ჯეიმს მილნერი: მესიმ ვირი მიწოდა

  • 26-05-2019, 18:22
  • ჯეიმს მილნერი: მესიმ ვირი მიწოდა

    "ლივერპულის" ნახევარმცველმა, ჯეიმს მილნერმა, ჩემპიონთა ლიგის 1/2-ფინალში "ბარსელონასთან" გამართული პირველი მატჩის შესვენების დროს კატალონიელთა კაპიტანთან, ლიონელ მესისთან საუბარი გაიხსენა.

    "მესი უკმაყოფილო იყო. პირველი ტაიმის შემდეგ, როდესაც გასახდელისკენ მივდიოდით, ის ჩემი მისამართით ესპანურად საუბრობდა. მან ვირი მიწოდა, თუმცა ვფიქრობ, ესპანურ ფეხბურთში ამ ტერმინს იყენებენ იმ მოთამაშეებთან მიმართებაშიც, რომლებიც მოედანზე უხეშად თამაშობენ.

    ლეოს ვკითხე, ყველაფერი კარგად იყო თუ არა. ვფიქრობ, მან არ იცოდა, რომ ესპანური მესმის.

    თუმცა, მესითი უბრალოდ აღფრთოვანებული ვარ. მან დაიმსახურა იმის თქმის უფლება, რაც სურს." - ციტირებს მილნერის სიტყვებს Daily Mail.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 30 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 მაისი 2019 00:23

    ვირი ხარ აბა რა ხარ როგორ დაეჯახე მესის მაგ მომენტში შე შობელძაღლო

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    27 მაისი 2019 00:16

    aba wavida messis mimart gamogoneba. keita ityvis rasistuli sheuracxoda momayenao, iq peresi vinme qals naxavs vinc ityvis messim gamaupatiurao. mere van dijki turme garibul ojaxshi gaizarda rogorc modrici da ui sawyali da oqros burtsac waigebs.

    0
    გასულია
    rati წევრი [?]

    26 მაისი 2019 23:23

    მესიმ თუ გიწოდა, ესე იგი, ხარ.

    3
    გასულია
    NEYMAR JR 10 გულშემატკივარი [?]

    26 მაისი 2019 23:07

    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: Mishka
    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: NEYMAR JR 10
    ისე დემბო სუა და რაკეტა რო მივცეთ პსჟს და ფულიც რო დავამატოთ საკაიფოდ ნეი მბაპეს არ მოგვცემენ არაა ცუდი აზრი ნეი მბაპე მესის ტრიო იქნება კამფეტი

    კარგი კი იქნებოდა ძმა მაგრამ როცა პრეზიდენტი გყავს გამყიდველი სულ პელე მარადონა და კრუიფი რომ გაახალგაზრდაონ და ბარსელონაში ათამაშო მაინც ბენზემა და ცხენი ბეილი მოიგებდა ლიგებს.რაყომ? პასუხი მარტივია რეალს პრეზიდენტი ყავს ძლიერი.იბრაგიმოვიჩმა რა თქვა?მესი რონალდოს კი არა პერესს ეჯიბრებაო.
    რა არ გვყავდა დამანგრეველი შეტევა? მესი ნეი და სუა.ვინ იგებდა ლიგებს?ბენზემა

    Tqven armoindomet mtvareze mojma kide vin gindat salahi azari da ronaldoc xo ar gindat

    შე მაგარო შენა დდდ

    მართლაც კარგი პრეზიდენტი და ხელმძღვანელობა რო გვყავდეს ყველაფერი შესაძლებელი იქნებოდა მაგრამ ამათ იმედად კიდე იქით თუ გააჩუქებენ ვინმეს ისე ნეის და მითუმეტეს აფერისტ მამამისს არამგონია ისეთი ხელშეკრულობა გაეფორმებინა რო სურვილის შემთხვევაში წასვლა რო არ შეეძლოს თავიანთ სასიკეთოს ასიანი ჩაწერდნენ რამეს

    1
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    26 მაისი 2019 22:08

    ციტატა: Mishka
    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: NEYMAR JR 10
    ისე დემბო სუა და რაკეტა რო მივცეთ პსჟს და ფულიც რო დავამატოთ საკაიფოდ ნეი მბაპეს არ მოგვცემენ არაა ცუდი აზრი ნეი მბაპე მესის ტრიო იქნება კამფეტი

    კარგი კი იქნებოდა ძმა მაგრამ როცა პრეზიდენტი გყავს გამყიდველი სულ პელე მარადონა და კრუიფი რომ გაახალგაზრდაონ და ბარსელონაში ათამაშო მაინც ბენზემა და ცხენი ბეილი მოიგებდა ლიგებს.რაყომ? პასუხი მარტივია რეალს პრეზიდენტი ყავს ძლიერი.იბრაგიმოვიჩმა რა თქვა?მესი რონალდოს კი არა პერესს ეჯიბრებაო.
    რა არ გვყავდა დამანგრეველი შეტევა? მესი ნეი და სუა.ვინ იგებდა ლიგებს?ბენზემა

    Tqven armoindomet mtvareze mojma kide vin gindat salahi azari da ronaldoc xo ar gindat

    შე მაგარო შენა დდდ

    0
    barcamilan
    barcamilan სტუმარი [?]

    26 მაისი 2019 21:13

    დიდი ამბავი ეს თუ რწყილია შენ რო ვირთხა იყო შე წუპაკო

    1
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    26 მაისი 2019 21:07

    ვირს გამძლეობა და ძანი მაინც აქვს შენკ არც ერთი გაქვს და არც მეორე ამიტომაც უფრო ჩიხუახუას გავხარ

    4
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    26 მაისი 2019 20:50

    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    Valverdem sagangebo sxdoma moawyoo weren

    ვალვერდეს მოწყობილი საგანგებო სხდომა მოვ@ან მე

    ციტატა: barcamilan
    პეპ გუარდიოლა ბარსელონაში ჩაფრინდა
    ნეტა რატომ ?
    ფოტო რომელიც ახლახანს გავრცელდა

    https://www.facebook.com/Lasenyera.en/photos/a.519191418204122/2120276211428960/?type=3&theater

    ამ ბარსელონას მართლა გვარდიოლა თუ უშველის თორე ნეხვში იძირება გუნდი.

    3
    barcamilan
    barcamilan სტუმარი [?]

    26 მაისი 2019 20:47

    პეპ გუარდიოლა ბარსელონაში ჩაფრინდა
    ნეტა რატომ ?
    ფოტო რომელიც ახლახანს გავრცელდა

    https://www.facebook.com/Lasenyera.en/photos/a.519191418204122/2120276211428960/?type=3&theater

    1
    ფრენკი
    ფრენკი სტუმარი [?]

    26 მაისი 2019 20:14

    ესპანეთის თასის ფინალში "ვალენსიასთან" მარცხმა "ბარსელონას" ხელმძღვანელობა კლუბის ხელმძღვანელობასა და გუნდში საკადრო ცვლილებების მოხდენასთან დაკავშირებული საკითხის განხილვა აიძულა.

    როგორც ესპანურ პრესაში იწერება, "ბლაუგრანას" პრეზიდენტმა, ხოსეპ მარია ბართომეუმ 28 მაისისთვის კლუბის დირექტორთა საბჭოს საგანგებო შეხვედრა დაგეგმა.

    არსებული ცნობით, შეკრების მთავარი საკითხები კლუბის გენერალური დირექტორის, პეპ სეგურას და გუნდის მთავარი მწვრთნელის, ერნესტო ვალვერდეს მომავალი იქნება.

    მოგეხსენებათ, გუშინ, კოპა დელ რეის ფინალში "ბარსა" "ვალენსიასთან" ანგარიშით 1:2 დამარცხდა.

    1
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    26 მაისი 2019 20:13

    Valverdem sagangebo sxdoma moawyoo weren

    0
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    26 მაისი 2019 20:03

    ციტატა: King arturo
    ციტატა: Nou kamp
    ეს დედაფეთქებული თუ დაცვით ფეხბურთს ანიჭებს უპირატესობას ბართომეუ მოურინიო მაინც მოეყვანა? ეს ვალვერდე საიდან გამოჩეკა ამ დედა მიცენზურებულმა.

    მადრიდი ანგრევს ბარსელონას ჩერეზ ბართომეუ.გუნდს დაუკარგეს ის ფილოსოფია რამაც რეალს დედა უტირა და დააჩოქა.რომ არა პერესი რეალი დიდ ნეხვში იქნებოდა.
    ბართომეუა სულში აფურთხებს ბარსელონას ფანებს.
    თასის ფინალის წინ როგორ თქვეს? საჩემპიონო პარადი არ გაიმართებაო.წინასწარ იცოდნენ ალბათ რომ თასი ვალენსიას იყო

    ეგ მოურინიო არ იყო მანჩეში რა დონეზე ჩაისვარა? გგონია ვალვერდეზე უკეთესი იქნებოდა რამით? დაცვით მწვრთნელებში უპირატესობას ალბათ უფრო კონტეს მივანიჭებ მე მაგალითად, ალერგრიც გადამწყვეტ მომენტებში იჯვავს. სარიც იტალიელია, მაგრამ დაცვაში თამაში არ იცის საერთოდ.

    ეგ მანჩეში ჩაისვარა ბრატ და ეგ არ ნიშნავს იმას რომ ცუდი მწვრთნელის.აბა ვალვერდე დავაყენოთ მანჩეს მწვრთნელად რას იზამს?

    1
    გასულია
    Dantesa წევრი [?]

    26 მაისი 2019 19:44

    AS: Лео Месси созвал экстренное собрание старших игроков сразу после финала. Футболисты собрались вокруг капитана, который взял слово. Помимо аргентинца, Луис Суарес и Жерар Пике также участвовали в обсуждении.

    0
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    26 მაისი 2019 19:41

    ციტატა: King arturo
    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: King arturo
    Nou kamp

    თუ ვალვერდე დარჩა, რა მნიშვნელობა აქვს ნეიმარის მოსვლას? მაგის ხელში ვერავინ ვერ იხსნება და არაა გამორიცხული ნეიმარმაც ვერაფერი ქნას მამენტ. ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ იყენებს თავის მაქსიმუმს, დაჟე მესიც კი ამ პიტალოს გადამკიდე.

    ეგ კი გასაგებია.უბრალოდ ავღნიშნე მე რომ ნეიმარის მაგივრად სუარეზი უნდა გაეშვათ.კონტრებზე როცა აგებ თამაშს იქ სწრაფი ტექნიკური ფეხბურთელი უფრო საჭიროა ვიდრე სუარეზი რომელსაც ნებისმიერი მცველი გაუსწრებს

    დატოვებენ კიდევ ერთი სეზონი ნეტავი? ეს ტალანტები მეცოდებიან ცალკე კიდე, იონგი და არტური ვალვერდეს ხელში ნამეტანი საცოდაობა იქნება. სემედუ და დემბელე გააბანძა უკვე, კოუტინიოს გახსნაც შეიძლება ნაწილობრივ მაგის ბრალია. ყველაზე ცუდი ისაა მესმის დაცვითი ტაქტიკა, მაგრამ ითამაშო დაცვაში და არ შეუტიო საერთოდ ეს ფენომენია. ვალვერდეს ფორმაციის ბარსა უმეტეს თამაშში უსახურია მოკლედ, მესი რო არა ლა ლიგასაც ვერ დავდებდით.

    მესი რომ არა ეხლა შეიძლება ოთხეულში გასვლა სანატრელი გვქონოდა

    0
    King arturo
    King arturo სტუმარი [?]

    26 მაისი 2019 19:38

    ციტატა: Nou kamp
    ეს დედაფეთქებული თუ დაცვით ფეხბურთს ანიჭებს უპირატესობას ბართომეუ მოურინიო მაინც მოეყვანა? ეს ვალვერდე საიდან გამოჩეკა ამ დედა მიცენზურებულმა.

    მადრიდი ანგრევს ბარსელონას ჩერეზ ბართომეუ.გუნდს დაუკარგეს ის ფილოსოფია რამაც რეალს დედა უტირა და დააჩოქა.რომ არა პერესი რეალი დიდ ნეხვში იქნებოდა.
    ბართომეუა სულში აფურთხებს ბარსელონას ფანებს.
    თასის ფინალის წინ როგორ თქვეს? საჩემპიონო პარადი არ გაიმართებაო.წინასწარ იცოდნენ ალბათ რომ თასი ვალენსიას იყო

    ეგ მოურინიო არ იყო მანჩეში რა დონეზე ჩაისვარა? გგონია ვალვერდეზე უკეთესი იქნებოდა რამით? დაცვით მწვრთნელებში უპირატესობას ალბათ უფრო კონტეს მივანიჭებ მე მაგალითად, ალერგრიც გადამწყვეტ მომენტებში იჯვავს. სარიც იტალიელია, მაგრამ დაცვაში თამაში არ იცის საერთოდ.

    0
    გასულია
    DINAMO82 წევრი [?]

    26 მაისი 2019 19:32

    ლივესთან წაგებულ მატჩში ბარსელონამ არგენტინის ნაკრები მომაგონა, მესი რომ მსაჟი გონიათ და პასს არ აძლევენ. მეკარის პირისპირ ბურთის მიღებისას ეძებდნენ მხოლოდ მესის. არადა მესის იმედად წასულებს, სულ მესიზე უნდა ეთამაშად. ჯარიმებს და ყვითელ ბარათებს მაინც აკიდებდა. ერთ სამ-ოთხ ჯარიმას დაარტყამდა. გოლის ალბათობა გაიზრდებოდა. ასე გაზარდეს ჩვენ კარებში გოლის გატანის ალბათობა, როცა უამრავი კუთხური ჩამოვაწოდებინეთ.

    0
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    26 მაისი 2019 19:27

    ეს დედაფეთქებული თუ დაცვით ფეხბურთს ანიჭებს უპირატესობას ბართომეუ მოურინიო მაინც მოეყვანა? ეს ვალვერდე საიდან გამოჩეკა ამ დედა მიცენზურებულმა.

    მადრიდი ანგრევს ბარსელონას ჩერეზ ბართომეუ.გუნდს დაუკარგეს ის ფილოსოფია რამაც რეალს დედა უტირა და დააჩოქა.რომ არა პერესი რეალი დიდ ნეხვში იქნებოდა.
    ბართომეუა სულში აფურთხებს ბარსელონას ფანებს.
    თასის ფინალის წინ როგორ თქვეს? საჩემპიონო პარადი არ გაიმართებაო.წინასწარ იცოდნენ ალბათ რომ თასი ვალენსიას იყო

    0
    King arturo
    King arturo სტუმარი [?]

    26 მაისი 2019 19:21

    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: King arturo
    Nou kamp

    თუ ვალვერდე დარჩა, რა მნიშვნელობა აქვს ნეიმარის მოსვლას? მაგის ხელში ვერავინ ვერ იხსნება და არაა გამორიცხული ნეიმარმაც ვერაფერი ქნას მამენტ. ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ იყენებს თავის მაქსიმუმს, დაჟე მესიც კი ამ პიტალოს გადამკიდე.

    ეგ კი გასაგებია.უბრალოდ ავღნიშნე მე რომ ნეიმარის მაგივრად სუარეზი უნდა გაეშვათ.კონტრებზე როცა აგებ თამაშს იქ სწრაფი ტექნიკური ფეხბურთელი უფრო საჭიროა ვიდრე სუარეზი რომელსაც ნებისმიერი მცველი გაუსწრებს

    დატოვებენ კიდევ ერთი სეზონი ნეტავი? ეს ტალანტები მეცოდებიან ცალკე კიდე, იონგი და არტური ვალვერდეს ხელში ნამეტანი საცოდაობა იქნება. სემედუ და დემბელე გააბანძა უკვე, კოუტინიოს გახსნაც შეიძლება ნაწილობრივ მაგის ბრალია. ყველაზე ცუდი ისაა მესმის დაცვითი ტაქტიკა, მაგრამ ითამაშო დაცვაში და არ შეუტიო საერთოდ ეს ფენომენია. ვალვერდეს ფორმაციის ბარსა უმეტეს თამაშში უსახურია მოკლედ, მესი რო არა ლა ლიგასაც ვერ დავდებდით.

    0
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    26 მაისი 2019 19:17

    ციტატა: King arturo
    Nou kamp

    თუ ვალვერდე დარჩა, რა მნიშვნელობა აქვს ნეიმარის მოსვლას? მაგის ხელში ვერავინ ვერ იხსნება და არაა გამორიცხული ნეიმარმაც ვერაფერი ქნას მამენტ. ვერცერთი ფეხბურთელი ვერ იყენებს თავის მაქსიმუმს, დაჟე მესიც კი ამ პიტალოს გადამკიდე.

    ეგ კი გასაგებია.უბრალოდ ავღნიშნე მე რომ ნეიმარის მაგივრად სუარეზი უნდა გაეშვათ.კონტრებზე როცა აგებ თამაშს იქ სწრაფი ტექნიკური ფეხბურთელი უფრო საჭიროა ვიდრე სუარეზი რომელსაც ნებისმიერი მცველი გაუსწრებს

    0
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    26 მაისი 2019 19:10

    ციტატა: NEYMAR JR 10
    ისე დემბო სუა და რაკეტა რო მივცეთ პსჟს და ფულიც რო დავამატოთ საკაიფოდ ნეი მბაპეს არ მოგვცემენ არაა ცუდი აზრი ნეი მბაპე მესის ტრიო იქნება კამფეტი

    კარგი კი იქნებოდა ძმა მაგრამ როცა პრეზიდენტი გყავს გამყიდველი სულ პელე მარადონა და კრუიფი რომ გაახალგაზრდაონ და ბარსელონაში ათამაშო მაინც ბენზემა და ცხენი ბეილი მოიგებდა ლიგებს.რაყომ? პასუხი მარტივია რეალს პრეზიდენტი ყავს ძლიერი.იბრაგიმოვიჩმა რა თქვა?მესი რონალდოს კი არა პერესს ეჯიბრებაო.
    რა არ გვყავდა დამანგრეველი შეტევა? მესი ნეი და სუა.ვინ იგებდა ლიგებს?ბენზემა

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge