ლეო მესი: მადლობა "ბეტისის" გულშემატკივრებს

  • 18-03-2019, 02:45
  • ლეო მესი: მადლობა "ბეტისის" გულშემატკივრებს

    "ბარსელონას" კაპიტანმა, ლიონელ მესიმ, "ბეტისთან" შეხვედრის (4:1) შემდეგ კომენტარი გააკეთა და სევილიური კლუბის გულშემატკივრებს მადლობა გადაუხადა.

    ლეო მესიმ "ბეტისთან" ჰეთ თრიქი შეასრულა და ბრწყინვალედ ითამაშა. არგენტინელის მე-3 გოლის შემდეგ "ბენიტო ვილიამარინის" პუბლიკამ ემოციები ვერ დამალა და 31 წლის ვარსკვლავი აპლოდისმენტებით დააჯილდოვა.

    "არ მახსოვს, დამიკრეს თუ არა ტაში სხვა სტადიონებზე. მადლობა ხალხს ასეთი რეაქციისთვის. ისინი ჩვენს მიმართ ყოველთვის კარგად არიან განწყობილნი, მიუხედავად იმისა, რომ მეტოქეები ვართ.

    ეს ძალიან კარგი გრძნობაა. მადლობა ხალხს იმისათვის, რა რეაქციაც მათ ჩემი ბოლო გოლის შემდეგ გამოავლინეს.

    ყველაზე მთავარი ისაა, რომ 3 ქულა მოვიპოვეთ. ახლა რთული პერიოდია. იქნება მატჩები ქულებისთვის. ამისთვის მზად უნდა ვიყოთ. "ატლეტიკოს" წაგების შემდეგ ვერ მოვდუნდებით.

    ჩემპიონატის მოგება - გადაწყვეტილი საკითხი? დიახ, ყველაფერი ჩვენზეა დამოკიდებული, მაგრამ ჯერჯერობით არაფერი გადაწყვეტილა. წინ ქულების გათამაშება, საპასუხო მატჩები და დიდი შესვენებებია. თამაში იმავე შემართებით უნდა განვაგრძოთ და არ დავკარგოთ ქულები." - ციტირებს მესის სიტყვებს Marca.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Messi, Iniesta ფანი [?]

    18 მარტი 2019 17:31

    თქვენს სიდიადეს ენა ვერ აღწერს მეფეო! heart_eyes 👑

    3
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    18 მარტი 2019 15:26

    იმედია ბეტისში გადასვლა არ მოგინდება ლეო

    1
    Basi
    Basi სტუმარი [?]

    18 მარტი 2019 11:16

    sirma simeonem
    ronaldoo da mesii sheadaraa da tqvaa ronaldoo oms martocc moigebsoo
    mesis ki tanagundelebis daxmarea
    baschirdebaaoo
    meamiss qadamiii ddsh

    6
    donSergio
    donSergio სტუმარი [?]

    18 მარტი 2019 10:31

    შეინახეთ ეს თამაში და მომავალ თაობებს აჩვენეთ რა იყო,არის და იქნება ბარსელონა.
    ვამოს ბარსა!!!

    14
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    18 მარტი 2019 10:21

    ბეტისის მეკარე, N 13, ეს ის პაუ ლოპესია, რომელიც ადრე ესპანიოლში თამაშობდა და კინაღამ ფეხი მოაგლიჯა მეფე ლომს, გახსოვთ?
    აი ეს ვიდეო:
    youtube.com/watch?v=ykfDEx7uH54
    ხოდა იცოდეთ მეფე ლომის გაბრაზება აღარასოდეს სცადოთ თორემ, აი რა დაგემართებათ,
    როგორც ამ ვიდეოზეა:
    youtube.com/watch?v=Rae69lTBQSQ

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 მარტი 2019 03:36

    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: M10 S9 D11
    მესიმ დღევანდელი ჰეთ-თრიკით ბარსას მაისურით 601 გოლი დააგროვა <3

    "მოდის"My Webpage laughing

    სულ მალე ვნახავ ამას რეანიმაციაში გაშოტილს იმენა მარჯვენა ფეხით უნდა მოუხსნას რეკორდი

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 მარტი 2019 03:25

    მესიმ დღევანდელი ჰეთ-თრიკით ბარსას მაისურით 601 გოლი დააგროვა <3

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    aleko1296 გულშემატკივარი [?]

    18 მარტი 2019 03:13

    მომავალ სეზონში წავა ესეც ბეტისში :D

    10
    გასულია
    გიგა Culé [?]

    18 მარტი 2019 03:04

    რო თქვა შრომით და ვარჯიშებით მიაღწია ამდენსო ეჭვი შეგეპარება 😄 ნუუ რავიციი...

    10
    --------------------
    ნამდვილი ფეხბურთი აცელილია თანამედროვეობას, მარტივია გამოსაცნობად თუ რა უშლის ხელს ამას... სამწუხაროა...
    გასულია
    Hristo stoichkov წევრი [?]

    18 მარტი 2019 03:01

    Suaress mouxdeba dasveneba sanakrebo pauzis dros dddd

    7
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    18 მარტი 2019 02:53

    Betis Fans - TY

    2
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 მარტი 2019 02:51

    ყოვლად დიდი ხარ მეფეო <3

    24
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV