ალავესი-ბარსელონა 0:2 - ერნესტო ვალვერდე მატჩის შემდეგ

  • 24-04-2019, 11:27
  • ალავესი-ბარსელონა 0:2 - ერნესტო ვალვერდე მატჩის შემდეგ

    "ბარსელონას" დამრიგებელმა, ერნესტო ვალვერდემ, "ალავესთან" მოგების (0:2) შემდეგ ჟურნალისტებთან ისაუბრა.

    "მოედნის დასკვნით მესამედში უფრო ეფექტურად თამაშზე ბევრს ვსაუბრობდით. ვდომინირებდით, მაგრამ გვინდოდა მეტი სახიფათო მომენტი შეგვექმნა.

    რთული თამაში გამოვიდა, რომელშიც ძალები დავხარჯეთ, მაგრამ მიზანს მივაღწიეთ და მნიშვნელოვანი 3 ქულა ავიღეთ.

    ალენია ძლიერი მოთამაშეა, რასაც ის "ბარსა ბ"-შიც ამტკიცებდა. ნახევარდაცვაში ის თამაშს ალაგებს, ბევრს მოძრაობს. მის გამო ბედნიერი ვარ. ალენიას კარგი დარტყმა აქვს. პირველ ტაიმში ის ამას ერიდებოდა, მაგრამ მან ეს მეტჯერ უნდა სცადოს.

    მესის თამაში გადაწყვეტილი გვქონდა. პირველი ტაიმის შედეგი ჩვენს სასარგებლოდ არ იყო. "ოქროს ბუცი"? ჩვენ გუნდურ მოგებებზე ვარ ორიენტირებულნი. ლეოს ინდივიდუალური გამოწვევებიც აქვს, მაგრამ მისი დასვენება მნიშვნელოვანი იყო.

    ვიდალი გუნდს ბევრ რამეს მატებს. მისი ფიზიკური მომზადება მნიშვნელოვანია. ბურთის დაკარგვის შემდეგ ის მეტოქეს კარგად აპრესინგებს.

    როგორ მირჩევნია ლა ლიგის მოგება, მოედანზე, შაბათს, თუ ოთხშაბათს "ატლეტიკოსთან" წაგებით? ამას მნიშვნელობა არ აქვს. ვიცი, რომ "ატლეტიკო" ბოლომდე იბრძოლებს. რაც მოსახდენია, მოხდება.

    კოუტინიოსგან ბევრს ველით. ის ძალიან გვეხმარება."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    king artthur გულშემატკივარი [?]

    24 აპრილი 2019 18:52

    ციტატა: ფარნა
    ციტატა: MALUMA
    ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე უნდა წავიდნენ: რაფინია, რობერტო, ვერმალენი და დემბელე! ყველას შემცვლელი გვყავს და დღეს დაიწერა ინგლისურ პრესაში სანე გუნდიდან წასვლას არ გამორიცხავს გვარდიოლასთან კონფლიქტის გამო და შესაძლოა გუნდი დატოვოსო! ამით უნდა ვისარგებლოთ და უნდა ვიყიდოთ სანე, იოვიჩი და დე ლიხტი! მეტი არავინ არ გვჭირდება დე იონგი ვიყიდეთ ნახევარდაცვა ჩვენზე მაგარი არავის არ ჰყავს და არც ეყოლება და დაცვაც არ გვყავს ცუდი ყოველშემთხვევაში პიკე ლენგლეს და პიკე უმტიტის დუეტი ცუდი არ არის თავდასხმაში კოუტინიო ფლანგიდან ვერ ბრწყინავს, მაგრამ თავის პოზიციაზე როცა აყენებდა ვალვერდე საუკეთესო იყო! ზაფხულში წმენდა იგეგმება გუნდში!

    გეთანხმები სწორს ბაზრობ რობერტო არა მგონია წავიდეს საჭირო ტიპია სერჟი რობერტო იოვიჩზე რა გითხრა ბარსა აღარ აპირებს ფავორიტი ახლა რეალია დე ლიხტი და სანე არ ვიცი ძაან მინდა დე ლიხტი ეგ და დეიონგი იმენა მხეცი დუეტია რაა დემბელეს ადგილზე კოუტინიო უნდა იდგეს სირთავა დემბელე რა ჩემ ფეხებად მოაგდეს სულ ტრავმიანობს უმტიტიც გასაშვებია ამ ორის თანხაში ერთი უნივერსალი მოუვიდოდათ

    :( :( :( დემბელე ბარსას მომავალია ეს ერთი, რობერტოს რომ უშვებ ვინ მოგყავს უკეთესი? ისეთი ვინც ლა მასიას კარგად იცნობს და სკამზე დაჯდომას არ ითაკილებს? რაო კიმიხი დაგიხდება სკამზე? თუ უოლკერი?

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    24 აპრილი 2019 17:03

    ვალიკო ლევანტესთან ვაფშე უნდა გადაახალისო შემადგენლობა იმედია ამ კამანდას დააყენებ
    შტეგენი
    სემედუ ტოდიბო უმტიტი მირანდა
    ალენია ვიდალი პუჩი
    დემბელე ბოატენგი მალკომი

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    24 აპრილი 2019 15:49

    ციტატა: levin13
    ყველა გუნდს უნდა ჰყავდეს ცენტში ფეხბურთელი რომელიც ცელით დარბის :დდ არასდროს ჩერდება, არასდროს იღლება და არავისი ეშინია... ვენაცვალე ვიდალს 🤣🤣🤭

    გუშინ თამაშის შემდეგ ესპანურ საფეხბურთო არხზე,(მე რას გავიგებდი) თამაშის განხილვისას ქვემოთ მინაწერი ქონდათ, ვიდალი ახალი პაულინიოო?

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    24 აპრილი 2019 15:09

    დაა, ეს საშინელება იყო. ამდენი თამაში მაქვს ნანახი და სტადიონი მაგრამ ამ ბასკებმა გამაგიჟეს, კაცი თუ ქალი ბავშვი ყველა იგინებოდა და გაჰკიოდა უკანასკნელ ხმაზე, კიოდნენ და უსტვენდნენ ისე რო სტადიონი ზანზარებდა, ეხლაც შოკში ვარ. უყვიროდენ მსაჯებს მოწინააღმდეგეს და ერთი საყვედური თავისიანებისკენ არ ყოფილა. თუნდაც იმიტომ რო მატჩის დასაწყისში ბურთის ფლობა ბარსას 88% ქონდა, იმის მაგივრად შეეძახათ დავაი მიდით ბიჭებოო ბარსას უსტვენდნენ გაუთავებლად და როცა მსაჯი ჯარიმას ნიშნავდა მათი კარისკენ იწყებოდა ნგრევა ყველაფრის, მეგონა ესლა გადავლენ და დაანგრევენ მეთქი სტადიონს.
    პიკემ რო სუფთა პადკატი გააკეთა და მოწინაღმდეგემ წაქცეულს სახეზე დააბიჯა, გაგიჟდნენ ჯარიმა იქით უნდა იყოსო, მოკლედ ძალიან არაობიექტურები იყვნენ. უკან ქალი იჯდა რას იგინებოდა გავგიჟდი სულ პუტა პუტას ყვიროდა ბარსელონასკენ თუ მსაჯისკენ, იმხელა ხმაზე რო მსაჯიც კი იხედებოდა მე მგონი ამხელა ხმა ქალს საიდან აქვსო. ერთადერთი მესი რო გამოვიდა მაინც იკადრეს და ტაში დაუკრეს.

    2
    გასულია
    NN
    NN ფანი [?]

    24 აპრილი 2019 15:03

    მიუხედავად იმისა რომ უკმაყოფილო ვარ ვალვერდეს სქემით , მაინც სწორი არის ამ კაცის დატოვება გუნდში დღევანდელ ფეხბურთს რო ვუყურებ თუ შედეგი არგაქვს სილამაზეს არაფასებენ, ეს კაცი კი მსვენიერ შედეგს დებს ძალიან ჭკვიანურად ანაწილებს სათამაშო დროებს ყველას სწირად აზლევს დროს და ჭკვიანურად ასვენებს ხალხს რაც შეეხება დემბელეს რა გაშვება რის გაშვება ბავშვია ჯერ უძლიერესი ფეხბურთელია და უფიდესი ნიჭი აქვს რაც ბევრჯერ დაამტკიცა ძალიან მაინტერესებს დემბელეს გაშვებით ვის მოიყვანენ უკეთესს რაცარუმდა იყოს გუნდში სუარესი და მესი ყავს და მაგათ ფონზე კიდე რამაგრად წარმოაჩენს თავს აგერ კოუტინიო ძალიან მომწონს მაგრამ რაც ლივერში იყო იმის 2/3 ვერარის იმიტომ რომ გუნდში მაღალი კონკურენციაა და ამ კონკურენციას არ უშინდება არცერთი აცადეთ ცოტა ხანი და თუ არ დაამტკიცონ თავისი ნახავთ

    3
    გასულია
    Forzabarca წევრი [?]

    24 აპრილი 2019 14:34

    ბიჭები, რამდენი თამაშია ბარსას არ წაუგია ხო არ იცით?

    0
    Basi
    Basi სტუმარი [?]

    24 აპრილი 2019 13:39

    chemi gadasawyveti rom iyos
    dembeles amzafxuls gavushvebdii
    sixarulit daimatebda tundac psg kai fasshii
    ravi zaa uazroo bichia aramgonia is shedegi dados barsashi rasac moelian
    leroi sane romelsac sitidan wasvla surs
    idealurii varianti iqneboda shetevis gasadzliereblad
    bolobolo vicit radonecaa
    aseve dembeles bevrad mirchevnia david neresi
    chemi mokle chkuit dembeles es orive ajobebs barselonashi tamashshii

    2
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    24 აპრილი 2019 13:20

    ჩეი აზრით ალენია უფრო გაქაჩავს ინიესტას პოზიციაზე ვიდრე კოუტინიო. ალბათ ჯობია ან მეტი ათამაშო დრო მიცენ ალენიას ან კიდე 2 წლით გაუშვან იჯარით აიაქსში, ან სამით. როცა დაბრუნდება სრულყოფილი შემტევი ნახევარმცველი გვეყოლება. გუშინ Vინც აკვირდებოდით ძალიან ჭკვიანურად თამაშობდა

    3
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    24 აპრილი 2019 12:53

    ციტატა: barcamilan
    აბელარდო: "ბარსელონა" ჩვენს მოედანზე თავისუფალ სივრცეებს ვერ მიიღებს"


    სამაგიეროთ მან მიიღო ორი გოლი რასაც გულით ვულოცავ აბდალ არდოს

    რას ერჩი? აბა იმას ხომ არ იტყოდა, რომ 3 ქულას ჯიბეში ჩაგიცურებთო? თავს ხომ არ დაიწვავდა?
    ძალიან არ მოუნდომებია საქმის გართულება, მისმა გუნდმა ზომიერად ითამაშა და ისე გაატანა ყოფილ გუნდს 3 ქულა, რომ ზედმეტი ძალებიც არ დაახარჯვინა

    საქმე ლაპარაკის მაგივრადო, ეგრე გამოუვიდა laughing satisfied

    0
    გასულია
    gio292329 წევრი [?]

    24 აპრილი 2019 12:00

    ეს დემბელე გასაგდებია სასწრაფოდ

    2
    barcamilan
    barcamilan სტუმარი [?]

    24 აპრილი 2019 11:56

    აბელარდო: "ბარსელონა" ჩვენს მოედანზე თავისუფალ სივრცეებს ვერ მიიღებს"


    სამაგიეროთ მან მიიღო ორი გოლი რასაც გულით ვულოცავ აბდალ არდოს

    5
    გასულია
    levin13 წევრი [?]

    24 აპრილი 2019 11:45

    ყველა გუნდს უნდა ჰყავდეს ცენტში ფეხბურთელი რომელიც ცელით დარბის :დდ არასდროს ჩერდება, არასდროს იღლება და არავისი ეშინია... ვენაცვალე ვიდალს 🤣🤣🤭

    17
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV