6 წლის შემდეგ პირველად: ფინალი მესისა და რონალდუს გარეშე

  • 8-05-2019, 18:29
  • 6 წლის შემდეგ პირველად: ფინალი მესისა და რონალდუს გარეშე

    უეფას ჩემპიონთა ლიგის წლევანდელი სეზონი კიდევ ერთი ფაქტორით იქნება გამორჩეული.

    ლიონელ მესი და მისი "ბარსელონა" ყველაზე პრესტიჟული ევროტურნირისთვის ბრძოლას ნახევარფინალში გამოეთიშა. ოდნავ უფრო ადრე დამარცხდა ტურინის "იუვენტუსი", რომლის ღირსებასაც კრიშტიანუ რონალდუ იცავს.

    ამრიგად, პირველად 2013 წლის შემდეგ, ჩემპიონთა ლიგის ფინალში თანამედროვეობის ორ საუკეთესო მოთამაშეს ვერ ვიხილავთ. შესაბამისად, 6 წლის შემდეგ პირველად, ვერცერთი მათგანი აწევს თასს.

    ბოლოს არგენტინელისა და პორტუგალიელის გარეშე ფინალმა 2013 წელს ჩაიარა, როცა ერთმანეთს მიუნხენის "ბაიერნი" და დორტმუნდის "ბორუსია" დაუპირისპირდნენ. იუპ ჰაინკესის გუნდმა გერმანულ დუელში იურგენ კლოპს აჯობა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    8 მაისი 2019 22:11

    ვალვერდე რომ ჩმორია, ეს 100%, ხვალვე რომ გასა***ვინებელია, ესეც 100%
    ერთი რამეც ვიფიქრე...
    ფინალი მადრიდშია, სტადიონს შეიძლება რაღაც მნიშვნელობა ჰქონდეს, მაგრამ მადრიდი მადრიდია
    კატალონიის ბარსელონას ჩ/ლიგას მადრიდში მოაგებინებდნენ? ესეც შეიძლება რაღაცას ნიშნავდეს, არ მინდა შეთქმულების თეორიები და მსგავსები, მაგრამ კატალონია კიდევ სხვა თემაა, სეპარატისტებს ეძახიან და ათასი პროვოკაცია და უბედურება აქვთ უკვე მადრიდიდან გაკეთებული, პუჩდემონი ისევ იმალება და კატალონიის დამოუკიდებლობის მოთავეები იძებნებიან(ზოგიც დაჭერილია)

    ვალვერდე ბასკია, კატალონიელი არა, თუმცა ამ შემთხვევაშიც შეიძლება ჰქონდეს სოლიდარობის განცდა, მაგრამ კომფორმისტი ჩმორია სამწუხაროდ,
    ისე, როგორც ბართომეუ გახლავთ კომფორმისტი და თუ ამაში რაღაც სიმართლე ურევია, სიჩმორესთან ერთად, გამორიცხული არაა ზემოდან მოსულ დირექტივასაც დაემორჩილნენ, რომ მადრიდში თასს ვერ ასწევდა ბარსელონა rage imp
    წინააღმდეგობას გაუწევდნენ და ბოლომდე იბრძოლებდენ თქო, რომ ვთქვა, მოვიტყიები, რადგან ჩმორი ჩმორია!
    თუ ეს ასეა, მაშინ ვალიკო და ბართუშა უნდა გადააბა ერთმანეთს და გადაყარო ებროში ან ტახოში!

    0
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    8 მაისი 2019 22:06

    ფეხბურთის მოყვარულთათვის ეს ძან კარგია მრავარფეროვნებისთვის

    1
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    8 მაისი 2019 20:23

    რონალდოს დედაც მივაცენზურე სუ ფეხებზე მკიდია ეგ ამპარტავანი ნარცისი და მაგის მიღწევები და ცალკე ვალვერდეს დედა მივაცენზურე ასეთ ბრწყინვალე სეზონში რო მოუსაქმა მესის

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    Wiliani
    Wiliani სტუმარი [?]

    8 მაისი 2019 19:45

    ზდაროვა კულებს ახალი ვარ და იმედია კარგი ფეხის ვიქნები

    1
    Pyiol16
    Pyiol16 სტუმარი [?]

    8 მაისი 2019 18:54

    ციტატა: Dachi8Color
    6 დან 5 ჯერ რონალდოს სასარგებლოდ.

    ეხჰჰ მესი მესი როგორ ვერ წარიმართა ბოლოსკენ შენი კარიერა ისე როგორც გეკადრებოდა, აქ ვალვერდე გყავს იქ სამპოლი გყავდა, აქ რაკიტიჩი იქ აკუნია და იგუაინი.

    ნეტა გადასულიყავი 2013 წელს სიტში ან პსჯ, რომელი გუნდიც აპირებდა ახალი პროექტრის განხორციელებას და შენზე იქნებოდა აწყობილი და ფულსაც არ დაზოგავდნენ.

    სულ არ მჭირდებოდა შენი ერთგულება , ბარსელონა ლიგას მაინც მოიგებს და სულ იარსებებს მაგრამ აი შენ მინდა რომ თასი-თასზე აწიო როგორც რონალდომ.

    მიდი ლეო წინ კოპა მერიკა გააქვს, მოჭიმე ბრაზილია და ნაჯახების ჩილე და ოქროს ბურთიც შენი იქნება, თუ ლივერპულმა ლიგა მოიგო დიდი ალბათობით ვირჯილას შეტენიან.

    მესი რო წავიდეს გული არავის არუნდა დაწყდეს ვინც რამეს იტყვის ენა უნდა ამოაწიწკნო გადასულიყო სიტში სად დარჩა ამ ვალვერდეს ხელში უბრალოდ სირცხვილია გყავდეს მესი და მწვრთნელად დაუნიშნო ვალვერდე და მკვდრებში ათამაშო დემბელეებთან და კოუტინიოებთან რობერტოსთან კიდე და რავიცი მტრები ხოარ არიან მესის რას ერჩიან მწვრთნელი და 2 3 მოხოდილი კაცი უნდა გვერდით მეტი ხოარა რო მოიგოს ყველაფერი ყოველთვის სასწრაფოდ ელვის სისწრაფით უნდა გაყარონ ვალვერდე დემბელე და კოუტინიო მერე დანარჩენიც მიაყოლონ გრიზმანი მაინც მოიყვანონ დელიხტი და სანე ვსიო მეტი არავინ გვინდა ისეთი

    0
    King arturo
    King arturo სტუმარი [?]

    8 მაისი 2019 18:54

    ტენ ჰააგი რამდენს გინდათ ბარსაში?

    7
    გასულია
    Johan cruyff13 Culé [?]

    8 მაისი 2019 18:48

    ველოდები ვალვერდეს გადადგომის ან გაშვების ოფიციალურ განცხადებას.

    1
    --------------------
    მე ფეხბურთს ვუყურებ, ვისაც შედეგი აინტერესებს უყუროს ტაბლოს.
    barcamilan
    barcamilan სტუმარი [?]

    8 მაისი 2019 18:48

    დელიჰტმა მანიუს უარი უთხრა ტრანსფერზე და რაიოლას მოქმედებების მიუხედავად ის აპირებს ბარსაში გადასვლას

    https://www.youtube.com/watch?v=9rYpDMp5vCE

    0
    გასულია
    aleko1296 გულშემატკივარი [?]

    8 მაისი 2019 18:47

    აუ რაენაზე ვიგინო რა ეს რადგეშI ჩამაგდეთ

    0
    გასულია
    ANRIBARCA საიტის ლეგენდა  [?]

    8 მაისი 2019 18:46

    ციტატა: Dachi8Color
    მიდი ლეო წინ კოპა მერიკა გააქვს, მოჭიმე ბრაზილია და ნაჯახების ჩილე და ოქროს ბურთიც შენი იქნება, თუ ლივერპულმა ლიგა მოიგო დიდი ალბათობით ვირჯილას შეტენიან.

    კაი რა რა ვირჯილი, ლეოს ისეთI სტატისტიკა აქ მართლა ვირჯილას თუ შეტენიან თOრე, ისე არაფერი გამოუვათ

    0
    Gika
    Gika სტუმარი [?]

    8 მაისი 2019 18:46

    მესიმ 4 ჯერ მოიგო ლიგა რონალდომ 5 ჯერ ხო

    0
    გასულია
    Dachi8Color ფანი [?]

    8 მაისი 2019 18:45

    6 დან 5 ჯერ რონალდოს სასარგებლოდ.

    ეხჰჰ მესი მესი როგორ ვერ წარიმართა ბოლოსკენ შენი კარიერა ისე როგორც გეკადრებოდა, აქ ვალვერდე გყავს იქ სამპოლი გყავდა, აქ რაკიტიჩი იქ აკუნია და იგუაინი.

    ნეტა გადასულიყავი 2013 წელს სიტში ან პსჯ, რომელი გუნდიც აპირებდა ახალი პროექტრის განხორციელებას და შენზე იქნებოდა აწყობილი და ფულსაც არ დაზოგავდნენ.

    სულ არ მჭირდებოდა შენი ერთგულება , ბარსელონა ლიგას მაინც მოიგებს და სულ იარსებებს მაგრამ აი შენ მინდა რომ თასი-თასზე აწიო როგორც რონალდომ.

    მიდი ლეო წინ კოპა მერიკა გააქვს, მოჭიმე ბრაზილია და ნაჯახების ჩილე და ოქროს ბურთიც შენი იქნება, თუ ლივერპულმა ლიგა მოიგო დიდი ალბათობით ვირჯილას შეტენიან.

    0
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    8 მაისი 2019 18:37

    4 jer ronaldom awia tasi

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV