მესი - საუკეთესო ევროპის ტოპ 5 ჩემპიონატში

  • 18-03-2019, 01:43
  • მესი - საუკეთესო ევროპის ტოპ 5 ჩემპიონატში

    ლა ლიგის 28-ე ტურის შეხვედრაში "ბარსელონამ" "რეალ ბეტისი" ანგარიშით 4:1 დაამარცხა. ლიონელ მესიმ მატჩში ჰეთ თრიქი შეასრულა. პირველი გოლი ჯარიმიდან გაიტანა, მეორე ლუის სუარესის გენიალური გადაცემით შეაგდო, ხოლო მესამე ფანტასტიკური გოლი ე.წ პარაშუტის სტილში გაიტანა.

    არგენტინელმა, მიმდინარე სეზონში, მეტოქეთა კარი 29-ჯერ დალაშქრა, აქედან 7 საჯარიმოს გარედან შეაგდო და ზუსტად შეასრულა 5 ჯარიმა. ამ მაჩვენებლებით ლიონელ მესი საუკეთესო ფეხბურთელია ევროპის ტოპ 5 ჩემპიონატში
    აღსანიშნავია, რომ "რეალ ბეტისის" კარი მეორე ტაიმში ლუის სუარესმაც დალაშქრა და გახდა ყველა დროის საუკეთესო ურუგვაელი გოლეადორი 128 გოლით ლა ლიგის ისტორიაში დიეგო ფორლანთან ერთად.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ARTHUR MELO 8 გულშემატკივარი [?]

    18 მარტი 2019 18:21

    მიდი ლომო მიაწექი.ყველა ტურნირზე ბომბარდირი უნდა გახდეს ლეო.

    1
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    18 მარტი 2019 12:20

    ციტატა: Bola
    ვერ ვიძინებ გოლი მიტრიალებს თავში :დ

    ბოლოში შტანგას რო მოარტყა, არც ის იქნებოდა ცუდი, პოკერიც დაიდებოდა და 30 გოლამდე დაამრგვალებდა ლომი!;დ

    2
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    18 მარტი 2019 02:17

    ციტატა: david_villa
    ლიგააააა ლიგააა თუ ვერ მოიგოო სეზონია ბოლოოსს ამოს ლა ლიგაში გატანილ გოლებს და პასებს არავინ მიაქცევს ყურადღებას...რომალდომ 6 ლიგა თავისი 6ე ოქროს ბურთით რო მოიგოსსს ბოლომდეეე დამცირდება მესი...

    კარგი რა რეალობასთან ახლოს მაინც მოდი ))))

    4
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 მარტი 2019 02:12

    ციტატა: david_villa
    ლიგააააა ლიგააა თუ ვერ მოიგოო სეზონია ბოლოოსს ამოს ლა ლიგაში გატანილ გოლებს და პასებს არავინ მიაქცევს ყურადღებას...რომალდომ 6 ლიგა თავისი 6ე ოქროს ბურთით რო მოიგოსსს ბოლომდეეე დამცირდება მესი...

    აი სულ რო 100-ჯერ მოიგოს ლიგა მაგ პიჟონმა მესის ფურთხადაც არ ღირს და ნუ წაიღე ტვინი შენი ნეგატიური კომენტარებით რა მარტო ტიტული რო გგონია საუკეთესოობა

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Bola Culé [?]

    18 მარტი 2019 02:03

    ვერ ვიძინებ გოლი მიტრიალებს თავში :დ

    3
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    18 მარტი 2019 02:03

    ყველა გოლი ლამაზი იყო მაგრამ ბოლო სასწაული გამოვიდა.

    2
    გასულია
    david_villa Culé [?]

    18 მარტი 2019 01:58

    ლიგააააა ლიგააა თუ ვერ მოიგოო სეზონია ბოლოოსს ამოს ლა ლიგაში გატანილ გოლებს და პასებს არავინ მიაქცევს ყურადღებას...რომალდომ 6 ლიგა თავისი 6ე ოქროს ბურთით რო მოიგოსსს ბოლომდეეე დამცირდება მესი...

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 მარტი 2019 01:55

    მეეეეესი მეეეეესი მეეეეესი ფენომენი ღმერთი რავიცი კიდე რა შეიძლება დავუძახო მეეეესი მეეეეესი მეეეეესი

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    Forever Cule
    Forever Cule სტუმარი [?]

    18 მარტი 2019 01:50

    რონალდუს ზოგიერთი ტლიკინა ფანობა სადალისო სადაოო 😂 დაგღუპავთ ბევრი ტრაკანი 😂

    5
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    18 მარტი 2019 01:48

    Imedia ar dagvshxamdeba suaresis.travmit.es.dge.

    4
    გასულია
    გიგა Culé [?]

    18 მარტი 2019 01:47

    თხა მბაპესაც გააქქ და გააქ 😂 ნუ იუ იუმორით რათქმაუნდა, თორემ ახალგაზრდას ასეთი კარგი შედეგი როგორ არ უნდა გესსიამოვნოს <3

    3
    --------------------
    ნამდვილი ფეხბურთი აცელილია თანამედროვეობას, მარტივია გამოსაცნობად თუ რა უშლის ხელს ამას... სამწუხაროა...
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    18 მარტი 2019 01:46

    მესი ოქროს ბურთს ჩაიხუტებს წელს heart_eyes

    6
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    Bonzo1979 გულშემატკივარი [?]

    18 მარტი 2019 01:45

    Iseti goii gaitana tan rom ronaldos karieris damtavreba mounda 😅😂😂😂

    14
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV