"ბარსელონას" ფანებმა ერნესტო ვალვერდეს სახლი გატეხეს

  • 10-05-2019, 19:10
  • "ბარსელონას" ფანებმა ერნესტო ვალვერდეს სახლი გატეხეს

    გუშინ ღამე, "ბარსელონას" ფანები ერნესტო ვალვერდეს სახლში შეიჭრნენ, იტყობინება RAC1.

    ჯერჯერობით, არ არის ცნობილი, არის თუ არა რაიმე ნივთი მოპარული, თუმცა, კრიმინალებმა ბასკ სპეციალისტს წერილი დაუტოვეს, წარწერით: "ეს არის, რაც არის." - სწორედ ეს სიტყვები თქვა ვალვერდემ "ლივერპულთან" სამარცხვინო მატჩის შემდეგ.

    ჯერჯერობით უცნობია რატომ, მაგრამ ერნესტოს პოლიციისთვის არ მიუმართავს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 51 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    geniosi Culé [?]

    13 მაისი 2019 03:51

    rakumani riskumana gadaobs es xalxi Tuxeli moviyvanot jobia

    0
    გასულია
    OusmaneDembele წევრი [?]

    11 მაისი 2019 02:19

    ამას გააჯმეინეთ და თუ ვეფხია მოიყვანეს მწვრთნელად ოღონდ მაგის მეტრიანი ცხვირი აღარ ვნახო ნაგავი კაცი რას დაამსგავსა ბარსა ამ იდიოტმა ატლეტიკ ბილბაო 2 ია სუფთა ამის მომთრეთს გაუდე ხახაშიი

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    11 მაისი 2019 02:18

    ამის მერეც თუ არ დატოვა პოსტი და ამის უნამუსო დედაც მივაცენზურე

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Zoro1 წევრი [?]

    10 მაისი 2019 23:48

    ეს ვალვერდე კიდე ბარსაშია ?

    2
    გასულია
    Johan cruyff13 Culé [?]

    10 მაისი 2019 23:45

    არ გადამრიოთ ხალხო ეხლა რა ტიტულები დადო ან რა შედეგები კუმანმა. 20 წელია მწვრთნელია, უმეტესი გუნდებიდან ერთ წელიწადში გაასრიალეს რა ტიტულებზე ლაპარაკობთ სულ 7 ტიტული და აქედან 5 პსვ და აიაქსში. არცერთი ტოპ გუნდიდან მიწვევა არ ქონია 20 წლის მანძილზე არცერთი და ეხლა უნდათ რო განადგურებული ბარსა ჩააბარონ. კუმანი არის მაგარი ლუზერი მწვრთნელი და მაგის ადგილი არაა ბარსაში. .

    2
    --------------------
    მე ფეხბურთს ვუყურებ, ვისაც შედეგი აინტერესებს უყუროს ტაბლოს.
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    10 მაისი 2019 23:37

    ციტატა: Sdaead
    ციტატა: (გიო)
    Sdaead

    და რატომ ითვლება კუმანი წარუმატებელ მწვრთნელად?კი როგორცასეთი ლეგენდარული მწვრთნელი არაა მაგრამ სოტონს საუკეთესო შედეგი დააფიქსირებინა ისტორიაში.პეესვეში და აიაქსში ერედივიზიონი მოიგო,ბენფიკადანაც არ წამოსულა ტიტულის გარეშე და ევერტონშიც კრიზისში ნამდვილად არ ჩაუგდია გუნდი.არ დატოვებს უბრალოდ ჰოლანდიას თორე საუკეთესო ვარიანტია.

    ზოგადად ვიძახდი მე თორე კუმანს რა გუნდებიც ჩააბარეს ვფიქრობ იმით საუკეტესო თუარა ერთ-ერთი საუკეთესო შედეგები დადო როგორც ტიტულებით ისევე სანახაობრივი კუთხით, როგორ დამავიწყდება მისი საუთჰემპტონი რას უშვებოდა ზედა ეშელონის გუნდებს, პირწმინდად ჩაგრავდა საფეხბურთოი თვალსაზრისით

    კი ნამდვილად.მარა ტენ ჰაგი უფრო რეალური ვარიანტია თან იდეაში უფრო ენთუზიასტიცაა.

    რელურად როდესაც ენრიკე უაზროდ გაუშვეს.კუმანი უნდა მოეყვანათ.ეს იქნებოდა იმ სტილის გაგრძელება რასაც .ბარსა ბოლო 30წელი თამაშობს და კარგად გამოსდის.შეხედე როგორ აათამაშა ჰოლანდიის ნაკრები.კუმანი თუ წამოვიდა ძალიან მაგარი ვარიანტია

    0
    გასულია
    (გიო) Culé [?]

    10 მაისი 2019 23:21

    Sdaead

    და რატომ ითვლება კუმანი წარუმატებელ მწვრთნელად?კი როგორცასეთი ლეგენდარული მწვრთნელი არაა მაგრამ სოტონს საუკეთესო შედეგი დააფიქსირებინა ისტორიაში.პეესვეში და აიაქსში ერედივიზიონი მოიგო,ბენფიკადანაც არ წამოსულა ტიტულის გარეშე და ევერტონშიც კრიზისში ნამდვილად არ ჩაუგდია გუნდი.არ დატოვებს უბრალოდ ჰოლანდიას თორე საუკეთესო ვარიანტია.

    ზოგადად ვიძახდი მე თორე კუმანს რა გუნდებიც ჩააბარეს ვფიქრობ იმით საუკეტესო თუარა ერთ-ერთი საუკეთესო შედეგები დადო როგორც ტიტულებით ისევე სანახაობრივი კუთხით, როგორ დამავიწყდება მისი საუთჰემპტონი რას უშვებოდა ზედა ეშელონის გუნდებს, პირწმინდად ჩაგრავდა საფეხბურთოი თვალსაზრისით

    2
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    10 მაისი 2019 23:06

    ვენაცვალე მაგათ, იმედია მიხვდება და წავა თავისით

    0
    გასულია
    pako25 წევრი [?]

    10 მაისი 2019 23:05

    რეალურად კი ვლანძღავთ ვალოდიას გასალანძღიცაა მაგრამ ყველაფერი ამკაცს დავაბრალოთ მასეცარიქნება სწორი, ფეხბურთელებმა არაფერი გააკეთეს მესიც და დანარჩენი 10 კაცი
    მე-2 თამაშში 0 იყო

    2
    გასულია
    (გიო) Culé [?]

    10 მაისი 2019 22:58

    barcelona87

    რაღა ალეგრი და რაღა ვალიკო,იმან დაცვა უფრო იცის მაგაში ჯობნის,მაგრამ ბარსას თავისი
    სტილის მწვრთნელი უნდა არავითარი სხვა,მარტო შედეგზე ორინტირებული მწვრთნელი გასითხაროს რეალმა უკან,კუმანია ყველაზე იდეალური ვარიანტი ამ სიტუაციაში,ჯობია უფროსი კაცია,ბოლო ბოლო კრუიფის მწვრთნელობის დროს იყო ბარსაში და ზედმიწევნით იცის რაც გვინდა და სხვა გუნდებში თუ ვერ მაიღწია დიდ შედეგებს ეგ მისი ბრალი არააა,საერთოდ ბარსას ყოფილი ფეხბურთელები ვინც მწვრთნელობას იწყებენ ყველა გუნდში ბარსას სათამაშო სისტემის დანერგვას ცდილობენ,ზოგი გუნდი არაააიმ დონის რომ ეს სტილი გაქაჩონ,და ესეცაა მზიეზი ამისა,დარწმუნებული ვარ კუმანი ბარსას მაღალ საფეხურზე აიყვანს,დააბრუნებს იმ ბარსას,ფრენკი და დელიხტი აქაც ეყოლება და იცის ახალგაზრდებთან მუშაობა,რასაც ბარსაში დიდი მნიშვნელობა ენიჭება

    გეთანხმები ლუის ენრიკეც არიყო დიდად წარმატებული მწვრთნელი ბოლო-ბოლო რომადან გამოაგდეს, შემდეგ სელტაში კაი ფეხბურთი კი ათამაშა მაგრამ საერთო ჯამში ტიპ მწვრთნელებში ვერ ჩავწერდით, მოვიდა კაცი და ტრიპლეტი დადო...
    მთავარია ჩვენი სტილის კაცი იყოს, ტაქტიკურად განსწავლული და დიდი მნიშვნელობა არ ააქვს მისმა ძველმა გუნდებმა რა შედეგი დადო.

    1
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    barcamilan
    barcamilan სტუმარი [?]

    10 მაისი 2019 21:49

    დამშვიდდით ძმებო ვიხუმრე heart_eyes laughing smile

    6
    გასულია
    barcelona87 გულშემატკივარი [?]

    10 მაისი 2019 21:33

    რაღა ალეგრი და რაღა ვალიკო,იმან დაცვა უფრო იცის მაგაში ჯობნის,მაგრამ ბარსას თავისი სტილის მწვრთნელი უნდა არავითარი სხვა,მარტო შედეგზე ორინტირებული მწვრთნელი გასითხაროს რეალმა უკან,კუმანია ყველაზე იდეალური ვარიანტი ამ სიტუაციაში,ჯობია უფროსი კაცია,ბოლო ბოლო კრუიფის მწვრთნელობის დროს იყო ბარსაში და ზედმიწევნით იცის რაც გვინდა და სხვა გუნდებში თუ ვერ მაიღწია დიდ შედეგებს ეგ მისი ბრალი არააა,საერთოდ ბარსას ყოფილი ფეხბურთელები ვინც მწვრთნელობას იწყებენ ყველა გუნდში ბარსას სათამაშო სისტემის დანერგვას ცდილობენ,ზოგი გუნდი არაააიმ დონის რომ ეს სტილი გაქაჩონ,და ესეცაა მზიეზი ამისა,დარწმუნებული ვარ კუმანი ბარსას მაღალ საფეხურზე აიყვანს,დააბრუნებს იმ ბარსას,ფრენკი და დელიხტი აქაც ეყოლება და იცის ახალგაზრდებთან მუშაობა,რასაც ბარსაში დიდი მნიშვნელობა ენიჭება,რა თქმა უნდა კუმნზე უფრო იდეალური გვარდის დაბრუნებაა მარა ეგ მე ვფიქრობ და ხავიმაც მიტო თქვა უარი რო ამ ხელმძღვანელობასთან არ უდნათ არც ერთს თანამშრომლობა თორე გვარდი ეხლაც აქ იქნებოდა,სავარაუდოდ და დიდ ეპოქას შექმნიდა გვარდის გუნდი ბარსააა მხოლოდ,ეგ უნდა დარჩენილიყო და როგორც ფერგი და ვენგერი,ორი ათეული წელიწადი რო იყვნენ ერთ გუნდში,მაგრამ რო შეხედეს ვინც მოდიოდა და რა ხალხი იყვნენ ეს ბართოს გუნდი წავიდნენ.სანამ ბართოემუ პრეზინდეტია არც ხავი და არც გვარედი არ მოვლენ ესე მგონია მე,თორე ლაპორტა რო იყოს ეხლა პრეზიდენტი აირჩევდნენ ხავი და გვარდი მარტო იამს რომელი წასულიყო პირველ ფგუნდში და რომელი ბეში.ბართომეუ მე რო მკითხო,ფანობამ უნდა აუმხედრდეს,გუნდშიც უდნა მხოდეს დიდი ზვრები,პიკე,სუა და მესიმ უნდა აიღონ თავიანთ თავზე და აიძულონ რო ან თავისი ნებით წავიდეს და ან არჩევნები დაანიშნინონ წელს ზაფხულში,ლაპორტა გაიამრჯვებს და მხოლოდ ის დააბრუნებს იმ ძველ დიდებას რაც იყო მის დროს,ლაპორტამ ააღორძინა ბარსელონა თავიდან,აკადემია პრიორიტეტად აქცია და მთელი ზალები ლა მასიას განვითარებას მოახმარა და კი ნახეთ რაც მოხდა,რას უბერავდნენ.ლაპორტა პრეზიდნენტად და კუმანი მწვრთნელად ამ ეტაპზე ესაა იდეალური ვარიანტი.გვარდი არ მოვა პირველ გუნდში მგონი,ეგ მოვა ბარსა ბეში,ნათქვამი აქ თუ გახსოვთ ადრე რო სამწვრთნელო კარიერას დავასრულებ იქ სადაც დავიწყეო,და კარგად მოგეხსენებათ სადაც დაიწყო.

    3
    გასულია
    LashaBarca ფანი [?]

    10 მაისი 2019 21:27

    მე ჩავი მინდა ძაან ამ მძორის შემცვლელად. ახლა არ დაიწყოთ გამოუცდელიაო და ასე შემდეგ. არც პეპს ჰქონდა თავის დროზე დიდი გამოცდილება მაგრამ გადაატრიალა თანამედროვე ფეხბურთი

    4
    --------------------
    WE DID IT 6:1
    Pyiol16
    Pyiol16 სტუმარი [?]

    10 მაისი 2019 21:23

    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: Geo_Barca
    ახლა წავიკითხოთ და რამდენად სწორია არ ვიცი. ალეგრი ტოვებს იუვესო და კონტე ჩაიბარესბს, ხოლო ალეგრის ბარსაში ვიხილავთ ვალოდიას ადგილზეო.თუ სწორია მხოლოდ მივესალმები.


    ალეგრის ვერ მივესალმები, რაგან რეალის ჩმორია!
    კიდევ სვარჩიკია და შემგროვებელი!

    იუეს ყველაზე კარგი ფეხბურითი მაგ კაცმა ათამაშა არაა ავტობუსა მაინცდამაინც

    0
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    10 მაისი 2019 21:21

    ციტატა: Geo_Barca
    ახლა წავიკითხოთ და რამდენად სწორია არ ვიცი. ალეგრი ტოვებს იუვესო და კონტე ჩაიბარესბს, ხოლო ალეგრის ბარსაში ვიხილავთ ვალოდიას ადგილზეო.თუ სწორია მხოლოდ მივესალმები.


    ალეგრის ვერ მივესალმები, რაგან რეალის ჩმორია!
    კიდევ სვარჩიკია და შემგროვებელი!

    1
    გასულია
    barcelona87 გულშემატკივარი [?]

    10 მაისი 2019 21:15

    ციტატა: barcamilan
    ბიჭებო მესი წავიდა ანუ მიდის ახლა დაიდო ბარსას ოფიციალურ გვერდზე
    არ მჯერა
    არა
    არა

    აუ სად დაიდომითხარი რა ბარსას ფბ გვერდზე ტუ იმენა თვიტონ სიატზე,მე საიტზე ვერ ვიპოვე და შეგიზლია რო დამილინკო მნაინტერესებს ძაან

    0
    Basi
    Basi სტუმარი [?]

    10 მაისი 2019 21:04

    dedaratoo ar mouxnesss bliadd
    martoo valodiass saxlii kiaraa miyvnenn daa vincc atrakebaa yvelas saxlii gatexonn

    1
    გასულია
    Rivaldo გულშემატკივარი [?]

    10 მაისი 2019 20:54

    ციტატა: cezo45
    ციტატა: Rivaldo
    ციტატა: cezo45
    ისიც ვალვერდეს ბრალია რომ სუარესი 300 კილოა გამხდარი მოედანზე ვერც დარბის და ზამენა არ გვყავს ბართომეუმ მივაფსი იმას აჩკებზე ადგა და ბოატენგი მოიყვანა ზამთარში ფორვარდის მაგივრად..ისიც ვალვერდეს ბრალია სუარეს რო ლიგაზე გოლები ვერ გააქვს და ჩაჯმული დარბის მოედანზე ლალიგაში იცოცხლე ხეტაფეს დაიჭერს 7 გოლს გაუტანს და ბომბარდირთა სიაშია პიტალო ბლია

    ვალვერდეს ბრალი რა არის იცი როცა ხედავ რომ ამძორებულია ეგ სუარესი ავტორიტეტის გამო რატო გყავს ძირითადში? რატო ვერ ცვლი ვერასდროს და სულ 90 წუთს რატო ათამაშებ? იმიტომ ხო არა რომ შემოგყვირებს და შეგეშინდება? როცა არ მისდის თამაში აწიე და მესი შეწიე ცრუ ცხრიანზე და დაიყენე დემბელე მალკომი ფლანგებზე,ან მალკომი დააყენე ცრუ ცხრიანზე რა იცი რას შვრება სცადე შენ კაი ადამაინო რო მიასკდი ამ სუარეს. ლა ლიგაში რო ეცადა ეიბართან და ასეთებთან რაიმე შავდება? მისი ბრალია უნდა მოითხოვო რეზერვისტი და პრეზიდენტს მისით არ უნდა მოყავდეს ამის ერთი ადგილი უნდა გქონდეს. ბართომეო რო სირ*ა მაგაზე არ ვდაობთ უბრალოდ როცა ამხელა გუნდის მწვრთნელი ხარ უნდა გქონდეს მაგის მოთხოვნის ერთი ადგილი და არა ისე როგორც მალკომზე მოხდა. და ეს მისი ბრალია ბრატ ჩემი კი არა

    ხო ძმა ვხდები რასაც ამბობ მე ვალვერდე მაგარია და დარჩეს თქო მაგას კიარ ვიძახი მარა მარტო ამოს ბრალიც არარის რაა

    მაგას მეც ვამბობ ფეხბურთელები როგასაწმენდია და გეთანხმები მაგრამ პირველ რიგში ვალვერდე და დალშე მივაყოლოთ ფეხბურთელები. უბრალოდ ამ კაცს უყვარა დაცვითი სტილი და როცა გყავს გუნდი უბრალოდ მაქსიმალურად უნდა გამოიყენო რესურსი და არა როგორც ეს უინტელექტო მასტი შვრებოდა თორე რამეში არ გედავები მე, უბრალოდ სია უნდა შევადგინოთ პირველი ბართომეო ნახუ*ზე,მეორე ვალვერდე და დალშე ფეხბურთელები. შარშან რომას მერე რო დატოვეს და წელს კიდე გაუხანგძლივეს მარტო მაგის გამო უნდა გააგდო ბართომეო და ფეხებზე რო იკიდებს მწვრთნელს რომელი ფეხბურთელი უნდა და რომელი არა სწორედ მაგის გამო გაიქცა გვარდიოლაც

    0
    გასულია
    gio292329 წევრი [?]

    10 მაისი 2019 20:53

    ბასკია ეს ჩემისა და სახეზე ცოტა ჟინს და მონდომებას ვერ შეატყოფ ...მარტო ბარსელონას კიარა მთელ ბასკეთს არცხვენს

    1
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    10 მაისი 2019 20:48

    ციტატა: Rivaldo
    ციტატა: cezo45
    ისიც ვალვერდეს ბრალია რომ სუარესი 300 კილოა გამხდარი მოედანზე ვერც დარბის და ზამენა არ გვყავს ბართომეუმ მივაფსი იმას აჩკებზე ადგა და ბოატენგი მოიყვანა ზამთარში ფორვარდის მაგივრად..ისიც ვალვერდეს ბრალია სუარეს რო ლიგაზე გოლები ვერ გააქვს და ჩაჯმული დარბის მოედანზე ლალიგაში იცოცხლე ხეტაფეს დაიჭერს 7 გოლს გაუტანს და ბომბარდირთა სიაშია პიტალო ბლია

    ვალვერდეს ბრალი რა არის იცი როცა ხედავ რომ ამძორებულია ეგ სუარესი ავტორიტეტის გამო რატო გყავს ძირითადში? რატო ვერ ცვლი ვერასდროს და სულ 90 წუთს რატო ათამაშებ? იმიტომ ხო არა რომ შემოგყვირებს და შეგეშინდება? როცა არ მისდის თამაში აწიე და მესი შეწიე ცრუ ცხრიანზე და დაიყენე დემბელე მალკომი ფლანგებზე,ან მალკომი დააყენე ცრუ ცხრიანზე რა იცი რას შვრება სცადე შენ კაი ადამაინო რო მიასკდი ამ სუარეს. ლა ლიგაში რო ეცადა ეიბართან და ასეთებთან რაიმე შავდება? მისი ბრალია უნდა მოითხოვო რეზერვისტი და პრეზიდენტს მისით არ უნდა მოყავდეს ამის ერთი ადგილი უნდა გქონდეს. ბართომეო რო სირ*ა მაგაზე არ ვდაობთ უბრალოდ როცა ამხელა გუნდის მწვრთნელი ხარ უნდა გქონდეს მაგის მოთხოვნის ერთი ადგილი და არა ისე როგორც მალკომზე მოხდა. და ეს მისი ბრალია ბრატ ჩემი კი არა

    ხო ძმა ვხდები რასაც ამბობ მე ვალვერდე მაგარია და დარჩეს თქო მაგას კიარ ვიძახი მარა მარტო ამოს ბრალიც არარის რაა

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV