სუარესმა ტრავმა მიიღო

  • 18-03-2019, 02:16
  • სუარესმა ტრავმა მიიღო

    "ბარსელონას" თავდამსხმელმა, ლუის სუარესმა, ესპანეთის ჩემპიონატის 28-ე ტურში "ბეტისთან" გამართული მატჩი (4:1) ბოლომდე ვერ დაასრულა, რისი მიზეზიც ტრავმაა.

    ურუგვაელი შემტევი 90-ე წუთზე დაზიანების გამო ფილიპე კოუტინიომ შეცვალა.

    სუარესმა მეტოქეზე პრესინგის დროს მარჯვენა ფეხი დაიზიანა. 32 წლის ფეხბურთელმა მოედანი კოჭლობით დატოვა.

    ლუის სუარესის ტრავმის სიმძიმე სამედიცინო შემოწმების შემდეგ გახდება ცნობილი.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    18 მარტი 2019 15:29

    ციტატა: BlauGrana_DS
    ციტატა: MALUMA
    სუარესის ტრავმაზე ოფიციალური ინფორმაცია!
    ურუგვაელმა ფეხბურთელმა ლუის სუარესმა ბეტისთან მატჩის მიწურულს ტრავმა მიიღო, რის შედეგადაც მოედანი დატოვა და მის ნაცვლად ფელიპე კოუტინიო გამოვიდა ექიმები იმედოვნებენ, რომ მისი ტრავმა სერიოზული არ არის, რადგან ის თავისი ფეხით გავიდა მოედნიდან, ასე რომ დიდი ალბათობით ის ურუგვაის ვერც ჩინეთთან და ვერც უზბეკეთთან მატჩში ვერ დაეხმარება


    მთავარია სუა იყოს კარგად და ურუგვაის ნაკრებების ამხანაგურ თამაშების დედა არ მივაცენზურეთ?!
    ხოდა დაისვენოს სუა მაქსიმუმ ერთი კვირა, უზბეკების და ჩინელების ჭუტალა თვალებით არ დაგვეთარსოს სუა!

    იმედია სანაკრებოებს გამოტოვებს. ვაბშე ყველამ უნდა ისაჩკაოს ნაკრებში როცა სასწორზე ამდენი დევს. თორე აგერ უმტიტი გადააკვდა ნაკრებს და კი ხეხავს სკამს. გუნდის უცვლელი წევრი შეილება გაყიდონ კიდეც. ამიტო ჭკუით ყოფნა მართებთ. თორე რომელიმე ნახ.მცველის ტრავმა და კარგად იყოს.

    0
    რაფა მარკესი1
    რაფა მარკესი1 სტუმარი [?]

    18 მარტი 2019 11:01

    ეს ხალხი გამაგიჟებს... ვალიკოს დროზე შეეცვალაო :დდდ სიზმარში უნდა ენახა რომ ტრავმას მიიღებდა თუ ზმანებს უნდა ქონოდა? ალბას რომ მიეღო მასეთი ტრავმა? პიკეს? ლენგლეს? ტერ შტეგენს? მესის? რომელი ერთი უნდა შესცვალა?

    6
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    18 მარტი 2019 10:37

    ციტატა: MALUMA
    სუარესის ტრავმაზე ოფიციალური ინფორმაცია!
    ურუგვაელმა ფეხბურთელმა ლუის სუარესმა ბეტისთან მატჩის მიწურულს ტრავმა მიიღო, რის შედეგადაც მოედანი დატოვა და მის ნაცვლად ფელიპე კოუტინიო გამოვიდა ექიმები იმედოვნებენ, რომ მისი ტრავმა სერიოზული არ არის, რადგან ის თავისი ფეხით გავიდა მოედნიდან, ასე რომ დიდი ალბათობით ის ურუგვაის ვერც ჩინეთთან და ვერც უზბეკეთთან მატჩში ვერ დაეხმარება


    მთავარია სუა იყოს კარგად და ურუგვაის ნაკრებების ამხანაგურ თამაშების დედა არ მივაცენზურეთ?!
    ხოდა დაისვენოს სუა მაქსიმუმ ერთი კვირა, უზბეკების და ჩინელების ჭუტალა თვალებით არ დაგვეთარსოს სუა!

    0
    donSergio
    donSergio სტუმარი [?]

    18 მარტი 2019 10:33

    ციტატა: BlauGrana_DS
    იმედია სუას არაფერი სჭირს სერიოზული, ტელევიზორში რაც ვნახე ტრავმას არ ჰგავს-ორი დღე , ჰა, ჰა მაქსიმუმ ერთი კვირა ან 10 დღე ვერ ითამაშოს და შეიძლება სერიოზული საერთოდაც არ იყოს-უბრალოდ ჩემი აზრით მაქსიმუმ კოჭის მყესი დაეჭიმა. ბიტი დაასველოს კვერცხის გულში და მაგრად შემოიჭიროს კოჭზე, 2 დღეში აღარც გაახსენდება!

    გადავცემ ძმა, მადლობა 😂

    3
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    18 მარტი 2019 10:32

    იმედია სუას არაფერი სჭირს სერიოზული, ტელევიზორში რაც ვნახე ტრავმას არ ჰგავს-ორი დღე , ჰა, ჰა მაქსიმუმ ერთი კვირა ან 10 დღე ვერ ითამაშოს და შეიძლება სერიოზული საერთოდაც არ იყოს-უბრალოდ ჩემი აზრით მაქსიმუმ კოჭის მყესი დაეჭიმა. ბინტი დაასველოს კვერცხის გულში და მაგრად შემოიჭიროს კოჭზე, 2 დღეში აღარც გაახსენდება!

    1
    გასულია
    ჰიპოპოტომომონსტროსესკვიპპედალიოფობია წევრი [?]

    18 მარტი 2019 03:03

    2 კვირა გამოტოვებს დაახლოებით

    3
    გასულია
    Serenity. გულშემატკივარი [?]

    18 მარტი 2019 02:41

    ეს ტრადიციად იქცა მგონი ფორმაში შესვლის მერე რო იტრავმებიან unamused

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 მარტი 2019 02:38

    რონალდო: 991 თამაში 706 გოლი 179 საგოლე პასი
    მესი: 852 თამაშში 680 გოლი 264 საგოლე პასი

    26 გოლით უსწრებს რონალდო მესის მხოლოდ და მხოლოდ 26 გოლით ნუ არ ვიცი 139 მატჩით ნაკლები აქვს ნათამაშები მესის და 26 გოლით ჩამორჩება აი სასწაულიც არაა ეს

    24
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    Bakero Culé [?]

    18 მარტი 2019 02:37

    ნეტა სერიოზული არაფერი იყოს ! და დაბრუნდეს ესპანიოლთან თუნდაც ზამენაზე მაგარ ფორმაში შევიდა ეხლა მაგის დაკარგვა საცოდაობაა !

    2
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    18 მარტი 2019 02:34

    Vervitan sanakreboebs ragac pliusi mainc aq suas travmas meimis meshinia vinme sxvamac ar aikidos am sanakreboebis dros travma

    1
    გასულია
    GIO-PEP Culé [?]

    18 მარტი 2019 02:29

    ზღაპარი... ისეთი რაღაცები ვნახეთ ერთ თამაშში რო სიტყვები ზედმეტია.
    ახლა მთავარია სუარესი მალე დაუბრუნდეს გუნდს

    9
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 მარტი 2019 02:22

    ციტატა: MALUMA
    სუარესის ტრავმაზე ოფიციალური ინფორმაცია!
    ურუგვაელმა ფეხბურთელმა ლუის სუარესმა ბეტისთან მატჩის მიწურულს ტრავმა მიიღო, რის შედეგადაც მოედანი დატოვა და მის ნაცვლად ფელიპე კოუტინიო გამოვიდა ექიმები იმედოვნებენ, რომ მისი ტრავმა სერიოზული არ არის, რადგან ის თავისი ფეხით გავიდა მოედნიდან, ასე რომ დიდი ალბათობით ის ურუგვაის ვერც ჩინეთთან და ვერც უზბეკეთთან მატჩში ვერ დაეხმარება

    გავკარი ურუგვაის ნაკრებს მთავარია ესპანიოლთან ზამენაზე მაინც იჯდეს ისე რატომღაც მგონია რო დემბოც მალე დაგვიბრუნდება

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 მარტი 2019 02:18

    იმედია სერიოზული არაფერია და ამ 12 დღეში მორჩება ისე ეს სანაკრებო პაუზას სად დაემთხვა მაგრად გაგვიმართლა

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    saba_xavi Culé [?]

    18 მარტი 2019 02:17

    ამას სანაკრებოების გამოტოვება უნდა მგონი და იმიზეზებს. თავის ფეხით გავიდა არ მგონია მძიმე იყოს

    5
    --------------------
    once a cule!!!
    always a cule!!!
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    18 მარტი 2019 02:17

    Ar gaapuchooo axla yvelaperi travmit.

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV