რეალი-ბარსელონა: სავარაუდო შემადგენლობები

  • 25-02-2019, 23:22
  • რეალი-ბარსელონა: სავარაუდო შემადგენლობები

    წარმოგიდგენთ კვირის პირველი "ელ კლასიკოს" სავარაუდო შემადგენლობებს ბრიტანული sportsmole.co.uk-ის ვერსიით. 

    "რეალი": ნავასი, კარვახალი, რამოსი, ვარანი, რეგილონი, კაზემირო, კროოსი, მოდრიჩი, ვინისიუსი, ბენზემა, ვასკესი;

    "ბარსელონა": ტერ შტეგენი, რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, რაკიტიჩი, ვიდალი, ბუსკეტსი, დემბელე, სუარესი, მესი. 

    შეხვედრა 27 თებერვალს, საქართველოს დროით 23 საათსა და 45 წუთზე დაიწყება. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: რეალი
    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    26 თებერვალი 2019 20:26

    ახლა ვნახე ლაივსქოუ-ზე იქ ასეა გუნდები წარმოდგენილი:
    Marc-Andre ter Stegen.....................Keylor Navas
    Gerard Pique....................................Daniel Carvajal
    Jordi Alba..........................................Sergio Ramos
    Sergi Roberto...................................Raphael Varane
    Samuel Umtiti..................................Sergio Reguilon
    Ivan Rakitic......................................Toni Kroos
    Sergio Busquets...............................Luka Modric
    Arturo Vidal......................................Casemiro
    Luis Suarez.......................................Karim Benzema
    Lionel Messi......................................Lucas Vazquez
    Ousmane Dembele...........................Vinicius Junior

    1
    გასულია
    deevid გულშემატკივარი [?]

    26 თებერვალი 2019 20:17

    უნდა მოვიგოთ აუცილებლად

    სილქი მაგრად ტეხავს ხოლმე რაგაც სირობებს უსშვებენ

    0
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    26 თებერვალი 2019 19:40

    სილქი პსჟ-ლიონს აჩვენებს. ეტყობა ის უფრო მოხოდილია?

    0
    გასულია
    D3TH GAM3R წევრი [?]

    26 თებერვალი 2019 19:37

    ციტატა: Raptor-F22
    შტეგენი, სემედუ, პიკე, უმტიტი, ალბა, ბუსკეცი, არტური, კოუტინიო, დემბელე, მესი, მალკომი ხომ შეიძლება ეს შემადგენლობა დააყენოს ამ კოდალამ

    არა , მესი მაგ პოზიცაზე ვერ დადგება , რადგან სუ ცენტრისკენ იწევს და შეტევას იწყებს .

    0
    გასულია
    Raptor-F22 ფანი [?]

    26 თებერვალი 2019 19:31

    შტეგენი, სემედუ, პიკე, უმტიტი, ალბა, ბუსკეცი, არტური, კოუტინიო, დემბელე, მესი, მალკომი ხომ შეიძლება ეს შემადგენლობა დააყენოს ამ კოდალამ

    0
    გასულია
    messi2017 წევრი [?]

    26 თებერვალი 2019 15:33

    ციტატა: Dat-
    ციტატა: ლაშა
    შტეგენი
    სემედუ პიკე უმტიტი ალბა

    ვიდალი ბუსკეცი კოუტინიო

    მესი მალკომი დემბელე

    არასწორი განლაგებაა ერთ ფლანგზე ამდენი შეტევაზე წამსვლელი ფეხბურთელი არ უნდა გყავდეს თორე სივრცეები დარჩება. ალბა სულ წინ გარბის და მესის ეძებს კოუ მოედანზეა თუ ლოგინში თვითონ არ იცის და დემბელე კიდე ბურთის ართმევაში სუსტია.

    Samagierot dembele aawiokebs realis dacvas da dahlis ris shemdegac bevrjer gaebareba da gava erti ertze maharm iq ras izmas ar vicit koutinios magivrat rakitichi ajobebs

    0
    --------------------
    Més Cũe Ũn Clũb
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    26 თებერვალი 2019 03:04

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    არანაირი რობერტო გაასხმევინეთ მაგ პრახადნოი დვორს ძირითადიდან აიკლებს ვინიციუსი მაგ უბედურს
    შტეგენი
    სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
    რაკიტიჩი ბუსკეცი ალენია
    დემბელე მესი მალკომი

    კაი რაა ვინიციუსმა ვინ უნდა აიკლოს მაგ ლაწირაკმა, რობერტო ძირითადში უნდა იყოს თუნდაც ცენტრში, სხვათაშორის სევილიასთან 2 გოლი მაშინ გაგვივიდა როცა სემედუ იყო ძირითადშიი, რობერტის და დემბელეს გამოსვლით თამაში გამოცოცხლდა და ბარსამ აიღო უპირატესობა..

    რომელიმე გოლში სემედუს ადანაშაულებ? ან რა ვინიციუსი ვერ აიკლებს რობერტოს პრომესმა გაჩენის დღე აწყევლინა ტიპს რაც შემოვიდა მეორე ტაიმში აფსოლიტურად ყველა ეპიზოდში გაცდა შენ ვერ გავიგე ჩემს ნერვებზე თამაშობ თუ მართლა ბაიბურში არ ხარ ამსპორტის მილიონჯერ აგიხსენი მეც და კიდე უამრავმა რატომაც ჯობია სემედუ მაგ პრახადნოი დვორს დავიჯერო ვერ გებულობ?
    ციტატა: Jemo-barca
    ციტატა: M10 S9 D11
    არანაირი რობერტო გაასხმევინეთ მაგ პრახადნოი დვორს ძირითადიდან აიკლებს ვინიციუსი მაგ უბედურს
    შტეგენი
    სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
    რაკიტიჩი ბუსკეცი ალენია
    დემბელე მესი მალკომი

    რას მოვასწარით შენგან რო რაკიტიჩი ჩასვი ძირითადში :დ

    სხვა ვარიანტები არაა თორე მაგას რა დამაყენებინებს ძირითადში

    ხო მე არ ვარ ბაიბურშიი :დ არც ექსპერტები არარიან ბაიბურში :დ რატომ გადაეკიდე ამ რობერტოს? არადა სევილიასთან თამაში გამოაცოცხლა... ბარსაში მცველსაც უნდა შეეძლოს პასის გაკეთება და წინ წასვლა

    რობერტომ კი არა დემბელემ გამოაცოცხლა არაფერი არ გაუკეთებია რობერტოს და მე იმ ფეხბურთის დედა მივაცენზურე აი ეს პრახადნოი დვორი სემედუს რო რამეში ჯობია

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    26 თებერვალი 2019 02:20

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    არანაირი რობერტო გაასხმევინეთ მაგ პრახადნოი დვორს ძირითადიდან აიკლებს ვინიციუსი მაგ უბედურს
    შტეგენი
    სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
    რაკიტიჩი ბუსკეცი ალენია
    დემბელე მესი მალკომი

    კაი რაა ვინიციუსმა ვინ უნდა აიკლოს მაგ ლაწირაკმა, რობერტო ძირითადში უნდა იყოს თუნდაც ცენტრში, სხვათაშორის სევილიასთან 2 გოლი მაშინ გაგვივიდა როცა სემედუ იყო ძირითადშიი, რობერტის და დემბელეს გამოსვლით თამაში გამოცოცხლდა და ბარსამ აიღო უპირატესობა..

    რომელიმე გოლში სემედუს ადანაშაულებ? ან რა ვინიციუსი ვერ აიკლებს რობერტოს პრომესმა გაჩენის დღე აწყევლინა ტიპს რაც შემოვიდა მეორე ტაიმში აფსოლიტურად ყველა ეპიზოდში გაცდა შენ ვერ გავიგე ჩემს ნერვებზე თამაშობ თუ მართლა ბაიბურში არ ხარ ამსპორტის მილიონჯერ აგიხსენი მეც და კიდე უამრავმა რატომაც ჯობია სემედუ მაგ პრახადნოი დვორს დავიჯერო ვერ გებულობ?
    ციტატა: Jemo-barca
    ციტატა: M10 S9 D11
    არანაირი რობერტო გაასხმევინეთ მაგ პრახადნოი დვორს ძირითადიდან აიკლებს ვინიციუსი მაგ უბედურს
    შტეგენი
    სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
    რაკიტიჩი ბუსკეცი ალენია
    დემბელე მესი მალკომი

    რას მოვასწარით შენგან რო რაკიტიჩი ჩასვი ძირითადში :დ

    სხვა ვარიანტები არაა თორე მაგას რა დამაყენებინებს ძირითადში

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Jemo-barca გულშემატკივარი [?]

    26 თებერვალი 2019 01:41

    ციტატა: M10 S9 D11
    არანაირი რობერტო გაასხმევინეთ მაგ პრახადნოი დვორს ძირითადიდან აიკლებს ვინიციუსი მაგ უბედურს
    შტეგენი
    სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
    რაკიტიჩი ბუსკეცი ალენია
    დემბელე მესი მალკომი

    რას მოვასწარით შენგან რო რაკიტიჩი ჩასვი ძირითადში :დ

    2
    გასულია
    Bola Culé [?]

    25 თებერვალი 2019 23:47

    ჰე ჰეე :დ რობერტოოო :დ კაი იყო :დ

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    25 თებერვალი 2019 23:47

    არანაირი რობერტო გაასხმევინეთ მაგ პრახადნოი დვორს ძირითადიდან აიკლებს ვინიციუსი მაგ უბედურს
    შტეგენი
    სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
    რაკიტიჩი ბუსკეცი ალენია
    დემბელე მესი მალკომი

    12
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    sergio busquets5 ფანი [?]

    25 თებერვალი 2019 23:44

    Umtiti semedo

    1
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    25 თებერვალი 2019 23:29

    ვიდალის ან რაკეტას ნაცვლად კოუ რომ დააყენოს რამოხდება 🤦‍♀️🤦‍♀️

    12
    პარტნიორები
    Flashscore.ge