MD: ვალვერდეს "ბარსელონაში" დარჩენა უნდა

  • 9-02-2019, 16:51
  • MD: ვალვერდეს "ბარსელონაში" დარჩენა უნდა

    "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი, ერნესტო ვალვერდე კლუბში დარჩენას აპირებს, იტყობინება Mundo Deportivo.

    54 წლის სპეციალისტის კონტრაქტი მიმდინარე სეზონის ბოლომდე მოქმედებს. ვრცელდება ინფორმაცია, რომ გადამწყვეტი ფაქტორი, რომელიც ვალვერდეს მომავალს გადაწყვეტს, ესპანეთის ჩემპიონატისა ან ჩემპიონთა ლიგის მოგება გახდება.

    შეგახსენებთ, რომ ერნესტო ვალვერდემ "ბარსელონა" 2017 წელს ჩაიბარა და მისი ხელმძღვანელობით "ლურჯ-ბროწეულისფერებმა" ესპანეთის ჩემპიონატი, ესპანეთის თასი და ესპანეთის სუპერთასი მოიგეს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    givi pavlovichi
    givi pavlovichi სტუმარი [?]

    9 თებერვალი 2019 21:43

    ციტატა: me da barca
    ციტატა: Messiah
    გილოცავთ რაკეტა მიდის ინტერში 90 მილიონად

    90 მილიონის ხათრით ინტერი მაღალ ძაბვას ჩაეხუტება. რაკეტაში კი არა 3 ფეხბურთელში არ გადაიხდიან 90-ს.

    90 მილიონის ხათრით...მაგარია stuck_out_tongue_winking_eye

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    9 თებერვალი 2019 21:41

    ვიცოდი რო რაღაც გამიხარდებოდა დღეს ://///

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    მესი10 გულშემატკივარი [?]

    9 თებერვალი 2019 20:26

    სურვილი სხვაა ვალიკო... ფაქტია ვერ ერგები ბარსას, არხარ ბოლომდე ლაღი ფეხბურთის მომხრე რაც არაერთხელ გამოჩნდა. როტაციებსაც ხშირად არ მიმართავ რის შედეგადაც ბევრ ტალანტი ფუჭდება, ვინაიდან სათამაშო დრო არ აქვთ და ათასი რამე. წელს წავა სავარაუდოდ. არმინდათ იმედი მოგიკლათ მაგრამ დიდად მე ამის ხელში, ტრიპლეტის დადების იმედი არ მაქვს, ტრიპლეტი კიარა, იმის მეშინია წელს ლიგაზე არ შეგვარცხვინოს როგორც შარშან.

    4
    --------------------
    "ითამაშე იმისთვის რაც გაწერია წინ და ხალხი დაიმახსოვრებს იმას რაც გაწერია უკან”
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    9 თებერვალი 2019 20:17

    უ ე მ ო ც ი ო ძეგლი, არადა გიხდება ვალო გაღიმება smile
    წარბი მაინც აწიე გაოცებისგან როგორ თამაშობს მესი, რა პასებს აძრობს არტური, ერთხელ მაინც ახტი სიხარულისგან როცა გამარჯვების გოლს იტანენ თამაშის მიწურულს, ცერი თითი აუწიე შტეგენის საოცარ სეივებს,,და თუ არ იცი როგორ გაბრაზდე ან გაიხარო, ხშირად უყურე გვარდიოლას და ლუის ენრიკეს ხტუნაობებს და სირბილს აქეთ-იქით მოედნის გასწვრივ..შენ თვითონ მოგეშვება გულზე და გუნდიც ისევ ისე ემოციურად ითამაშებს, რა დამავიწყებს პსჟ-თან რობერტოს გოლის შემდეგ ენრიკეს სიგიჟეს, ზემოდან რომ დაახტა სიხარულისგან წაქცეული ბარსას ფეხბურთელების ზედახორას! sunglasses sunglasses sunglasses
    გამოცოცხლდი და ძველი ბარსას ფეხბურთი დააბრუნე რააააა!

    2
    FCDT
    FCDT სტუმარი [?]

    9 თებერვალი 2019 19:05

    რაც არ უნდა შედეგი დადოს დონეცკის შახტარისას დაამსგავსა გუნდის თამაშის სტილი

    ციტატა: Messiah
    გილოცავთ რაკეტა მიდის ინტერში 90 მილიონად

    ხუმრობ თუ მართლა წაიკითხე სადმე? ლინკი დააგდე თუ არ შეწუხდები

    3
    ramires
    ramires სტუმარი [?]

    9 თებერვალი 2019 18:40

    ციტატა: philippe coutinho....
    ციტატა: ramires
    მარტო ამის სურვილზე ბოდიში, საერთოდ არ ჯდება ბარსელონას ფილოსოფია ვალვერდე საფეხბურთო ხედვებში, ასე ბრთხილი მწვრთნელი ბარსას დეენემში ვერ ჯდება!

    100%...სულ რო ტრებლი დადოს გასაშვებია აბა ის თამაში არაა ეს რო ათამაშებს გუნდს (თუ დადო ვიღან გაუშვებს) ვინმეს მ9გწონთ ამის სტილი ?

    როგორც წეღან დავწერე საერთოდ არ ჯდება ბარსელონას ფილოსოფია ვალვერდე საფეხბურთო ხედვებში, ასე ბრთხილი მწვრთნელი ბარსას დეენემში ვერ ჯდება! არანაირი ჟილკა, არანაირი შემართება... 😡😠👿

    1
    ramires
    ramires სტუმარი [?]

    9 თებერვალი 2019 18:24

    მარტო ამის სურვილზე ბოდიში, საერთოდ არ ჯდება ბარსელონას ფილოსოფია ვალვერდე საფეხბურთო ხედვებში, ასე ბრთხილი მწვრთნელი ბარსას დეენემში ვერ ჯდება!

    4
    გასულია
    Arctic Wolf ფანი [?]

    9 თებერვალი 2019 17:22

    ჩვენ - არა. :)

    2
    dembele11
    dembele11 სტუმარი [?]

    9 თებერვალი 2019 17:04

    AთამAშოს გუნდს ცოცხალი თამაში და მე თანახმავარ დარჩეს

    1
    messi2017
    messi2017 სტუმარი [?]

    9 თებერვალი 2019 17:00

    ვაიმე რა სამქუხაროა ფერენსტო ყველვარდე მაგრამ ჩვენ გვუნდა რომ გაასხათ გუნდიდან ენრიკეს ეყო ნამუსი და წავიდა გუნდიდიან როცა თქვა მივდივარო მაგრამ შენ სად გაქ მაგის ტრ.კი ცხვირი ხარ ცარიელი ან იმას მაინც მუხვდი რომ თუ დასწრება არაა სტადიონზე ესეიგი რაღაც არ მოწონს გულშემატკივარს და.ერთადერთი რაც გუნდს მოსაწონი არ აქვს ეს შენ ხარ

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV