"იუნაიტედის" გუშლემატკივრები: ვიდეორეფერი იღბლიანი ბორბალია

"იუნაიტედის" გუშლემატკივრები: ვიდეორეფერი იღბლიანი ბორბალია

ჩემპიონთა ლიგის 1/4 ფინალურ ეტაპზე "მაჩესტერ იუნაიტედმა" "ბარსელონას" უმასპინძლა და 0:1 დამარცხდა.

აღნიშნულ შეხვედრაში ავტოგოლი გავიდა. სუარესის დარტყმის შემდეგ ბურთი ლუკ შოუს მოხვდა და მიმართულება შეიცვალა. საინტერესოა, თუ რა თანმიმდევრობით წარიმართა აღნიშნული მოვლენა.

  1. სუარესს გააქვს გოლი დე ხეას კარში და აღსანიშნავად ტრიბუნებისკენ მიემართება
  2. გვერდითი მსაჯი ალამს წევს, დაფიქსირდა თამაშგარე
  3. "იუნაიტედის" ფანების ირონიული აპლოდისმენტები, რომელიც ლუის სუარესს მიემართება
  4. გოლის მომენტი მოწმდება ვიდეორეფერზე, გოლი ითვლება
  5. "მანჩესტერის" ქომაგი იმედგაცრუებულია

აღსანიშნავია, რომ "მანჩესტერ იუნაიტედის" გულშემატკივრები სოციალურ ქსელში აქტიურად აპელირებდნენ ვიდეორეფერის როლზე კატალონიელთა გამარჯვებაში.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 12 აპრილი 2019 01:55
    1
    ნეტა მანახა იქ თამაშგარე სად დაინახა ბაკავოი არბიტრმა რო ალამი აწია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #8 11 აპრილი 2019 22:39
    8
    უკაცრავად ჩემო კარგებო და პსჟ-თან პენალტი და 1/4 ფინალის საგზური "უიღბლო ბორბლით" მოიპოვეთ? ერთადერთი, რისი გაპროტესტებაც შეიძლებოდა, ის იყო, რომ გოლი ჯეკას და ლეოს კიდევ ასისტი უნდა ჩათვლოდათ!
    გულშემატკივარი [?]
    #7 11 აპრილი 2019 21:43
    4
    ციტატა: MALUMA
    მთელი არსებით მეზიზღებიან ბარსას გარდა ყველა გუნდის ფანები! მესის მომენტში იყო თამაშგარე თუ სუარესის ეს ბოღმები ნახე რა რას იძახიან გუშინ მანჩესტერის ლივერპულის და რეალის ფანები მანჩესტერისკენ იყვნენ მაგრამ ხო ჩაუდო მანჩესტერს ბარსამ 100% სამართლიანად ჩაითვალა გოლი და თვალები *რაკში თუ არ გაქვთ ყცელა დამეთანხმება!

    100% მართალი ხარ
    --------------------
    5 - 1
    ფანი [?]
    #6 11 აპრილი 2019 21:37
    2
    ანუ ამ შემთხვევაში თვითონ ბრუციანი სლეები გამოდიან
    ფანი [?]
    #5 11 აპრილი 2019 21:30
    2
    ციტატა: jack slater
    ციტატა: Don_Andresito
    tkven im gundis fanebi ar xart psg stan videoreferim ro penali mougona? var is gareshe 100 msajidan arc erti dadebda mand penals dinamikashi. magaze xmas ar igeben. da barsas chesnad gatanili goli rato ar gauqmdao? vaax bicho. vafshe 1/4 finalshi ra gindat kitxva ar gichndebat?

    ++++++++++

    Asiani xar dzmao tan ubralod raundat vrrgavige video referi barsam shemoigo tu raa da goli asprocentiani wesebis dacvit gavida aranairi tamashgare da video referma egeni romgadaarchina ise jer aravis aravin gadaurchenia
    [?]
    #4 11 აპრილი 2019 20:36
    6
    tkven im gundis fanebi ar xart psg stan videoreferim ro penali mougona? var is gareshe 100 msajidan arc erti dadebda mand penals dinamikashi. magaze xmas ar igeben. da barsas chesnad gatanili goli rato ar gauqmdao? vaax bicho. vafshe 1/4 finalshi ra gindat kitxva ar gichndebat?
    Culé [?]
    #3 11 აპრილი 2019 20:25
    3
    ბანძი ფანები ყავს ძაან მანიუს ;დ ფუუ
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გულშემატკივარი [?]
    #2 11 აპრილი 2019 20:13
    6
    რა პრეტენზია აქვთ ამათ საერთოდ როგორ უნდა ამბობდე მეტოქეზე რამეს როცა შენი გუნდი ერხელაც კი ვერ დაარტყამს ზუსტად კარში.
    barcamilan
    სტუმარი [?]
    #1 11 აპრილი 2019 19:54
    10
    მერე დაგეტრიალებინათ თქვენც ეგ ბორბალი