რიო ფერდინანდი: გული მეუბნება, რომ "მანჩესტერი" 1/2 ფინალში გავა

რიო ფერდინანდი: გული მეუბნება, რომ "მანჩესტერი" 1/2 ფინალში გავა

"მანჩესტერ იუნაიტედის" ყოფილმა ცენტრალურმა მცველმა, რიო ფერდინანდმა ჩემპიონთა ლიგის ნახევარფინალისტები იწინასწარმეტყველა.

"ლივერპული" გავა, ვფიქრობ, "ტოტენჰემიც" გავა. "იუვენტუსი" მოიპოვებს 1/2 ფინალის საგზურს. გული მკარნახობს, რომ "მანჩესტერ იუნაიტედიც" გავა ნახევარფინალში! თუმცა, ეს მესიზე იქნება დამოკიდებული." - ციტირებს რიო ფერდინანდის სიტყვებს BT Sport.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    გულშემატკივარი [?]
    12 აპრილი 2019 14:12
    0
    machesterma tu gamogvagdo momiwevs socialur qsels da telepons davemshvidobo valverdes chamoaxrchoben kataloniashi eg ro moxdes
    წევრი [?]
    12 აპრილი 2019 13:32
    0
    ღმერთმა ხელი მოგიმარაოთ მარა რაღაც არ მგონია მსგავსი რამ მოხდეს იმას კი არ ფიქრობ რო თქვენ პსჟ-ს 3 გოლი გაუტანეთ 0:2 ის შემდეგ და ჩვენ 4გოლის შემდეგ 6 გოლი გავუტანეთ..
    ფანი [?]
    12 აპრილი 2019 09:33
    0
    ლივერპული, ტოტენჰემი, იუვენტუსი და მანჩესტერი???
    რა ხდება, წარღვნა იყო და დანარჩენი გუნდები წალეკა???
    wink wink wink
    არ მინდა რუსეთი ვახსენო მაგრამ ერთი ძალიან კარგი გამოთქმა აქვთ = "Рио, у тебя губа не дура!" smirk
    Pyiol16
    სტუმარი [?]
    12 აპრილი 2019 02:22
    0
    ციტატა: me da barca
    თუ მანჩესტერი გავიდა, მაშინ ვალიკომ იქვე კამპ ნოუზე უნდა გაიკეთოს ხარაკირი.

    უეჭველი გარგი ბასრი ხმალი მოუმზადონ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    12 აპრილი 2019 01:51
    0
    შენ გული ბევრ სისულელეს გკარნახობს და ყველაფერს კი ნუ იტყვი :დდდდ ისე მაგარი ჯიგარი როჟაა <3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    11 აპრილი 2019 22:32
    4
    ამ ბოღმიანმა ჩუკენა ხალხმა თავები რად გამოყვეს რისი იმედი აქვთ
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    ფანი [?]
    11 აპრილი 2019 22:07
    5
    ციტატა: MESSI-N1 4ever
    ბუკინგემის სასახლეს მიაშურე ფერდინანდ და იქიდან გამოექანე

    Taueri jobia ufro magalia an big bani
    გულშემატკივარი [?]
    11 აპრილი 2019 21:06
    1
    შენი ბრუციანი დე მოვ

    შენი ბრუციანი დე მო
    Culé [?]
    11 აპრილი 2019 20:57
    2
    რაღაც სასწაულს ეწევიან ესენი უეჭველი.
    ფანი [?]
    11 აპრილი 2019 20:52
    5
    მარტო მესიზე რატომ? მთელს ბარსელონაზეა დამოკიდებული ნახევარფინალში გასვლა და კიდევაც გავალთ მტრების ჯინაზე! wink
    გულშემატკივარი [?]
    11 აპრილი 2019 20:33
    9
    ამათ რა გონიათ ერთი ბარსამ რადგან მინიმალური ანგარიშით მოიგო ეს მანჩესტერის დამსახურებაა კაი რა. სოლშიაერს უნდოდა რომ ფრე მორჩენილიყო თამაში და გაასვლაზე პსჟ-ს პონტი გაეკეტებია .შეძლება ბევრს არ მოეწონა ბარსას თამაში მაგრამ ბარსას გოლი რომც არ გაეტანა მაინც ასე ითამაშებდა და თავის შესაძლებლობების ნახევარსაც არ გამოიყებნებდა. შეიძლება ბევრი არ დაკვირვებიხართ მაგრამ რომასთან გავარდნის მერე ბარსას სადაც მოუწია 2მატჩიანი დაპირისპირება 1თამაში 90% ყველგან ჩააგდო და საშინლად ითამაშა და მეორეში ყველას კუდით ქვა ასროლინა შორს რო არ წავიდეთ სევილია აიღეთ აგერ ლიონი მე სიმართლე გითხრათ არ ველოდი რომ ბარსა სუპერ მატჩს ჩაატარებდა იმიტომ რომ სულ ასე აკეთებენ რომასთან მაშინ ყველა განსაკუთრებით ვალვერდე ზედმეტად თავდაჯერებული იყო იმით რომ უკვე შემდეგ ეტაპზე ეგონათ თავი პირველ მატში დაფიქსირებული შედეგის გამო.და ამ პრინციპით მიდგომა რასაც ახლა აკეთებს ვალვერდე ორ მატჩიან დაპირისპირებაში არცისე ცუდია ნეტა რომასთანაც ასე ექნა .
    Culé [?]
    11 აპრილი 2019 20:32
    1
    რაქნას ხოუნდა დააიმედოს გულშემატკივრები ;დდ გული გიგრძნობს კიარა ტვინით იაზროვნე ;დ რა მანჩესტერი სუფთა სვარკაა გუნდი კიარა
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    Culé [?]
    11 აპრილი 2019 20:29
    0
    ციტატა: aleko1296
    ციტატა: tigresa
    ციტატა: aleko1296
    ნამეტარი თავში აუვარდათ .!. კამპ ნოუს პუბლიკა გელოდებათ !!!

    კამპ ნოუზე 10 % აქვთ შანსი მაქსიმუმ, ბარსას გასვლაზე უჭირს, მაგრამ კამპ ნოუზე ყოველთვის არაჩვეულებრივ ფორმაშია

    მესისს მაგარი აკრეფილი ექნება ნახავ როგორ ააწიოკებს

    ეგ თავისთავად, ისე დაასისხლიანა გამწარებულია ნამდვილად
    გულშემატკივარი [?]
    11 აპრილი 2019 20:02
    1
    ციტატა: tigresa
    ციტატა: aleko1296
    ნამეტარი თავში აუვარდათ .!. კამპ ნოუს პუბლიკა გელოდებათ !!!

    კამპ ნოუზე 10 % აქვთ შანსი მაქსიმუმ, ბარსას გასვლაზე უჭირს, მაგრამ კამპ ნოუზე ყოველთვის არაჩვეულებრივ ფორმაშია

    მესისს მაგარი აკრეფილი ექნება ნახავ როგორ ააწიოკებს
    barcamilan
    სტუმარი [?]
    11 აპრილი 2019 19:48
    2
    კარგად ჩაიხედე რა მაგ გულში ძმურად ოღონდ არ მოწიო რამე და ისე
    Culé [?]
    11 აპრილი 2019 19:12
    3
    ციტატა: aleko1296
    ნამეტარი თავში აუვარდათ .!. კამპ ნოუს პუბლიკა გელოდებათ !!!

    კამპ ნოუზე 10 % აქვთ შანსი მაქსიმუმ, ბარსას გასვლაზე უჭირს, მაგრამ კამპ ნოუზე ყოველთვის არაჩვეულებრივ ფორმაშია
    Culé [?]
    11 აპრილი 2019 19:11
    2
    მანჩესტერი ვერ გავა რიო რადგან ეხლა ბარსა ძაან ძლიერია. მომავალში რა იქნება ღმერთმა უწყის
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გულშემატკივარი [?]
    11 აპრილი 2019 19:11
    3
    ნამეტარი თავში აუვარდათ .!. კამპ ნოუს პუბლიკა გელოდებათ !!!
    Culé [?]
    11 აპრილი 2019 19:08
    4
    Guli ar gagicherdes frtxilad iyavi