იოვიჩის მამა: "ლუკას "ბარსელონა" არ აინტერესებს"

იოვიჩის მამა: "ლუკას "ბარსელონა" არ აინტერესებს"

ახალგაზრდა ბოსნიელი ფეხბურთელის მამამ თავისი შვილის მომავალთან დაკავშირებით ისაუბრა.

მოგეხსენებათ, მიმდინარე სეზონში ხშირად ვრცელდება ინფორმაცია, რომ ლუკა იოვიჩმა არაერთი გრანდის ყურადღება მიიპყრო. მათ შორის, მის თამაშს "ბარსელონას" ხელმძღვანელობა აქტიურად აკვირდებოდა.

როგორც The Guardian იტყობინებოდა, კატალონიელები მზად არიან, 21 წლის ფორვარდის სანაცვლოდ 50 მილიონი ევრო გაიმეტონ. თუმცა, დღეს ფეხბურთელის მამამ "ბლაუგრანას" იმედები გაუცრუა:

"ლუკას ბევრი შემოთავაზება აქვს. ერთ-ერთი მათგანი "ბარსელონასგან" არის, თუმცა ამ მომენტისთვის ეს მას არ აინტერესებს."

"ლუკა არ არის დარწმუნებული იმაში, რომ კატალონიაში მას დიდი სათამაშო დრო ექნება. სინამდვილეში მას ფრანკფურტში დარჩენა და "აინტრახტთან" ერთად ჩემპიონთა ლიგაზე გასვლა სურს," - განაცხადა იოვიჩის მამამ.

შეგახსენებთ, ლუკა იოვიჩი "ბენფიკას" საკუთრებაა. მიმდინარე სეზონში ის "აინტრახტის" ღირსებას არენდის წესით იცავს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Pyiol16
    სტუმარი [?]
    #14 12 აპრილი 2019 02:34
    2
    ბართრომეუ ვინც ეს მოათრიოს კმის დედა მიაცენზუროს მთელი ბარსას ფანებმა გაასხმევინეთ ამის სერბი გამზდელი მივაცენზურე ამას ათი კაცი მაინც ჯობია ვინც კატასტროფა ფასი არ ღირს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 12 აპრილი 2019 01:48
    1
    არ უნდა და გაასხას აგერ ფელიში დაფრინავს და ის მოიყვანონ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #12 11 აპრილი 2019 19:21
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: basa7
    ხო ვთქვი რეალში უნდა ამ ცათლახს გადასვლა. და გადაასენონ არ გვჭირდება. ფელიშე მოიყვანონ ამას ჯიბესი ჩაისვამს 2 წელიწადში. გუშინ ვწერდი რომ ბარსას შემტევი ნახევარმცველის პრობლემა აქვს თქო და პოგბას თამაში იყო იდეალური გუშინ. იყიდონ პოგბა, არ მიცენ რეალს.

    ბართომეუმ ნახევარი გუნდი უნდა დაყიდოს პოგბას ფული რო ამოაგდოს. ზღაპარია ეგ. ეს იოვიჩი თავიდანვე ვიცოდი არ მოვიდოდა. მაგიტო მინდოდა გრიზმანი. სხვა კარგ ვარიანტს ვერ ვხედავ. ეს ფელიში კიდიათ აშკარად და რავიცი. ვიღაც გომესის ან სხვის ყიდვას ისევ გრიზი ჯობს. გუნდს არ უნდაო გასაგებია მარა დონის აწევა თუ უნდათ უნდა დაივიწყონ ყველაფერი. შემდეგი სეზონიდან გოლს რო ვეღარ გავიტანთ ეგ უნდათ აბა? სუარესი კიდე უფრო ჩაჩლახდება და ვიღაც უაზროს მოთრევას ისევ ტოპ კლასის გრიზი ჯობს ვიყიდოთ.

    ალბათ მაგრამ კოუტინიოს თუ ვერ გამოვიყენებთ შეიძლება პოგბას ტრანსფერში ჩართვა თვითონ თუ დათანხმდა მანიუს. მოკლედ არაა პოგბას ყიდვა შეუსრულებელი. ჰაერივით გვჭირდება შემტევი ნახ მცველი. ერიკსენიც შეიძლება. გრიზმანზე კი რა გითხრა, თუ ფელიშე არ გამოვა მაშინ ეგ მარა ვერ ვხვდები რატომ უნდა გაუშვა ხელიდან ამ დონის ტალანტი

    ციტატა: Ikks
    რა თქვა არასწორი? უნიჭიერესი ბიჭია და ახლა სჭირდება სტაბილურად სათამაშო დრო რაც შეიძლება მეტად განვითარებისთვის, თუ ექნება გარანტია რო ძირითადში მოიაზრებენ მოვა კიარა გამოფრინდება, აბა როგორ უნდა მოვიდეს ისე სუარეზის კონკურენციის პირობებში ? ამდენი ხნის შეთამაშებულ სუარეზთან მოვიდეს და ძირითადისთვის ეომოს თან ვალვერდეს ხელში?

    ეგ რო იყოს მანდ დედა აზრი კი ბატონო მარა რეალის თემაა აქ დამიჯერე
    barcamilan
    სტუმარი [?]
    #11 11 აპრილი 2019 18:36
    2
    ციტატა: king artthur
    არადა მოიყვანეთ დეპაი, მუსა დემბელე ან ვინმე შესაფერისი სტილის იგროკი

    ნერესი ცუდია ? დეპაიც კაია კიეზა ვერნერი .ინიაკი უილიამსიც მევასება ძაან მარა ესენი გომესს იყიდიან ან გრიზმანს....ისე მესი იყოს ცრუ ცხრიანი და დიბალა მესის ადგილას არა ? ანდა საერთოდ მალკომი ვერ გაქაჩავს ფორვარდობას ?

    გრიზმანი მოვიდეს მინდა მაგრა მევასება მარა არა არა კოუტინიოს ფასად
    და ბართომეუსიც მჯერა უკვე რა მაქვს რო დავუწუნო რამე ?
    უმაგრესი ტრანსფერები დადო და დარწმუნებული ვარ დელიჰტთან ერთად კიდე ერთ სიურპრიზს შემოგვთავაზებს და ნახეთ თუარა. მჯერა უკვე ამ კაცის ამ ბებერი მელა ჩარუმ ჩათ???ის...11.04.2019.18:36 .მერე გამახსენეთ თუარ ახდება ნახეთ როდის და სად ვთქვი.გრიზმანი გუნდს არ უნდაო ? რომელმა ფეხბურთელმა თქვა ეს ბარსადან ? აბა ამ ჟურნალისტებს გამოესიზმათ ? გაზეთი როგორ გაყიდონ ? აბა იკარდის რატო ეჩალიჩება ატლე ? ..აბა ვისზეც თქვეს გვინდაო ისე ვისაც ბარსამ დაადო ხელი ასი თუ ღირდა გახდა სამასი.და ბართომეუ თქვენ მართლა შტერი გგონიათ ?..მოვა გრიზმანი
    გულშემატკივარი [?]
    #10 11 აპრილი 2019 18:22
    0
    არადა მოიყვანეთ დეპაი, მუსა დემბელე ან ვინმე შესაფერისი სტილის იგროკი
    [?]
    #9 11 აპრილი 2019 18:03
    0
    ციტატა: basa7
    ხო ვთქვი რეალში უნდა ამ ცათლახს გადასვლა. და გადაასენონ არ გვჭირდება. ფელიშე მოიყვანონ ამას ჯიბესი ჩაისვამს 2 წელიწადში. გუშინ ვწერდი რომ ბარსას შემტევი ნახევარმცველის პრობლემა აქვს თქო და პოგბას თამაში იყო იდეალური გუშინ. იყიდონ პოგბა, არ მიცენ რეალს.

    ბართომეუმ ნახევარი გუნდი უნდა დაყიდოს პოგბას ფული რო ამოაგდოს. ზღაპარია ეგ. ეს იოვიჩი თავიდანვე ვიცოდი არ მოვიდოდა. მაგიტო მინდოდა გრიზმანი. სხვა კარგ ვარიანტს ვერ ვხედავ. ეს ფელიში კიდიათ აშკარად და რავიცი. ვიღაც გომესის ან სხვის ყიდვას ისევ გრიზი ჯობს. გუნდს არ უნდაო გასაგებია მარა დონის აწევა თუ უნდათ უნდა დაივიწყონ ყველაფერი. შემდეგი სეზონიდან გოლს რო ვეღარ გავიტანთ ეგ უნდათ აბა? სუარესი კიდე უფრო ჩაჩლახდება და ვიღაც უაზროს მოთრევას ისევ ტოპ კლასის გრიზი ჯობს ვიყიდოთ.
    King arturo
    სტუმარი [?]
    #8 11 აპრილი 2019 17:32
    7
    როგორ ხართ ძმებო? გილოცავთ გუშინდელ გამარჯვებას და ჩემ აზრს დავწერ თამაშის შესახებ. მოკლედ ეს მატჩი იყო მაგალითი იმის, თუ რამხელა მნიშვნელობა აქვს დასვენებას. ბარსელონას ორი ურთულესი მატჩი ჰქონდა ვილიარეალთან და ატლეტიკოსთან, დიდი ძალები წაგვართვა ამ მატჩებმა და ამასთან ერთად როტაციის საშუალება არ იყო. ვილიარეალთან კვლავ გახდა ლეოს გამოსვლა საჭირო, ძირითადი ბირთვი გადაღლილი იყო. მანიუს დაახლოებით ერთი კვირა ჰქონდა დასვენების საშუალება, მაგრამ ფაქტია ამ კონკრეტული მდგომარეობადან გამომდინარე სხვა თამაშს ვერ ვითამაშებდით ჩვენ. აგერ უესკასთან დაასვენებს სასტავს და ნახავთ კამო ნოუზე რასაც დავმართებთ მანიუს, მერე მთელი ძალებით ლიგაზე გადავერთვებით და დავდებთ აუცილებლად. ლივერპული ბარსაზე ძლიერი ნაღდად არაა, ერთი ისაა ცუდი რო პირველი სახლში ვთამაშობთ, მაგრამ დამიჯერეთ სეზონის ბოლოს სამი თასი დაიდება ბარსას მუზეუმში. ზოგიერთი რონალდოს ფანი გახდა აიაწსიდ ამბების გამო დდდ მარა საბოლოოდ ყველანაირად მაინც ოცნებებში ჩასვრა ელით. ისაა ღადავი თავს რო იძღვევენ იმდენით წინ ვართ ბარსას ტრებლი გვკიდიაო, ვახ დდდ პეპ დაბრუნდი რა იქნება და გაუმწარე რამდენიმეს ახალგაზრდობა, მთელი კამანდა ტოტესკენ იყო გუდიანი გვარდიოლა არ გავიდეს ფინალშიო დდდ მაგრამ ყველაფერი ზუსტად მასე მოხდება.
    Culé [?]
    #7 11 აპრილი 2019 17:24
    2
    მეტი შენ რა გითხრა, დარჩენა და ტიტულების მოგება. რელთან აქვს სიტყვიერი შეთანხმება და უკვე მეშვიდე ცაზეა. ესეც ნეიმარის მამას გავს ეტყობა და დაღუპავს შვილს.
    Culé [?]
    #6 11 აპრილი 2019 17:14
    4
    რა თქვა არასწორი? უნიჭიერესი ბიჭია და ახლა სჭირდება სტაბილურად სათამაშო დრო რაც შეიძლება მეტად განვითარებისთვის, თუ ექნება გარანტია რო ძირითადში მოიაზრებენ მოვა კიარა გამოფრინდება, აბა როგორ უნდა მოვიდეს ისე სუარეზის კონკურენციის პირობებში ? ამდენი ხნის შეთამაშებულ სუარეზთან მოვიდეს და ძირითადისთვის ეომოს თან ვალვერდეს ხელში?
    Culé [?]
    #5 11 აპრილი 2019 17:09
    0
    ხო ვთქვი რეალში უნდა ამ ცათლახს გადასვლა. და გადაასენონ არ გვჭირდება. ფელიშე მოიყვანონ ამას ჯიბესი ჩაისვამს 2 წელიწადში. გუშინ ვწერდი რომ ბარსას შემტევი ნახევარმცველის პრობლემა აქვს თქო და პოგბას თამაში იყო იდეალური გუშინ. იყიდონ პოგბა, არ მიცენ რეალს.
    barcamilan
    სტუმარი [?]
    #4 11 აპრილი 2019 17:07
    0
    გრიზმანი მოვა ან გომესი არადა გრიზმანი მართლა მინდა რო მოვიდეს.


    https://www.youtube.com/watch?v=eQYe_0b9KE0

    ეს ნახეთ თქვენი აზრი მაინტერესებს
    Basi
    სტუმარი [?]
    #3 11 აპრილი 2019 16:42
    1
    raisbdroareqnebaa suaresii landiaa darchenilii skamzec kaat gadajdebaa welss roo 2015 wlis suaresii gvyavdess chvenigamcherebelii gundiariqnebaa maraa wavidaa magdroo
    firminoo roo ufroo axalgazrdaiyoss moiyvandaa kacii
    mara 28 wlisaa pachti
    ravici vinundaa movides amzafxule barsas doniss
    Culé [?]