როგორ გულშემატკივრობდნენ ქართველები "ბარსელონას" "ლივერპულთან" მატჩში [VIDEO]

როგორ გულშემატკივრობდნენ ქართველები "ბარსელონას" "ლივერპულთან" მატჩში [VIDEO]

გუშინ, "ბარსელონას" მიერ "ლივერპულის" განადგურებას თვალი, მთელს მსოფლიოში, კატალონიელთა არაერთ ფანკლუბში მიადევნეს. მათ შორისაა "ბარსელონას" ქართული ოფიციალური ფანკლუბიც.

ფანკლუბის ბარი ავრცელებს ვიდეოს, სადაც ჩანს, თუ როგორი ემოციებით უყურებენ ქართველი გულშემატკივრები გუშინდელ დაპირისპირებას.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #13 3 მაისი 2019 19:45
    1
    ციტატა: ბათუმსკი92
    ბათუმშიც გვინდა

    ნამდვილად,ჩვენც კარგად ვიზეიმებდით ბათუმში grinning
    Culé [?]
    #12 3 მაისი 2019 17:22
    3
    ბათუმშიც გვინდა
    ადმინისტრატორი [?]
    #11 3 მაისი 2019 11:39
    0
    ციტატა: azulgerana
    ისე რა მაინტერესებს. ფანკლუბს ვინმე აფინანსებს? ან თვითონ ბართომეუმ თუ იცის ამის შესახებ ან ვინმე ფეხბურთელებმა რომ არსებობს ქართული ბარსელონას ფანკლუბი ან თუ არ იციან რატო ვერ აწვდენთ ხმას?

    ეს არის ოფიციალური ფანკლუბი, რომელსაც სტატუსი ბარსელონას დირექტორთა საბჭომ მიანიჭა, მათ შორის, ბართომეუმაც.
    დაფინანსებით ბარსამანიას რეკლამები აფინანსებს smile
    ბარსელონას ფულს იქით უხდის ფანკლუბი
    წევრი [?]
    #10 3 მაისი 2019 10:22
    2
    ესენი რომ კამპ ნოუზე მოხვდნენ,ხომ გაგიჟდნენ და ეგაა...ემოციებით სავსე გარემოა რა.. heart_eyes
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 3 მაისი 2019 00:46
    2
    ემოციები <3 <3
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    CSM_25
    სტუმარი [?]
    #8 3 მაისი 2019 00:19
    3
    ყველას გენაცვალეთ.საუკეთესოები ხართ ...სხვანაირად არც ეკადრება პლანეტის საუკწთესო გუნდს....ვისკა ბარსა ვისკა კატალონია....
    ფანი [?]
    #7 3 მაისი 2019 00:11
    6
    მე მესამე გოლზე ლამის ოჯახის წევრები დავხოცე smile
    გულშემატკივარი [?]
    #6 2 მაისი 2019 23:44
    12
    ციტატა: me da barca
    მე სახლში ჩემებურად ვაფრენდი. ოთახში ალბათ 2 კმ დავფარე სიარულში.

    👍👍👍არანაკლებს ვღრიალებდი სახლში თან მარტო ვიყავი ჯარიმა რო თხარა მესიმ მეზობელი შემოვარდა ყვირილის ხმა ისმოდაო და შემეშინდა რა სჭირსო
    წევრი [?]
    #5 2 მაისი 2019 22:31
    7
    ეს აჭარაბეთი მეზიზღება. მატყუერების საიტია როგორ გაძარცვონ ხალხი. ვის რას მოაგებინებს აჭარაბეთი თუ არ ჩაყარე სახლის ფული არც არაფერს გასცემენ. ბარსა მიყვარს სიგიჟემდე მაგრამ ამ აჭარას რეკლამა მაღეზიანებს. ჩემი ნება რომ იყოს ყველას მათხოვრად გავხდიდი ამათ უფროსებს ისეთი გაღორებული საიტია.
    Culé [?]
    #4 2 მაისი 2019 22:17
    7
    "გოოოოლ scream მოდი ჩაგეხუტო heart_eyes "
    :დდდდ laughing
    გულშემატკივარი [?]
    #3 2 მაისი 2019 22:09
    6
    საუკეთესო გუნდის საუკეთესო ფანების საუკეთესო ემოციები smile smile
    ბარსელონას ქომაგი365
    სტუმარი [?]