ბართომეუ: ეს მარცხი ვალვერდეს ბრალი არ არის

  • 26-05-2019, 02:00
  • ბართომეუ: ეს მარცხი ვალვერდეს ბრალი არ არის

    "ბარსელონას" პრეზიდენტმა, ჟოზეპ ბართომეუმ, კოპა დელ რეის ფინალის შემდეგ კომენტარი გააკეთა. 

    "უკვე ვფიქრობთ, რა უნდა გავაკეთოთ მომდევნო სეზონში, მაგრამ ახლა ამის ახსნის დრო არ არის. 

    ჩვენ ლიგა მოვიგეთ, ეს კი მნიშვნელოვანი მიღწევაა. 

    ვალვერდეს კლუბთან კონტრაქტი აკავშირებს და მწვრთნელის პოსტზე მუშაობს. დამარცხება მისი ბრალი არაა. ამ სეზონს წარუმატებლად არ ჩავთვლიდი". - თქვა ბართომეუმ. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 35 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    maxnia17 გულშემატკივარი [?]

    26 მაისი 2019 19:59

    სულ მალეეე მილანს და არსენალს დავემსგავსებით, დედა აღარ ყავს გუნდსს, ყველანაირი ფილოსოფია გაანადგურეს რაც ბარსას უკავშირდებოდა და რითაც ლამაზი იყო ფეხბურთი, მეტი ვიდრე კლუბი??? რაღაც აღარ მჯერა ამ სიტყვების.

    1
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    26 მაისი 2019 17:08

    ტერიტისტული ორგანიზაციასავით მაინც ქენი და მომხდარ შენს თავზე მაინც აიღე შე უსინდისო! rage smiling_imp

    2
    გასულია
    ნინო წევრი [?]

    26 მაისი 2019 14:14

    სულ ვალვერდე კი არ იქნება,უბრალოდ მოგვიწევს მომავალ სეზონში კიდევ ნერვების წყვეტა თუ ეხლა არ გაუშვეს,ვალვერდე დროებითია,გულშემატკივრობა კი სამუდამო,მოშორდება ეს კიბო ბარსას...ტიპი მეზიზღება რა,ვალვერდე რომ წავა ის დღე უნდა აღვნიშნო რა...

    1
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    26 მაისი 2019 12:56

    ვალვერდეს არა ბებიაჩემის ბაბუის ბრალია. შემტევები არ ყავდა და მალკომი არ უნდა გამოეყვანა თავიდანვე?!

    1
    გასულია
    Hamatsuki ფანი [?]

    26 მაისი 2019 12:23

    ციტატა: barcamilan
    დიდი მადლობა მეგობრებო და წარმატებები ვადასტურებ რომ ის ბოლო იმედიც ბარსას მიმართ რაც გამაჩნნდა მოკვდა აღარ არის ეს ის ბარსა არაა რომელმაც მე ფეხბურთის სიყვარულს მაზიარა
    გემშვიდობებით და გისურვებთ წარმატებას
    ვადასტურებ მე დღეიდან ამ წამს მერე ბარსას ფანი აღარ ვარ.

    ვსო წავედი წარმატებები

    სადაური წესია შენი საყვარელი კლუბი რომ აგებს და აღარ გულშემატკივრობ? თუ იძახი რომ "ფანი" ხარ გუნდს წაგების დროსაც უნდა უბალეშიკო, წინააღმდეგ შემთხვევაში არ ყოფილხარ შენ ბარსას ფანი. ბოლობოლო შენ ნიკს მიანც დააკვირდი, მილანიც ეგრე "დაიკიდე"?

    6
    გასულია
    Ak47 გულშემატკივარი [?]

    26 მაისი 2019 12:10

    ზუსტად ესეატი ჩმორი უფროსობის გამო ვერ გახდება ბარსელონა ვერასდროს რეალის დონის და ლოგას 13ჯწრ ერთ 50 წელიწადში ან მოვიგებთ ან არა:) ეხა ვიღაცეები ნუ გამომიხტებით უაზრო კომენტარებით ჩემზე მეტად ბარსელონა არცერთს არ გიყვართ უბრალოდ ფაქტი სახეზეა :))

    2
    გასულია
    luka kule გულშემატკივარი [?]

    26 მაისი 2019 11:43

    ეს კაცი მოგზავნილია მგონი, მე ვინც ვიცი ბარსელონას ფანი ყველა ლნძღავს ვალვერდეს ალბათ მთელი ფანების95% უკმაყოფილოა ვალვერდეს მუშაობით ეს თუ შემოგზავნილი არაა რა აკმაყოფილებს აბა ვერ გავიგე ან შეიძლება დაგვცინის კიდეც

    0
    გასულია
    Maradona გულშემატკივარი [?]

    26 მაისი 2019 11:42

    აჰა ანუ შარშან ლა ლიგა და კოპა წელს მხოლოდ ლა ლიგა მომავალ წელს ყვერებს დაიჭერენ ხელში მეტს არაფერს

    3
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    26 მაისი 2019 11:36

    შენი დედაც ბართომეუ გააჯვით შენც და ვალვერდეც

    0
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    Archie გულშემატკივარი [?]

    26 მაისი 2019 11:18

    ასეც ვფიქრობდი. მესის ავტორიტეტი კლუბში უნდა გადაიხედოს!!!

    3
    Ana ana
    Ana ana სტუმარი [?]

    26 მაისი 2019 11:07

    Riiggareshe archevnebio:D ki kargad akritikebt amat kaia magram ra archevnebi bidzinas adzlevt xmas kidev kargi archevnebshi qartvelebi ar igeben monawileobas:D rac sheexeba valverdes chemi azrit unda wabides xa gundshi dabrundes neimari meimaris wasvlis mere barselona 10 kacit tamashobs mis nacvlad vinc iyo an arian ubralod dadian ...

    0
    barcamilan
    barcamilan სტუმარი [?]

    26 მაისი 2019 10:44

    დიდი მადლობა მეგობრებო და წარმატებები ვადასტურებ რომ ის ბოლო იმედიც ბარსას მიმართ რაც გამაჩნნდა მოკვდა აღარ არის ეს ის ბარსა არაა რომელმაც მე ფეხბურთის სიყვარულს მაზიარა
    გემშვიდობებით და გისურვებთ წარმატებას
    ვადასტურებ მე დღეიდან ამ წამს მერე ბარსას ფანი აღარ ვარ.

    ვსო წავედი წარმატებები

    1
    გასულია
    ķaxibarcelona წევრი [?]

    26 მაისი 2019 10:38

    გაისად საერთოდ უტიტულო სეზონი გვექნება ეს და ვალიკო თუ დარჩნენ..ლაპოტრა აუცილებლად და რიგგარწშე არჩევნები!!!

    3
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    26 მაისი 2019 10:30

    ვალვერდე კიარა პირველ რიგში ესაა წასასვლელი.. შეიძლება გვარდი ამის გამო არ მოდის რომ იცის რააცააა ეს კაცი

    2
    გასულია
    Messi, Iniesta ფანი [?]

    26 მაისი 2019 10:22

    ვინმემ აუხსენით რომ ეგ სათვალე უკვე პატარაა მისთვის და ორი ზომით დიდი გაიკეთოს შეიძლება მაშინ დაინახოს რას თამაშობს გუნდი!
    ძალით იდებილებენ თავს! გუნდი ფსიქოლოგიურად განადგურებულია!
    დააბრუნეთ ლუის ენრიკე ან პეპ გვარდიოლა!!!

    4
    გასულია
    Leo leo გულშემატკივარი [?]

    26 მაისი 2019 10:13

    არა კაცო ვალვერდე რა შუაშია ჩვენ წავაგებინეთ ბარსას. ფუ შენი

    2
    გასულია
    ნინო წევრი [?]

    26 მაისი 2019 10:09

    ეს და ვალვერდე მგონი საყვარლები არიან,როდის იყო პრეზიდენტი ასე გულშემატკივრობდეს მწვრთნელს,რომელმაც გუნდი ჩაალპო,ვინ გააჩერებდა ასეთ მწვრთნელს ადრე გუნდში,ჯერ მარტო თამაშის სტილს რა უქნა,არც ახლაგაზრდებს აძლევს შანს,მომავალ სეზონში კი უკვე ვიცით რომ ყველაფერი ამაზე უარესად იქნება,დე იონგიც კი მეცოდება ასეთი მწვრთნელის ხელში.

    3
    გასულია
    miqens ფანი [?]

    26 მაისი 2019 08:20

    გაყიდულია ყველაფერი ვსო.. ტიტალიზატორისაა ყველაფერი.. მილიარდებზეა საუბარი

    4
    გასულია
    davitichi925 წევრი [?]

    26 მაისი 2019 04:52

    ეს მართლა გვეკაიფება. თუ მართლა ეს თქვა. ბანს დამადებენ თორე ამასუნდა დაამხო ეხლა გამზდელი თავზე. ერთნაირებიხართ შენდა ვალვერდე მეთქვენ დდ............

    14
    messi-king of the king
    messi-king of the king სტუმარი [?]

    26 მაისი 2019 04:01

    ციტატა: Kaka22
    ციტატა: messi-king of the king
    ციტატა: Kaka22
    ეს რა გამოხტომებია მეზიზგება ცემი გუნდიო ეს ზალიტ ფანები მასე მილანის სემხედვარე ტავი უბდა მქონდეს მოწრილი .. ანდა რა ვალენსიას რო ბალესიკობდიტ ნახევარი ფანობა რა გგგონიატ ეს წაგება მესის მაგრად უკან დაზევს ოქროს ბურტის ბრძოლაში
    ..ამიტო უბდა უბალეშიკო ყოველტვის სენს გუნდს ახლა კოპაც დაკარგეტ და ვალვერსეც სეგრცაატ :)))

    ეს ბართომეუც მაგარი გყაბტ ტიპი გამლდის და ნაგლად იზახის ცემი ბრალი არ არიო ვალვერსეს ბრალი არ არიო ფეხბურტელების ბრალი არ არიო აბა ვისი ბრალია ტო აბა მე არ გავსულვარ სტადიონზე და :))

    მილანის ფეხბურთელებს შეხედე და მერე ბარსელონას ფეხბურთელებს და + მესი დაუმატე მილანის გულშემატკივარს არ აქვს ის საწუწუნო რაც ბარსას გულშემატკივარს ტიპები გამოვლენ და შეიძლება რეალს ბაიერნს იუვეს ატლეტიკოს ისე ეთამაშონ გამო.0ყლვდე მერე წავლენ და ლივერპულთან 3:0 დან წააგებენ მერე ვალენსიასთან ფინალს წააგებენ ლალიგა იცოცხლე აბა ლა ლიგაში შეგხვდეს გინდ ვალენსია გინდ ლივერპული ბურტს არ დავანახებთ ჯერ სერგი რობერტო რომ ევალება მარჯვენა კრაის გაკონტროლება მანდ დამთავრდა გუნდობა დაცვაში არ ვამბობ ახლა წინ აწიეს ;დ ;დ საშინელი ფეხბურთელები მოყავს ბაარსელონას გუნსში საშინელი ლივერპულს შეხედე მანე ფირმინო სალაჰი ორიჯი სტარიჯი შაქირი ლალანა და ახლა დეპაი დაიმატეს თავდასხმაში ჩვენ აი რომ თქვა რომ თავდამსხმელია ერთი გვყავს ერთი სუარესი დალშE კოუტინიოს ვერ გაიგებ რა არის იგივეა დემბელე (შედარებით შეიძლება გაარკვიო მაგის ადგილი)მესი რომელიც რამისაა დაცვაში ათამაშონ იმდენად ვერ უქმნიან კომფორტს მალკომი რომელმაც ინტერთან ცრემლების გარდა მე ვერაფრით დამამახსოვრა თავი ესაა ბარსას შეტევა ნახევარდაცვას შეხედავ ნახე რა სახელებია რაკიტიჩი ვიდალი ბუსკეცი რატომ დაიჭირა ლივერპულმა ბურთი ჩვენთან თამაშში უფანტაზიო ჰენდერსონი მილნერით ტიპები არ ჩერდებიან და ამ მძორი ნახევარდაცვით უნდოდა რამის მიღწევა ერთადერთი დაცვაში არ მაქვს პრობლემა და თუ სერხი რობერტოს ძირითAდში ყოფნას თუ არ ჩავთლით / მოკლედ გაასაყრელია მალკომი ბუატენგი ეგ სიკვდილსაც გადაავიწკდა რაკიტიჩი კოუტინიო სუარესი ზამენაზე ან იმ მურილიიოს ყიდვას რა აზრი ქონდა ის კვდარი ვერმაელიენი ვაფშე რას შვება ეგრე მეც ვითAმაშებ მიხადონ მილიონები:D :D :D

    ბაზარი არ არი მეც გამოვალ მეც ვიტამასებ:დდ პროსტა რა არ მესმის იცი უყურე მე საძმაკაცოში ბარსას ფანი ბევრი მყავს და რას ვამცნევ იცი კაიბხანია. ჯგუფური ეტაპი რო მტავრდენა კაროცე ტვინს ბურგავენ იმენა გადაგდგამენ ტრებლი და ტრებლი და ტრებლი ჩვენია და ამბები არადა ჯერ მერვედ ფინალია :დ როგორ არი.ხო იცი ჯერ გადახდი და ჰოპ მერე დაიზახეო ეგრეა იმენა ახლა დარწმუნებული ვაარ რო დაურეკო ვაფსე მომსახურ3ბის ზონიდან გავა ტელეფონი :დდ სხვატაშორის რეალის ფანებში იმდენარ ვერ ვზედავ ამას როგორც ქულეებში არ ვიცი რატო ხდენა ასე ნაგდად