ჩავის მომდევნო სეზონიდან ლა ლიგის გუნდის გაწვრთნა შეეძლება

  • 2-05-2019, 22:19
  • WinGs
  • 20
ჩავის მომდევნო სეზონიდან ლა ლიგის გუნდის გაწვრთნა შეეძლება

ჩავი ერნანდესმა მიმდინარე სეზონის შემდეგ საფეხბურთო კარიერის დასრულების შესახებ გადაწყვეტილება ოფიციალურად გაასაჯაროვა, რაც იმას ნიშნავს, რომ ის ზაფხულიდან მთლიანად მწვრთნელობისთვის მომზადებაზე გადაერთვება. 

ჩავიმ ესპანეთში სპეციალური კურსების გავლა აპრილში დაიწყო და კატალონიური Sport-ის ინფორმაციით, 1 ივლისს ექნება ლიცენზია - UEFA Pro, რომელიც ლა ლიგის ნებისმიერი გუნდის გაწვრთნის უფლებას მისცემს. 

ასე რომ, შესაძლოა, "ალ სადის" კაპიტანი 2019-20 წლების სეზონში უკვე პრიმერა დივიზიონის რომელიმე გუნდის სათავეში ვიხილოთ, სადაც "ბარსელონას" ლეგენდა დიდ გამოცდილებას მიიღებს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Loverpool
    სტუმარი [?]
    #20 3 მაისი 2019 13:29
    4
    მეცოდება ეს რეალი უკვე. ყოვლად უქნარების ხროვაა. ჯერ იყო და რონალდინიო არ ახარებდა რეალს. მერე გვარდიოლა მოვიდა და რამდენჯერ აწამა სამეფო კლუბი, მესიზე აღარაფერს ვამბობ. სულ დიდი ანგარიშებით უგებს ბარსელონა რეალს. ჯერ იყო და 6-2 შეარცხვინა ბარსამ რეალი ბერნაბეუზე თავისივე პუბლიკის წინ. მერე იყო და 5-0 მოიგო კიდევ ერთხელ დიდი ანგარიშით ბარსამ. წავიდა გვარდიოლა და უკვე ენრიკემ დაიწყო რეალის დაჩმორება. კიდევ ერთხელ დიდი ანგარიშით 4-0 მოუგო რეალს ბერნაბეუზე ბარსამ, თან მესის გარეშე. შემდეგ უკვე 3-0 მოუგო ბარსამ რეალს კიდევ ბერნაბეუზე, ამჯერად ვალვერდეს მეთაურობით. ამ სეზონში კიდევ ერთი კლასიკო მოიგო ბარსამ დიდი ანგარიშით 5-1, ბოლო კლასიკო კი 3-0 მოიგო ბარსამ კიდევ ბერნაბეუზე. მოკლედ ბარსა რეალს სულ არცხვენს. არა რა ვალოსაც როგორ უყვარს რეალთან დიდი ანგარიშები უკვე 3 ჯერ ვნახეთ😃😃😃 ორჯერ 0:3 0:3 ბერნალეოზე და ერთხელალაც 5:1 კამპნოუზ მოკლედ სათვალავი ამერია უკვე ბარსამ რამდენი კლასიკო მოიგო დიდი ანგარიშით. ჩვენი უტრაკო ბულკები ხართ. ინფორმაცია
    Culé [?]
    #19 3 მაისი 2019 10:22
    0
    ე.ი როგორც იქნა ბარსელონას სერიოზული კონკურენტი ეყოლება ჩემპიონობისთვის ბრძოლაში :დდდ
    --------------------
    Barca
    გულშემატკივარი [?]
    #18 3 მაისი 2019 04:16
    1
    ბარსა ბ უეჭველი ან ც.. იქიდანვე დაიწყოს ტალანტების გამოზრდა და გადმოიყოლოს პირველ გუნდში
    [?]
    #17 3 მაისი 2019 02:39
    3
    ციტატა: Sdaead
    ციტატა: Don_Andresito
    valo kide tripletis mere ro gaushvan udidesi wnexi iqneba xavis tavs. raga unda qnas ufro meti. amito jer akademias gaecnos da icodes visi dawinaureba sheidzleba. mere naxe gaixevian barca b es fexburtelebi shuaze ro tavi moawonon xavis

    კი ეგრე ჯობია პატარა ბაშვებივით იქნებიან გოგოები რო უყურებენ მეტად რო ინდომებენ:დდავტორიტეტებთანაც პრობლემა არავის ექნება ხავიზე დიდი ავტორიტეტი ვინ უნდა იყოს.

    იასნია. თან ეხლა დარწმინებული ვარ ბარსა ბ ში როგორც არ უნდა იფრინოს ვინმემ იმედი არ აქვს დაწინაურების. პიმინეტაა მგონი მწვრთნელი რომელიც პირველი გუნდი მწვრთნელად არც განიხილება და აგორავებენ ბურთს რა, რა მოტივაცია უნდა ქონდეთ სეგუნდა ბ ში. თავი კიდე როგორც არ უნდა გამოიჩინონ ისეტი კონკურენციაა პირველ გუნდში რო ძნელლია ვინმე მოხვდეს. მარა ჩავი რო იქნება მწვრთნელი, კაცი რომელიც მომავალში აუცილებლად პირველი გუნდის მწვრთნელი გახდება იმას შეეცდებიან დაუმტკიცონ რო კარგები არიან. რო გამოიყოლოს ძირითად გუნდში მერე როცა მწვრთნელი გახდება. გვარდის დროს იცოდნენ ეგ და იმიტო ფრინავდა ბუსიც ტიაგოც პედროც და სხვებიც. თან აკადემიას უფრო დიდი ყურადღება მიექცევა რა. ვალვერდეს ხელში ისე შეიძლება ვინმე მაგარი ტალანტი გაგვეპაროს და წავიდეს რო მერე ვინანოთ და ჩავის დროს არავის ენდომება წასვლა იმიტო რო ყვეკას ექნება იმედი და შანსი პირველ გუნდში მოხვედრის. მარა მგონია რო დაახლოებით მესის წასვლის მერე მოვა ჩავი. როცა უკვე უმძიმესი თაობათა ცვლა მოგვიწევს. მესი სუარესი ალბა პიკე ბუსი დაახლოებით ერთ დროს წავლენ და რამხელა დარტყმაა წარმოიდგინე, არც ერთის პოტენციური შემცვლელი არ გვყავს იდეაში. მოკლედ ჩავის იმედი მაქვს რო ადვილად გადაგვაგორებინებს შეძლებისდაგვარად მაგ პროცესს. მეეჭვება ჩაგდებული სეზონის გარეშე მოვახერხოთ ეგ მარა მაინც.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 3 მაისი 2019 00:51
    7
    ბარსა ბ-ში დაიწყოს და 1-2 სეზონი გაწვრთნას მერე 1 სეზონი პირველ გუნდში ასისტენტად იმუშაოს და მერე უკვე მთავარი მწვრთნელიც გახდება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    [?]
    #15 3 მაისი 2019 00:30
    2
    valo kide tripletis mere ro gaushvan udidesi wnexi iqneba xavis tavs. raga unda qnas ufro meti. amito jer akademias gaecnos da icodes visi dawinaureba sheidzleba. mere naxe gaixevian barca b es fexburtelebi shuaze ro tavi moawonon xavis
    [?]
    #14 3 მაისი 2019 00:27
    2
    ციტატა: Sdaead
    ბიჭებო რამე ჯიგრული საიტი ხო არ იცით სადაც ლა ლიგის ფეხბურთელების ან სხვა ჩემპიონატის ფეხბუთელების წლირ სტატისტეკებს ვნახავ.გოლი, ასისტი,ართმევა და ა.შ. აი პრემიერ ლიგის საიტზე როგორცაა რა.

    whoscored.com ze aris bevri rame. simagle wona pasebi % ulad da yvelaferi. shefasebevi da ravi yvela gundze da fexburtelzea
    Culé [?]
    #13 3 მაისი 2019 00:25
    5
    ციტატა: Sdaead
    მოკლედ ორ სეზონში თუ 5 ტიტული დადო არცაა გასაშვები.

    5 ტიტული??? 6 ტიტულს ამ სეზონში ველით მარტო რა 5 smile smile smile
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    Culé [?]
    #12 3 მაისი 2019 00:18
    0
    ეგრევე ბარსაში, ვალიკო ააცვი რა. ამ სეზონის მერე.
    --------------------
    "მე ბედნიერი ვარ რომ ვთამაშობდი როგორც მესი" დიეგო არმანდო მარადონა
    Culé [?]
    #11 3 მაისი 2019 00:01
    0
    ციტატა: Wtf man
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ეს უეჭელი მოვა ბარსაში, ჩემთვის #1 ფეხბურთელი <3 ამ ზაფხულს მიუხედავად ტრიპლეტისა ვალიკო გასაშვებია და ტენ ჰაგია მოსაყვანი, მერე ჩავიც მოგვასწრებს.

    ტერ შტეგენი
    სემედუ-დე ლიხტი-უმტიტი-ალბა
    დე იონგი-ბუსკეტსი-არტური
    მესი-სუარესი-ფელიში

    ეს სასტავი მინდა მომავალ წელს, თუ იოვიჩსაც მოიყვანენ უკეთესი.

    იდეალური სასტავია მარა პიკე თუ ესეთ ფორმაში იყო შემდეგ წელსაც საცოდაობა იქნება მაგის სკამზე დასმა. პიკე-დელიხტი მინდა მე. ფელიში გვინდა უეჭველი რა. გაყიდონ ეგ კოუტინიო არ გამოგვადგება ეგ არა.

    ბართომეუმ როგორც კოუტინიო/დემბელეს ყიდვით " გაგვახარა " ისე მაგათი გაყიდვით და ფელიში/იოვიჩის მოყვანით გაგვახაროს:)))))))))
    Culé [?]
    #10 3 მაისი 2019 00:00
    0
    ციტატა: Geo_Barca
    Halamadridze tu awi shevide momtydes xeli. Imena nagdi seqtaa. Reebs weren gamo*levdebi. Benzema tu Messi O da eg gemovmebis sakitxiao.dalshe Magas ro Kaci dawera bazuka shublze unda daumizno. Eget rames marto 7-12 bashvi tu dawers.

    Mec wavikitxe exlaxan. Ghadaoben zma. Xumrobit tqves mgonia. Redondo da sastavi zaan afaseben mesis . Bevri obiekturad msjelobs. Asworebs mati komentarebi. Barsas matchis analitika gaaketa redondom .esmia ra fexburti mag kacs
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    Culé [?]
    #9 3 მაისი 2019 00:00
    4
    სავარაუდოდ, ჯერ პეპთან წავა, სიტიში ასისტენტად...
    იქ 2 სეზონი გაჩერდება ალბათ და მერე აქ ბარსა ბ-ს ჩაიბარებს
    აქედან უკვე აკრეფს იმდენს, რომ ზედიზედ 10 სეზონი რეალმადრიდის დედა ააგდოს ცირკის პანელიდან sunglasses
    [?]
    #8 2 მაისი 2019 23:58
    1
    ციტატა: N1K0L0Z
    კარგია 1-2 წელი პატარა გუნდები ჩაიბაროს გამოცდილებას მიიღებს და მერე მოვა ალბათ

    la ligis puchura gunds ar jobia daiwyos barca b ti? gvardimac magit daiwyo da luchomac da es ritia meti. gaecnos jer axalgazrdobas. valos aravin gaushvebs tu davdet tripleti. ten haagic jer zgaparia. gaaxangrdzliva eg erti da mere dasamtkicebeli aqvs bevri. momaval wels ra gunds daayenebs liderebis gareshe magas gaachnia tore 1 weli jardimmac ifrina
    Culé [?]
    #7 2 მაისი 2019 23:33
    1
    რა კარგი გამტანია ეს იოვიჩი რა :/ როგორ ვერ ვყიდულობთ ძაან გული მწყდება
    Culé [?]
    #6 2 მაისი 2019 23:21
    1
    ჯერ გვარდიოლასთან წადი ასისტენტად ....ჩვენთვის ტენ ჰააგი ჯერ უკეთესი ვარიანტია
    legend
    სტუმარი [?]
    #5 2 მაისი 2019 23:19
    0
    ყველა ესპანური გუნდი რო ხმარობს ინგლისურ გუნდებს
    King arturo
    სტუმარი [?]
    #4 2 მაისი 2019 22:50
    2
    ჩავიმდე ტენ ჰააგი მინდა ძალიან. ეგ კაცი სასწაულებს ჩაიდენს, მითუმეტეს რო ორჯერ მეტი რესურსი ექნება გუნდში.
    barcamilan
    სტუმარი [?]
    #3 2 მაისი 2019 22:40
    1
    გვარდისთან ერთი წელი რო იყოს ეგეც კაია და ვაბშე ბარსა ბ ჩააბარონ
    მერე 2020 ან 2021 თში დაგვიბრუნდება მაესტრო.1 გუნდში.
    მანამდე ვალიკოს არ გაუშვებენ ერთი სეზონი დარჩება კიდე უეჭველი.
    რატომღაც გული მეუბნება რო პიკე პრეზიდენტად და ჩავი მწვრთნელად ერთად მოხდება
    Culé [?]
    #2 2 მაისი 2019 22:24
    1
    Au valiko chavis sadac daichers tyavs gaazrobs smile
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    ფანი [?]