"ბარსელონა" ლანგლეს ახალ კონტრაქტს შესთავაზებს

"ბარსელონა" ლანგლეს ახალ კონტრაქტს შესთავაზებს

"ბარსელონა" აპირებს გუნდის ფრანგ ცენტრალურ მცველს, კლემან ლანგლეს კონტრაქტის გაუმჯობესებული პირობები შესთავაზოს.

ლანგლე კატალონიაში მიმდინარე სეზონის დასაწყისში, "სევილიადან" გადაბარგდა. თავდაპირველად ის ჟერარ პიკესა და სამუელ უმტიტის რეზერვისტად მოიაზრებოდა, მაგრამ უკანასკნელი მათგანის ტრავმით ისარგებლა და სასტარტო შემადგენლობის წევრი გახდა.

"ბარსელონაში" მიაჩნიათ, რომ ლანგლეს ხელფასი გუნდში მის ამჟამინდელ მდგომარეობას არ შეეფერება და ხელმძღვანელობას სურს, ფრანგს გაუმჯობესებული პირობები შესთავაზოს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    messiiesta
    სტუმარი [?]
    #28 1 აპრილი 2019 09:50
    7
    ძაან მაგარი მცველიაა არ მეგონა ეს თუ ესეთი კლასნი იქნებოდა
    Raptor-F22
    სტუმარი [?]
    #27 1 აპრილი 2019 02:48
    0
    ციტატა: king artthur
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Raptor-F22
    რა იოვიჩი თუ ძმა ხარ, იმენნა 1 სეზონიანი კაცია თუარა ძალიან მალე ნახავ მაგას. ბუნდესლიგაში პაკოც მაგრად ათამაშდა მარა რა დონეა და ბარსას სტილია? გომესს რომ ისეთი მეპასეები ყავდეს როგორებიც ბარსაში არიან მერე ნახავდი შენ მაგის თამაშს. ტიპი იმენნა ტიპიური სუარესის სტილია, მებრძოლი, სივრცეების იდეალური გამხსნელი და ა. შ. ჯერ რა სელტაში თამაშობს და რა რეზულტატი აქვს იმას გადახედე

    გომესი არის საჯარიმოს ფორვარდი და მასეთი ფორვარდი ვერ გაქაჩავს ბარსაში ზლატანმა ვერ გაქაჩა და გომესი ვინ ჩემი ფეხებია ბარსას ჭირდება მოძრავი ფორვარდი როგორიც სუარესია და ამ გომესს ერთი მოძრაობაც არ უგავს სუასი იოვიჩს რაც შეეხება მარტო ბუნდეს ლიგაში თუ უყურებ მაგის თამაშებს სწორ დასკვნას ვერ გამოიტან ევროპა ლიგაზეც და ნაკრებში ძალიან მაგრად იასპარეზა და გოლი გოლზე გაიტანა საკმაოდ კარგი დარტყმა აქვს და საკმაოდ კარგადაც გადაადგილდება ასე რომ საერთოდ ახლოსაც არ დავაყენებ გომესს იოვიჩთან

    ციტატა: Hristo stoichkov
    Shen rava gamocdili mwvrtnelivit ityi xolme de jongi ver gaqachavs nuskecis poziciazeo? Raptori simartles bazrobs brat.buskecs nel nela wlebi emateba da momaval wels rac mets daasveneben mit uketesi iqneba barcastvis.de jongi idealurad shecvlid brat buskecs.azrzea ras nishnavs totaluri fexburti.
    Totalur fexburtshi kide yvelaze mnishvnelovani pozicia buskecis poziciaa.mas evaleba tamashis kontroli.
    Chemi azrit de jongs ar gauchirdeba busis shecvla.magram me amit ar vambob rom egreve gadamwyvet matchebshi daayenon de jongi busis adgilze eg isedac gamoricxulia sanam buske barcelonashi iqneba is idgeba yvela gadamwyvet matchshi.aq saubaria sust gundebtan buskecis dasvenebaze

    არაა ეს დე იონგი სუფთა სტილის საყრდენი და ცოდა მაგ პოზიციაზე კი შეუძლია დადგეს მარა არაა მაგის პოზიცია ეგ გამოცდილი მწვრთნელივით საუბარი რა შუაშია თამაშებს ვუყურებ და ვხედავ ვის სად უფრო კარგად შეუძლია თამაში და იმაში ეჭვი არ მეპარება რო დე იონგი შემტევ ნახევარ მცველად უფრო გამოგვადგება ვიდრე საყრდენის პოზიციაზე

    მართალია დე იონგის გაფუჭება მანდ არ შეიძლება. აიაქსი როგორცაა იმ სისტემით უნდა იყოს აქაც: ბუსკეტსი(ვან დე ბეეკის ადგილად), დე იონგი, არტური(ამათზე ოდნავ წინ შონეს პოზიციაზე)

    რა ზლატანი ზლატანმა ვერ გაქაჩა იმის გამო რომ უნდა გადაწყობილიყო ზლატანზე თამაში. ეგეთი სტილია იბრა რომ მასზე უნდა თამაშობდეს გუნდი. დამიჯერე ბევრად მრავალფეროვანია მაქსი გომესი ვიდრე ლუკა იოვიჩი. გამოჩნდება მომავალ სეზონზე იოვიჩის დონე. ეგ არის იმენნა 1 სეზონიანი კაცი ძმაო და მალე დამტკიცდება ჩემი სიტყვები. მაქსი გომესი ბევრად იოლად გაივლის ადაპტაციას ბარსაში ვიდრე იოვიჩი. 3 წელი თუ ადაპტაციას მოანდომა კოუტინიოსავით მერე რაღად გვინდა :)

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Hristo stoichkov
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Raptor-F22
    ისე რა ამის პასუხია და ბარსამ თვალი ერიქსენს სერიოზულად დაადგაო და 142 მილიონის გადასახდელად არის მზადო და არ ჯობია კოუტინიო მივცეთ და ცოტა წავამატოთ? ვერ გაქაჩავს ეგ ბიჭ ბარსაში რაც არ უნდა მოხდეს და ვინც არ უნდა მოიყვანონ მწვრთნელად. აგერ არტურმა უფრო მაგრად აუღო ალღო ბარსას სტილს ვიდრე კოუმ. ძაან მწყდება გული მაგრამ გასაშვებია :(

    აი ვაფშე არაფერში არ გვჭირდება ერიკსენი აი ვაფშე არტური დე იონგი ალენია ვიდალი რაკიტიჩი(იმედია ზამენაზე დასვავენ) ზედმეტია ერიკსენი სულაც არ მინდა ერიკსენის გამოან არტურს წაერტვას დრო ან დე იონგს

    Shen rava gamocdili mwvrtnelivit ityi xolme de jongi ver gaqachavs nuskecis poziciazeo? Raptori simartles bazrobs brat.buskecs nel nela wlebi emateba da momaval wels rac mets daasveneben mit uketesi iqneba barcastvis.de jongi idealurad shecvlid brat buskecs.azrzea ras nishnavs totaluri fexburti.
    Totalur fexburtshi kide yvelaze mnishvnelovani pozicia buskecis poziciaa.mas evaleba tamashis kontroli.
    Chemi azrit de jongs ar gauchirdeba busis shecvla.magram me amit ar vambob rom egreve gadamwyvet matchebshi daayenon de jongi busis adgilze eg isedac gamoricxulia sanam buske barcelonashi iqneba is idgeba yvela gadamwyvet matchshi.aq saubaria sust gundebtan buskecis dasvenebaze

    ჩემი აზრით დე იონგს მაინც უფრო ბუსკეცთან ერთად ხედავენ ხელმძღვანელობაში, ანუ ტრიოში ბუსიც და დე იონგიც მარა როცა ბუსის დასვენება იქნება საჭირო 100% ით გეთანხმები რო დე იონგი იქნება პირველი ალტერნატივა დ აადრე თუ გვიან იდეალური საყრდენი დადგება. ეგ პოზიცია იქნება სამომავლოდ ძალიან რთული შესაცვლელი და დე იონგს შეამზადებენ. თორე ბუსის ნაირ საყრდენს სად ვნახავთ ესე უცებ რო მოიყვანო და დააყენო. ტიპი იმენა ამ სტილისთვის არის შექმნილი, იქ გვარდიმ წამოხოდა კიდე და ესეთი გახდა ნელ ნელა თორე 1 წელში ბუსკეცი ვერ გახდები. შესაბამისად დე იონგიც ნელ ნელა უნდა შეეგუოს, უნდა გამოასწოროს ეს საკუთარ ნახევარზე სულელური პასები და ბურთის კარგვა როგორც დღეს ქნა პსვ სთნ ან რეალთან რო მოუვიდა. წინ დიდი მომავალი აქვს და 1-2 წელში იდეალური საყრდენი გახდება. არც ფიზიკურად ძლიერია და არც ტანმაღალი რო საჰაეროები მოიგოს მარა ყველაფერს ისწავლის. პირველ რიგში ბუსისგან. როგორც თითონ ისწავლა ბევრი რამე ჩავი-ინიესტასგან და გვარდისგან.

    რაც შეეხება იოვიჩს ჩესნად რო ვთქვა 50-50 ზეა გახდება თუ არა ახალი სუარესი. აი პაკო რო ვახსენეთ, უფრო შედეგიანია იოვიჩზე და აგერ გოლებშიც თანაბრად არიან, მარა პაკოს მენტალური პრობლემა ქონდა ბარსაში,იგივე რაც ქონდა გომეშს. კი არ იყო ბარსას სტილი და დონე მარა პაულინიო იყო? მარა ხო ითამაშა 1 სეზონი? იმიტო რო პაუ მენტალუად ძლიერია და გადალახა კრიტიკა რომელიც თავზე დაატეხეს ჯერ კიდე მოსვლამდე. გომეში კიდე თავის მოკვლაზე ფიქრობდა. მენტალურია აბსოლიტურად კოუტინიოს პრობლემა და თუ თითონ არ გადალახა არანაირი მწვრთნელის ან პოზიციის შეცვლა არ უშველის. მინახავს ფორმაში მყოფი კოუ და არც სისწრაფე აკლდა, არც დრიბლინგი და მარტო იგებდა თამაშებს. იოვიჩზეც კიდე ეგაა გასარკვევი ზუსტად, არის თუ არა მზზად მენტალურად პირველ რიგში რო ამხელა წნეხს გაუძლოს რასაც ბარასში თამაში ქვია. თუ ეგეც პაკოსავით სუსტი ფსიქოლოგიის გამოდგა 1-2 მშრალი მატჩი, მერე კრიტიკა და მორჩა ვეღარაფერს იზამს. მარა თუ ცოტა მებრძოლი იქნა ყველაფერს შეძლებს. და წინასწარ ვერავინ იტყვის, დაჟე ვერც თითონ არის თუ არა მენტალურად ძლიერი. თუ ვიყიდეთ გამოჩდენბა. მარა მაინც 50-50 ზეა შანსი გახდება თუ არა ახალი სუარესი. ამიტო ვუჭერ მე უფრო გრიზმანის კანდიდატურას მხარს რო შემდგარი ფეხბურთელიაა და ტოპ კლასია. ადვილად ჩაჯდება სქემაში და გოლებს გაიტანს. იოვიცი კიდე თუ პაკოსავით კურდღელი აღმოჩნდა მომავალ წელს გაგვიჭირდება გოლების გატანა. გვჭირდება კაცი რომელიც ხან მესის გარეშეც გაიტანს. მეზიზღება პიროვნულად გრიზმანი მარა ამ ეტაპზე ჩემი გადოსახედიდან ეგ უფრო გვჭირდება. თუმცა იოვიჩსაც მივესალმები

    რატომღაც ჩამშლელად უფრო მესახება დე იონგი ვიდრე ფანტაზისტად

    გაფუჭება რა შუაშია. არ აქვს დეიონგს ეგ მონაცემი რომ შემტებად უფრო ივარგოს. მე პირადად სუფთა ჩამშლელის მონაცემს ვხედავ მაგ ბიჭში. პროსტა გამოცდილება უნდა რასაც ბუსკეციდან მიიღებს. რაც შეეხება არტურს ცოტა გამჭოლი პასების კეთება უნდა გარისკოს და იდეალური ბიჭია. ძაან ტეხავს რომ მთელი თამაში უკან უფრო მეტ პასს აკეთებს ვიდრე წინ. დახვეწავს დარწმუნებული ვარ. მაგის ასაკში ჩავი ნაღდად არ იყო მაგ დონის რა დონისაც ეხლა არტური არის. ჩავი უფრო 25-26 წლიდან გამოჩნდა თორე მანამდე დიდი არაფერი იყო ან იყო და შანსი არ ეძლეოდა :) საბოლოოდ რაც დადგა კი ვნახეთ. ღმერთმა ქნას არტურიც ეგრე დაღვინდეს
    [?]
    #26 1 აპრილი 2019 02:29
    0
    ციტატა: Hristo stoichkov
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Raptor-F22
    ისე რა ამის პასუხია და ბარსამ თვალი ერიქსენს სერიოზულად დაადგაო და 142 მილიონის გადასახდელად არის მზადო და არ ჯობია კოუტინიო მივცეთ და ცოტა წავამატოთ? ვერ გაქაჩავს ეგ ბიჭ ბარსაში რაც არ უნდა მოხდეს და ვინც არ უნდა მოიყვანონ მწვრთნელად. აგერ არტურმა უფრო მაგრად აუღო ალღო ბარსას სტილს ვიდრე კოუმ. ძაან მწყდება გული მაგრამ გასაშვებია :(

    აი ვაფშე არაფერში არ გვჭირდება ერიკსენი აი ვაფშე არტური დე იონგი ალენია ვიდალი რაკიტიჩი(იმედია ზამენაზე დასვავენ) ზედმეტია ერიკსენი სულაც არ მინდა ერიკსენის გამოან არტურს წაერტვას დრო ან დე იონგს

    Shen rava gamocdili mwvrtnelivit ityi xolme de jongi ver gaqachavs nuskecis poziciazeo? Raptori simartles bazrobs brat.buskecs nel nela wlebi emateba da momaval wels rac mets daasveneben mit uketesi iqneba barcastvis.de jongi idealurad shecvlid brat buskecs.azrzea ras nishnavs totaluri fexburti.
    Totalur fexburtshi kide yvelaze mnishvnelovani pozicia buskecis poziciaa.mas evaleba tamashis kontroli.
    Chemi azrit de jongs ar gauchirdeba busis shecvla.magram me amit ar vambob rom egreve gadamwyvet matchebshi daayenon de jongi busis adgilze eg isedac gamoricxulia sanam buske barcelonashi iqneba is idgeba yvela gadamwyvet matchshi.aq saubaria sust gundebtan buskecis dasvenebaze

    ჩემი აზრით დე იონგს მაინც უფრო ბუსკეცთან ერთად ხედავენ ხელმძღვანელობაში, ანუ ტრიოში ბუსიც და დე იონგიც მარა როცა ბუსის დასვენება იქნება საჭირო 100% ით გეთანხმები რო დე იონგი იქნება პირველი ალტერნატივა დ აადრე თუ გვიან იდეალური საყრდენი დადგება. ეგ პოზიცია იქნება სამომავლოდ ძალიან რთული შესაცვლელი და დე იონგს შეამზადებენ. თორე ბუსის ნაირ საყრდენს სად ვნახავთ ესე უცებ რო მოიყვანო და დააყენო. ტიპი იმენა ამ სტილისთვის არის შექმნილი, იქ გვარდიმ წამოხოდა კიდე და ესეთი გახდა ნელ ნელა თორე 1 წელში ბუსკეცი ვერ გახდები. შესაბამისად დე იონგიც ნელ ნელა უნდა შეეგუოს, უნდა გამოასწოროს ეს საკუთარ ნახევარზე სულელური პასები და ბურთის კარგვა როგორც დღეს ქნა პსვ სთნ ან რეალთან რო მოუვიდა. წინ დიდი მომავალი აქვს და 1-2 წელში იდეალური საყრდენი გახდება. არც ფიზიკურად ძლიერია და არც ტანმაღალი რო საჰაეროები მოიგოს მარა ყველაფერს ისწავლის. პირველ რიგში ბუსისგან. როგორც თითონ ისწავლა ბევრი რამე ჩავი-ინიესტასგან და გვარდისგან.

    რაც შეეხება იოვიჩს ჩესნად რო ვთქვა 50-50 ზეა გახდება თუ არა ახალი სუარესი. აი პაკო რო ვახსენეთ, უფრო შედეგიანია იოვიჩზე და აგერ გოლებშიც თანაბრად არიან, მარა პაკოს მენტალური პრობლემა ქონდა ბარსაში,იგივე რაც ქონდა გომეშს. კი არ იყო ბარსას სტილი და დონე მარა პაულინიო იყო? მარა ხო ითამაშა 1 სეზონი? იმიტო რო პაუ მენტალუად ძლიერია და გადალახა კრიტიკა რომელიც თავზე დაატეხეს ჯერ კიდე მოსვლამდე. გომეში კიდე თავის მოკვლაზე ფიქრობდა. მენტალურია აბსოლიტურად კოუტინიოს პრობლემა და თუ თითონ არ გადალახა არანაირი მწვრთნელის ან პოზიციის შეცვლა არ უშველის. მინახავს ფორმაში მყოფი კოუ და არც სისწრაფე აკლდა, არც დრიბლინგი და მარტო იგებდა თამაშებს. იოვიჩზეც კიდე ეგაა გასარკვევი ზუსტად, არის თუ არა მზზად მენტალურად პირველ რიგში რო ამხელა წნეხს გაუძლოს რასაც ბარასში თამაში ქვია. თუ ეგეც პაკოსავით სუსტი ფსიქოლოგიის გამოდგა 1-2 მშრალი მატჩი, მერე კრიტიკა და მორჩა ვეღარაფერს იზამს. მარა თუ ცოტა მებრძოლი იქნა ყველაფერს შეძლებს. და წინასწარ ვერავინ იტყვის, დაჟე ვერც თითონ არის თუ არა მენტალურად ძლიერი. თუ ვიყიდეთ გამოჩდენბა. მარა მაინც 50-50 ზეა შანსი გახდება თუ არა ახალი სუარესი. ამიტო ვუჭერ მე უფრო გრიზმანის კანდიდატურას მხარს რო შემდგარი ფეხბურთელიაა და ტოპ კლასია. ადვილად ჩაჯდება სქემაში და გოლებს გაიტანს. იოვიცი კიდე თუ პაკოსავით კურდღელი აღმოჩნდა მომავალ წელს გაგვიჭირდება გოლების გატანა. გვჭირდება კაცი რომელიც ხან მესის გარეშეც გაიტანს. მეზიზღება პიროვნულად გრიზმანი მარა ამ ეტაპზე ჩემი გადოსახედიდან ეგ უფრო გვჭირდება. თუმცა იოვიჩსაც მივესალმები
    ფანი [?]
    #25 1 აპრილი 2019 02:25
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Raptor-F22
    რა იოვიჩი თუ ძმა ხარ, იმენნა 1 სეზონიანი კაცია თუარა ძალიან მალე ნახავ მაგას. ბუნდესლიგაში პაკოც მაგრად ათამაშდა მარა რა დონეა და ბარსას სტილია? გომესს რომ ისეთი მეპასეები ყავდეს როგორებიც ბარსაში არიან მერე ნახავდი შენ მაგის თამაშს. ტიპი იმენნა ტიპიური სუარესის სტილია, მებრძოლი, სივრცეების იდეალური გამხსნელი და ა. შ. ჯერ რა სელტაში თამაშობს და რა რეზულტატი აქვს იმას გადახედე

    გომესი არის საჯარიმოს ფორვარდი და მასეთი ფორვარდი ვერ გაქაჩავს ბარსაში ზლატანმა ვერ გაქაჩა და გომესი ვინ ჩემი ფეხებია ბარსას ჭირდება მოძრავი ფორვარდი როგორიც სუარესია და ამ გომესს ერთი მოძრაობაც არ უგავს სუასი იოვიჩს რაც შეეხება მარტო ბუნდეს ლიგაში თუ უყურებ მაგის თამაშებს სწორ დასკვნას ვერ გამოიტან ევროპა ლიგაზეც და ნაკრებში ძალიან მაგრად იასპარეზა და გოლი გოლზე გაიტანა საკმაოდ კარგი დარტყმა აქვს და საკმაოდ კარგადაც გადაადგილდება ასე რომ საერთოდ ახლოსაც არ დავაყენებ გომესს იოვიჩთან

    ციტატა: Hristo stoichkov
    Shen rava gamocdili mwvrtnelivit ityi xolme de jongi ver gaqachavs nuskecis poziciazeo? Raptori simartles bazrobs brat.buskecs nel nela wlebi emateba da momaval wels rac mets daasveneben mit uketesi iqneba barcastvis.de jongi idealurad shecvlid brat buskecs.azrzea ras nishnavs totaluri fexburti.
    Totalur fexburtshi kide yvelaze mnishvnelovani pozicia buskecis poziciaa.mas evaleba tamashis kontroli.
    Chemi azrit de jongs ar gauchirdeba busis shecvla.magram me amit ar vambob rom egreve gadamwyvet matchebshi daayenon de jongi busis adgilze eg isedac gamoricxulia sanam buske barcelonashi iqneba is idgeba yvela gadamwyvet matchshi.aq saubaria sust gundebtan buskecis dasvenebaze

    არაა ეს დე იონგი სუფთა სტილის საყრდენი და ცოდა მაგ პოზიციაზე კი შეუძლია დადგეს მარა არაა მაგის პოზიცია ეგ გამოცდილი მწვრთნელივით საუბარი რა შუაშია თამაშებს ვუყურებ და ვხედავ ვის სად უფრო კარგად შეუძლია თამაში და იმაში ეჭვი არ მეპარება რო დე იონგი შემტევ ნახევარ მცველად უფრო გამოგვადგება ვიდრე საყრდენის პოზიციაზე

    მართალია დე იონგის გაფუჭება მანდ არ შეიძლება. აიაქსი როგორცაა იმ სისტემით უნდა იყოს აქაც: ბუსკეტსი(ვან დე ბეეკის ადგილად), დე იონგი, არტური(ამათზე ოდნავ წინ შონეს პოზიციაზე)
    [?]
    #24 1 აპრილი 2019 02:17
    0
    ციტატა: ბათუმსკი92
    ეს კაცი მინიმუმ წელიწადში მინიმუმ 10 მილიონს იმსახურებს

    მაგდენი პიკესაც არ აქვს. ცოტას წაუმატებენ და რაც მთავარია გამოსასყიდი თანხა მიუთითონ კაი მაღალი თორე ვიღაც სიტისნაირი მოგვპარავს
    ბათუმსკი92
    სტუმარი [?]
    #23 1 აპრილი 2019 00:58
    2
    ეს კაცი მინიმუმ წელიწადში მინიმუმ 10 მილიონს იმსახურებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 1 აპრილი 2019 00:45
    2
    ციტატა: Raptor-F22
    რა იოვიჩი თუ ძმა ხარ, იმენნა 1 სეზონიანი კაცია თუარა ძალიან მალე ნახავ მაგას. ბუნდესლიგაში პაკოც მაგრად ათამაშდა მარა რა დონეა და ბარსას სტილია? გომესს რომ ისეთი მეპასეები ყავდეს როგორებიც ბარსაში არიან მერე ნახავდი შენ მაგის თამაშს. ტიპი იმენნა ტიპიური სუარესის სტილია, მებრძოლი, სივრცეების იდეალური გამხსნელი და ა. შ. ჯერ რა სელტაში თამაშობს და რა რეზულტატი აქვს იმას გადახედე

    გომესი არის საჯარიმოს ფორვარდი და მასეთი ფორვარდი ვერ გაქაჩავს ბარსაში ზლატანმა ვერ გაქაჩა და გომესი ვინ ჩემი ფეხებია ბარსას ჭირდება მოძრავი ფორვარდი როგორიც სუარესია და ამ გომესს ერთი მოძრაობაც არ უგავს სუასი იოვიჩს რაც შეეხება მარტო ბუნდეს ლიგაში თუ უყურებ მაგის თამაშებს სწორ დასკვნას ვერ გამოიტან ევროპა ლიგაზეც და ნაკრებში ძალიან მაგრად იასპარეზა და გოლი გოლზე გაიტანა საკმაოდ კარგი დარტყმა აქვს და საკმაოდ კარგადაც გადაადგილდება ასე რომ საერთოდ ახლოსაც არ დავაყენებ გომესს იოვიჩთან

    ციტატა: Hristo stoichkov
    Shen rava gamocdili mwvrtnelivit ityi xolme de jongi ver gaqachavs nuskecis poziciazeo? Raptori simartles bazrobs brat.buskecs nel nela wlebi emateba da momaval wels rac mets daasveneben mit uketesi iqneba barcastvis.de jongi idealurad shecvlid brat buskecs.azrzea ras nishnavs totaluri fexburti.
    Totalur fexburtshi kide yvelaze mnishvnelovani pozicia buskecis poziciaa.mas evaleba tamashis kontroli.
    Chemi azrit de jongs ar gauchirdeba busis shecvla.magram me amit ar vambob rom egreve gadamwyvet matchebshi daayenon de jongi busis adgilze eg isedac gamoricxulia sanam buske barcelonashi iqneba is idgeba yvela gadamwyvet matchshi.aq saubaria sust gundebtan buskecis dasvenebaze

    არაა ეს დე იონგი სუფთა სტილის საყრდენი და ცოდა მაგ პოზიციაზე კი შეუძლია დადგეს მარა არაა მაგის პოზიცია ეგ გამოცდილი მწვრთნელივით საუბარი რა შუაშია თამაშებს ვუყურებ და ვხედავ ვის სად უფრო კარგად შეუძლია თამაში და იმაში ეჭვი არ მეპარება რო დე იონგი შემტევ ნახევარ მცველად უფრო გამოგვადგება ვიდრე საყრდენის პოზიციაზე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Hristo stoichkov
    სტუმარი [?]
    #21 1 აპრილი 2019 00:38
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Raptor-F22
    ისე რა ამის პასუხია და ბარსამ თვალი ერიქსენს სერიოზულად დაადგაო და 142 მილიონის გადასახდელად არის მზადო და არ ჯობია კოუტინიო მივცეთ და ცოტა წავამატოთ? ვერ გაქაჩავს ეგ ბიჭ ბარსაში რაც არ უნდა მოხდეს და ვინც არ უნდა მოიყვანონ მწვრთნელად. აგერ არტურმა უფრო მაგრად აუღო ალღო ბარსას სტილს ვიდრე კოუმ. ძაან მწყდება გული მაგრამ გასაშვებია :(

    აი ვაფშე არაფერში არ გვჭირდება ერიკსენი აი ვაფშე არტური დე იონგი ალენია ვიდალი რაკიტიჩი(იმედია ზამენაზე დასვავენ) ზედმეტია ერიკსენი სულაც არ მინდა ერიკსენის გამოან არტურს წაერტვას დრო ან დე იონგს

    Shen rava gamocdili mwvrtnelivit ityi xolme de jongi ver gaqachavs nuskecis poziciazeo? Raptori simartles bazrobs brat.buskecs nel nela wlebi emateba da momaval wels rac mets daasveneben mit uketesi iqneba barcastvis.de jongi idealurad shecvlid brat buskecs.azrzea ras nishnavs totaluri fexburti.
    Totalur fexburtshi kide yvelaze mnishvnelovani pozicia buskecis poziciaa.mas evaleba tamashis kontroli.
    Chemi azrit de jongs ar gauchirdeba busis shecvla.magram me amit ar vambob rom egreve gadamwyvet matchebshi daayenon de jongi busis adgilze eg isedac gamoricxulia sanam buske barcelonashi iqneba is idgeba yvela gadamwyvet matchshi.aq saubaria sust gundebtan buskecis dasvenebaze
    Raptor-F22
    სტუმარი [?]
    #20 1 აპრილი 2019 00:34
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: messi and iniesta
    ციტატა: Raptor-F22
    შტეგენი, ალბა, დელიხტი, უმტიტი, სემედუ, დეიონგი, არტური, ერიქსენი, მესი, სუარესი, დემბელე. სათადარიგო: სილესენი, ალაბა, რობერტო, პიკე, ლენგლე, ბუსკეცი, პუიგი, ალენია, მალკომი, მაქსი გომესი მემგონი იდეალური შემადგენლობა იქნებოდა არა?

    მახი გომეზის დამატება მართლაც იდიალური იქნებოდა. გუნდს რაც შეეხება იდიალურია

    რა მაქსი გომესი მაგაზე სტოლბა ცენტრ ფორვარდი მარტო ლუკაკუ ვიცი რაის მაქსი გომესი როცა იოვიჩია ვერ გაამართლებს ეგ გომესი არაა ბარსას სტილის ფორვარდი

    რა იოვიჩი თუ ძმა ხარ, იმენნა 1 სეზონიანი კაცია თუარა ძალიან მალე ნახავ მაგას. ბუნდესლიგაში პაკოც მაგრად ათამაშდა მარა რა დონეა და ბარსას სტილია? გომესს რომ ისეთი მეპასეები ყავდეს როგორებიც ბარსაში არიან მერე ნახავდი შენ მაგის თამაშს. ტიპი იმენნა ტიპიური სუარესის სტილია, მებრძოლი, სივრცეების იდეალური გამხსნელი და ა. შ. ჯერ რა სელტაში თამაშობს და რა რეზულტატი აქვს იმას გადახედე
    nozo777
    სტუმარი [?]
    #19 1 აპრილი 2019 00:31
    0
    ukve vegar vxvdebi umtitis gayidva mirchvenia delixtis moyvana tu lengles gashveba samive zalian magrebia
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 1 აპრილი 2019 00:31
    0
    ციტატა: messi and iniesta
    ციტატა: Raptor-F22
    შტეგენი, ალბა, დელიხტი, უმტიტი, სემედუ, დეიონგი, არტური, ერიქსენი, მესი, სუარესი, დემბელე. სათადარიგო: სილესენი, ალაბა, რობერტო, პიკე, ლენგლე, ბუსკეცი, პუიგი, ალენია, მალკომი, მაქსი გომესი მემგონი იდეალური შემადგენლობა იქნებოდა არა?

    მახი გომეზის დამატება მართლაც იდიალური იქნებოდა. გუნდს რაც შეეხება იდიალურია

    რა მაქსი გომესი მაგაზე სტოლბა ცენტრ ფორვარდი მარტო ლუკაკუ ვიცი რაის მაქსი გომესი როცა იოვიჩია ვერ გაამართლებს ეგ გომესი არაა ბარსას სტილის ფორვარდი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Raptor-F22
    სტუმარი [?]
    #17 1 აპრილი 2019 00:30
    0
    ციტატა: messi and iniesta
    ციტატა: Raptor-F22
    შტეგენი, ალბა, დელიხტი, უმტიტი, სემედუ, დეიონგი, არტური, ერიქსენი, მესი, სუარესი, დემბელე. სათადარიგო: სილესენი, ალაბა, რობერტო, პიკე, ლენგლე, ბუსკეცი, პუიგი, ალენია, მალკომი, მაქსი გომესი მემგონი იდეალური შემადგენლობა იქნებოდა არა?

    მახი გომეზის დამატება მართლაც იდიალური იქნებოდა. გუნდს რაც შეეხება იდიალურია

    თუ ვინმე არის მოსაყვანი პირველ რიგში სუარესის შემცვლელი რომ ნელნელა ჩაჯდეს ბარსას სტილში და ფილოსოფიაშ. აი მაქსი გომესი მემგონი ყველაზე მაგარი ვარიანტია. არ მჯერა ამ ერთ სეზონიანი ლუკა იოვიჩის და მომკალით რა. ვერც კეინი გაქაჩავს ბარსაში და მითუმეტეს ვერც ტიმო ვერნერი. გომესს უკვე გავლილი აქვს ადაპტაცია ესპანურ ფეხბურთთან, თან არამგონია გასავარდნად განწირული სელტა ბარსას ამჯობინოს. თუ გავარდა სელტა ხო ვაფშე მაგარი იქნება 25 მილიონად იქნება ყიდვა შესაძლებელი რაც მაგ დონის და ასაკის ფორვარდისთვის იმენნა საოცრად დაბალი ფასია დღევანდელი სატრანსფერო ფასების გათვალისწინებით
    Hristo stoichkov
    სტუმარი [?]
    #16 1 აპრილი 2019 00:29
    0
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    Alabas transfershi barsaa yvelaze dawinaurebulio da ukacravad da sadmiyavt es xalxi :ddd

    Magas ra jobia brat rac meti maghali donis fexburteli gveyoleba mit uketesi ar aris?
    Alaba me lichnad magrad mevaseba da ghirseuli shemcvlelic eyoleba albas misi saxit.

    P.s.dghes ajaxis tamashs vuyure da de lixtis tamashi ratomghac ar momewona.rig epizodebshi qajobs rac ar momwons masshi.nu jer asakit pataraa da rom daghvindeba albat ert erti sauketeso gaxdeba.
    Chemi azrit de lixti jer ar aris barcelonas dziritadistvis mzad.eg pikes ver amoagdebs pirvelive sezonshi
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 1 აპრილი 2019 00:28
    0
    ციტატა: Raptor-F22
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Raptor-F22
    ისე რა ამის პასუხია და ბარსამ თვალი ერიქსენს სერიოზულად დაადგაო და 142 მილიონის გადასახდელად არის მზადო და არ ჯობია კოუტინიო მივცეთ და ცოტა წავამატოთ? ვერ გაქაჩავს ეგ ბიჭ ბარსაში რაც არ უნდა მოხდეს და ვინც არ უნდა მოიყვანონ მწვრთნელად. აგერ არტურმა უფრო მაგრად აუღო ალღო ბარსას სტილს ვიდრე კოუმ. ძაან მწყდება გული მაგრამ გასაშვებია :(

    აი ვაფშე არაფერში არ გვჭირდება ერიკსენი აი ვაფშე არტური დე იონგი ალენია ვიდალი რაკიტიჩი(იმედია ზამენაზე დასვავენ) ზედმეტია ერიკსენი სულაც არ მინდა ერიკსენის გამოან არტურს წაერტვას დრო ან დე იონგს

    და რატო უნდა წაერთვას დრო? ბუსკეცი უნდა დაჯდეს უკვე. ძაან შენელდა. დეიონგი, არტური, ერიქსენი ეს ტრიო მაგარი იქნება. დეიონგი უპრობლემოდ დადგება ბუსკეცის პოზიციაზე ანაც არტური. აი ამ ალენიასი ძირითადის კაცად მოაზრება იმენნა არ მჯერა რა. არაა მაინც ძირითადის დონის

    რა ბუსკეცის კამზე დაჯდომა ღადაობ? არაა ეს დე იონგი გამოკვეთილი საყრდენი კი შეუძლია მაგ პოზიციაზე თამაში მარა არაა სუფთა ყაიდის საყრდენი და ცოდოა მაგ პოზიციისთვის ალენიას კიდე არც არავინ გამნიხილავს ასნავნოის იგროკად როტაციებში გამოგვადგება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    messi and iniesta
    სტუმარი [?]
    #14 1 აპრილი 2019 00:26
    0
    ციტატა: Raptor-F22
    შტეგენი, ალბა, დელიხტი, უმტიტი, სემედუ, დეიონგი, არტური, ერიქსენი, მესი, სუარესი, დემბელე. სათადარიგო: სილესენი, ალაბა, რობერტო, პიკე, ლენგლე, ბუსკეცი, პუიგი, ალენია, მალკომი, მაქსი გომესი მემგონი იდეალური შემადგენლობა იქნებოდა არა?

    მახი გომეზის დამატება მართლაც იდიალური იქნებოდა. გუნდს რაც შეეხება იდიალურია
    Raptor-F22
    სტუმარი [?]
    #13 1 აპრილი 2019 00:26
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Raptor-F22
    ისე რა ამის პასუხია და ბარსამ თვალი ერიქსენს სერიოზულად დაადგაო და 142 მილიონის გადასახდელად არის მზადო და არ ჯობია კოუტინიო მივცეთ და ცოტა წავამატოთ? ვერ გაქაჩავს ეგ ბიჭ ბარსაში რაც არ უნდა მოხდეს და ვინც არ უნდა მოიყვანონ მწვრთნელად. აგერ არტურმა უფრო მაგრად აუღო ალღო ბარსას სტილს ვიდრე კოუმ. ძაან მწყდება გული მაგრამ გასაშვებია :(

    აი ვაფშე არაფერში არ გვჭირდება ერიკსენი აი ვაფშე არტური დე იონგი ალენია ვიდალი რაკიტიჩი(იმედია ზამენაზე დასვავენ) ზედმეტია ერიკსენი სულაც არ მინდა ერიკსენის გამოან არტურს წაერტვას დრო ან დე იონგს

    და რატო უნდა წაერთვას დრო? ბუსკეცი უნდა დაჯდეს უკვე. ძაან შენელდა. დეიონგი, არტური, ერიქსენი ეს ტრიო მაგარი იქნება. დეიონგი უპრობლემოდ დადგება ბუსკეცის პოზიციაზე ანაც არტური. აი ამ ალენიასი ძირითადის კაცად მოაზრება იმენნა არ მჯერა რა. არაა მაინც ძირითადის დონის

    ციტატა: Hristo stoichkov
    ციტატა: Raptor-F22
    ისე რა ამის პასუხია და ბარსამ თვალი ერიქსენს სერიოზულად დაადგაო და 142 მილიონის გადასახდელად არის მზადო და არ ჯობია კოუტინიო მივცეთ და ცოტა წავამატოთ? ვერ გაქაჩავს ეგ ბიჭ ბარსაში რაც არ უნდა მოხდეს და ვინც არ უნდა მოიყვანონ მწვრთნელად. აგერ არტურმა უფრო მაგრად აუღო ალღო ბარსას სტილს ვიდრე კოუმ. ძაან მწყდება გული მაგრამ გასაშვებია :(

    Me lichnad didi siamovnebit vixilavdi eriksens barcelonashi.ajaxis skola aqvs gavlili da icis da arc gauchirdeba barcelonas sistemashi chajdoma.grizmans erukseni jobia.

    რა გრიზმანი კაი რა, ეგდოს იქ სადაცაა. რავი ჩემი აზრით ერიქსენი იდეალურად ჩაჯდება ბარსას ფილოსოფიაში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 1 აპრილი 2019 00:25
    1
    ციტატა: Raptor-F22
    შტეგენი, ალბა, დელიხტი, უმტიტი, სემედუ, დეიონგი, არტური, ერიქსენი, მესი, სუარესი, დემბელე. სათადარიგო: სილესენი, ალაბა, რობერტო, პიკე, ლენგლე, ბუსკეცი, პუიგი, ალენია, მალკომი, მაქსი გომესი მემგონი იდეალური შემადგენლობა იქნებოდა არა?

    ბუსკეცი მორჩა კარიერას? გავკარი ერიქსენს ბუსის გარეშე ბარსას ნახევარ დაცვას ფასი არ აქვს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Raptor-F22
    სტუმარი [?]
    #11 1 აპრილი 2019 00:23
    0
    შტეგენი, ალბა, დელიხტი, უმტიტი, სემედუ, დეიონგი, არტური, ერიქსენი, მესი, სუარესი, დემბელე. სათადარიგო: სილესენი, ალაბა, რობერტო, პიკე, ლენგლე, ბუსკეცი, პუიგი, ალენია, მალკომი, მაქსი გომესი მემგონი იდეალური შემადგენლობა იქნებოდა არა?
    Hristo stoichkov
    სტუმარი [?]
    #10 1 აპრილი 2019 00:22
    0
    ციტატა: Raptor-F22
    ისე რა ამის პასუხია და ბარსამ თვალი ერიქსენს სერიოზულად დაადგაო და 142 მილიონის გადასახდელად არის მზადო და არ ჯობია კოუტინიო მივცეთ და ცოტა წავამატოთ? ვერ გაქაჩავს ეგ ბიჭ ბარსაში რაც არ უნდა მოხდეს და ვინც არ უნდა მოიყვანონ მწვრთნელად. აგერ არტურმა უფრო მაგრად აუღო ალღო ბარსას სტილს ვიდრე კოუმ. ძაან მწყდება გული მაგრამ გასაშვებია :(

    Me lichnad didi siamovnebit vixilavdi eriksens barcelonashi.ajaxis skola aqvs gavlili da icis da arc gauchirdeba barcelonas sistemashi chajdoma.grizmans erukseni jobia.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 1 აპრილი 2019 00:22
    0
    ციტატა: Raptor-F22
    ისე რა ამის პასუხია და ბარსამ თვალი ერიქსენს სერიოზულად დაადგაო და 142 მილიონის გადასახდელად არის მზადო და არ ჯობია კოუტინიო მივცეთ და ცოტა წავამატოთ? ვერ გაქაჩავს ეგ ბიჭ ბარსაში რაც არ უნდა მოხდეს და ვინც არ უნდა მოიყვანონ მწვრთნელად. აგერ არტურმა უფრო მაგრად აუღო ალღო ბარსას სტილს ვიდრე კოუმ. ძაან მწყდება გული მაგრამ გასაშვებია :(

    აი ვაფშე არაფერში არ გვჭირდება ერიკსენი აი ვაფშე არტური დე იონგი ალენია ვიდალი რაკიტიჩი(იმედია ზამენაზე დასვავენ) ზედმეტია ერიკსენი სულაც არ მინდა ერიკსენის გამოან არტურს წაერტვას დრო ან დე იონგს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued