ჰაკიმ ზიეჩი: "არსენალში" ან "ბარსელონაში" თამაშზე ვოცნებობ

ჰაკიმ ზიეჩი: "არსენალში" ან "ბარსელონაში" თამაშზე ვოცნებობ

ამსტერდამის "აიაქსის" მაროკოელი შემტევი ნახევარცველის, ჰაკიმ ზიეჩის ერთ-ერთი საყვარელი კლუბი კატალონიის "ბარსელონაა".

"2 საყვარელი კლუბი მყავს - "არსენალი" და "ბარსელონა". ჩემი ოცნება ერთ-ერთ მათგანში თამაშია." - ზიეჩის ამ სიტყვებს Ajax TV-ზე დაყრდნობით Goal ციტირებს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 21 მაისი 2019 16:37
    1
    მეჩვენება თუ ძალიან მაზილაა ეს ყმაწვილი?!
    1/2 ფინალში მამლებთან რაც ამან მომენტები ანიავა, ამის კისერზეცაა გავარდნა

    ნერეში დამტვრეული იყო, თორე ეს 2 ტაიმის დასაწყისშივე უნდა შეეცვალა ტენ ჰაგს
    წევრი [?]
    #14 21 მაისი 2019 10:26
    1
    ციტატა: nikabarca
    ზიეჩი,გრიზმანი დე ლიხტი და რაბიო.რაბიო უფასოდ გრიზი-120,დე ლიხტი-70 ზიეჩი-29 გამოვიდა 219.რაფინია დენისი გომეში რაკიტიჩი მალკოლმი ვერმალენი გაყიდონ და სადღაც 160 მილიონი შეიძლება ამათში აიღონ,სილესენიც თუ წავიდა ვინმე უფასოდ უნდა მოიყვანონ

    suaresic miayolon. magas tadichi mirchevnia
    წევრი [?]
    #13 21 მაისი 2019 02:15
    5
    Grizmani deiongi delixti Felipe luishi rabio Gabriel gesusi pogba zieichi mekare erti kidev.... Sakmarisiqneba 😊suarezi vermaleni malkomi DEMBELE koutinio rakitichi gasashvebiarian danarcheni datovon imedia pakos ardabrunebe 😀😀
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 21 მაისი 2019 02:10
    9
    ციტატა: nixrikia
    Gaushvit DEMBELE DA ES MOIYVANETTT

    ჯერ მარტო ასაკის სხვაობის გამო არ უნდა გააკეთონ ეგ სისულელე და მერე კიდე მოხოდილ დემბელეს დააფრინდეს ზიეჩი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #11 21 მაისი 2019 02:10
    2
    Gaushvit DEMBELE DA ES MOIYVANETTT

    Malkomic miayolon da zieichi rabio Gabriel gesusi moiyvanon eyopa 140milioni
    ფანი [?]
    #10 21 მაისი 2019 01:04
    4
    გაუშვალ მალკომი და მოიყვანონ ეს
    [?]
    #9 21 მაისი 2019 00:24
    3
    არადა კოუ გვყავდა კარგი შემტევი ნახ.მცველი დამრტყმელი დრიბლიორი მარა ჩაიკუკა. 160 ად ნაყიდი. და 29 ად ზიეჩს შეუძლია ეგ გააკეთოს. ყველაფერი აქვს დარტყმაც პასიც დრიბლინგიც და გვჭირდება ეგეთი მარა დრო არ ექნება ბევრი
    Culé [?]
    #8 20 მაისი 2019 23:00
    6
    ესეც კი მინდა მარა :D
    გულშემატკივარი [?]
    #7 20 მაისი 2019 23:00
    4
    ზიეჩი,გრიზმანი დე ლიხტი და რაბიო.რაბიო უფასოდ გრიზი-120,დე ლიხტი-70 ზიეჩი-29 გამოვიდა 219.რაფინია დენისი გომეში რაკიტიჩი მალკოლმი ვერმალენი გაყიდონ და სადღაც 160 მილიონი შეიძლება ამათში აიღონ,სილესენიც თუ წავიდა ვინმე უფასოდ უნდა მოიყვანონ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 20 მაისი 2019 22:50
    4
    გაყიდონ მალკომი და მოიყვანონ ეს 29 მილიონად ნაჩუქარია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 20 მაისი 2019 22:27
    4
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: Dantesa
    არა ეგ ზამენისთვის ცუდი დაჟე ძირითადისთვისაც მაგარი ცოცხალი ტიპია კომბინაციებშიც კარგია თან ძვირიც არ ღირს ბოატენგს მაინც ჯობია

    რამდენი წლისა ნეტა ?

    Ramdeni wlisaa ar vici mara sanam valverdes ar gaushveben sul ro mbape moiyvanon shansi araa daalpobs skamze

    26 წლისააა
    Culé [?]
    #4 20 მაისი 2019 22:21
    1
    ციტატა: Dantesa
    არა ეგ ზამენისთვის ცუდი დაჟე ძირითადისთვისაც მაგარი ცოცხალი ტიპია კომბინაციებშიც კარგია თან ძვირიც არ ღირს ბოატენგს მაინც ჯობია

    რამდენი წლისა ნეტა ?

    Ramdeni wlisaa ar vici mara sanam valverdes ar gaushveben sul ro mbape moiyvanon shansi araa daalpobs skamze
    Culé [?]
    #3 20 მაისი 2019 21:49
    12
    ზიეჩი ძაან გავს მაჰრეზსბთამაშის სტილით
    geofcb
    სტუმარი [?]
    #2 20 მაისი 2019 21:47
    5
    http://www.picz.ge/img/s3/1905/20/1/1ec9f092343b.png
    Dantesa
    სტუმარი [?]
    #1 20 მაისი 2019 21:47
    14
    არა ეგ ზამენისთვის ცუდი დაჟე ძირითადისთვისაც მაგარი ცოცხალი ტიპია კომბინაციებშიც კარგია თან ძვირიც არ ღირს ბოატენგს მაინც ჯობია

    რამდენი წლისა ნეტა ?