეთ ერთი კვირის განმავლობაში და დასვენებულები გავიდნენ ძირითადი შემადგენლობა ენფილზე. ამას პლიუს ემატება კეიტას, ფირმიონიოს და სალაჰის არ ყოფნა და ასეთ ლივერპულთან ვაგებთ უშანსოდ ისე, რომ ვერც გოლს ვიტანთ და ვერც თავს ვიცავთ... ამას პლიუს მატჩის წინ ყველა საჯაროდ აცხადებდა მწვრთნელიან-ფეხბურთელიანად, რომ შარშანდელი შეცდომა არ უნდა დაგვეშვა რაც რომასთან დავუშვით და ამ ყველაფრის მიუხედავად მაინც ვნადგურდებით ლივერპულის თითქმის ნახევარ გუნდთთან თან რაც ზემოთ ავღნიშნე ამ ყველაფრის გათვალისინებით. შემდგომ მოდის კოპას ფინალი სადაც ვალნესიას ვერ ვუგებთ (კარგით ამას შევეშვათ თორემ ისევ შორს წავალ ნაწერებით)
    და ამ ყველაფრის მერე ბართომეუუ და ფეხბურთელები იძახიან, რომ ვალვერდეს მხარს უჭერენ და ყველაფერი თითქოს რიგზეა. ეს ერთი ჩვეულბრივი უიღბლობა იყო და უყურადღებობა თუ რაც არის მეტი არაფერი...
    მივდივართ ერთ დასკვნადმე რაოდენ სამარცხვინოც არ უნდა იყოს .... გამგები გაიგებს.
    ზოგი იძახის, რომ თუ მასე თვლით და აპრავებთ, რატომ ბალეშიკობთ მასეთ გუნდსო, მაგრამ (ვალვერდეს სიტყვებს გამოვიყენებ) ეს არის რაც არის...
    უბრალოდ დავკარგე მუღამი ფეხბურთის ყურების მე პირადად. 2004 წლის მერე ბარსას გულშემატკივარი ვიყავი და იმედია ეხლაც ვარ ჯერ კიდევ, მაგრამ ვერ გამიგია ამ ყველაფრის მერე... ჩემი პირველი გუნდი იყო ვისაც დავუწყე გულშემატკივრობა და სულ ვიძახდი, რომ უკანასკნელიც იქნება თქო და მგონი დგება ეგ დროც... მაგრად მიტყდება და მძიმე წარმოსათქმელია ეს ყველაფერი ჩემთვის, თუდაც წერილობით მაგრამ ისევ და ისევ ეს არის რაც არის... მადლობა ყურადღებისთვის. : )))

    სრულიად გეთანხმები პირველ რიგში სანახაობას ვბალეშიკობთ ლამაზ ფეღბურთს ისეთს რომელსაც ბარსამ შეგვაჩვია, რეკორდული შემოსავლებით რო იმშვიდებს ბართოლომეო თავს სააფთიაქო ქსელი დაამატონ და მაგას უბალეშიკოთ რამდენი პროცენტით გაზრდიან შემოსავლებს,ცალკესაკითხია ეგ შემოსავლები ხელფასებში რო მიდის, გვარდიოლამ რო ჩემპიონატი წააგო მახსოვს რამდენი თამაში იყო სადაც თავდაყირა ვიდექი სიხარულით,თამაშებს აგებდა მაგრამ 15-20 დარტყმამდე ადიოდა გუნდი. 2 წელია ვალვერდე ჩემპიონატს იგებს და ბუასილი გამიჩდა დივანზე ჯდომით გამოვა გუნდი მოიგებს 2-0, სტატისტიკა 3დარტყა, 2კუთხური, 1აფსაითი,თუ ამ სტილს მივყვეიტ მაშინ ტონი კულისი მოვიყვანოთ მახსოვს ვესთემს მოუგო 1-0 და კარში არ ქონდათ დარტყმული, ბულოსდა ბოლოს 3-0 და 4-0 ს მაინც არ წააგებს ლიგაზე

    2
    გასულია
    N1kaa გულშემატკივარი [?]

    27 მაისი 2019 02:28

    მაგრად მიტყდება ვალვერდე ბარსაში. სრული სირცხვილი. ამაზრზენი მწვრთნელი და ადამიანიც უკვე ამდენი ხნის მერე რო უტიფრად რჩება იქ სადაც არის. ის აჩკებიანი პიტალო კიდე უარესი

    ციტატა: Wtf man
    იყიდეთ ბიჭო ვინმე ან გააგდეთ ეს ვალვერდე ან რამე ქენით თორე გაისად უტიტულოდ დავრჩებით

    რა აზრიაქვს ვალიკოს ხელში ვინმეს ყიდვას პროსტო ვერ ვხვდები თორე ამ სასრავით წელს რო შანსი იყო მეტი რაგინდოდა

    2
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    27 მაისი 2019 02:08

    დე ლიხტი ბარსელონაშია ჩამოსული ფეისბუქზეც დაპოსტა ბარსელონაში გადაღებული ფოტო სადაც დეიონგთან ერთადაა და კიდევ რამდენიმე ფოტო მოკლედ დიდი ალბათობით ჩვენთან მოდის ოქროს ბიჭუნა

    2
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    გასულია
    xavi-iniesta-messi საიტის ლეგენდა  [?]

    27 მაისი 2019 01:50

    არ მინდა ვიპროფესორო ან რამე მსგავსი, მაგრამ ერთი რაღაც მინდა ავღნიშნო.

    მოდით დავიწყოთ თავიდან. ვიყავით ტრებლის მოგების ფავორიტები და საქმე იქამდე იყო კარგად სანამ წავაგებდით 4:0-ს ლივეპულთან. მოდით ეხლა გავარჩიოთ ასე თუ ისე მოკლედ და კონკრეტულად ეს ყველაფერი...
    ვუგებთ ლივეპულს 3:0 სახლში და გასვლაზე ვაგებთ ისეთ ლივერპულთან, რომელსაც დაძაბული ბრძოლა ჰქონდა პრემიერ ლიგაში ამას პლიუს არც ერთ ფეხბურთელს არ ასვენებდა, როცა ჩვენ თითქმის მთელი სასტავი დავასვენეთ ერთი კვირის განმავლობაში და დასვენებულები გავიდნენ ძირითადი შემადგენლობა ენფილზე. ამას პლიუს ემატება კეიტას, ფირმიონიოს და სალაჰის არ ყოფნა და ასეთ ლივერპულთან ვაგებთ უშანსოდ ისე, რომ ვერც გოლს ვიტანთ და ვერც თავს ვიცავთ... ამას პლიუს მატჩის წინ ყველა საჯაროდ აცხადებდა მწვრთნელიან-ფეხბურთელიანად, რომ შარშანდელი შეცდომა არ უნდა დაგვეშვა რაც რომასთან დავუშვით და ამ ყველაფრის მიუხედავად მაინც ვნადგურდებით ლივერპულის თითქმის ნახევარ გუნდთთან თან რაც ზემოთ ავღნიშნე ამ ყველაფრის გათვალისინებით. შემდგომ მოდის კოპას ფინალი სადაც ვალნესიას ვერ ვუგებთ (კარგით ამას შევეშვათ თორემ ისევ შორს წავალ ნაწერებით)
    და ამ ყველაფრის მერე ბართომეუუ და ფეხბურთელები იძახიან, რომ ვალვერდეს მხარს უჭერენ და ყველაფერი თითქოს რიგზეა. ეს ერთი ჩვეულბრივი უიღბლობა იყო და უყურადღებობა თუ რაც არის მეტი არაფერი...
    მივდივართ ერთ დასკვნადმე რაოდენ სამარცხვინოც არ უნდა იყოს .... გამგები გაიგებს.
    ზოგი იძახის, რომ თუ მასე თვლით და აპრავებთ, რატომ ბალეშიკობთ მასეთ გუნდსო, მაგრამ (ვალვერდეს სიტყვებს გამოვიყენებ) ეს არის რაც არის...
    უბრალოდ დავკარგე მუღამი ფეხბურთის ყურების მე პირადად. 2004 წლის მერე ბარსას გულშემატკივარი ვიყავი და იმედია ეხლაც ვარ ჯერ კიდევ, მაგრამ ვერ გამიგია ამ ყველაფრის მერე... ჩემი პირველი გუნდი იყო ვისაც დავუწყე გულშემატკივრობა და სულ ვიძახდი, რომ უკანასკნელიც იქნება თქო და მგონი დგება ეგ დროც... მაგრად მიტყდება და მძიმე წარმოსათქმელია ეს ყველაფერი ჩემთვის, თუდაც წერილობით მაგრამ ისევ და ისევ ეს არის რაც არის... მადლობა ყურადღებისთვის. : )))

    7
    --------------------
    Fuck The World
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 მაისი 2019 01:42

    ციტატა: D10S
    https://www.facebook.com/barcamania.ge/photos/a.2236173246416166/2412215022145320/?type=3&theater

    ალეგრი გვინდა სრული ბედნიერებისთვის ვალვერდეს სვარკა არ გვყოფნის და ახლა მაგის კატენაჩოს უნდა ვუყუროთ

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    D10S წევრი [?]

    27 მაისი 2019 01:23

    https://www.facebook.com/barcamania.ge/photos/a.2236173246416166/2412215022145320/?type=3&theater

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 მაისი 2019 01:18

    იმედია ვალიკოს გაძუყინ გეგმა შეიმუშავეს
    ციტატა: Kaka22
    რაა გევასებატ ეს სუარესი ვალენსიასტან დაგაკლატ ტორემ ლივერპულტან იფრინა დემბელეა რო ჭამტ რატო ვერ სეაგდოო ამას გაეტანა და მორცებოდა ყველაფერი

    რომელ ყველაფრის დამთავრებაზე ლაპარაკობ? 4 გოლი გაუტანა ლივერპულმა ბარსას 4 დედა მიცენზურებული გოლიი მინიმუმ დამატებითში გადასულიყო ენფილდზე თამაში დემბელეს რო კამპ ნოუზე გაეტანა მარა რა გარანტია გქონდა რო დამატებითშიც არ გაუტანდა ლივერპული ბარსას მითუმეტეს ფსიქოლოგიურად დაშლილს ნუ ლაპარაკობთ რა რაღაც ზღაპრებს დემბელემ წააგებინა თურმე ბარსას კოუტინიომ ალბამ და სუარესმა სამივემ 100%-ინანი გოლები გამაზეს ენფილდზე რაის დემბელეს რო გაიეტანა მორჩებოდა ყველაფერი

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    barcelona87 გულშემატკივარი [?]

    27 მაისი 2019 01:08

    Wuxel sizmari vnaxe,vitom zilis win aq daidi statia rom valiko gadadgao.neta wels asruldeba es sizmari?

    2
    გასულია
    Claudio Bravo Culé [?]

    27 მაისი 2019 01:07

    რა მოუშორებელი ჭირია ეს ვალვერდე

    3
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    27 მაისი 2019 00:59

    ციტატა: messi and iniesta
    ასე თუ ისე ბევრი ამბობდა წერდნენ რაჯა ნაინგოლანს ცუდი სეზონი აქვსო რაც არ უნდა ვთქვათ რომ არა რაჯა ინტეი მე-4 ადგილზე კი არა მე-6 ვერ გავიდოდა, საოცარი ფეხბურთელი დღესდღეობით სერია-ა საუკეთესო ნახევარ მცველი და რონალდოს შემდეგ საუკეთესო ფეხბურთელი, რომ არა კაზინოები სიარული, სიგარეტი მოწევა, და დისციპლინის პროგლემა ალბათ მსოფლიო ფეხბურთის საუკეთესო ნახევარმცველიც იქნებოდა რათქმა უნდა ინოსთან ერთად, ამ პროგლემების მიუხედავად რაჯას დიდი სიამოვნებით ვიცილავდი კატალონიის ბარსელონაში რა სამეული იქნებოდა რაჯა ბუსკე დე იონგი საოცრება, რაჯა რაკის ვიდალს არტურს რობერტოს ერთად ჯობია, ულოცავ ინტერის გულშემატკივარს ჩ.ლიგაზე გასვლას და მშურს რომ მათ რაჯა ჰყავს ჩვენ კი ეს ცენზურა ხალხი.

    რაც შეეხება მეირე ფეხბურთელი სერია-ა-ში ვისი თამაDითაც უდიდეს სიამოვნებას ვიღებ თურქი ათიანი ჰაკან ჩალთანოგლუა ტექნიკა პასი გამწვავება ბურთის დაჭერა მას არ აკლის კიდევ ერთხელ გამახარა და დღესაც შეაგდო ალბათ მისი ყიდვა ყვეკაზე მაგარი იქნებოდა მისი შეძენის შემდეგ სამეულუ შემდეგი იქნებოდა ჰაკანი ბუსკე დე იონგი, და ამყველაფერთან ერთად ჰაკანს ასაკიც უწყობს. ამ ორიდან ერთ-ერთი უეჭველი საყიდელია

    Rom Ara kazinoebi da ash... Ufro did fexburts itamashebda magram sauketeso an egeti tipis verasdros gaxdeboda iniestastan eg arunda axsenoda

    0
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    27 მაისი 2019 00:42

    სხადნიაკი მოაწყვეს?!?!?!
    ვალიკოს და ბართუშას უნდა ჩავარტყათო?!
    laughing imp

    1
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    27 მაისი 2019 00:38

    ასე თუ ისე ბევრი ამბობდა წერდნენ რაჯა ნაინგოლანს ცუდი სეზონი აქვსო რაც არ უნდა ვთქვათ რომ არა რაჯა ინტეი მე-4 ადგილზე კი არა მე-6 ვერ გავიდოდა, საოცარი ფეხბურთელი დღესდღეობით სერია-ა საუკეთესო ნახევარ მცველი და რონალდოს შემდეგ საუკეთესო ფეხბურთელი, რომ არა კაზინოები სიარული, სიგარეტი მოწევა, და დისციპლინის პროგლემა ალბათ მსოფლიო ფეხბურთის საუკეთესო ნახევარმცველიც იქნებოდა რათქმა უნდა ინოსთან ერთად, ამ პროგლემების მიუხედავად რაჯას დიდი სიამოვნებით ვიცილავდი კატალონიის ბარსელონაში რა სამეული იქნებოდა რაჯა ბუსკე დე იონგი საოცრება, რაჯა რაკის ვიდალს არტურს რობერტოს ერთად ჯობია, ულოცავ ინტერის გულშემატკივარს ჩ.ლიგაზე გასვლას და მშურს რომ მათ რაჯა ჰყავს ჩვენ კი ეს ცენზურა ხალხი.

    რაც შეეხება მეირე ფეხბურთელი სერია-ა-ში ვისი თამაDითაც უდიდეს სიამოვნებას ვიღებ თურქი ათიანი ჰაკან ჩალთანოგლუა ტექნიკა პასი გამწვავება ბურთის დაჭერა მას არ აკლის კიდევ ერთხელ გამახარა და დღესაც შეაგდო ალბათ მისი ყიდვა ყვეკაზე მაგარი იქნებოდა მისი შეძენის შემდეგ სამეულუ შემდეგი იქნებოდა ჰაკანი ბუსკე დე იონგი, და ამყველაფერთან ერთად ჰაკანს ასაკიც უწყობს. ამ ორიდან ერთ-ერთი უეჭველი საყიდელია

    0
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    nakaidze123 წევრი [?]

    27 მაისი 2019 00:36

    ციტატა: buxo
    სუარესს რომიეცემა ვინმეზე სალაპარაკოდ საქმე joy ვალვერდეზე მეტად მაგ ოვალიმიშლის ნერვებს joy

    თქვენ რომ მოგეცემათ სუარეზზე ეგრე საუბრის საბაბი ეგარის ცუდი, თორე როგორ გვეკლო ვალენსიასთანაც გამოჩნდა და ზოგადად სუარეზის დონე 9-იანი რომ არავინაა დღეს ეგეც ფაქტია ამიტომ დააფასეთ სუა ♥️ ხოლო ვალიკოზე გეთანხმები

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    27 მაისი 2019 00:18

    albat gegmas amushaveben rogor chashalon de ligti grizmanis transferi. ro amat dro ar sheumcirdet.

    9
    გასულია
    buxo გულშემატკივარი [?]

    27 მაისი 2019 00:02

    სუარესს რომიეცემა ვინმეზე სალაპარაკოდ საქმე joy ვალვერდეზე მეტად მაგ ოვალიმიშლის ნერვებს joy

    11
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    პარტნიორები
    Flashscore.ge