ოფიციალურად: ბოატენგმა "ბარსელონაში" თამაშის უფლება მიიღო

  • 23-01-2019, 18:11
  • ოფიციალურად: ბოატენგმა "ბარსელონაში" თამაშის უფლება მიიღო

    "ბარსელონას" ახალწვეულმა, კევინ-პრინს ბოატენგმა, რამდენიმე საათის წინ, კატალონიურ კლუბში თამაშის უფლება მიიღო.

    31 წლის შემტევი "ბარსელონას" გუშინწინ შეუერთდა და ის "სევილიასთან" დღეს გასამართი მატჩის განაცხადში მოხვდა. განაცხადი თვრამეტის ნაცვლად 19-კაციანი იყო. ამის მიზეზი ისაა, რომ ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაციას ბოატენგის ტრანსფერი ჯერ დადასტურებული არ ჰქონდა, რაც იმას ნიშნავდა, რომ განელს კატალონიურ კლუბში თამაშის უფლება ჯერ არ ჰქონდა მოპოვებუილი.

    ახლახანს ცნობილი გახდა, რომ ტრანსფერი ოფიციალურად დადასტურდა და ბოატენგს დღეს თამაშის უფლება აქვს. ერნესტო ვალვერდეს გადაწყვეტილებით, განაცხადიდან დენის სუარესი ამოვარდება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Z_A_R_D_O
    Z_A_R_D_O სტუმარი [?]

    25 იანვარი 2019 09:45

    დენისის არ განაცხადში შეყვანა მომავალში მისი წასვლით აიხსნება.

    0
    გასულია
    buka971 გულშემატკივარი [?]

    23 იანვარი 2019 19:05

    დენისის ადგილი ბარსელონაში არარის ;)) წინა შეხვედრაში რა მომენტები მაზა ტიპმა

    1
    გასულია
    Rivaldo გულშემატკივარი [?]

    23 იანვარი 2019 19:03

    დემბელე არ ყავს, მესი არაა განაცხადში და ეხლა დენისიც ამოაგდო. კარგი ბატონო ჩვენ თუ სუარესის და უფორმო კოუტინიოს (რომელსაც მხოლოდ ბრუნის გაკეთება გამოსდის და მერე არტყამს და იმასაც ფეხბურთელს ვერ აშორებს) იმედად ვართ კარგად გვქონია საქმე. კაცი ტექნიკურია ადამიანის მოტყუება შეუძლია გაქცევა შეუძლია და ეს განაცხადიდან იღებს. ყველაზე უინტელექტო მწვრთნელი ხარ ვაკილო...

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 იანვარი 2019 18:46

    იმედია დღეს ითამაშებს და გოლსაც გაიტანს
    ციტატა: Giorgaaaggg
    შEნი დედას შEვეცი ვალოდია

    სწორიც ქნა რო განაცხადს მიღმა დატოვა იმენა ზედმეტია დენისი ბარსაში და იმედია გაუშვებენ ამ ზამთარს

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    23 იანვარი 2019 18:44

    არადა დემბელეს არ ყოფნაში დენისი გვჭირდება. სწრაფია და შეტევას გააძლიერებდა სკამიდან. თორე მწარედ წავაგებთ ესე

    1
    გასულია
    Giorgaaaggg გულშემატკივარი [?]

    23 იანვარი 2019 18:31

    შEნი დედას შEვეცი ვალოდია

    4
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    23 იანვარი 2019 18:16

    ასეთ თამაშებში ვიდალი დ ბოატენგი უნდა გამოიყენო ვალვერდემ მაქსიმალურად ხოლო რაკიტიჩი და ბუსკეცი უფრო მნიშვნელოვანი შეხვედრებისთვის.ისე ბოატენგი არტო ნახევარცველიც არარის ლას პალმასში რამოდენიმეჯერ კიკე სეტიენი ცენტრფორვარდად იყენებდა ხოლმე

    5
    გასულია
    I N I E S T A 8 წევრი [?]

    23 იანვარი 2019 18:15

    ცოდოა დენისი,გაუშვან მაინც

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge