ერნესტო ვალვერდე: გვარდიოლას საქციელი სწორად არ მიმაჩნია

  • 26-01-2019, 21:23
  • ერნესტო ვალვერდე: გვარდიოლას საქციელი სწორად არ მიმაჩნია

    "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი, ერნესტო ვალვერდე, პეპ გვარდიოლასა და ფრენკი დე იონგს შორის შემდგარ პირდაპირ კონტაქტს გამოეხმაურა. "სიტის" თავკაცი ახალგაზრდა ჰოლანდიელს ტრანსფერის თაობაზე დაუკავშირდა.

    "სხვა კლუბში მოასპარეზე ფეხბურთელთან პირადად გასაუბრება არ შეიძლება. მე ასე არ მოვიქცეოდი, მაგრამ აღნიშნულ საკითხს ყველა სხვადასხვანაირად უდგება.

    მიუხედავად იმისა, რომ დე იონგი კარიერას ნაცნობი ფილოსოფიის გუნდში გააგრძელებს, მას ადაპტაციისთვის გარკვეული დრო დასჭირდება."-ამბობს ვალვერდე.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    givi pavlovichi
    givi pavlovichi სტუმარი [?]

    27 იანვარი 2019 02:47

    ციტატა: sons of anarchy
    აუ დავიღუპეთ მგონი

    კაი ხანია დაღუპულები ვართ... cold_sweat

    ციტატა: Sdaead
    ფსიქიატრიულიდან ყავთ მოყვანილი ეს უჯიშო აღარვიცი ტიტული მინდოდეს თუ არა იმდენ ახალგაზრდას გააფუჭებს ეს თუ დატოვეს.

    100%... cold_sweat

    1
    გასულია
    sons of anarchy გულშემატკივარი [?]

    27 იანვარი 2019 02:22

    აუ დავიღუპეთ მგონი

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 იანვარი 2019 02:06

    იმედია დე იონგთან მუშაობა არ მოგიწევს ღმერთმა დაგვიფაროს

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ბათუმსკი92 Culé [?]

    26 იანვარი 2019 22:51

    ციტატა: Don_Andresito
    gmertma nu qnas de jongtan mushaoba mogiwios. tore skamze chaalpob da gaapraveb magit, adaptacia uchirso. imdenad deda.. xar 22 wlis messisac skamze dasvamdi dacviti funqciebi ar givargao

    დაცვითი ფუნქციები laughing

    9
    გასულია
    Bola Culé [?]

    26 იანვარი 2019 22:31

    შენ მაგაზე არ ინერვიულო ვალოო... ეგ თავისტკივილი არ გექნება. შორიდან შეხედავ აქაურ ამბებს

    5
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    26 იანვარი 2019 22:07

    gmertma nu qnas de jongtan mushaoba mogiwios. tore skamze chaalpob da gaapraveb magit, adaptacia uchirso. imdenad deda.. xar 22 wlis messisac skamze dasvamdi dacviti funqciebi ar givargao

    11
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    26 იანვარი 2019 22:03

    აბა რას ამობ, სასურველი იგროკის გადმოსაბირებლად რამის არია ოთხზე დადგნენ, ამან კიდე რათ დაელაპარაკაო, მასე რო აზროვნებ იმიტო ხარ სამი ასო

    8
    გასულია
    BaKuRa Culé [?]

    26 იანვარი 2019 21:53

    დაიკიდე :დ მაინც ვერ იმუშავებ ფრენკისთან ერთად :დდდ

    13
    Z_A_R_D_O
    Z_A_R_D_O სტუმარი [?]

    26 იანვარი 2019 21:32

    ხვალ არც თუ ისე ადვილი გასეირნება გელის, და იმაზე იფიქრე.

    4
    გასულია
    Jemo-barca გულშემატკივარი [?]

    26 იანვარი 2019 21:27

    ვიმედოვნებ შენ აღარ იქნები როცა დეიონგი მოვა

    18
    პარტნიორები
    Flashscore.ge