Marca: "ბარსელონამ" შესაძლოა, რაკიტიჩი ტრანსფერზე დააყენოს

  • 26-01-2019, 23:29
  • Marca: "ბარსელონამ" შესაძლოა, რაკიტიჩი ტრანსფერზე დააყენოს

    "ბარსელონას" ხორვატმა ნახევარმცველმა, ივან რაკიტიჩმა, შესაძლოა კლუბი ზაფხულში დატოვოს. იტყობინება, Marca.

    გავლენიანი გამოცემის ინფორმაციით, დე იონგის შეძენის შემდეგ, ხორვატი პირველი იქნება ვისაც "ბარსელონა" ტრანსფერზე დააყენებს. არის საფრთხე, რომ კატალონიელებს ფინანსური Fair Play-ის პრობლემები შეექმნათ. 

    Transfermarkt რაკიტიჩს 65 მილიონ ევროდ აფასებს. მიმდინარე სეზონში ფეხბურთელმა 29 შეხვედრა ჩაატარა, თავი კი 3 გოლითა და 6 საგოლე პასით გამოიჩინა. 

    ივან რაკიტიჩი "ბარსელონას" ღირსებას 2014 წლიდან იცავს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    MSD_ADC
    MSD_ADC სტუმარი [?]

    27 იანვარი 2019 16:01

    ციტატა: davidus2020
    ციტატა: Messi, Iniesta
    და თქვენი აზრით რაკეტა უნდა წავიდეს?? ეს ხომ სრული სიდებილეა! არა, ეს არუნდა მოხდეს! rage expressionless

    რა მიკვირს იცით, ყველა ის გუნდი ვისაც რაკეტას მიწვევა სურს, სავარაუდოდ, პსჟ, მანცესტერი, იუვე, არსენალი , ჩვენზე ცუდი ნახევარ დაცვა ყავს?თუ ყველა ასე უვიცია? ჩემი აზრით რაკეტას გაშვება დიდი შეცდომა იქნება, ახალგაზრდებმა ზუსტად გამოცდილი ფეხბურთელებიდან უნდა ისწავლონ , ძალიან ბევრი.

    Aba de jong skamze ardajdeba da athur ro daajino skamze xo saertod arshileba da busis gareshe naxevari sul areuli iqnebada ise raketac ardajdeba zamenze.barcas legendat darcheba imito ro bevri gaaketa chventvis

    0
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    27 იანვარი 2019 13:20

    ციტატა: Messi, Iniesta
    და თქვენი აზრით რაკეტა უნდა წავიდეს?? ეს ხომ სრული სიდებილეა! არა, ეს არუნდა მოხდეს! rage expressionless

    რა მიკვირს იცით, ყველა ის გუნდი ვისაც რაკეტას მიწვევა სურს, სავარაუდოდ, პსჟ, მანცესტერი, იუვე, არსენალი , ჩვენზე ცუდი ნახევარ დაცვა ყავს?თუ ყველა ასე უვიცია? ჩემი აზრით რაკეტას გაშვება დიდი შეცდომა იქნება, ახალგაზრდებმა ზუსტად გამოცდილი ფეხბურთელებიდან უნდა ისწავლონ , ძალიან ბევრი.

    1
    MSD_ADC
    MSD_ADC სტუმარი [?]

    27 იანვარი 2019 11:14

    რაკიტიჩ ბევრი გააკეთე ბარსასთვის რაც ძააან არდაგიფასდა მარა უკვე ნაგდად დროა ასაკშიც შედიხარ აგერ დე იონგ ვიყიდეთ და წადი სადმე წესიერ კლუბში

    2
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    27 იანვარი 2019 11:13

    რაკიტიჩთან დაკავშირებით ის პრობლემაა რომ სათადარიგოს არ დათანხმდება თორემ შეიძლება მართლაბუსკეტსის სემცვლელად გამოიყენონ ხოლმე. და კიდევ არის მეორე მაგრამ, მარტში 31 წლის ხდება და ახლა არის ბოლო შანსი მაქსიმუმ 60 მილიონად გავყიდოთ, თუ 70 ად იქნა კიდევ უკეთესი რისი ალბათობაც ნამდვილად არსებობს, პლიუს რაც უფრო ადრე მიეცემა არტურს და დე იონგს სტაბილურად ძირითადში თამაშის საშუალება მით უფრო ადრე გვეყოლება ძლიერი გუნდი. ამიტომ ჩემი აზრით უნდა გაყიდონ, მისთვისაც უკეთესი იქნება იმ თვალსაზრისით რომ ახლააზუსტად იმ ასაკში რომ უკვე ყველაზე კარგად გამოიმუშავოს, თავისი თავი ბარსაში პრინციპში უკვე ამოწურა 80 ზე მეტი პროცენტით. პირველ რიგში გუნდი და მერე პიროვნული ურთიერთობები.

    0
    გასულია
    GelaD8 ფანი [?]

    27 იანვარი 2019 11:05

    ისეთი აქტიურიც არ ვარ კომენტარების გაკეთებით მაგრამ მთელი ამ წლების განმავლობაში რა ც რაკეტა ჩვენთან არის ბევრჯერ დამიწერია განსაკუთრებით ბოლო ორი სეზონი რომ რამდენიც ბუსის პოზიციაზე ითამაშა უფრო უკეთესიც გამოჩდა და უშეცდომო იყო..აი იდეალურია ბუსის ადგილზე.ასაკშიც არის და არ მგონია კარგი კონტრაქტი რომ დაუდოს ბარსამ სადმე წავიდეს..ეს კაცი ბარსაზე შეყვარებულია და ასეთი ბარსაში ძალიან ცოტა გვყავს...

    7
    messi2017
    messi2017 სტუმარი [?]

    27 იანვარი 2019 08:34

    ციტატა: barcelona87
    Vermaleni -10,samperi -10,malkomi -60,rafinia -40,denisi 30,rakitici -70. Es =220 milions.60 mln wava delixtze,35 ferlan mendi,darcha 125+paulinhos 50,da erti 100 is farglebshi kai centr forvardic movaaa,e

    De lixts vin m ogcems 60 mipionad

    1
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 იანვარი 2019 02:08

    შესაძლოა კი არა პანჩურების რტყმევითაა გასაგდები გუნდიდან

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    barcelona87 გულშემატკივარი [?]

    27 იანვარი 2019 02:00

    Vermaleni -10,samperi -10,malkomi -60,rafinia -40,denisi 30,rakitici -70. Es =220 milions.60 mln wava delixtze,35 ferlan mendi,darcha 125+paulinhos 50,da erti 100 is farglebshi kai centr forvardic movaaa,e

    0
    გასულია
    JENGO წევრი [?]

    27 იანვარი 2019 01:56

    რაკიტიჩი ძალიან დიდი ძალაა, ბოლომდე იხარჯება სულ და უამრავ სამუშაოს ასრულებს მინდორზე, ამის გუნდიდან გაგდება არ შეიძლება, ბარსა ასე არ ექცევა ფეხბურთელებს.

    18
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    27 იანვარი 2019 01:52

    Ra wesebjs dargveva zapxulshi ise qnes rom daje gayifulidan meti gvqonda agebuli vidre daxarjuli da plius paulinios 50 milioninaxla mova 😂

    2
    გასულია
    Messi, Iniesta ფანი [?]

    27 იანვარი 2019 01:47

    და თქვენი აზრით რაკეტა უნდა წავიდეს?? ეს ხომ სრული სიდებილეა! არა, ეს არუნდა მოხდეს! rage expressionless

    13
    გასულია
    okla წევრი [?]

    27 იანვარი 2019 01:30

    თუ დააყენეს ტრანსფერზე შეტავაზებების მეტი რა იქნება,50-60 ეგრე იქნება ფასი
    მაანჩესტერში გამისწორდება რო წავიდეს სულ მევასებოდა მანჩესტერი,იხოდება მანიუ,პრემიერლიგა ზედ გამოჭრილია რაკეტასთვის,ერთ მცველსაც თუ დაიმატებენ საინტერესო გუნდი იქნება მანჩესტერი

    0
    გასულია
    GelaD8 ფანი [?]

    27 იანვარი 2019 00:41

    რაკიტიცისნაირი სტაბილური ნახევარმცველი ბარსას სანატრელი არ გაუხდეს...არანაირად არ მინდა ამის წასვლა..მეგობრებო თვენი არ ვიცი მე კი ამ აზრზე ვარ

    12
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    27 იანვარი 2019 00:28

    ციტატა: Berlinetta♥
    ეკვიანი კაცი ამას 70 ზე ნაკლებად არ გაყიდდა... ბევრი გუნდი ეძებს ასეთ სტაბილურ ნახევარმცველს ... მილანს ჭირდება ძლიერი ცენტრი, პესეჟეს, მანჩესტერს... კოვაჩიჩს თუ დააბრუნებს რეალი, ჩელსისაც ... მოკლედ, სარგებელი უნდა ვნახოთ

    მით უმეტეს არც საგანგაშო ასაკშია და რამდენი წელია ბარსას უცვლელი წევრია, მარა ამ ჩლახების ამბავი როო ვიცი, ყველას გააგებინებენ რო უეჭველი გასაყიდია და მოვა 35 მილიონიანი შემოთავაზებები და გაყიდიან კაპიკებში. როცა 60ზე ნაკლებად არ უნდა გაიყიდოს დღევანდელი ფასებით. აგერ პიანიჩებს და ერიკსენებს 200 ებს აფასებენ და წესით კარგი თანხა უნდა გამოიმუშავონ ამაში მარა ჩმორი ხელმძღვანელობის არ მჯერა. ვნახოთ, იმედია ბევრი მსურველი ეყოლება და ფასი აიწევს მარა რაკიტიჩი თუ ჩაიციკლა რომელიმე გუნდზე რომელიც დიდ ფულს არ ჩამოვა ვერ გავყიდით სარფიანად როგორც ფაბრეგასზე ან სანჩესზე მოხდა. პაულინიო თუ წავიდა თითქმის 50 ად ეს 60ზე მეტი უნდა ღირდეს მარა ვნახოთ. მანჩესტერი ყველაზე ნაღდია, ერერა მიდის, თან ყველაზე კარგი გადამხდელია, ფრედში თუ გადაიხადეს 60 ამაშიც გადაიხდიან

    აი პსჟ ეს პრინციპულად არ უნდა მივყიდოთ სულ რო 100 დადონ. პსჟ ეს საერთოდ უნდა აეკრძალოს ბარსას ფეხბურთელებთან კონტაქტი.

    5
    გასულია
    Bola Culé [?]

    27 იანვარი 2019 00:25

    რაკეტა ბოლომდე დაიხარჯა ამ წლების განმავლობაში ჯლუბისთვის. სახე აიძრო იმდენი ითამაშა. ეხლა კაი მაყუთსაც ამოაღებინებს კლუბს და რამე კაი მაყუთსაც მოხევს თვითონ სადმე. მადლობის მეტი არაფერი გვეთქმის ამ კაცზე

    6
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    26 იანვარი 2019 23:41

    ეკვიანი კაცი ამას 70 ზე ნაკლებად არ გაყიდდა... ბევრი გუნდი ეძებს ასეთ სტაბილურ ნახევარმცველს ... მილანს ჭირდება ძლიერი ცენტრი, პესეჟეს, მანჩესტერს... კოვაჩიჩს თუ დააბრუნებს რეალი, ჩელსისაც ... მოკლედ, სარგებელი უნდა ვნახოთ

    10
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    პარტნიორები
    Flashscore.ge