"ბარსელონამ" კოპა დელ რეის ფინალი წააგო

"ბარსელონამ" კოპა დელ რეის ფინალი წააგო

სევილიაში, "ბენიტო ვილამარინზე", კოპა დელ რეის ფინალში ერთმანეთს "ბარსელონა" და "ვალენსია" შეხვდნენ. 

პირველი ტაიმი ნომინალურმა სტუმრებმა, გამეიროს და როდრიგოს გოლებით მოიგეს. მეორე ტაიმში ლეო მესიმ სხვაობა შეამცირა, მაგრამ კატალონიელებმა მეტის გაკეთება ვეღარ მოახერხეს და მატჩიც ასე დასრულდა - 1-2. 

შესაბამისად, "ბარსელონა" კიდევ ერთი ტიტულის გარეშე დარჩა და ამ სეზონში მხოლოდ ლა ლიგა მოიპოვა. 

"ბარსას" სამეფო თასი სულ 30-ჯერ აქვს მოგებული და ტურნირის რეკორდსმენია, რაც შეეხება "ვალენსიას" - ეს ამ გუნდისთვის მე-8 ტიტულია. მათ ბოლო გამარჯვება 2008 წელს იზეიმეს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 45 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #45 26 მაისი 2019 14:59
    0
    ცნობილმა რუსმა კომენტატორმა, ვასილი უტკინმა, "ბარსელონა" სამეფო თასის ფინალში წაგების შემდეგ გააკრიტიკა.

    "ბარსამ" "ბენიტო ვილიამარინზე" "ვალენსიასთან" 2:1 წააგო და სამეფო თასის მოგება ხუთი წლის შემდეგ პირველად ვერ მოახერხა.

    "ვალენსიამ სამეფო თასი მოიგო, დიდებულია! შესანიშნავი გოლები, მათი გეგმა მომაკვდინებლად კარგი და მუშა აღმოჩნდა. ასი წლის იუბილეზე ტიტულის მოპოვება, რამდენი ემოციაა! თუმცა, ერთი შეკითხვა მიჩნდება. ამდენი რატო არიან? რატომ უხაროდა "ვალენსიას" ეს გამარჯვება ასე ძლიერ? არა, გასაგებია, გამარჯვება გამარჯვებაა, მაგრამ, ისიც ხო უნდა აღინიშნოს, ვის მოუგეს - "ბარსელონას". ამ გუნდთან მოგება რა სასიხარულოა? "ბარსა" ისედაც ყველასთან აგებს.

    უსაშველო გუნდია. ჩემპიონთა ლიგაზე ზედიზედ მეორედ 3-ბურთიანი უპირატესობა გაანიავა. მესი - რამდენი ლაპარაკია მის გარშემო, მაგრამ, რა მოიგო მან? განსაკუთრებით, არგენტინის ნაკრებთან ერთად და ზოგადადაც. ვინ თამაშობს "ბარსელონაში" მის გარდა? ეს გლამურული პიკე? თავის დროზე, მან "მანჩესტერ იუნაიტედშიც" კი ვერ მოიკიდა ფეხი, ახლა კი თავში მხოლოდ ბიზნესები უტრიალებს.

    მწვრთნელი ხომ საერთოდ ცარიელი ადგილია, ფიზკულტურის მასწავლებელი. ტრიპლეტს იგებდა და ყველაფერი ორ კვირაში წყალშ ჩაყარა. ბევრი მწვრთნელი იცით, ვინც ამას ასეთ მოკლე ვადებში მოახერხებდა? უცნაურია, კი მარა ვის ეთამაშებოდა ეს გუნდი აქამდე, ტურნირი ზედიზედ 4-ჯერ რომ მოიგო? ახლა კი, როოგორც იქნა, წესიერი გუნდი გამოჩნდა და ყველაფერი თავის ადგილას დაუბრუნდა.

    გაუგებარი ერთი რამ არის: რა უხაროდათ ამ ბიჭებს ასე ძალიან - როდრიგოს, პარეხოს, გარაის და სხვა გამეიროებს. თითქოს, მათ სუპერკლუბი დაამარცხეს, რომელსაც შემადგენლობაში საუკეთესო ფეხბურთელი ჰყავს. სამხრეთის ხალხი, ემოციები, ცეკვები. მათ ცოტა ის ფაქტი ამართლებს, რომ 11 წელი ტიტული არ მოუგიათ, მაგრამ, მაინც. რაიმე სასიხარულო მაინც ჰქონოდათ." - დაწერა უტკინმა.

    Rato moigo liverpulma ? Imitomrom axalgazrda gundiyavt mondomebulebi da mowadinebulebi rato moigo valensiam imitomrom amatac axalgazrda gundi yavt anu daskvna gundi daberda gaviget Kai tamashebi aqvt chanatarebi suas rakitichs pikes magram daberdnen vsioo unda wavidnen alba iyos erti 2 sezoni maqsimum tu wesieri shemcvleli eyoleba danarchenebi gasashvebebinariam gunds mxolod erti rame ushvelis axali mwvrtneli da axalgazrda fexburtelebi stadionze yvelas mesis imediaq yvelaferi mesize ketdeba gunduri tamashi arqvia amas mesi roar iyos chempionta ligis zonashi moxvedra iqneba saocnebo
    Culé [?]
    #44 26 მაისი 2019 11:15
    0
    რა 160 ლარი დამიკარგა ბარსამ
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    vako
    სტუმარი [?]
    #43 26 მაისი 2019 10:26
    1
    უბრალოდ რა ვთქვა არვიცი! იმენა გუნდს აფუჭებენ ძალით აგენის დედა მოვ%$ და იმ ფანებისაც ვინც სტადიონზე მიდის და არ აპროტესტებს რო ვალვერდე წავიდეს!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(((
    ფანი [?]
    #42 26 მაისი 2019 10:09
    0
    ვაიმეე ვინმემ არ თქვათ მესი დაბერდაო!!!
    წევრი [?]
    #41 26 მაისი 2019 07:37
    1
    მოდი როგორც ცივილურმა ადამიანებმა ისე ვისაუბროთ ჩვენი საყვარელი გუნდის ნაკლოვანებებზე არ გვინდა ეს გინება და წყევლა.
    ვალვერდე რომ უნდა წავიდეს ეს ფაქტია და ეს ხელმძღვანელობა რომ ძალიან არაკლმპეტენტურია და ხელს აფარებს ესეც ფაქტია მაგრამ გუნდის ძირითადი ბირთვი დაბერდა მესი 31 სუარესი 32 ბუსკეცი 31 პიკე 31 ალბა 30 ტიკი ტაკას თამაშს უდიდესი ძალა და ფიზიკური მზადყოფნა სჭირდება რაც ფაქტობრივად შეუძლებელია მოსთხოვო ას ასაკის ფეხბურთელებს გუნდს სჭირდება ახალი დნმ ახალი სისხლი სუარესი,რაკიტიჩი,ვალვერდე, სილესენი მალკომი, რობერტო, ვერმალენი, ეს ხალხი უნდა წავიდნენ და მათ ნაცვლად მოვიდნენ, დე ლიხტი, დე იონგი, და ზიეჩი ასევე კარგი მარჯვენა მცველი.
    ტერ-შტეგენი
    სემედუ-დე ლიხტი-პიკე-ალბა
    ბუსკეცია
    დე იონგი კოუტინიო
    მესი ზიეჩი დემბელე

    სკამი:სუარეს,უმტიტი, ლანგლე, არტური, ტოდიბო. ეს შემადგენლობა ფეხბურთს თავიდან აღმოაჩენს არვიცი რამდენად დამეთანხმებით მაგრამ მწვრთნელის ორი კანდიდატი მყავს ტიერი ანრი, და ხავი. ❤️👑❤️
    Culé [?]
    #40 26 მაისი 2019 03:20
    1
    მე ასე მგონია, რომ გუნდს იმიტომ აქვს გრძელი სკამი, რომ ყველამ 100% დაიხარჯოს და მაქსიმუმი დადოს მოედანზე! 2 ვე გოლი დაცვის შუა ხაზიდან გავიდა?!?!?! შუა ხაზი ისევ ვერ იყო მოწოდების სიმაღლეზე, არტურის გაყვანას, კოუტინიოს გაყვანა სჯობდა, კიდევ იყო მინუსები, შეტევაში მესის გარდა 0

    მაინც კარგი დამარცხებაა, ვალვერდეს კიდევ უფრო წყალი შეუდგა, პრეზიდენტსაც სავარაუდოდ
    გუნდს ბირთვის და სათამაშო სტილი აქვს და მწვრთნელი+ რამდენიმე ახალი ფეხბურთელი სიტუაციას გამოასწორებს

    მე რას ვიზამდი ამათ ადგილას
    1. მარცხენა ფლანგზე გრიმალდოს დავაბრუნებდი, ან ლა მასიიდან ამოვწევდი რომელიმე ნიჭიერ ბიჭს, ფელიპე ლუისს უფასოდ დავიმატებდი და როატციაში ფლანგის გადაწვას თავიდან ავიცილებდი
    2. დე ლიხტს 100% მოვიყვანდი და ლა მასიიდან კუენკას დავაწინაურებდი, თანდათან ჯერ თასზე და მერე ლევანტეებთან ვათამაშებდი, ტოდიბოს დე ლიხტის ტრანსფერში ჩავრთავდი და უმთითის მანჩესტერს დავუთმობდი 75/80 მილიონად
    3. რაკიტიჩს ძირითადს არ გავაკარებდი! თუ ინტერი იყიდის, 50 ლიმონი კარგია, მაგრამ თუ არა და სკამზე, სათასოზე და "ლევანტეებთან" 15/25 მატჩს ჩავატარებინებდი ჯამში, კიდევ 65 წუთიდან შემოვუშვებდი, ხალხის დასვენების მიზნით. პუჩი/ალენიას მეტ დროს დავუთმობდი და ახალგაზრდა ოთხეულის შეთამაშებაზე ვიმუშავებდი [დე იონგი/არტური/პუჩიალენია]ვიდალს ტასზე, ლევანტეებთან და ცოტა ძალისმიერ გუნდებთან, 20/25 მატჩი და პლუს 60/65 წუთიდან, რაც შეეხება კოუტინიოს: 100 მილიონს თუ გადაისდიდნენ, უპრობლემოდ გავუშვებდი
    4. დემბელე აშკარად ნიჭიერია და 1 სეზონს კიდევ ვაცდიდი გასახსნელად, მოვიყვანდი ჟოაო ფელიშს და წინ შეიძლება მუსა დემბელეზე დავფიქრებულიყავი, მალკოლმს 40 ლიმონში თუ ყიდულობვენ, მშვიდობიიით, უკან მოხედვა ძნეე ლიიიი აააა, სიამოვნებით მივყიდდი

    რატომ მუსა დემბელე(ლიონის)? ძალიან კარგი შემსრულებელია, გოლის ალღოს და შედეგიანობის გამო
    ამის გამო
    https://www.transfermarkt.com/moussa-dembele/leistungsdatenverein/spieler/229004
    https://youtu.be/cOV8LH1JMkI

    რატომ ჟოაო ფელიქსი?
    ამის გამო
    https://www.transfermarkt.com/joao-felix/leistungsdaten/spieler/462250/plus/0?saison=ges
    https://youtu.be/K-zFqqR74zk
    Culé [?]
    #39 26 მაისი 2019 02:01
    4
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: BarcelloNista
    Magrad mainteresebs vingindat ro moiyvanon mwvrtnelad

    სეტიენი მინდა ყველაზე მეტად , თავისუფალია.. ტენ ჰააგი არ წამოვა თორე სიამოვნებით ... ასევე ვაფასებ პოჩეტინოს გაწეულ სამსახურს ტოტესთვის, მაგრამ ბარსელონაში არ გადმოვა ... მაღალი დონის მწვრთნელები (გვარდიოლა, კლოპი) არ მოვლენ ისეთ გუნდში სადაც თუნდაც ერთი კაცია ისეთი რომელსაც დავალებას ვერ მიცემ, რომელიც არ ირბენს და ასე.შ.

    Arsen vengeri yvelaze kargi variantia.ten hagi tu mova tavis damxmarec unda wanoiyvanos shroideri magari gijia leptopit dasdevs fexburtelebs varjishze da ten hagze naklebi wvlili ar aqvs shetanili ajaxis warmatebashi

    ციტატა: paziapazia
    მინდოდა წაეგო ბარსას და ასეც მოხდა, ვალვერდეს ნამუსი გააგდებს გუნდიდან, თამაშს რაც შეეხება, ჟილკიანი მწვრთნელი გვინდა ვინც ალბას ჭკუაზე მოიყვანოს, ცარიელ კართან რომ იყოს გახსნილი ფეხბურთელი პასს მაინც მესის უკეთებს უკან და გუნდს უკლავს შანსს და რეალურ გოლს, დავიჯერო ვალვერდე ვერ ხედავს ამ სიჩლუნგეს, კოუტინიოს შეეშვით, მოვა სხვა ტრენერი და თქვენს სიტყვებს წაიღებთ უკან, უმეტესობა ღლაპები წერთ კოუტინიოზე, ჩაკლა კოუტინიო კუთხეში და არააა ეს ადგილი მაგ კაცის და რატო გინდათ რომ სასწაულები აკეთოს, ტოტენჰემთან რომ იფრინა და ყველაზე მეტი შეფასება აიღო კოუტინიომ მაშინ სად იდგა ხო ვერ მეტყვით ვინმე? ხმა ჩაიგდეთ, უმეტესობა ღლაპი წერთ აქ რაღაცას და პროფესორობთ თითქოს დიდი მცოდნეები მყავდეთ აქ, რობერტოს საერთოდ რაუნდა სასტავში რას გადაეკიდა ან ალენია ხარივით რომ დარბის, კაროჩე ვალვერდეს წასვლას ველოდები თორე ვინც არუნდა იყოს გუნდში დო მოიყვანონ ასეთი ფეხბურთით გუნდსაც კლავს და ფეხბურთელებიც ეწირებიან.

    Cou ityvis tavis satqmels da daamtkicebs tavis klass axal trenertan ertad.tips ra sastavi yavs da verafers shveba ager orgit da matipit ra gviqna liverma.sircxvilia ubralod. Rom idzaxit fexburtelebi ar darbiano visi bralia mere visi? Ver muxtavs gunds da gamarjvebulis mentaliteti ar aqvs am kacs.pexburtelebi siamuvnebas vegar igeben tamashisgan ver xedavt??? Daqiravebuli gastarbaiterebivit chajmuli saxeebi aqvt
    Way
    წევრი [?]
    #38 26 მაისი 2019 01:31
    0
    ციტატა: neo222
    ციტატა: mettal
    ტვინი შეჭამეთ ამ სულელური ლაპარაკით.ვალვერდეს არსვინ უშვებს და გასაგებად ილაპარაკა ყველამ კლუბში პრეზიდენტიდან დაწყებული ფეხბურთელებით დამთავრებული და არც მხოლოდ ვალვერდეს ბრალია ეს შედეგები,ალბას და რობერტოს შეხედეთ როგორ თამაშობენ და მერე ბუსკეცს.ბარსას ძრავია ფლანგები და ცენტრი და როცა ეს მთლიანად მოშლილია რომელ კარგ თამაშზე ლაპარაკობთ?გრიზმანი არ გვინდაო წიოკობენ მთელი ფანობა .მაშ რითი გინდათ შეტევის გაძლიერება? მოკლედ ტყუილად ვლაპარაკობ რა თითქოს რამეს შევცვლიდე.ამ გუნდს უნდა ძირეული ცვლილებები სხვა არაფერი საშველი არაა.პაკა

    გენაცვალე სწორს ლაპარაკობ უბრალო რა მიკვირს იცი? მთელი სეზონი ლენგლე ალბა ბუსკეტსი რეალთან ყველა მატჩში ლიგაზეც იქაც აქაც ვაბშე ყველგან უმაღლეს დონეზე თამაშობდნენ, და 2 მატჩში როგორ ჩაოხრდა ყველა?

    ანუ რომასთან წაგება შემდეგ იგივეს გაკეთება ლივერპულთან ფეხბურთელების ბრალია?
    Culé [?]
    #37 26 მაისი 2019 01:29
    1
    Busi dagviberda blin dzalian didi dzala iyo formashi myofi busi da es aris erterti problema eseti susti tamashebis.naxevardacva mtlianad. Imedi maqvs de jong da arturi shemdeg sezonshi moxsnian mag problemas.valberdeze ra vtqva ar vici ukve ar gaqvs traki da wadi saxlshi ra da avarjishe svarka gundebi .tipma ar icis rogor sheutios.cous unda mivcet 1 shansi axal trenertan ertad.raketam unda wavides ver udzlebs barcas temps da magal temps.xavis da iniestas mere rom rakitichi geyoleba naxdacvashi mets ras velodebit.es gundi kide dzveli barcelonelebit suldgmulobs da daberdnen egenic agar sheudzliat .exla yvelaze kargi variantia arsen vengeri daubrunebs gunds dominantis status da siamuvnebas miagebinebs fexburtelebs tamashisgan.ver xedavt ra umugamot arian tipebi vabshe naperwklis gareshe tamashoben.malcomi araa gasayidi imsaxurebs shans
    გულშემატკივარი [?]
    #36 26 მაისი 2019 01:21
    1
    მინდოდა წაეგო ბარსას და ასეც მოხდა, ვალვერდეს ნამუსი გააგდებს გუნდიდან, თამაშს რაც შეეხება, ჟილკიანი მწვრთნელი გვინდა ვინც ალბას ჭკუაზე მოიყვანოს, ცარიელ კართან რომ იყოს გახსნილი ფეხბურთელი პასს მაინც მესის უკეთებს უკან და გუნდს უკლავს შანსს და რეალურ გოლს, დავიჯერო ვალვერდე ვერ ხედავს ამ სიჩლუნგეს, კოუტინიოს შეეშვით, მოვა სხვა ტრენერი და თქვენს სიტყვებს წაიღებთ უკან, უმეტესობა ღლაპები წერთ კოუტინიოზე, ჩაკლა კოუტინიო კუთხეში და არააა ეს ადგილი მაგ კაცის და რატო გინდათ რომ სასწაულები აკეთოს, ტოტენჰემთან რომ იფრინა და ყველაზე მეტი შეფასება აიღო კოუტინიომ მაშინ სად იდგა ხო ვერ მეტყვით ვინმე? ხმა ჩაიგდეთ, უმეტესობა ღლაპი წერთ აქ რაღაცას და პროფესორობთ თითქოს დიდი მცოდნეები მყავდეთ აქ, რობერტოს საერთოდ რაუნდა სასტავში რას გადაეკიდა ან ალენია ხარივით რომ დარბის, კაროჩე ვალვერდეს წასვლას ველოდები თორე ვინც არუნდა იყოს გუნდში დო მოიყვანონ ასეთი ფეხბურთით გუნდსაც კლავს და ფეხბურთელებიც ეწირებიან.
    Culé [?]
    #35 26 მაისი 2019 01:20
    1
    ბართუმეუს სიტყვები ვის ახსოვს ვერაფერიც რო ვერ მოვიგოთო ვალვერდეს მაინც ვენდობიო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #34 26 მაისი 2019 01:19
    0
    ციტატა: mettal
    ტვინი შეჭამეთ ამ სულელური ლაპარაკით.ვალვერდეს არსვინ უშვებს და გასაგებად ილაპარაკა ყველამ კლუბში პრეზიდენტიდან დაწყებული ფეხბურთელებით დამთავრებული და არც მხოლოდ ვალვერდეს ბრალია ეს შედეგები,ალბას და რობერტოს შეხედეთ როგორ თამაშობენ და მერე ბუსკეცს.ბარსას ძრავია ფლანგები და ცენტრი და როცა ეს მთლიანად მოშლილია რომელ კარგ თამაშზე ლაპარაკობთ?გრიზმანი არ გვინდაო წიოკობენ მთელი ფანობა .მაშ რითი გინდათ შეტევის გაძლიერება? მოკლედ ტყუილად ვლაპარაკობ რა თითქოს რამეს შევცვლიდე.ამ გუნდს უნდა ძირეული ცვლილებები სხვა არაფერი საშველი არაა.პაკა

    გენაცვალე სწორს ლაპარაკობ უბრალო რა მიკვირს იცი? მთელი სეზონი ლენგლე ალბა ბუსკეტსი რეალთან ყველა მატჩში ლიგაზეც იქაც აქაც ვაბშე ყველგან უმაღლეს დონეზე თამაშობდნენ, და 2 მატჩში როგორ ჩაოხრდა ყველა?
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    Culé [?]
    #33 26 მაისი 2019 01:18
    3
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: ფრენკი
    ციტატა: Giako14
    ვისი მოსვლა გინდათ მწვრთნელად აგერ ნახავთ იმნაირ ყ..ლეს მოიყვანენ ვალვერდე დააბრუნეთო
    ხვეწნას დაიწყებთ
    გვარდიოლა

    ლაპორტა

    Yvelaze realuri arsen vengeria esmis mag kac kombinaciuri da shemtevi fezburti
    Culé [?]
    #32 26 მაისი 2019 01:17
    2
    ციტატა: BarcelloNista
    Magrad mainteresebs vingindat ro moiyvanon mwvrtnelad

    სეტიენი მინდა ყველაზე მეტად , თავისუფალია.. ტენ ჰააგი არ წამოვა თორე სიამოვნებით ... ასევე ვაფასებ პოჩეტინოს გაწეულ სამსახურს ტოტესთვის, მაგრამ ბარსელონაში არ გადმოვა ... მაღალი დონის მწვრთნელები (გვარდიოლა, კლოპი) არ მოვლენ ისეთ გუნდში სადაც თუნდაც ერთი კაცია ისეთი რომელსაც დავალებას ვერ მიცემ, რომელიც არ ირბენს და ასე.შ.
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #31 26 მაისი 2019 01:17
    4
    ვალვერდეს მარტო გაშვება არ კმარა ერთი კარგად უნდა გაწიხლონ და კიბეებზე დააგორონ მარტო გაშვებით არ უნდა შემოიფარგლონ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #30 26 მაისი 2019 01:16
    3
    ციტატა: Sergio5
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: ფრენკი
    ციტატა: Giako14
    ვისი მოსვლა გინდათ მწვრთნელად აგერ ნახავთ იმნაირ ყ..ლეს მოიყვანენ ვალვერდე დააბრუნეთო
    ხვეწნას დაიწყებთ
    გვარდიოლა

    ლაპორტა

    ფრენკ რაიკაარდი blush

    ლაპორტა მეც მაგრა მევასება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #29 26 მაისი 2019 01:16
    3
    გვარდიოლა მოვიდეს რა დროს სიტია გუნდი დაგვეშალა ამის დდ ვატირე
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    ფანი [?]
    #28 26 მაისი 2019 01:16
    0
    ციტატა: lashatavartqiladze
    ციტატა: B A R C A
    ვალვერდე 2X🖕🖕🖕მრცხვენია უკვე ამ გუნდის ფანობა!

    აი ზუსტათ ეგააა უმეტესი გულშემატკივარის პრობლემა ბარსაში გუნდს გასაჭირის დროს ვიკიდებთ ამის დედა იმის დედა მცხვენია ეგრე არაა რო იგებს მაშვინ ხო ყველა კაია ?

    Vinarudgas gunds gasachirshi viiin dagvawyvites nervebi naglad gvajvamen yvelas dasacins gvxdian da kide chvenarvart fanoba ori wlis bavshvic ki sheamchnevs gunds rauqna valverdem gaadebila pirdapiri mnishvnelobit aseti barsa merom menaxa bavshvobashi shansi araa odnavadac ar gamoiwvevda simpatias da amnair gunds ragaca sisazizgres unda vugulshematkivro ro bolos ragaca saswauli tamashebi waagos gundma da naglad gvidzaxon pirshi rom Kai sezoni gamovidaoo agiaron mainc
    ფანი [?]
    #27 26 მაისი 2019 01:14
    1
    რა მაგრა გასწორებს ეს ვითომ ფანობა რომ იძახით აღარ უქომაგებო ბარსასო მართლა სხვა გუნდებზე რომ გადაერთოთ და აქ აღარ წეროთ სირბანჯო კომენტარები....)))))))))
    Culé [?]
    #26 26 მაისი 2019 01:14
    2
    გადადგებაო . ველოდები
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly