ჟერარ პიკე: უკვე ვთქვით, რომ ვალვერდეს დარჩენა გვინდა

  • 26-05-2019, 02:08
  • ჟერარ პიკე: უკვე ვთქვით, რომ ვალვერდეს დარჩენა გვინდა

    "ვალენსიასთან" მატჩის შემდეგ კომენტარი "ბარსელონას" მცველმა და ცენტრფორვარდმა, ჟერარ პიკემაც გააკეთა. 

    "ჩვენ "ბარსელონა" ვართ და ყველა ტიტულის მოგება ჩვენი მოვალეობაა. ახლა, "ვალენსიას" უნდა მივულოცოთ და მომდევნო სეზონზე ვიფიქროთ. 

    მწვრთნელის პოსტზე დარჩენა არ გვაღელვებს. საკუთარი შეცდომები ყველა თამაშის შემდეგ ინდივიდუალურ დონეზე უნდა გავაანალიზოთ და ვნახოთ, რისი გაუმჯობესება შეგვიძლია. ასეთ გადაწყვეტილებებს ფეხბურთელები არ იღებენ, მაგრამ უკვე არაერთხელ ვთქვით, რომ ვალვერდეს დარჩენა გვინდა". - განაცხადა პიკემ. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 51 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    rati წევრი [?]

    26 მაისი 2019 23:28

    დედააააააა მოვხან თქვენიიიიი! მომავალი სეზონი და რა ზიზუ დაბრუნდა და პირველობას დაგითმობს ეგ ან ჩემპიონთა ლიგა გინდათ წადი ვალვერდე შენი დედა მოვსჩინჩლე დედა მოვხან შენი ამასხა უკვე

    0
    საიტზეა
    lesane C ფანი [?]

    26 მაისი 2019 16:44

    ციტატა: barcamilan
    https://www.facebook.com/jmbartomeu/?tn-str=k*F

    რამდენი უწერს რო ვალვერდე უნდა წავიდეოს და ეგება გონს მოეგება თორე ვფიქრობ ორივეს ერთად მოუწევთ წასვლა :D

    1
    გასულია
    ANRIBARCA Culé [?]

    26 მაისი 2019 16:24

    ციტატა: me da barca
    ციტატა: ფრენკი
    ცნობილმა რუსმა კომენტატორმა, ვასილი უტკინმა, "ბარსელონა" სამეფო თასის ფინალში წაგების შემდეგ გააკრიტიკა.

    "ბარსამ" "ბენიტო ვილიამარინზე" "ვალენსიასთან" 2:1 წააგო და სამეფო თასის მოგება ხუთი წლის შემდეგ პირველად ვერ მოახერხა.

    "ვალენსიამ სამეფო თასი მოიგო, დიდებულია! შესანიშნავი გოლები, მათი გეგმა მომაკვდინებლად კარგი და მუშა აღმოჩნდა. ასი წლის იუბილეზე ტიტულის მოპოვება, რამდენი ემოციაა! თუმცა, ერთი შეკითხვა მიჩნდება. ამდენი რატო არიან? რატომ უხაროდა "ვალენსიას" ეს გამარჯვება ასე ძლიერ? არა, გასაგებია, გამარჯვება გამარჯვებაა, მაგრამ, ისიც ხო უნდა აღინიშნოს, ვის მოუგეს - "ბარსელონას". ამ გუნდთან მოგება რა სასიხარულოა? "ბარსა" ისედაც ყველასთან აგებს.

    უსაშველო გუნდია. ჩემპიონთა ლიგაზე ზედიზედ მეორედ 3-ბურთიანი უპირატესობა გაანიავა. მესი - რამდენი ლაპარაკია მის გარშემო, მაგრამ, რა მოიგო მან? განსაკუთრებით, არგენტინის ნაკრებთან ერთად და ზოგადადაც. ვინ თამაშობს "ბარსელონაში" მის გარდა? ეს გლამურული პიკე? თავის დროზე, მან "მანჩესტერ იუნაიტედშიც" კი ვერ მოიკიდა ფეხი, ახლა კი თავში მხოლოდ ბიზნესები უტრიალებს.

    მწვრთნელი ხომ საერთოდ ცარიელი ადგილია, ფიზკულტურის მასწავლებელი. ტრიპლეტს იგებდა და ყველაფერი ორ კვირაში წყალშ ჩაყარა. ბევრი მწვრთნელი იცით, ვინც ამას ასეთ მოკლე ვადებში მოახერხებდა? უცნაურია, კი მარა ვის ეთამაშებოდა ეს გუნდი აქამდე, ტურნირი ზედიზედ 4-ჯერ რომ მოიგო? ახლა კი, როოგორც იქნა, წესიერი გუნდი გამოჩნდა და ყველაფერი თავის ადგილას დაუბრუნდა.

    გაუგებარი ერთი რამ არის: რა უხაროდათ ამ ბიჭებს ასე ძალიან - როდრიგოს, პარეხოს, გარაის და სხვა გამეიროებს. თითქოს, მათ სუპერკლუბი დაამარცხეს, რომელსაც შემადგენლობაში საუკეთესო ფეხბურთელი ჰყავს. სამხრეთის ხალხი, ემოციები, ცეკვები. მათ ცოტა ის ფაქტი ამართლებს, რომ 11 წელი ტიტული არ მოუგიათ, მაგრამ, მაინც. რაიმე სასიხარულო მაინც ჰქონოდათ." - დაწერა უტკინმა.

    უტკინი მადრიდისტაა მაგის დედას და ვალვერდე-ბართომეუსიც.

    მერე რა რო მადრიდისტაა, რამე არასწორი დაწერა?

    0
    Pyiol16
    Pyiol16 სტუმარი [?]

    26 მაისი 2019 14:27

    პიკე რაკიტიჩი რობერტო და ასეთი არაფრის მაქნისები მხარს რატო არ დაუჭერენ? უნდა ამათ ეხლა ვინმე სხვა მოვიდეს და ვისმოუწევს სკამის ხეხვა ან გაგდება გუნდიდან რაიციან ხოდა ვალვერდესთან კიარიან ბედნიერად თურამე მოიგეს ხო კარგია თუარადა ისის მაგრად კიდიათ აგერ რაკიტიჩი ლივესთან მარცხის მერე წვეულებსზე იყო მეორე დღეს ჩვენ ერთი კვირა არ გვძინებია ანუ რა მინდა ვთქვა ამოიღოს მესიმ ხმა მაგაზე კარგად ვინ იცის რო არ ვარგა ეს ცხვირა

    1
    barcamilan
    barcamilan სტუმარი [?]

    26 მაისი 2019 13:31

    ცენზურა მოხსნილია ლომებო არ დავიზაროთ და თითო მოკითხვა გავუგზავნოთ ბართომეუს დედას


    ეს ამ ?ლე ბართომეუს ოფიციალური ფეისბუქ გვერდია

    https://www.facebook.com/jmbartomeu/?tn-str=k*F

    1
    გასულია
    robe ფანი [?]

    26 მაისი 2019 13:23

    კარგით რა ხალხო არ მოგბეზრდათ ასეთი დამცირება გვიკიდებენ გულშემატკივრებს ხოდა ჩვენც დავიკიდოთ დავტოვოთ საიტიც და გულშემატკივრობაც მე პირადად ლივერპულთან ტამაშის მერე უკვე ვარსელონა წარსულს ჩავაბარე აქაც ბოლოჯერ სემოვდუვარ ვინცუნდათ ის მოუყვანიათ მისტყ........ პატრონიი.მესის მოვუტ.......... გამზრ............ელი ნაბი...........არი ყველაზე ყ......ე ფეხბურთელი მაგას არეკუთვნის კაპიტნიბა ხოდა დაიკუდეთ მაგათი დედ.....ასეთი შეუეაწყოფა თუ გაატარეთ ვაი თქვენნ მეციდებით მე მკიდია ვარსელონა კარგად იტავით ბევრმა დაიკიდა უკვე

    1
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    26 მაისი 2019 13:23

    ციტატა: ფრენკი
    ცნობილმა რუსმა კომენტატორმა, ვასილი უტკინმა, "ბარსელონა" სამეფო თასის ფინალში წაგების შემდეგ გააკრიტიკა.

    "ბარსამ" "ბენიტო ვილიამარინზე" "ვალენსიასთან" 2:1 წააგო და სამეფო თასის მოგება ხუთი წლის შემდეგ პირველად ვერ მოახერხა.

    "ვალენსიამ სამეფო თასი მოიგო, დიდებულია! შესანიშნავი გოლები, მათი გეგმა მომაკვდინებლად კარგი და მუშა აღმოჩნდა. ასი წლის იუბილეზე ტიტულის მოპოვება, რამდენი ემოციაა! თუმცა, ერთი შეკითხვა მიჩნდება. ამდენი რატო არიან? რატომ უხაროდა "ვალენსიას" ეს გამარჯვება ასე ძლიერ? არა, გასაგებია, გამარჯვება გამარჯვებაა, მაგრამ, ისიც ხო უნდა აღინიშნოს, ვის მოუგეს - "ბარსელონას". ამ გუნდთან მოგება რა სასიხარულოა? "ბარსა" ისედაც ყველასთან აგებს.

    უსაშველო გუნდია. ჩემპიონთა ლიგაზე ზედიზედ მეორედ 3-ბურთიანი უპირატესობა გაანიავა. მესი - რამდენი ლაპარაკია მის გარშემო, მაგრამ, რა მოიგო მან? განსაკუთრებით, არგენტინის ნაკრებთან ერთად და ზოგადადაც. ვინ თამაშობს "ბარსელონაში" მის გარდა? ეს გლამურული პიკე? თავის დროზე, მან "მანჩესტერ იუნაიტედშიც" კი ვერ მოიკიდა ფეხი, ახლა კი თავში მხოლოდ ბიზნესები უტრიალებს.

    მწვრთნელი ხომ საერთოდ ცარიელი ადგილია, ფიზკულტურის მასწავლებელი. ტრიპლეტს იგებდა და ყველაფერი ორ კვირაში წყალშ ჩაყარა. ბევრი მწვრთნელი იცით, ვინც ამას ასეთ მოკლე ვადებში მოახერხებდა? უცნაურია, კი მარა ვის ეთამაშებოდა ეს გუნდი აქამდე, ტურნირი ზედიზედ 4-ჯერ რომ მოიგო? ახლა კი, როოგორც იქნა, წესიერი გუნდი გამოჩნდა და ყველაფერი თავის ადგილას დაუბრუნდა.

    გაუგებარი ერთი რამ არის: რა უხაროდათ ამ ბიჭებს ასე ძალიან - როდრიგოს, პარეხოს, გარაის და სხვა გამეიროებს. თითქოს, მათ სუპერკლუბი დაამარცხეს, რომელსაც შემადგენლობაში საუკეთესო ფეხბურთელი ჰყავს. სამხრეთის ხალხი, ემოციები, ცეკვები. მათ ცოტა ის ფაქტი ამართლებს, რომ 11 წელი ტიტული არ მოუგიათ, მაგრამ, მაინც. რაიმე სასიხარულო მაინც ჰქონოდათ." - დაწერა უტკინმა.

    მაგარი კვერცხი ყოფილა უტკინი.თავის გვარს ამართლებს დდდ

    გუნდს ტრიპლეთის მოგების შანსი ქონდა სულ რაღაც 2 კვირის წინ.თან რა შანსი?სულ 3 თამაში უნდა ჩაეტარებინათ უმაღლეს დონეზე და დაიდებოდა ტრიპლეტი.
    თუ პრეზიდენტი არ უშვებს მწვრთნელს მაშინ რა გამოდის?თან იძახის ვალვერდეს ბრალი არ არისო.ანუ პირდაპირ გვეუბნება ვიყომარეო.
    ვალვერდე კი არა ბართომეუა გასაშვები ეგ კაცი მადრიდის მარიონეტია.
    გვარდიოლა რატომ წავიდა?რატომ აღარ უნდა დაბრუნება?

    3
    გასულია
    Sigur Rós Culé [?]

    26 მაისი 2019 13:05

    უდიდეს ნეხვშია კლუბი და არავინ ჩანს ისეთი, ვისაც მაქედან უბდა კლუბის ამოყვანა. ჩვენი კლუბის "მძიმეწონოსნებს" მოსწომთ უპირობო პირველი ნომრობა,თავისთავად არ ამოიღებენ ხმას. პრეზიდენტი მაგათ ვერ ახტება, ყველა პერესივით კვერცხებიანი ვერ იქნება, მწვრთნელი კიდე ვაფშე ვისთანაა. იცის რო წავა დამთავრდება მისი კარიერა და ისევ ოლიმპიაკოსი-ბილბაობების დრო დაბრუნდება და სანამ შეუძლია, იხანგრძლივებს სიამოვნებას. კარგი ხელფასი, კარგი გარემო, კარგი პირობები - ვინ იტყვის უარს. მე მაინც ყველაზემეტად ფეხბურთელების პოზიცია მწყვეტს გულს. როგორ შეუძლიათ ასე გაუძღვნენ ამ კლუბს ჭაობისკენ? კლუბს რომელმაც ყველაფერი მისცა მათ და ყველა ოცნება აუსრულა. რატო არავინ იღებს ხმას? როგორ უღირთ თავიამთი კომფორტი ამ გუნდის დაღუპვად? გული მტკივა უბრალოდ. უდიდესი წმენდა უნდა დაიწყოს გუნდში, უდიდესი. მარა მაგას ჭირდება კვერცხებიანი პრეზიდენტი, არავისი რო არ მოერიდება და ასეთივე მწვრთნელი,ვისაც ეცოდინება როგორი ტიპის ფეხბურთელები სჭირდება გუნდში. მაგრამ სამწუხარო ისაა, რო არც ერთი ჩანს ჰორიზონტზე და არც მეორე. დიდი და შავი პერიოდი გველოდება წინ, რაც არ უნდა სამწუხარო იყოს. თუ მწვრთნელს გაუშვებენ, კიდე შეიძლება რამეზე ოცნება, მაგრამ არ ჩანს ეგეთი პერსპექტივა სამწუხაროდ.

    6
    --------------------
    6-1 ❤
    საიტზეა
    neo222 Culé [?]

    26 მაისი 2019 12:59

    Alba aris chlungze ufro chlungi goli mis kiserzea. Jarimit unda sheecherebina mara magdeni ra icis. Fu rogor mezizgeba.

    1
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    ფრენკი
    ფრენკი სტუმარი [?]

    26 მაისი 2019 12:51

    ცნობილმა რუსმა კომენტატორმა, ვასილი უტკინმა, "ბარსელონა" სამეფო თასის ფინალში წაგების შემდეგ გააკრიტიკა.

    "ბარსამ" "ბენიტო ვილიამარინზე" "ვალენსიასთან" 2:1 წააგო და სამეფო თასის მოგება ხუთი წლის შემდეგ პირველად ვერ მოახერხა.

    "ვალენსიამ სამეფო თასი მოიგო, დიდებულია! შესანიშნავი გოლები, მათი გეგმა მომაკვდინებლად კარგი და მუშა აღმოჩნდა. ასი წლის იუბილეზე ტიტულის მოპოვება, რამდენი ემოციაა! თუმცა, ერთი შეკითხვა მიჩნდება. ამდენი რატო არიან? რატომ უხაროდა "ვალენსიას" ეს გამარჯვება ასე ძლიერ? არა, გასაგებია, გამარჯვება გამარჯვებაა, მაგრამ, ისიც ხო უნდა აღინიშნოს, ვის მოუგეს - "ბარსელონას". ამ გუნდთან მოგება რა სასიხარულოა? "ბარსა" ისედაც ყველასთან აგებს.

    უსაშველო გუნდია. ჩემპიონთა ლიგაზე ზედიზედ მეორედ 3-ბურთიანი უპირატესობა გაანიავა. მესი - რამდენი ლაპარაკია მის გარშემო, მაგრამ, რა მოიგო მან? განსაკუთრებით, არგენტინის ნაკრებთან ერთად და ზოგადადაც. ვინ თამაშობს "ბარსელონაში" მის გარდა? ეს გლამურული პიკე? თავის დროზე, მან "მანჩესტერ იუნაიტედშიც" კი ვერ მოიკიდა ფეხი, ახლა კი თავში მხოლოდ ბიზნესები უტრიალებს.

    მწვრთნელი ხომ საერთოდ ცარიელი ადგილია, ფიზკულტურის მასწავლებელი. ტრიპლეტს იგებდა და ყველაფერი ორ კვირაში წყალშ ჩაყარა. ბევრი მწვრთნელი იცით, ვინც ამას ასეთ მოკლე ვადებში მოახერხებდა? უცნაურია, კი მარა ვის ეთამაშებოდა ეს გუნდი აქამდე, ტურნირი ზედიზედ 4-ჯერ რომ მოიგო? ახლა კი, როოგორც იქნა, წესიერი გუნდი გამოჩნდა და ყველაფერი თავის ადგილას დაუბრუნდა.

    გაუგებარი ერთი რამ არის: რა უხაროდათ ამ ბიჭებს ასე ძალიან - როდრიგოს, პარეხოს, გარაის და სხვა გამეიროებს. თითქოს, მათ სუპერკლუბი დაამარცხეს, რომელსაც შემადგენლობაში საუკეთესო ფეხბურთელი ჰყავს. სამხრეთის ხალხი, ემოციები, ცეკვები. მათ ცოტა ის ფაქტი ამართლებს, რომ 11 წელი ტიტული არ მოუგიათ, მაგრამ, მაინც. რაიმე სასიხარულო მაინც ჰქონოდათ." - დაწერა უტკინმა.

    2
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    26 მაისი 2019 12:46

    წუხელ დამესიზმრა ვითომ ლეროი სანე ვიყიდეთ:)))))))))))))))))))))))

    0
    გასულია
    dshvelidze ფანი [?]

    26 მაისი 2019 12:26

    აღარ ღირს ამათი მოსმენა

    3
    გასულია
    Sdaead Culé [?]

    26 მაისი 2019 12:25

    ციტატა: Don_Andresito
    კაია ხო თავზე რო გაქვთ გაჯ..ლი? წონას არ გიკონტროლებენ და ვარჯიშის განრიგს. აბა მკაცრი მწვრთნელი პალაჟენიას რო აყენებს არ გინდათ. კონფლიქტი მოგივათ როგორც ენრიკესთან. სანამ ესეთი პალაჟენიაა არც ხავი მოვა და პეპიც არ დაბრუნდება. ტენ ჰაგიც რატო მოვა როცა მინიმუმ 2 კაცი არ იღებს მონაწილეობას პრესიბგში და სეირნობს. აიაქსში 11 ვე ჩართულია

    პრობლემა იმაშია (მწვრთნელს იქით რა თქმა უნდა),რომ გუნდში არის ზედმეტად ბევრი იმ თაობის წევრი რომელმაც თავისი უკვე გააკეთა.რაკიტიჩი,პიკე,სუარესი,ალბა,ბუსკეცი და თუნდაც მესი.გუნდის ბირთვი ისეთი ფეხბურთელებისგან შედგება რომლებმაც ყველაფერი მოიგეს და რაცარუნდა თავი მოიტყუონ იგივენაირი მოტივაცია უბრალოდ ვეღარ აქვთ.პლიუს ასაკში არიან.დალშე რობერტო კოუტინიო დემბელე უუნაროები.შტეგენია ერთადერთი ვინც სულ "დუხზეა" და მართლა არაფერს აკლებს.გაისად იმედია საერთოდ უტიტულოდ დარჩება ეს დამპალი რო სხვა თუ არაფერი ისეთი მწვრთნელი მაინც მოვიდეს ვინც ახალგაზრდებს მიხედავს.მეცოდება არტური და დე იონგი ამის ხელში.

    5
    ბარსელონას ქომაგი365
    ბარსელონას ქომაგი365 სტუმარი [?]

    26 მაისი 2019 12:20

    მომავალ წელს კიდე ჩაიჯვამთ და მერე რაღას იტყვით მაგასაც ნახავთ

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    26 მაისი 2019 12:12

    კაია ხო თავზე რო გაქვთ გაჯ..ლი? წონას არ გიკონტროლებენ და ვარჯიშის განრიგს. აბა მკაცრი მწვრთნელი პალაჟენიას რო აყენებს არ გინდათ. კონფლიქტი მოგივათ როგორც ენრიკესთან. სანამ ესეთი პალაჟენიაა არც ხავი მოვა და პეპიც არ დაბრუნდება. ტენ ჰაგიც რატო მოვა როცა მინიმუმ 2 კაცი არ იღებს მონაწილეობას პრესიბგში და სეირნობს. აიაქსში 11 ვე ჩართულია

    12
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    26 მაისი 2019 12:09

    Malkomma gushing rakargad itamasha eg bichi dasatovebelia da axali mwvrtneli sakaifod aatamashebsbvalverdes uechveli gaushveben tore jermarto fanebi radgeshi arian da meredameore bartomeus emuqreba gadadgomao da misi trakis gadasarchenad uechveli gaushvebs

    4
    გასულია
    Sdaead Culé [?]

    26 მაისი 2019 11:56

    ორ კვირიანი ბანი მქონდა ცხვირას გამო მკიდია კიდე ვაგინებდი მარა მაგის სურვილიც აღარ მაქ.იმედია დე ლიხტი მანიუში წავა,ამასთან ახალგაზრდა არ უნდა მოიყვანო ცოდოა უბრალოდ და დე იონგიც მეცოდება.შემდეგი სეზონიდან რაკიტიჩი-სუარესი-რობერტო ისევ ძირითადში,სემედუ საბოლოოდ წავა ალბათ,მდორე საშინელი ფეხბურთი და წარუმატებლობა.ერთის მხრივ კარგიცაა,უამრავი საზრუნავია ისედაც და აღარ ვინერვიულებ მაინც.თუ მოვიგეთ ხოკაი თუარადა დიდი ხნის შეგუებული ვიქნები.

    3
    ფრენკი
    ფრენკი სტუმარი [?]

    26 მაისი 2019 11:50

    ვინც მხარი დაუჭირა ვალვერდეს დარჩენას თუ გინდა პიკე,მესი, ბუსკეტსი ,რაკიტიჩი, და სუ ყველა მიუხედავად ამხელა დამსახურებისა უნდა ააახვიონ ყველამ კლუბზე წინ არ უნდა იყვნენ.

    2
    გასულია
    Hessi გულშემატკივარი [?]

    26 მაისი 2019 11:44

    ეჰ იმედი მქონდა დღეს რომ შემოვიდოდი საიტზე მინიმუმ ვალვერდეს წასვლას გავიგებდი მაგრამ ჩვენი ***

    1
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    26 მაისი 2019 11:39

    სამწუხაროა ეს სიტყვები ბარსას ერთერთი ლიდერისგან და საერთოდ ბარსელონას ფეხბურთელისგან

    1
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    პარტნიორები
    Flashscore.ge