ვასილი უტკინი: მესი ღმერთი არაა, ის არსებობს

ვასილი უტკინი: მესი ღმერთი არაა, ის არსებობს

ცნობილი რუსი კომენტატორი ვასილი უტკინი, გუშინდელი თამაშის შემდეგ, სოციალურ ქსელში საინტერესო პოსტს აქვეყნებს:

"არა, რა თქმა უნდა, მესი ღმერთი არაა.

ღმერთი არასდროს იღიმის, მესი კი ზოგჯერ იღიმის. 

ღმერთი ადამიანებს სიკვდილის შემდეგ ბედნიერებას პირდება, მესი კი ადამიანებს ახლა და ყოველგვარი დაპირებების გარეშე აბედნიერებს. 

ღმერთი 2 ათასზე მეტი წლის წინ დაგვპირდა, რომ დაბრუნდებოდა, მესი კი კვირაში ერთხელ და ზოგჯერ უფრო ხშირადაც ბრუნდება. 

მესის რწმენის გამო ჯერ არცერთი ომი არ მომხდარა. ყველას შეუძლია ის თავისებურად იწამოს. ან, საერთოდ არ იწამოს და ამის გამო მას არაფერი მოუვა. ღმერთი კი ამას არ გაპატიებს. 

ღმერთმა ბევრი რამ თქვა და რამდენიმე სასწაული მოახდინა, მესი კი საერთოდ არ ლაპარაკობს, სასწაულებს კი უთვალავს ჩადის. 

მესის მიმდევრები გაცილებით მეტნი არიან. 

ღმერთი ყველგანაა, მესი კი მხოლოდ "ბარსელონაში". თუმცა, მისი პოვნა მაინც უფრო ადვილია. 

ღმერთი არ არსებობს, მესი კი არსებობს." - აცხადებს უტკინი, რომელიც მადრიდის "რეალის" ცნობილი გულშემატკივარია

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 3 მაისი 2019 09:08
    5
    რატო დებთ ასეთ სირობებს
    Culé [?]
    #10 3 მაისი 2019 07:16
    8
    Religiuri fanatikosobaa, rasac zogiertebi wert, meti ikitxet, sheeshvit sadgegrzeloebit ganatlebis migebas
    წევრი [?]
    #9 2 მაისი 2019 23:26
    11
    ცოდავს ეს უვიცი
    ფანი [?]
    #8 2 მაისი 2019 23:15
    6
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    მესი რაცარუნდა მაგარი იყოოს ასეთ შედარებას მხარს არ დავუჭერ, არ შეიძლებაა, ძაან მკრეხელობააა

    არ არის მკრეხელობა, პირიქით, თქვა რომ მესი ღმერთი არაა და ჩამონათვალში განმარტა რატომ არ არის!!! ეს იმათ საპასუხოდ ვინც მესის ღმერთს უწედებს, მის წინ ავიწყდებათ სიტყვა "ფეხბურთის"!
    მე არ ვიცი ვისი ფანია უტკინი, მაგრამ ცუდი არაფერი უთქვია! პირიქით, ძალიან დადებითად დაახასიეთა და არც ათეისტია, ის ამბობს: "ღმერთი ყველგანაა, (ანუ სწამს!) მესი კი მხოლოდ "ბარსელონაშიო" !
    რას ერჩით ვერ გავიგე.
    წევრი [?]
    #7 2 მაისი 2019 22:36
    4
    არაფელი ცუდი არუთქვამს რატომ ასეთი აგრესიული გამონათქვამები?
    Culé [?]
    #6 2 მაისი 2019 22:32
    2
    პირდაპირ ეთქვა რომ „სატანაა“, რამდენი ილაყბა ამ იდიოტმა :(
    Culé [?]
    #5 2 მაისი 2019 22:29
    3
    დებილია ეს ჩემის გადანგრეული!
    Culé [?]
    #4 2 მაისი 2019 22:19
    2
    ამართლებს გვარს☹. ეს საცოდავი...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 2 მაისი 2019 21:08
    3
    უფლთან რატო ავლებთ პარალელს მესი კონკრეტული სფეროს "ღმერთია" რმის პაპის არ იყოს იმანაც უფალთან გაავლო პარალელი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]