"ბარსელონამ" "რეალის" ისტორიაც გადაწერა

"ბარსელონამ" "რეალის" ისტორიაც გადაწერა

ცოტა ხნის წინ დასრულებულ "ელ კლასიკოში" "ბარსელონას" მოგება ზედიზედ მეოთხე იყო, რომელშიც კატალონიურმა კლუბმა "რეალი", მისსავე მოედანზე, ლა ლიგის ეგიდით დაამარცხა.

წარმატებული სერიის პირველი შეხვედრა 2015 წლის ნოემბერში დაიწყო, როდესაც "ბარსამ" "სამეფო გუნდი", "სანტიაგო ბერნაბეუზე", 4:0 გაანადგურა. შემდეგ იყო 2017 წლის აპრილი და მადრიდში 3:2 მოგება. ამას, 2017 წლის დეკემბერში, "რეალის" 3:0 განადგურება მოჰყვა, ახლახალს კი, ერნესტო ვალვერდეს გუნდმა "სანტიაგო ბერნაბეუზე" 1:0 იმარჯვა.

"ბარსელონა" ისტორიაში პირველი გუნდი გახდა, რომელმაც "რეალი", ლა ლიგაში, საკუთარ მოედანზე, ზედიზედ 4-ჯერ დაამარცხა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Forever Cule
    სტუმარი [?]
    #9 3 მარტი 2019 13:35
    2
    ეს ოთხი და სხვა მრავალი 😂😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 3 მარტი 2019 12:22
    3
    მაგარი შედეგია, 3 მოგება ვალიკოზე მოდის, ბრავო ვალიკ კიდე 3 მიაყოლე smile
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 3 მარტი 2019 10:57
    5
    ციტატა: გიგა
    უი!!!! თან ჯამურად 2-11 მოვუგეთ 😂😂😂 ნოსტალგია მომაწვა .....

    ჯამურად 10-2 მოვუგეთ. 5-1, 1-1, 3-0, 1-0.
    [?]
    #6 3 მარტი 2019 03:02
    12
    ციტატა: Messiah
    კოუ მეცოდება ძალიან... არადა როგორ უნდა გავეძლიერებინეთ .. ეხლა ვინღა გაგავაჩერებდა

    არადა წესით რა შეტევა უნდა გვყავდეს, კოუ დემბელე შესაძლებლობების 20-20 % ს რო ავლენდნენ. აი გვარდიოლა რო გვყავდეს ან ლუჩო მწვრთნელად. 4 ვეს ერთად გამოიყენებდა და უმაგრესი შეტევა გვეყოლებოდა. მარა ვალვერდეა რა. ისე რაც არ უნდა სიკო იყოს ჩემ თვალში ვალო და მიუხედავად შედეგებისა დაჟე ლიგაც რო მოიგოს მაინც არ ჩავთვლი ბარსასთვის შესაფერის მწვრთნელად. თუმცა ყოველთვის კარგად გავიხსენებ. როგორც მწვრთნელს რომელმაც რეალს ........ არ ვიცი რა ვთქვა. 4 კლასიკო ლა ლიგაში 3 მოგება (2 ხმარება), 1 ფრე. 2 იც თასზე, 1 მოგება (ხმარება) 1 ფრე. აი ის წყეული სუპერ თასები რო არა იმენა გვარდიოლაზე ნაკლები მტარვალი არ იქნებოდა რეალის, პროსტა გვარდი სხვა სტილში უშვებოდა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 3 მარტი 2019 02:48
    8
    გადაარქვით ბერნაბეუს სახელი :დდდდდდდდდდ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    dito jangavadze
    სტუმარი [?]