კიკე სეტიენი: "ბარსას" უკვე ჰყავს შესანიშნავი მწვრთნელი

  • 21-05-2019, 17:39
  • კიკე სეტიენი: "ბარსას" უკვე ჰყავს შესანიშნავი მწვრთნელი

    რამდენიმე დღის წინ, "ბეტისის" ყოფილმა თავკაცმა, კიკე სეტიენმა "ბარსელონას" გაწვრთნის სურვილი გამოთქვა. დღეს, მან ამასთან დაკავშირებით, დამატებითი კომენტარი გააკეთა.

    "ბარსას" უკვე ჰყავს შესანიშნავი მწვრთნელი, რომელმაც ორი შიდა ჩემპიონატი მოიგო. გუნდი მასთან ერთად ლა ლიგაში კარგად ასპარეზობს, "ბარსელონას" ეს სხვა მწვრთნელებთანაც გამოსდიოდა. ასე იმიტომ ხდება, რომ კატალონიელებს გასაოცარი სათამაშო მოდელი აქვთ, რომელიც თითქმის მთლიანად გადაწონის მწვრთნელს." - ციტირებს კიკე სეტიენის სიტყვებს Marca.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    vako
    vako სტუმარი [?]

    22 მაისი 2019 08:39

    არა რა კარგი მწრთვნელია და ის თამაში გაყიდული იყო!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :((((((((

    0
    გასულია
    DINAMO82 წევრი [?]

    22 მაისი 2019 03:49

    DშVELIძE ეგ ნაკრები მართლა საოცრება იყო. ამჟამად მესის აუხდენელ ოცნებას ვგულშემატკივრობ, არგენტინას. საერთოდ მის უდიდებულესობა ფეხბურთს ,,ვბალეშიკობ" ყოოველი დიდი გუნდი აღმაფრთოვანებს, რადგან ფეხბურთი ჩემთვის არა მხოლოდ თამაშია. ამიტომ ვთვლი, რომ რონალდუც დიდი ფეხბურთელია. ისე მათი კარიერის დასრულების შემდეგ ისტორიაში დარჩება რონალდოს სტატისტიკა და მესის სპექტაკლები. სტატისტიკაც თავისთავად

    1
    გასულია
    dshvelidze ფანი [?]

    21 მაისი 2019 22:23

    ციტატა: DINAMO82
    მოგესალმებით, მეგობრებო! ვცხოვრობ ნიუ იორკში. ვარ პენსიონერი. იმედია არ შეგაწუხებთ, შიგაგაშიგ ჩემი მოსაზრების გამოთქმით. მინახავს ბასა ღოღობერიძის თამაში და მას შემდეგ ფეხბურთი ჩემი ცხოვრების ნაწილია, ანუ ბევრი მინახავს. აქედან გამომდინარე ვიტყვი, რომ ყველა დიდ ფეხბურთელს, მათ შორის ქართველებს, ვინც ჩემს მეხსიერებაში დიდ სიამოვნებად ჩარჩა, პატივით მოვიხსენიებ. აქვე ვიტყვი; მესისთანა ოსტატი არ დაბადებულა და არც დაიბადება. ჩემი ასაკის ხალხმა იცის თქმა, აუ პელე რო იყო, დი სტეფანო რო იყო... ნამდვილად იყვნენ, მაგრამ ასეთი გენიოსები არა. მადლობთ.

    გაგიმარჯოს მეგობარო.ნამდვილად ასეა.რომელი ნაკრების ბალეშიკი ხარ?მე ბრაზილიის.თუ გახსოვთ 1982 ში გენიოსმა ზიკომ იტალიასთან რომ პასი გაუკეთა სოკრატესს.ხო მაგრები იყვნენ.

    1
    გასულია
    kluivert გულშემატკივარი [?]

    21 მაისი 2019 22:11

    ციტატა: რომა
    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: O.Dembele
    ვან დე ბეეკი და დე ლიხტი ბარსელონაშია და ნეტა რაშია საქმე? დავიჯერო ამ სირ-მა ოთხთვალამ ორივე იყიდა უკვე?

    ეგ ორივე რომ ბარსამ იყიდოს მაგარი გამისწორდება.

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: რომა
    ესპანური ავტორიტეტული გამოცემა Jugones სენსაციურ განცხადებას ავრცელებს.

    მიუხედავად იმისა, რომ თითქოს, ყველაფერი შეთანხმებული იყო და ამის შესახებ უამრავი გამოცემა წერდა. ხსენებული წყარო იტყობინება, რომ მადრიდის "რეალმა" ლუკა იოვიჩის ტრანსფერზე უარი თქვა.

    მიზეზი კი ის არის, რომ "აიტრახტმა" 21 წლის სერბი ფორვარდის სანაცვლოდ 100 მილიონი ევრო მოითხოვა, რაც მადრიდელებმა გადამეტებულად მიიჩნიეს და ტრანსფერზე უარი თქვეს.

    Jugones ასევე იმასაც ამატებს, რომ იოვიჩისთვის ბრაძოლაში შესაძლოა "ბარსელონა" დაბრუნდეს, რომელიც სერბ ფორვარდს რამდენიმე თვის მანძილზე აკვირდება.

    ოოოო 120 მილიონის 28 წლის კაცში გადახდას ეს ვარიანტი არ აჯობებს??

    Grizmani yvelam icis racaa magram asakiania iovichi axalgazrda kargi talanti magram ras izams barsashi aravin icis

    გრიზმანის ყიდვას იოვიჩის ყიდვა ჯობია.

    გრიზმანიც საკმაოდ გაგვაძლიერებს რათქმაუნდა, მაგრამ მე მაინც უფრო იოვიჩი გაკიხარდება თავისი ასაკისა და პერსპექტივის გათვალისწელინებით მაგრამ გრიზმანზეც არ ვიტყოდი უარს

    მეც გეთანხმები. გრიზმანი საერთოდ არ მინდა ბარსაში. წინასწარ არავინ არ იცის იოვიჩი უფრო იყომარებს ბარსაში თუ იოვიჩი, მე იოვიჩისკენ ვიხრები, მაგრამ სანამ ვალოდია იქნება მანამდე კოპა და ლა ლიგა ბაზარი არაა, მაგრამ ლიგაზე არ იოცნებოს ბარსას ბალეშიკებმა

    0
    გასულია
    DINAMO82 წევრი [?]

    21 მაისი 2019 21:19

    მოგესალმებით, მეგობრებო! ვცხოვრობ ნიუ იორკში. ვარ პენსიონერი. იმედია არ შეგაწუხებთ, შიგაგაშიგ ჩემი მოსაზრების გამოთქმით. მინახავს ბასა ღოღობერიძის თამაში და მას შემდეგ ფეხბურთი ჩემი ცხოვრების ნაწილია, ანუ ბევრი მინახავს. აქედან გამომდინარე ვიტყვი, რომ ყველა დიდ ფეხბურთელს, მათ შორის ქართველებს, ვინც ჩემს მეხსიერებაში დიდ სიამოვნებად ჩარჩა, პატივით მოვიხსენიებ. აქვე ვიტყვი; მესისთანა ოსტატი არ დაბადებულა და არც დაიბადება. ჩემი ასაკის ხალხმა იცის თქმა, აუ პელე რო იყო, დი სტეფანო რო იყო... ნამდვილად იყვნენ, მაგრამ ასეთი გენიოსები არა. მადლობთ.

    14
    გასულია
    რომა წევრი [?]

    21 მაისი 2019 21:09

    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: O.Dembele
    ვან დე ბეეკი და დე ლიხტი ბარსელონაშია და ნეტა რაშია საქმე? დავიჯერო ამ სირ-მა ოთხთვალამ ორივე იყიდა უკვე?

    ეგ ორივე რომ ბარსამ იყიდოს მაგარი გამისწორდება.

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: რომა
    ესპანური ავტორიტეტული გამოცემა Jugones სენსაციურ განცხადებას ავრცელებს.

    მიუხედავად იმისა, რომ თითქოს, ყველაფერი შეთანხმებული იყო და ამის შესახებ უამრავი გამოცემა წერდა. ხსენებული წყარო იტყობინება, რომ მადრიდის "რეალმა" ლუკა იოვიჩის ტრანსფერზე უარი თქვა.

    მიზეზი კი ის არის, რომ "აიტრახტმა" 21 წლის სერბი ფორვარდის სანაცვლოდ 100 მილიონი ევრო მოითხოვა, რაც მადრიდელებმა გადამეტებულად მიიჩნიეს და ტრანსფერზე უარი თქვეს.

    Jugones ასევე იმასაც ამატებს, რომ იოვიჩისთვის ბრაძოლაში შესაძლოა "ბარსელონა" დაბრუნდეს, რომელიც სერბ ფორვარდს რამდენიმე თვის მანძილზე აკვირდება.

    ოოოო 120 მილიონის 28 წლის კაცში გადახდას ეს ვარიანტი არ აჯობებს??

    Grizmani yvelam icis racaa magram asakiania iovichi axalgazrda kargi talanti magram ras izams barsashi aravin icis

    გრიზმანის ყიდვას იოვიჩის ყიდვა ჯობია.

    გრიზმანიც საკმაოდ გაგვაძლიერებს რათქმაუნდა, მაგრამ მე მაინც უფრო იოვიჩი გაკიხარდება თავისი ასაკისა და პერსპექტივის გათვალისწელინებით მაგრამ გრიზმანზეც არ ვიტყოდი უარს

    0
    გასულია
    buxo გულშემატკივარი [?]

    21 მაისი 2019 19:19

    კაროჩე სიმონ ამ ცხვირბანგლას ატანა მოგვიწევს ხავის მოსვლამდე მგონი, ხიდა ოთხთვალას მოძვრება 4ივეთვალი, ანტაქტიკაშეცვალონ ანრამე, კაი სიმინ ასეტუისე შედეგი მხიბლავდა იმსვარკაბეხბურთთან ერტად და ახლა აღარც შედეგია აღარც ჟინი არაფერი, კაის შიბიან დელიგტი და დეიონგი რომოყავთ,. არავითარი პიკე დაცვაში, პიკე შეტევაში ცხრიანზე და მაგისადგილზე დელიგტი, აპა ფორვარდზე არაპარტყუნებენ ეს ქლიავები ყურს. კაროჩე ვისივისაშია ვერვგებულობ joy მომავლისიმედი მაინცმაქსიმონ joy

    2
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    21 მაისი 2019 18:47

    ციტატა: O.Dembele
    ვან დე ბეეკი და დე ლიხტი ბარსელონაშია და ნეტა რაშია საქმე? დავიჯერო ამ სირ-მა ოთხთვალამ ორივე იყიდა უკვე?

    ეგ ორივე რომ ბარსამ იყიდოს მაგარი გამისწორდება.

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: რომა
    ესპანური ავტორიტეტული გამოცემა Jugones სენსაციურ განცხადებას ავრცელებს.

    მიუხედავად იმისა, რომ თითქოს, ყველაფერი შეთანხმებული იყო და ამის შესახებ უამრავი გამოცემა წერდა. ხსენებული წყარო იტყობინება, რომ მადრიდის "რეალმა" ლუკა იოვიჩის ტრანსფერზე უარი თქვა.

    მიზეზი კი ის არის, რომ "აიტრახტმა" 21 წლის სერბი ფორვარდის სანაცვლოდ 100 მილიონი ევრო მოითხოვა, რაც მადრიდელებმა გადამეტებულად მიიჩნიეს და ტრანსფერზე უარი თქვეს.

    Jugones ასევე იმასაც ამატებს, რომ იოვიჩისთვის ბრაძოლაში შესაძლოა "ბარსელონა" დაბრუნდეს, რომელიც სერბ ფორვარდს რამდენიმე თვის მანძილზე აკვირდება.

    ოოოო 120 მილიონის 28 წლის კაცში გადახდას ეს ვარიანტი არ აჯობებს??

    Grizmani yvelam icis racaa magram asakiania iovichi axalgazrda kargi talanti magram ras izams barsashi aravin icis

    გრიზმანის ყიდვას იოვიჩის ყიდვა ჯობია.

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    21 მაისი 2019 18:27

    ციტატა: gio292329
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: gio292329
    ციტატა: CHEPE
    ისემც შენი კეთილებიი;D:D ლიგა დადოს და ეგდოს თუ უნდა მაგრამ სადააქ მაგის 2 თავი 2 წელში გაანიავა ოცნებები მაგ ჯიშმოტყაულმა:D:D

    მსოფლიოს პირველ მეკარეზეა გამოკითხვა და ამეტაპზე ესა
    ტერ შტეგენი ლიდერობს 41%
    ალისონ ბეკერს- 37.8%
    ედერსონი- 7.7%
    ობლაკი- 7.2%
    კეპა- 4 %
    ლორისი-1.8%
    და ვიღაც იტყვის ობლაკი ჯობია შტეგენსო..
    ყრუ დაცვა რომ უდგას წინ და 1-2 გოლის გატანა ჭირს ატლეტოკოს კარში ეგ არაფერი ხოო

    სამარცხვინო და მეტი არაფერი შტეგენი რომ პირველზეა

    მოიცა აბა დე ხეა უნდა იყოს პირველზე ედერსონი თუ ალისონი? თუ კეპა და ლორისი? ობლაკი მაგარი მეკარეა მარა სწორად აღნიშნა ჩეპემ ობლაკამდე სანან მივა ბურთი დაცვის ორი ეშელონი უნდა გამოაროს

    გადახედე სტატისტიკას ვის უფრო მეტჯერ ურტყავენ კარში..თან ობლაკი დიდი ხანია ხოდზეა და შტეგენი 2 სეზონია ნორმალურად თამაშობს მაგრამ შანსი არაა სეზონი ისე გავიდეს რაღაც საზიზღრობა რომ არ გააკეთოს

    რა სტატისტიკას გადავხედო ერთადერთი გუნდი ბარსელონა იყო ამ სეზონში რომელმაც ობლაკს 5-ზე მეტი დაურყა

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    gio292329 წევრი [?]

    21 მაისი 2019 18:15

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: gio292329
    ციტატა: CHEPE
    ისემც შენი კეთილებიი;D:D ლიგა დადოს და ეგდოს თუ უნდა მაგრამ სადააქ მაგის 2 თავი 2 წელში გაანიავა ოცნებები მაგ ჯიშმოტყაულმა:D:D

    მსოფლიოს პირველ მეკარეზეა გამოკითხვა და ამეტაპზე ესა
    ტერ შტეგენი ლიდერობს 41%
    ალისონ ბეკერს- 37.8%
    ედერსონი- 7.7%
    ობლაკი- 7.2%
    კეპა- 4 %
    ლორისი-1.8%
    და ვიღაც იტყვის ობლაკი ჯობია შტეგენსო..
    ყრუ დაცვა რომ უდგას წინ და 1-2 გოლის გატანა ჭირს ატლეტოკოს კარში ეგ არაფერი ხოო

    სამარცხვინო და მეტი არაფერი შტეგენი რომ პირველზეა

    მოიცა აბა დე ხეა უნდა იყოს პირველზე ედერსონი თუ ალისონი? თუ კეპა და ლორისი? ობლაკი მაგარი მეკარეა მარა სწორად აღნიშნა ჩეპემ ობლაკამდე სანან მივა ბურთი დაცვის ორი ეშელონი უნდა გამოაროს

    გადახედე სტატისტიკას ვის უფრო მეტჯერ ურტყავენ კარში..თან ობლაკი დიდი ხანია ხოდზეა და შტეგენი 2 სეზონია ნორმალურად თამაშობს მაგრამ შანსი არაა სეზონი ისე გავიდეს რაღაც საზიზღრობა რომ არ გააკეთოს

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    21 მაისი 2019 18:13

    ციტატა: gio292329
    ციტატა: CHEPE
    ისემც შენი კეთილებიი;D:D ლიგა დადოს და ეგდოს თუ უნდა მაგრამ სადააქ მაგის 2 თავი 2 წელში გაანიავა ოცნებები მაგ ჯიშმოტყაულმა:D:D

    მსოფლიოს პირველ მეკარეზეა გამოკითხვა და ამეტაპზე ესა
    ტერ შტეგენი ლიდერობს 41%
    ალისონ ბეკერს- 37.8%
    ედერსონი- 7.7%
    ობლაკი- 7.2%
    კეპა- 4 %
    ლორისი-1.8%
    და ვიღაც იტყვის ობლაკი ჯობია შტეგენსო..
    ყრუ დაცვა რომ უდგას წინ და 1-2 გოლის გატანა ჭირს ატლეტოკოს კარში ეგ არაფერი ხოო

    სამარცხვინო და მეტი არაფერი შტეგენი რომ პირველზეა

    მოიცა აბა დე ხეა უნდა იყოს პირველზე ედერსონი თუ ალისონი? თუ კეპა და ლორისი? ობლაკი მაგარი მეკარეა მარა სწორად აღნიშნა ჩეპემ ობლაკამდე სანან მივა ბურთი დაცვის ორი ეშელონი უნდა გამოაროს

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    gio292329 წევრი [?]

    21 მაისი 2019 18:07

    ციტატა: CHEPE
    ისემც შენი კეთილებიი;D:D ლიგა დადოს და ეგდოს თუ უნდა მაგრამ სადააქ მაგის 2 თავი 2 წელში გაანიავა ოცნებები მაგ ჯიშმოტყაულმა:D:D

    მსოფლიოს პირველ მეკარეზეა გამოკითხვა და ამეტაპზე ესა
    ტერ შტეგენი ლიდერობს 41%
    ალისონ ბეკერს- 37.8%
    ედერსონი- 7.7%
    ობლაკი- 7.2%
    კეპა- 4 %
    ლორისი-1.8%
    და ვიღაც იტყვის ობლაკი ჯობია შტეგენსო..
    ყრუ დაცვა რომ უდგას წინ და 1-2 გოლის გატანა ჭირს ატლეტოკოს კარში ეგ არაფერი ხოო

    სამარცხვინო და მეტი არაფერი შტეგენი რომ პირველზეა

    1
    გასულია
    O.Dembele ფანი [?]

    21 მაისი 2019 18:02

    ვან დე ბეეკი და დე ლიხტი ბარსელონაშია და ნეტა რაშია საქმე? დავიჯერო ამ სირ-მა ოთხთვალამ ორივე იყიდა უკვე?

    1
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    21 მაისი 2019 18:00

    ციტატა: რომა
    ესპანური ავტორიტეტული გამოცემა Jugones სენსაციურ განცხადებას ავრცელებს.

    მიუხედავად იმისა, რომ თითქოს, ყველაფერი შეთანხმებული იყო და ამის შესახებ უამრავი გამოცემა წერდა. ხსენებული წყარო იტყობინება, რომ მადრიდის "რეალმა" ლუკა იოვიჩის ტრანსფერზე უარი თქვა.

    მიზეზი კი ის არის, რომ "აიტრახტმა" 21 წლის სერბი ფორვარდის სანაცვლოდ 100 მილიონი ევრო მოითხოვა, რაც მადრიდელებმა გადამეტებულად მიიჩნიეს და ტრანსფერზე უარი თქვეს.

    Jugones ასევე იმასაც ამატებს, რომ იოვიჩისთვის ბრაძოლაში შესაძლოა "ბარსელონა" დაბრუნდეს, რომელიც სერბ ფორვარდს რამდენიმე თვის მანძილზე აკვირდება.

    ოოოო 120 მილიონის 28 წლის კაცში გადახდას ეს ვარიანტი არ აჯობებს??

    Grizmani yvelam icis racaa magram asakiania iovichi axalgazrda kargi talanti magram ras izams barsashi aravin icis

    0
    გასულია
    professor1984 Culé [?]

    21 მაისი 2019 17:53

    orive ertmanetze uaresebixart tqven

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    21 მაისი 2019 17:51

    ლიგა ვერ მოიგო და მაგის ლა ლიგა და კოპა დელ რეი ვის რა რამოსად უნდა ლიგაა მთავარი სადაც ორჯერ ერთი და იგივე შეცდომა დაუშვა

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    რომა წევრი [?]

    21 მაისი 2019 17:49

    ესპანური ავტორიტეტული გამოცემა Jugones სენსაციურ განცხადებას ავრცელებს.

    მიუხედავად იმისა, რომ თითქოს, ყველაფერი შეთანხმებული იყო და ამის შესახებ უამრავი გამოცემა წერდა. ხსენებული წყარო იტყობინება, რომ მადრიდის "რეალმა" ლუკა იოვიჩის ტრანსფერზე უარი თქვა.

    მიზეზი კი ის არის, რომ "აიტრახტმა" 21 წლის სერბი ფორვარდის სანაცვლოდ 100 მილიონი ევრო მოითხოვა, რაც მადრიდელებმა გადამეტებულად მიიჩნიეს და ტრანსფერზე უარი თქვეს.

    Jugones ასევე იმასაც ამატებს, რომ იოვიჩისთვის ბრაძოლაში შესაძლოა "ბარსელონა" დაბრუნდეს, რომელიც სერბ ფორვარდს რამდენიმე თვის მანძილზე აკვირდება.

    ოოოო 120 მილიონის 28 წლის კაცში გადახდას ეს ვარიანტი არ აჯობებს??

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge