ლიონელ მესიმ ოქროს ბუცის რეიტინგში პოზიცია გაიმყარა

  • 18-03-2019, 15:36
  • ლიონელ მესიმ ოქროს ბუცის რეიტინგში პოზიცია გაიმყარა

    გუშინ, "ბარსელონა" "ბეტისს" დაუპირისპირდა და შეხვედრა 4:1 მოიგო. შესანიშნავად ითამაშა და ჰეთ თრიქი გაიფორმა კატალონიელების კაპიტანმა, ლიონელ მესიმ. ამ მატჩის შემდეგ მან კიდევ უფრო გაიმყარა თავისი პოზიცია "ოქროს ბუცის" რეიტინგში. ახლა არგენტინელი მის უახლოეს მდევარს, კილიან მბაპეს 6 ქულით უსწრებს.

    რეიტინგი ასე გამოიყურება:

    1. ლიონელ მესი ("ბარსელონა"): 29 გოლი (კოეფ. 2) – 58 ქულა
    2. კილიან მბაპე ("პარი სენ-ჟერმენი’): 26 გოლი (კოეფ. 2) – 52 ქულა
    3. ფაბიო კვალიარელა ("სამპდორია"): 21 გოლი (კოეფ. 2) – 42 ქულა
    4. კრიშტიანუ რონალდუ ("იუვენტუსი"): 19 გოლი (კოეფ. 2) – 38 ქულა
    5. კშიშტოფ პიონტეკი ("ჯენოა"): 19 გოლი (კოეფ. 2) – 38 ქულა
    6. სერხიო აგუერო ("მანჩესტერ სიტი"): 18 გოლი (კოეფ. 2) – 36 ქულა
    7. რობერტ ლევანდოვსკი ("ბაიერნი"): 18 გოლი (კოეფ. 2) – 36 ქულა
    8. ლუის სუარესი ("ბარსელონა"): 18 გოლი (კოეფ. 2) – 36 ქულა
    9. რობერტ სკოვი ("კოპენჰაგენი"): 24 გოლი (კოეფ. 1,5) – 36 ქულა
    10. მბაიე დიანი ("ქასიმფაშა"): 23 გოლი (კოეფ. 1,5) – 34,5 ქულა

    შეგახსენებთ, რომ ლიონელ მესის ოქროს ბუცი მოგებული აქვს: 2010, 2012, 2013, 2017, 2018 წლებში.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    18 მარტი 2019 19:39

    ციტატა: levanoza
    стали посмешищем

    ამ ორი სიტყვის ზუსტი ქართული თარგმანია "გახდნენ დასაცინი"- რას ქვია ქართული ზუსტი თარგმანი არ არსებობსო, ვინ მოგახსენა ასეთი ტყუილი ?

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 მარტი 2019 17:52

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    მბაპეს მოუხან გემოვნება თუარა სლემბელეს ნაცვლად ეს რომ გვყავდე სანერვიულო აღარაფერი გვექნებოდა

    cry cry cry

    რა გატირებსს? სატირალი ის უფროა მბაპეს დემბელე რომ გირჩევნიათ

    ყოველთვის დაგისედებ როცა დემბელეზე ცუდს იტყვი აი ყოველთვის მბაპეს შნო გამოჩნდა აგერ მანჩესტერთან ერთი-ერთზე რო ცაიფორთხიალა ლიგა ერთში ბებიაჩემიც გაიტანს მაგდენ გოლს

    😂😂😂😂😂 რა სასაცილო რაღაცას ამბობ, 20 წლის ბავშვს გადააყოლე ერთი წაფორთხიალება და პენლის გამაზვა 😂😂😂 მესის რამდენი გზუმაზავს მასე პენალიც და 2 მეტრიდანაც რამდენჯერ ვერ გაუტანია, რონალდოს წაფორთხიალება არ გინახავს საჯარიმოშიიი? მერე რაა

    შენ რო 21 წლის დემბელეს გადააყოლე ბურთის დაკარგვა ეგ მოჟნა და მე რო 20 წლის მბაპეს გადავაყოლე ეგ მომენტი არა? ლოგიკა გაქვს ნუ იტყვი

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Bola Culé [?]

    18 მარტი 2019 17:19

    ციტატა: BlauGrana_DS
    აი, რა დაგვრჩა ძმებო ლა ლიგაზე სათამაშოდ, ნახეთ და რას იტყვით, რა პროგნოზები გაქვთ (რამდენს გაიტანს ბარსა, რამდენს მესი მათ შორის, რამდენი ქულა გვექნება საბოლოო 96 შესაძლებლიდან და ა.შ.)?
    (ცხრილში ჯერ ტურის ნომერი მიწერია, მერე თარიღი და გუნდები)
    29T-30.03.19\ბარსელონა-ესპანიოლი
    30T-03.04.19\ვილიარეალი-ბარსელონა
    31T-06.04.19\ბარსელონა-ატლეტიკო
    32T-14.04.19\უესკა-ბარსელონა
    33T-21.04.19\ბარსელონა-სოსიედადი
    34T-24.04.19\ალავესი-ბარსელონა
    35T-28.04.19\ბარსელონა-ლევანტე
    36T-05.05.19\სელტა-ბარსელონა
    37T-12.05.19\ბარსელონა-ხეტაფე
    38T-19.05.19\ეიბარი-ბარსელონა

    ალბათ ალავესი და ხეტაფე გაგვიწევენ ყველაზე მეტ კონკურენციას. ატლეტიკოს შეიზლება ლიგის გამო არ ეთამაშონ ძაანმონდომებულებმა თორე დავადუღებთ მაგათ. სელტა ვილიარეალი არაფერი გუნდები არ არიან. დანარჩენებს არც განვიხილავ. არ მიყვარს წინასწარ საუბრები და ფეხბურთში ყველაფერი ხდება .. მაგრამ ლა ლიგა მართლა მოგებული გვაქვს. ისე ასეეთი საქონლები რომ არიან ესენი და ლა ლიგას ყოველ წელს იგებენ და მთელი წელი ლიდერობენ მაგიტო აღარავინ თვლის არაფრად ამათ თასბს. არადა როცა მაგალითისთვის რეალი იგებს ეს დიდი წარმატებაა. მესის რაც შეეხება მგონია კიდევ შემოგვთავაზებს დუბლებს და ჰეთრიქებს. არ უნდა დაუთმოს ბამპეს არაფერი. არ ეკუთვნის იმ ლიგას არასდროს ოქროს ბუცი. მოვიდეს ესპანეთში და აქ ეპაექროს თუ ბიჭია.

    6
    mari karkalaia
    mari karkalaia სტუმარი [?]

    18 მარტი 2019 17:10

    oqros bucs aixebs da oqros burtic unda aixos ⚽⚽⚽💙💙💙

    4
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    18 მარტი 2019 17:06

    აი, რა დაგვრჩა ძმებო ლა ლიგაზე სათამაშოდ, ნახეთ და რას იტყვით, რა პროგნოზები გაქვთ (რამდენს გაიტანს ბარსა, რამდენს მესი მათ შორის, რამდენი ქულა გვექნება საბოლოო 96 შესაძლებლიდან და ა.შ.)?
    (ცხრილში ჯერ ტურის ნომერი მიწერია, მერე თარიღი და გუნდები)
    29T-30.03.19\ბარსელონა-ესპანიოლი
    30T-03.04.19\ვილიარეალი-ბარსელონა
    31T-06.04.19\ბარსელონა-ატლეტიკო
    32T-14.04.19\უესკა-ბარსელონა
    33T-21.04.19\ბარსელონა-სოსიედადი
    34T-24.04.19\ალავესი-ბარსელონა
    35T-28.04.19\ბარსელონა-ლევანტე
    36T-05.05.19\სელტა-ბარსელონა
    37T-12.05.19\ბარსელონა-ხეტაფე
    38T-19.05.19\ეიბარი-ბარსელონა

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 მარტი 2019 15:57

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    მბაპეს მოუხან გემოვნება თუარა სლემბელეს ნაცვლად ეს რომ გვყავდე სანერვიულო აღარაფერი გვექნებოდა

    cry cry cry

    რა გატირებსს? სატირალი ის უფროა მბაპეს დემბელე რომ გირჩევნიათ

    ყოველთვის დაგისედებ როცა დემბელეზე ცუდს იტყვი აი ყოველთვის მბაპეს შნო გამოჩნდა აგერ მანჩესტერთან ერთი-ერთზე რო ცაიფორთხიალა ლიგა ერთში ბებიაჩემიც გაიტანს მაგდენ გოლს

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    levanoza ფანი [?]

    18 მარტი 2019 15:53

    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛

    ამ ჰა@ამადრიდზე რაამბებია მბაპე აზარი ნეიმარი პოგბა კანტე დე ხეა უკვე მოყავთ აზარი უკვე რეალის ბიჭია თურმეე ძაან სანდო წყაროებიდან იღებს ინფორმაციებს ალბათ ადმინი თორე ისე ხოარ მოიტყუება :))))


    იმდენი აგინეს "რწყილს", მაგის გარდა, ყველა რეალშია... გული მხოლოდ იმაზე მწყდება, რომ რეალი ყიდულობდა და ბარსა ვეღარ ზრდის...
    P.S ვიღაცამ კიდევ, ზიდანის დაბრუნების მერე, რონალდუს დაბრუნება და აიაქსთან გადათამაშებაც მოითხოვა... როგორც რუსები იტყვიან (ატანა არ მაქვს) стали посмешищем.
    P.P.S стали посмешищем - ზუსტი თარგმანი არ არსებობს ("საკუთარი სახელის" – ტერმინია გრამატიკაში – გაგონებაზე რომ უაზროდ იცინიხარ... მეკარე დუტრუელი რომ ყავდა "ბარსას". მხცოვანებს გემახსოვრებათ – იყიდეს და 5–6 თამაშის მერე გუნდიდან გააგდეს)...

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 მარტი 2019 15:50

    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    თუ წელს მესი მოიკლავს თავს და ლიგას მოიგებს ფაქტიურად მსოფლიოს პირველობას ძაან გაიმყარებს ოქროს ბურთს მაგას ჩაახუტებენ და ოქროს ბუცი თითქმის მოგებული აქვს

    ამ ჰა@ამადრიდზე რაამბებია მბაპე აზარი ნეიმარი პოგბა კანტე დე ხეა უკვე მოყავთ აზარი უკვე რეალის ბიჭია თურმეე ძაან სანდო წყაროებიდან იღებს ინფორმაციებს ალბათ ადმინი თორე ისე ხოარ მოიტყუება :))))

    გაჩერდი ერთი თუ ძმა ხარ ბაბილინას ზღაპრებშიც ვერ მოისმენ მასეთ სისულელეებს მაქსიმუმ აზარი იყიდოს რეალმა და კოვაჩიჩი დააბრუნოს და ძაან რო გაიწელონ იკარდი მარა როდრიგო მიყავს ბაბუს და იკარდის არ იყიდიან კანტე პოგბა ნეიმარი დე ხეა მბაპე ზღაპარია ორ ძირითადის იგროს ჩელსი რო არ დაკარგავს ეგ 2-ჯერ 2-ია ან აზარი უნდა წაიყვანონ ან კანტე კანტე არაფერში არ სჭირდება რეალს იმიტომ რო კაზემირო ყავს და კოვაჩიჩიც თუ დააბრუნეს ხო საერთოდ პოგბას არ უნდა მანიუდან წასვლა და არც ისინი გაუშვებენ არც დე ხიასაც და მბაპე ნეიმარს სულ წასვლა უნდოდეთ მაგათ ხალიფა არ გაუშვებს მინიმუმ კონტრაქტის ამოწურვამდე და თუ არ გაახანგრძლივეს რაბიოსავით მოუვათ ასე რომ რეალის ტრანსფერები ამ ზაფხულს აზარი როდრიგო და კოვაჩიჩია

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    levanoza ფანი [?]

    18 მარტი 2019 15:49

    მგონი ვიდალი თავდასხმაში უფრო ასწორებს, უკანაც საკაიფოდ დარბის... ყველაზე მისასალმებელი ექსპერიმენტია ნესტორასგან...

    4
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    18 მარტი 2019 15:43

    თუ წელს მესი მოიკლავს თავს და ლიგას მოიგებს ფაქტიურად მსოფლიოს პირველობას ძაან გაიმყარებს ოქროს ბურთს მაგას ჩაახუტებენ და ოქროს ბუცი თითქმის მოგებული აქვს

    ამ ჰა@ამადრიდზე რაამბებია მბაპე აზარი ნეიმარი პოგბა კანტე დე ხეა უკვე მოყავთ აზარი უკვე რეალის ბიჭია თურმეე ძაან სანდო წყაროებიდან იღებს ინფორმაციებს ალბათ ადმინი თორე ისე ხოარ მოიტყუება :))))

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 მარტი 2019 15:41

    იმედია 40 გოლამდე ავა
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    მბაპეს მოუხან გემოვნება თუარა სლემბელეს ნაცვლად ეს რომ გვყავდე სანერვიულო აღარაფერი გვექნებოდა

    cry cry cry

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    DERRICK ROSE წევრი [?]

    18 მარტი 2019 15:39

    ლიგა 1 რატო აქვს 2 კოეფიციენტი

    3
    legend
    legend სტუმარი [?]

    18 მარტი 2019 15:39

    კვალიარელა რამაგარი ძმააააა smile smile smile smile smile smile smile smile

    4
    გასულია
    I love barca გულშემატკივარი [?]

    18 მარტი 2019 15:37

    სეზონის ბოლომდე 3-4 ჰეთ თრიკი გინდა მესი და ოქროს დაირტყავ

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV