ფრანკ ლებეფი: ლუის სუარესსს ვერ ვიტან

  • 11-05-2019, 23:24
  • ფრანკ ლებეფი: ლუის სუარესსს ვერ ვიტან

    "ჩელსის" ყოფილმა ფეხბურთელმა, ფრანკ ლებეფმა "ბარსელონას" თავდამსხმელზე, ლუის სუარესზე ისაუბრა.

    "ბარსელონა" ძალიან მომწონს, მაგრამ ლუის სუარესის გამო, გამიხარდა, რომ ისინი ფინალში ვერ გავიდნენ. მისნაირი მოთამაშეების მიმართ არანაირი პატივისცემა არ გამაჩნია. დიახ, ის შესანიშნავი ფეხბურთელია და კარგი კარიერა აქვს, მაგრამ სუარესი ბინძური მოთამაშეა, მას პატივს არ ვცემ. ასეთ ფეხბურთელებს ვერ ვიტან, ისინი ახალგაზდებს ცუდ მაგალითს აძლევენ. მან ორ მოწინააღმდეგეს უკბინა, მსოფლიო ჩემპიონატზე განის წინააღმდეგ, გადამწყვეტ მომენტში ხელით ითამაშა და მაინც ბედნიერი იყო."

    "თუ ის ჩემს წინააღმდეგ ითმაშებდა, მსაჯს ჩემი გაძევება მოუწევდა. არ მესმის, როგორ არიან მოწინააღმდეგეები ასეთი ცივსისხლიანები მასთან თამაშის დროს. ყველაფერს გავაკეთებდი, რომ მას ის მატჩი ვერ დაემთავრებინა." - ციტირებს ფრანკ ლებეფის სიტყვებს Marca.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Whiteking
    Whiteking სტუმარი [?]

    13 მაისი 2019 19:24

    ციტატა: I love barca
    შენ აქეთ გეშინოდეს სუაჯეკასი რო მოგაჭამს ძირში ყვერს და მერე იძახე აბა ეგ ჩმორობები

    Sagol

    0
    გასულია
    I love barca გულშემატკივარი [?]

    12 მაისი 2019 10:15

    შენ აქეთ გეშინოდეს სუაჯეკასი რო მოგაჭამს ძირში ყვერს და მერე იძახე აბა ეგ ჩმორობები

    3
    გასულია
    Messi, Iniesta ფანი [?]

    12 მაისი 2019 09:14

    ცოტა ზედმეტი ხომარ მოგდის?! წაჩუმდი მანდ.

    0
    გასულია
    Giorgaaaggg გულშემატკივარი [?]

    12 მაისი 2019 02:37

    ამ ჩემ ალბას თუ არ ცემ პატივს რა

    2
    გასულია
    barcelonafanlasha გულშემატკივარი [?]

    12 მაისი 2019 01:44

    სიმულიანტობაზე არ არი საუბარი ძალიან ცუდი მატჩი ქონდა ორივე ლივერპულთან ყველაფერს კადრულობდა და ეგ არ შეეფერება ბარსას ფეხბურთელს თამაშით ვერ თამაშობდა და ბინძურად იქცეოდა
    ციტატა: jack slater
    დავიჯერო ქრისტინაზე მეტი სიმულიანტია ლუისი?!

    1
    გასულია
    Hessi გულშემატკივარი [?]

    12 მაისი 2019 00:54

    ვეთანხმები

    1
    გასულია
    Bola Culé [?]

    12 მაისი 2019 00:16

    ბაზარი არაა მაგას ჩვენც ვეთანხმებით.პიროვნულად არც არავის მოგვწონს. ბრმა ფანები არ ვართ სხვებივით, როო ბარსელონას ფეხბურთელობის გამო გავამართლოთ მისი საქციელები. ჩვენ კიდე კარგად გვაქვს საქმე.. ზოგს კაპიტანი ყავს ამაზე უარესი.

    19
    გასულია
    Dantesa წევრი [?]

    11 მაისი 2019 23:51

    100% ხარ მაგარი სიმულიანტია სუარესი ყველაფერს კისრულობს
    მაგრამ როგორც ფორვარდი დიდია

    10
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    11 მაისი 2019 23:44

    ამას ეტყობა რამოსის თამაშები არ აქვს ნანახი

    9
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    gio292329 წევრი [?]

    11 მაისი 2019 23:27

    აეეეეე აი საგოლ ძმაო ... ვის არ უთქვია ცუდი სუარესზე მაგრამ ..ამან იმენააააა

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge