ქამბექი შედგა - "ბარსელონამ" "სევილია" გაანადგურა

  • 31-01-2019, 02:26
  • WinGs
  • 23
ქამბექი შედგა - "ბარსელონამ" "სევილია" გაანადგურა

ქამბექი შედგა - "ბარსელონამ" "სევილია" "კამპ ნოუზე" გაანადგურა და კოპა დელ რეის ნახევარფინალში გავიდა.

კატალონიელებმა მეტოქე 6-1, ორი მატჩის ჯამში კი 6-3 დაამარცხეს. ანგარიში მე-13 წუთზე ფილიპე კოუტინიომ თერთმეტმეტრიანით გახსნა, 31-ე წუთზე კი ივან რაკიტიჩმა გაიტანა. მეორე ტაიმის დასაწყისში კოუტინიომ და სერჟი რობერტომ სწრაფი გოლები გაიტანეს, რის შემდეგაც "სევილიამ", კერძოდ კი გიერმე არანამ, სხვაობა შეამცირა. ამას მატჩის ლუის სუარესის და ლეო მესის გოლები მოყვა. 

ასე რომ, "ბარსელონამ" წლის პირველი სერიოზული გამოცდა ჩააბარა. მომდევნო ეტაპზე, კატალონიელების სავარაუდო მეტოქეებს "ვალენსია", "ბეტისი" და "რეალი"-"ჟირონას" წყვილში გამარჯვებული გუნდი წარმოადგენენ. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    dembele11
    სტუმარი [?]
    #23 31 იანვარი 2019 14:14
    0
    ციტატა: besobeso2477
    ციტატა: dembele11
    Vალვერდე, ქამბექების მეფეა და პსგ გამახსენდა წუხელ 6-1ზე

    l
    enrikes dros iyo

    ციტატა: besobeso2477
    ციტატა: dembele11
    Vალვერდე, ქამბექების მეფეა და პსგ გამახსენდა წუხელ 6-1ზე

    l
    enrikes dros iyo

    Xო ვიცი და ვალიკოს არშეუდზლია თურმე ქამბექები და პსგ იმიტო გამახსენდა რო იქაც დაახლოებით ესეტი სუტუაცია იყო პროსტა 2-0 მაგივრად 4-0 იყო და რობერტომ აქაც შეაგდო და შინაც
    ფანი [?]
    #22 31 იანვარი 2019 13:34
    1
    გილოცავთ კიდევ ერთი ქამბექი! სევილიას გადავუარეთ! ყველა ფეხბურთელი ძაან მაგარი იყო მაგრამ არ შემიძლია არ ავღნიშნო სილესენის სეივები! ბრავო კატალონიელებო! scream heart_eyes heart_eyes
    Culé [?]
    #21 31 იანვარი 2019 11:10
    1
    ციტატა: dembele11
    Vალვერდე, ქამბექების მეფეა და პსგ გამახსენდა წუხელ 6-1ზე

    l
    enrikes dros iyo
    dembele11
    სტუმარი [?]
    #20 31 იანვარი 2019 10:46
    1
    Vალვერდე, ქამბექების მეფეა და პსგ გამახსენდა წუხელ 6-1ზე
    Culé [?]
    #19 31 იანვარი 2019 08:07
    7
    ბიჭებო როგორ ფიქრობთ ბარსამ კლანჭები ბოლომდე გამოაჩინა სევილიასთან? მე ვფიქრობ სხვა გუნდებსაც დაანახეს ვინარის აქ ბოსსი stuck_out_tongue_winking_eye
    FCBb
    სტუმარი [?]
    #18 31 იანვარი 2019 04:12
    1
    Es ukve namdvili barcaaa tan dembos gareshe.robertos did patvs vcem magram ashkarad gundis yvelaze susti wertilia
    konsera
    სტუმარი [?]
    #17 31 იანვარი 2019 03:26
    1
    ase unda tamashis mogeba
    ფანი [?]
    #16 31 იანვარი 2019 03:00
    1
    ციტატა: BaRCeLoNiSiMOo
    როგორ მეცინება რო ვალვერდეს მოგება გონია ეს მოგება ამდენ ხალხს. ))) რობერტო მთელი თამაში ხო ათრიეს და მესის პასმა გამოიყვანა გმირად. იმდენი შეცდომა დაუშვა გუნდმა დაცვაში რო რავი. ძაან გაგვიმართლა. სილესენის დამსახურებაა რო ეს თამაში ასე განვითარდა. ტიპმა პენალტი და პენალტზე უფრო რთულად ასაღები ბურთი აიღო. ასეთი მეორე მეკარე არცერთ გუნდს არ ყავს მთელს დედამიწაზე, დიდი ფუფუნებაა. ბოლო გოლი კი იყო ხელოვნების ნიმუში,
    სველ-ტკბილი დესერტი მძიმე ვახშმის შემდეგ.

    გეთანხმები,რა ვალვერდე,რით გამოისახა ვალიკოს სიძლიერე,რა გააკეთა მაგარი კოუ გაიყვანა სემედუ შემოიყვანა და რობერტო მარცხნივ გადმოიყვანა?რის ვალიკო , ბარსას ყავს ძალიან ძლიერი სასტავი და იგებს, კარგი მწვრთნელის ხელში ნებისმიერ ტურნირს მოგება შეუძლია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 31 იანვარი 2019 02:47
    7
    როგორ მეცინება რო ვალვერდეს მოგება გონია ეს მოგება ამდენ ხალხს. ))) რობერტო მთელი თამაში ხო ათრიეს და მესის პასმა გამოიყვანა გმირად. იმდენი შეცდომა დაუშვა გუნდმა დაცვაში რო რავი. ძაან გაგვიმართლა. სილესენის დამსახურებაა რო ეს თამაში ასე განვითარდა. ტიპმა პენალტი და პენალტზე უფრო რთულად ასაღები ბურთი აიღო. ასეთი მეორე მეკარე არცერთ გუნდს არ ყავს მთელს დედამიწაზე, დიდი ფუფუნებაა. ბოლო გოლი კი იყო ხელოვნების ნიმუში,
    სველ-ტკბილი დესერტი მძიმე ვახშმის შემდეგ.
    --------------------
    "ფეხბურთი მარტივი თამაშია, მაგრამ მისი მარტივად თამაში ძალიან რთულია, ხარისხი შედეგის გარეშე უსარგებლოა. შედეგი ხარისხის გარეშე მოსაწყენია , ფეხბურთს თავით თამაშობ, ფეხები კი ამაში გეხმარებიან" - იოჰან კრუიფი
    ფანი [?]
    #14 31 იანვარი 2019 02:44
    2
    მაგარი სანახაობა იყო საღოლ
    givi pavlovichi
    სტუმარი [?]
    #13 31 იანვარი 2019 02:42
    3
    ვალიკოოო...შენი მაშინდელი უტვინო როტაციის გამო დღეს "გათავდნენ" ბიჭები.სილესენი ბრავო,მაგრად გადაგვარჩინა პირველ ტაიმში.ის ერთი პაწა შეცდა მარა ეპატიება.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 31 იანვარი 2019 02:39
    3
    გილოცათ.....
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 31 იანვარი 2019 02:39
    3
    ქამბექი კი არა კატოკით გადაუარეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ѕυperѕтαr
    სტუმარი [?]
    #10 31 იანვარი 2019 02:37
    3
    რობერტო მაინც ათრიეს მასტიკის ტრიაპკასავით მეზარება უკვე მაგის ნახვა რა დაცვაში
    Culé [?]
    #9 31 იანვარი 2019 02:36
    3
    exla vnaxe mesis goli. es iyo saocreba
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #8 31 იანვარი 2019 02:34
    7
    ამას პლუს უმტიტი, დემბელე... ვალო, არ მიქარო რა, ასე მიუშვი, ანგარიშის შენარჩუნებაზე არ ათამაშო ხოლმე და მეტი არაფერი გევალება შენ.. smile
    Culé [?]
    #7 31 იანვარი 2019 02:33
    6
    უფ პსჟ-ს მერე ეგეთი ქამბექი არ მინახავს მომნატრებია ეს ოხერი მაგრად smile
    გულშემატკივარი [?]
    #6 31 იანვარი 2019 02:33
    1
    1 kitxvaa maq cxvirastan. Tu sgegidzlia es lamazi fexburti da bevri sheteva an chven ras gvtanjav an fexburtelebs es dedanaqachi.
    Culé [?]
    #5 31 იანვარი 2019 02:32
    2
    ბარსა კი არა ქამბექის მამაა რა smile ეგ მაგარი უქნეს რა სევილიას იმენა ქვა ქვაზე არ დატოვეს
    ფანი [?]