"იუვენტუსს" "ბარსელონასთან" კონკურენცია აშინებს

  • 26-01-2019, 21:19
  • "იუვენტუსს" "ბარსელონასთან" კონკურენცია აშინებს

    ტურინის "იუვენტუსი", რომელიც მატიას დე ლიხტით სერიოზულადაა დაინტერესებული, ფიქრობს, რომ "ბარსელონა" მას მიზნის მიღწევაში ხელს შეუშლის. ამ ინფორმაციას Mundo Deportivo ავრცელებს.

    ცნობილია, რომ 19 წლის ცენტრალური მცველის დამატებით "ბარსელონაცაა" დაინტერესებული, მაგრამ ბოლო თვეებში კატალონიელებმა პოზიციები დათმეს და ახალგაზრდა ფეხბურთელისთვის ბრძოლაში "იუვენტუსი" დაწინაურდა.

    "ბებერ ქალბატონს" ამსტერდამის "აიაქსისთვის" შეთავაზება უკვე გაკეთბული აქვს, მაგრამ ტურინში შიშობენ, რომ ისინი დე ლიხტს ისევე დაკარგავენ, როგორც "პარი სენ-ჟერმენმა" დაკარგა ფრენკი დე იონგი. "აიაქსის" ნახევარმცველი კარიერას "ბარსელონაში" განაგრძობს და ბოლო დღეებში გავრცელებული ცნობებით, კატალონიელები ეცდებიან "აიაქსის" მეორე ამომავალი ვარსკვლავიც გადმოიბირონ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 იანვარი 2019 02:03

    ხოდა შეეშვით და დააცადეთ ბარსელონას გაჩარხოს ეს ტრანსფერი

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    aleko1296 გულშემატკივარი [?]

    27 იანვარი 2019 01:06

    ეჰჰჰ გვარდიოლაცცც რო დაბრუნდესს :(

    4
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    26 იანვარი 2019 23:34

    მე პირადად წარმოუდგენელი მგონია ამის ტრანსფერი რაიოლას ფონზე , ცენტრფორვარდს რომ ვეძებთ მაგის ფონზე, და ძალიან ძვირი რომ ღირს მაგის, 60 მილიონად არავინ დაგვანახებს :)

    4
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    26 იანვარი 2019 23:03

    ესეც მოვა 100%..დე იონგის ყიდვით ესეც გავიფორმეთ ჩათვალეთ..ძმებივით არიან და აქაც ერთად იქნებიან ;დ

    5
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    ანრი
    ანრი სტუმარი [?]

    26 იანვარი 2019 22:55

    იუვენტუს სულ უნდა ეშინოდეს 👑🕶

    3
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    26 იანვარი 2019 22:40

    Mtavaria barcam moindomos da pavorutebi vart amis yidvashi. 60 gadaixadon da egaa. Iq deiongic ichalichebs da mova ra. Es tu ver iyides eswigi bartusham miqara ragac

    1
    გასულია
    cruyff9 Culé [?]

    26 იანვარი 2019 22:22

    ეს კაცი მოიყვანეეე ბარტუუუშ კაცურააად

    4
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    26 იანვარი 2019 22:12

    de ligtsac davpirdet romelime mcvelis gayidvas rogorc de jongs da mova. konkurencia ashinebs mara arc chiellini bonucci dautmoben rames kide 2 weli. juve ar pasaobs da de ligtis pasis kultura ver chaitvleva amis pliusad juveshi. iq tu unda elodos romelime mcvelis wasvlas aqac wava pique male. mosayvania mokled.

    1
    გასულია
    Bola Culé [?]

    26 იანვარი 2019 21:23

    ბარსელონა"ც" არაა... ბარსელონა ცდილობდა პორველი ორივეს გაფორმებას .. წელიწადნახევრის წინ იყო ამათზე საუბრები და გამოხტნენ მერე ბებერი ქალბატონები და და ის ფულის ტომარა... დე ლიხტსაც დავითრევთ და ვაფშეე მუუვ ბიჩ გეთ აუთ და ვეი

    8
    Z_A_R_D_O
    Z_A_R_D_O სტუმარი [?]

    26 იანვარი 2019 21:20

    დე ლიხტი მაინც ბარსაში მოვა დარწმუნებული ვარ არანაირი იუვე.

    8
    პარტნიორები
    Flashscore.ge