თასის ფინალში "ბარსელონას" მეტოქე ცნობილია

თასის ფინალში "ბარსელონას" მეტოქე ცნობილია

ცოტა ხნის წინ დასრულდა ესპანეთის თასის 1/2-ფინალის ბოლო შეხვედრა, რომელმაც ფინალურ მატჩში "ბარსელონას" მეტოქე გამოავლინა.

"ვალენსიასა" და "ბეტისის" დაპირისპირება მასპინძელმა გუნდმა 1:0 მოიგო, რომელმაც 2 მატჩის ჯამში 3:2 იმარჯვა.

ამრიგად, 25 მაისს, "ბეტისის" საშინაო არენაზე, "ბენიტო ვილიამარინზე", ერთმანეთს "ბარსელონა" და "ვალენსია" შეხვდებიან. მატჩის ფორმალური მასპინძელი კატალონიური კლუბია.

ეს გუნდები სამეფო თასის ფინალში ერთმანეთს მეოთხედ შეხვდებიან. წინა 3 დაპირისპირებიდან 2 "ბარსამ" მოიგო და ორივე დამატებულ ტაიმებში გატანილი გოლებით.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    წევრი [?]
    1 მარტი 2019 21:51
    0
    ნორმლურია მაგრამ რეალი ხვალ მაინც უნდა მოვიგოთ 4 /0

    ოოოო ვალენსიას უნდა მოვუგოთ აუცილებლად! წარმატებები!
    ფანი [?]
    1 მარტი 2019 15:25
    4
    ოოოო ვალენსიას უნდა მოვუგოთ აუცილებლად! წარმატებები! kissing_heart
    BARCA
    სტუმარი [?]
    1 მარტი 2019 14:46
    4
    FინალშI ამათ გავანადგურებთ
    ფანი [?]
    1 მარტი 2019 14:44
    2
    ციტატა: Messiah
    მოგი..ანთ რეკლამები ! დეფოლტზე უხმო მაინც იყოს ბიჭო ხო კარგად ხართ ... მოიტნა ტვინი

    გუგლში ჩაწერე Adblock Plus , დააყენე და დაისვენებ რეკლამებისაგან!
    Fabian sporkslede
    სტუმარი [?]
    1 მარტი 2019 12:57
    3
    იოლად დაამარცხებენ ვალენსიას!
    Lasse Schone
    სტუმარი [?]
    1 მარტი 2019 09:55
    18
    ვალენსიას რომ შევხვდება ბარსა კარგია, იმიტომ რომ კოპას ფინალი ბეტისის სტადიონზეა და ბეტისთან უფრო გაუჭირდებოდათ და კიდევ 6-2, 5-0, 4-0, 3-0, 5-1, 3-0 მოკლედ რამდენჯერ უნდა შეარცხვინოს ბარსამ რეალი დიდი ანგარიშით უკვე სათვალავი ამერია ბლეად.
    წევრი [?]
    1 მარტი 2019 09:19
    5
    ციტატა: yellow
    რეგილიონმა და ვინისიუსმა ძალიან კარგად ითამაშეს. სერხიო დიდებული გახლდათ, ვინისიუსს კარგი თამაშის ფონზე მხოლოდ გოლი დააკლდა. სუარესი? რა შეიძლება ითქვას, მან პირში მოგვცა" - განაცხადა, სოლარიმ

    ზ😆😆😆😆😆😆😆😆😆
    Culé [?]
    1 მარტი 2019 09:04
    8
    ბარსელონა ვალენსია. კაი თამაში იქნება
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    1 მარტი 2019 03:58
    2
    მშვენიერია ბეტისთან თამაშს ნაღდად მირჩევნია ვალენსიას ვეთამაშოთ ბეტისი თავს შეგვაკლავდა და ძაან გაგვიჭირდებოდა ბოლო-ბოლო მაგათ სტადიონზეა ფინალი ამათ მარტივად მოვუყომარებთ

    ციტატა: yellow
    რეგილიონმა და ვინისიუსმა ძალიან კარგად ითამაშეს. სერხიო დიდებული გახლდათ, ვინისიუსს კარგი თამაშის ფონზე მხოლოდ გოლი დააკლდა. სუარესი? რა შეიძლება ითქვას, მან პირში მოგვცა" - განაცხადა, სოლარიმ

    გაღუნე უკვე ტვინი ამის წერით
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    [?]
    1 მარტი 2019 03:47
    2
    ციტატა: Hristo stoichkov
    Msajma tramva miighovo ddddd
    Ar gamovricxav cavagot msajis shecdomebit.adre malulad aketebdnen yvelafers da exla agharc rcxveniat ukve.

    P.s. shekitxvebis nusxa rom chamoweres chrdiloet koreashi,ert shekitxavs davsvam romlis pasuxic iqneba im uamravi shekitxvebis romlebis pasuxic ver gaurkveviat.

    Ronaldo rom iuveshi ar gadasuliyo vin moigebda oqros burts? Pasuxi martivia amas debilic aghiarebs.moigebda ronaldo.mash ratom misces modrichs oqros burti thu fifashi da uefashi yvelaferi patiosnad xdeba?
    Ratom xdeba modrichi evropis sauketeso fexburteli? Roca rom chempionta ligaze modrichi arc erti tamashis sauketeso fexburteli ar gamxdara.

    Thu peresi ver axdens gavlenas uefaze da fifaze mashin sad modrichi da sad es jildoebi da aghiarebebi?sad erekle da sad chemi kitrio.

    Nu amas roca zrda suli adamiani ver xvdeba da kide aqet giwyebs axsnas imas unda daanebo tavi.briyvi miushvi nebasa tvit gadaeyrebao natqvamia.

    Me lichnad vaghiarebdi simartles.

    მსაჯს რაც შეეხება უფრო მეტად საეჭვო იქნებოდა ვინმე სხვა რო დაენიშნათ მარა მალენკო თუ შემცდარა ძირIთადად ბარსას სასარგებლოდ, ამიტო მაგას არ დანიშნავდნენ რამე რო ქონდეთ გეგმაში. მარა შეიძლება თვალის ასახვევად გააკეთეს კიდეც რა ვიცი. რაც შეეხება მოდრიჩს, 2 აზრიც არ არის რო პერესის ნაჩალიჩარია. დარწმუნებული ვარ რონალდოს წასვლის წინ პერესი დაემუქრებოდა ინდივიდულურ ჯილდოს ვეღარ მოიგებო. რაღაც მსგავსი თქვა რონალდოს აგენტმა მენდეშმა. გაუპატიურების საქმე აუგორა და როცა ამანაც არ გაჭრა მერე უშუალოდ ჩაერია და გადაწყვეტილება მიაღებინა ყველას მოდრიჩის სასარგებლოდ. გინდა უკეთესი გითხრა? რონალდოსთან ერთად მოდრიჩიც რო წასულიყო იმ ინტერში 100000% ით ვარანი მოიგებდა ოქროს ბურთს. რეალი ოქროს ბურთის პატრონის გარეშე რჩებოდა და პერესი მაგას არ დაუშვებს. მაგიტო მიიწევს რეალში აზარი თუ მბაპე, იციან დაიმსახურებენ თუ არა პერესი მაინც უჩალიჩებს მაგ ჯილდოს. და დარწმუნებული ვარ მოდრიჩი ზუსტად მაგით დაითანხმა დარჩენაზე პერესმა. ოქროს ბურთს მოგაგებინებო. მოკლედ უმძლავრესი ფიგურაა ეს პერესი და როცა მაგის გუნდი ტიტულს იგებს გინდა თუ არ გინდა ეჭვები ნდება. მოკლედ მოკვდება ეგ კაცი სადაცაა და მერე რა ეშველებათ.
    ფანი [?]
    1 მარტი 2019 03:00
    6
    ეგკიარა 2ში კლასიკოს უნივერსალზე არ უშვებენ არადა ვერც მოითხოვ იმიტორო ბოლო დღეებში ორი კლასიკო გვიჩვენეს და ის მესამეც პირველ წრეში უნივერსალზე იყო ხოდა ახლა ისეთ სიტუაციაში ვარ თანმიჩნდება პროტესტი თან ვერა :D
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გულშემატკივარი [?]
    1 მარტი 2019 02:44
    4
    ვალენსიას ამოვტენით