ლუის სუარესი ფორლანს გაუთანაბრდა

  • 18-03-2019, 03:43
  • ლუის სუარესი ფორლანს გაუთანაბრდა

    "ბარსელონას" ურუგვაელმა თავდამსხმელმა, ლუის სუარესმა, ლა ლიგის 28-ე ტურში "ბეტისთან" გამართულ მატჩში (4:1) თავის გამოჩენა შეძლო.

    სპორტული სტატისტიკის მწარმოებელი კომპანია Opta-ს ცნობით, 32 წლის შემტევმა ესპანეთის ჩემპიონატში 128-ე გოლი გაიტანა და ის ახლა უკვე პრიმერას საუკეთესო ურუგვაელ ბომბარდირთა შორის ლეგენდარულ დიეგო ფორლანთან ერთად პირველ ადგილს იყოფს.

    დიდი ალბათობით, სუარესი ლა ლიგის საუკეთესო ურუგვაელი ბომბარდირი ძალიან მალე გახდება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ARTHUR MELO 8 გულშემატკივარი [?]

    18 მარტი 2019 18:36

    ვინც არ უნდა მოვიდეს ფორვარდის პოზიციაზე სუას სკამზე დასმა მაგრად გაუჭირდება.კი ძაან აქ აკრებილი წონა მაგრამ კლასი მაინც თავისას შვება.სუარესი კიდე უკლასნესია

    2
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    18 მარტი 2019 16:00

    ძალიან მაგარი გოლი და პასი გააკეთა ჯეკამ.უძლიერესია

    2
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    18 მარტი 2019 12:01

    "სპორტული სტატისტიკის მწარმოებელი კომპანია Opta-ს ცნობით, 32 წლის შემტევმა ესპანეთის ჩემპიონატში 128-ე გოლი გაიტანა და ის ახლა უკვე პრიმერას საუკეთესო ბომბარდირთა შორის ლეგენდარულ დიეგო ფორლანთან ერთად პირველ ადგილს იყოფს"

    აქ პატარა გაუგებრობაა, სუარესი პრიმერას საუკეთესო მეგოლე ფორლანთან ერთად ნამდვილად არ არის.
    ის პრიმერას ურუგვაელ ფეხბურთელებშია პირველ მეორე..

    1
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    18 მარტი 2019 11:31

    ციტატა: barcamilan
    ახვარი მსაჯი სემედოზე პენალტი არ იყო ? მეკარესთან კონტაქტი არ იყო ?სემედოს რო მიცა ყვითელი ?

    ვააათ დდ მაგარი სიმულაცია იყო კაი რაა დ...

    1
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    18 მარტი 2019 09:55

    გამარჯობა დიეგო ! smile ( მალე იქნება ნახვამდის დიეგო!)

    6
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    ბათუმსკი92 Culé [?]

    18 მარტი 2019 04:06

    https://www.youtube.com/watch?v=cVwlT8ooYxI ნახეთ მეკარემ რა გოლი გაიტანა

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 მარტი 2019 03:49

    იმედია ესპანიოლთან ითამაშებს და გადაასწრებს დიეგოს

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV