არგენტინის ნაკრებში მესის დაბრუნებას, მენოტი გამოეხმაურა

  • 26-01-2019, 17:30
  • არგენტინის ნაკრებში მესის დაბრუნებას, მენოტი გამოეხმაურა

    არგენტინის ეროვნული ნაკრების დირექტორმა, სესარ ლუის მენოტიმ, რომელიც წარსულში ამ ნაკრების მწვრთნელიც გახლდათ, პრესასთან ინტერვიუში განაცხადა, რომ ლიონელ მესის დაბრუნებაში დარწმუნებულია.

    თუმცა, ვეტერანი სპეციალისტი ფიქრობს, რომ ეროვნულ ნაკრებს მხოლოდ ეს ფაქტი ვერ გადაარჩენს. ინფორმაციას ადასტურებს, Diario Clarin. 

    "მე დარწმუნებული ვარ, რომ მესი ეროვნულ ნაკრებში დაბრუნდება, თუმცა არ მსურს ყველამ იფიქროს, რომ მისი დაბრუნება ჩვენთვის პანაცეა იქნება." - განაცხადა, მენოტიმ. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 იანვარი 2019 01:52

    რათ გინდა დარწმუნება ხო გადაწყდა რო მარტში თუ აპრილში დაბრუნდება

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Bola Culé [?]

    26 იანვარი 2019 21:06

    იდეაში ვერ ვხდები როგორ უნდა მოუგოს ვინმემ ბრაზილიას მითუმეტეს ასეთმა არეულმა არგენტინამ. ბრაზილიის ფანი ვარ მაგრამ რა თქმა უნდა მესის გამო არ მეწყინება თუ არგენტინა მოიგებს. მარა მომკალი და ისევ ისე თუ დაიწყეს ამას ის არ მოწონს ამას ის კრიშავს და რაღაც ჭ კლასის ფეხბურთელები დააყენეს და სახელები სკამზე დაახმეს ვერაფერს ვერ იზამს გუნდი. თუ არ გადაეკვეთნენ ერთმანეთს მანამდე შეიძლება გავიდეს არგენტინა ფინალში და ერთ მატჩში ყველაფერი შეიძლება მოხდეს ბოლო ბოლო მესია მაგრამ რიავიცი... შეიძლება ისეც მოხდეს კიდე წააგოს ფინალი და დაარტყამს ამას გული ვერ გადაიტანს ამდენი ფინალის წაგებას. ერთიაა ბრაზილია იკიდებს ხოლმე კოპას და ექსპერიმენტებს ატარებენ იმიტო რო იმათთვის მსოფლიოს მოგებაა ერთადერთი წარმატება სხვა დონეაა საერთოდ. მესი აც თუ იმესაა და ჩილესნაურებთან არ იდებილეს შანსი რა თქმა უნდა არის

    0
    გასულია
    Messi, Iniesta ფანი [?]

    26 იანვარი 2019 20:18

    ჩემი აზრით დიბალამ, აგუერომ, იგუაინმა, მესიმ, დიმარიამ.......... ყველაფერი უნდა გააკეთონ რომ კოპა მოიგონ! wink

    1
    achigeo
    achigeo სტუმარი [?]

    26 იანვარი 2019 20:12

    მინიმუმ კოპას ფინალი გარანტირებულია მესის დაბრუნებით მაგრამ ფინალის მოგების რა გითხრათ. თან სხვა არგენტინელები ბევრს ვერაფერს აკეთებენ სადაც არიან

    0
    Z_A_R_D_O
    Z_A_R_D_O სტუმარი [?]

    26 იანვარი 2019 18:57

    ციტატა: zazo
    ციტატა: Z_A_R_D_O
    თუმცა არ მსურს ყველამ იფიქროს, რომ მისი დაბრუნება ჩვენთვის პანაცეა იქნება."
    შეხედე ეს ბებერი რეებს ბაზრობს, მესია მთლიანი არგენტინის სული და გული. ეგ თუ მოგაგებინებთ რამეს ამ 4 თუ 5 წელიწადში.

    პანაცეა არის წამალი რომელიც ყველა დაავადებას შველის ანუ მარტო მესის დაბრუნება არაა საკმარისიო და ასეცაა ბევრი პრობლემაა ნაკრებში და უნდა მოგვარდეს თუ უნდათ შედეგი დადონ

    ვიცი მეგობარო ვიცი. უბრალოდ ისე გამოუვიდა რო თითქოს მესი ვერაფერს იზავს მარტოო.

    1
    გასულია
    zazo ფანი [?]

    26 იანვარი 2019 18:56

    ციტატა: Z_A_R_D_O
    თუმცა არ მსურს ყველამ იფიქროს, რომ მისი დაბრუნება ჩვენთვის პანაცეა იქნება."
    შეხედე ეს ბებერი რეებს ბაზრობს, მესია მთლიანი არგენტინის სული და გული. ეგ თუ მოგაგებინებთ რამეს ამ 4 თუ 5 წელიწადში.

    პანაცეა არის წამალი რომელიც ყველა დაავადებას შველის ანუ მარტო მესის დაბრუნება არაა საკმარისიო და ასეცაა ბევრი პრობლემაა ნაკრებში და უნდა მოგვარდეს თუ უნდათ შედეგი დადონ

    1
    Z_A_R_D_O
    Z_A_R_D_O სტუმარი [?]

    26 იანვარი 2019 18:43

    თუმცა არ მსურს ყველამ იფიქროს, რომ მისი დაბრუნება ჩვენთვის პანაცეა იქნება."
    შეხედე ეს ბებერი რეებს ბაზრობს, მესია მთლიანი არგენტინის სული და გული. ეგ თუ მოგაგებინებთ რამეს ამ 4 თუ 5 წელიწადში.

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge