ემერსონი: მესის გვერდით თამაშზე უკვე ვფიქრობ

  • 9-02-2019, 20:57
  • WinGs
  • 9
ემერსონი: მესის გვერდით თამაშზე უკვე ვფიქრობ

ბრაზილიელი მცველი, ემერსონი, რომელიც "ბარსელონას" ზაფხულში შეუერთდება, კატალონიაში თამაშს მოუთმენლად ელის. 

"აქამდე, ეს არარეალური ჩანდა, მაგრამ ახლა უკვე ვფიქრობ ლეო მესისთან ერთად თამაშზე. ჩემთვის, ის ფანტასტიკური ფეხბურთელია, მსოფლიოში ერთ-ერთი საუკეთესო.

საოცარი შესაძლებლობა მომეცა, რომელსაც აუცილებლად გამოვიყენებ. "ბარსელონაში" თამაში ბავშვობის ახდენილი ოცნებაა". - აცხადებს ემერსონი. ის სეზონის დარჩენილ ნაწილს "ბეტისში" გაატარებს. 

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #9 9 თებერვალი 2019 22:55
    0
    მარჯვენა მცველია მარა გადაწევს მარცხნივ ვალოდია, მაგაშში მაგარიაა
    გულშემატკივარი [?]
    #8 9 თებერვალი 2019 22:51
    0
    ტიპებმა მარჯვენა მცველებით გატენეს გუნდი, და ამდროს ალბას შემცველელი არყავს რომ დაასვენოს და ტრავმის დროს შეცვალოს. ვაი საცოდავო ხელმძღვანელობაავ...
    --------------------
    "ითამაშე იმისთვის რაც გაწერია წინ და ხალხი დაიმახსოვრებს იმას რაც გაწერია უკან”
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 9 თებერვალი 2019 22:45
    0
    ეს ხო მარჯვენა მცველია და რათ უნდოდათ რო იყიდეს აგერ მუსა ვაგე გვყავს კიდე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    messi2017
    სტუმარი [?]
    #6 9 თებერვალი 2019 21:31
    1
    ციტატა: სტალინი
    ციტატა: Messiah
    რა უცოდინარი კომენტატორები არიან ამ სილქზე .. ეხლა ვუყურებ ატლეტიკო რეალს და გულს მერევა :D ტიპები მგონი პირველად უყურებენ ფეხბურტს

    დასახვრეტები არიან ისე უღიმღამოდ მიყავთ თამაში, ეს ატლეტიკო ისე კაი ქინძი გუნდია.

    რასტრილიატ 😂
    ѕυperѕтαr
    სტუმარი [?]
    #5 9 თებერვალი 2019 21:30
    4
    რეალი რო მოიხოდა აშკარაა და მეორი წროს დასაწყისი კი ჩვენთვის ყოველთვის კრიზისულია არვიცი რა ყველაფერი უნდა დადონ ბიჭებმა თუ რამის მოგება უნდათ სეირნობით და ბოლო წუთამდე საქმის მიყვანით არაფერი გამოვა უკვე დაგვჩემდა ეს ბოლო წლებია სეზონის სტარტი ფანტასტიური გვაქ ხოლმე უპირობო ფავორიტები ყველა ტურნირზე და მერე ხან ტრამვა ხან უფორმობა და კაროჩე წელს უნდა დავამსხვრიოთ ყველაფერი და ავწიოთ თასებიიი

    ერთადერთი სის მამშვიდებს რო შეტევაში დემბელეც გვყავს და მარტო მესის არუწევს ყველაფრის გაკეთება
    ფანი [?]
    #4 9 თებერვალი 2019 21:17
    5
    კაი რა ის მეორე რანაირი პენალტი იყო რისთვის არ ეს ვარი მაგრამ რეალმა მაინც დამსახურებულად მოიგო აიაქსს მაგარი გაუჭირდება დაცვაში
    Culé [?]
    #3 9 თებერვალი 2019 21:17
    1
    ციტატა: R.MADRID
    ციტატა: Messiah
    რა უცოდინარი კომენტატორები არიან ამ სილქზე .. ეხლა ვუყურებ ატლეტიკო რეალს და გულს მერევა :D ტიპები მგონი პირველად უყურებენ ფეხბურტს

    Ratoo realma ro moigo tu komentatorebi ar gevasaa😊

    მაგარი ქლიბები არიან მეზიზღება მაგ არხებიდან ფეხბურთის ყურება მაგიტომაც უყურებ რუსული არხებიდან სულ
    სტალინი
    სტუმარი [?]
    #2 9 თებერვალი 2019 21:08
    0
    ციტატა: Messiah
    რა უცოდინარი კომენტატორები არიან ამ სილქზე .. ეხლა ვუყურებ ატლეტიკო რეალს და გულს მერევა :D ტიპები მგონი პირველად უყურებენ ფეხბურტს

    დასახვრეტები არიან ისე უღიმღამოდ მიყავთ თამაში, ეს ატლეტიკო ისე კაი ქინძი გუნდია.
    გულშემატკივარი [?]
    #1 9 თებერვალი 2019 20:58
    1
    მომავალი 6 თამაში ყველაზე მნიშველოვანი და გარდამტეხია ამ სეზონში ამ მატჩების წარმატება სეზონის წარმატებულად ჩამთავრების წინაპირობაა. წარმატებები heart_eyes
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე