ხავიერ ტებასი: ლა ლიგას მესის გარეშე არ წარმოვადგენ

ხავიერ ტებასი: ლა ლიგას მესის გარეშე არ წარმოვადგენ

ლა ლიგის პრეზიდენტმა, ხავიერ ტებასმა ესპანეთის ჩემპიონატში "ბარსელონას" თავდამსხმელის, ლიონელ მესის როლზე ისაუბრა.

"მესი ლა ლიგის მნიშვნელოვანი ნაწილია, გარდა ამისა, კლუბები და კონკურენცია ტურნირს უფრო ძლიერს ხდიან. კრიშტიანუ რონალდუს წასვლა ჩვენს ბრენდზე არ ასახულა, დროთა განმავლობაში ამას ჩვენზე ძლიერი გავლენა არ მოუხდენია.

მაგრამ მე დიდი ხანია ვამბობ, რომ მესი ისტორიაში საუკეთესო იქნება და ლა ლიგას მის გარეშე არ წარმოვადგენ. შესანიშნავი იქნება, თუ ის კარიერის დასრულებამდე აქ დარჩება, ეს რაღაც უნიკალური და ისტორიული იქნება." - განაცხადა ტებასმა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #11 15 იანვარი 2019 11:32
    2
    ციტატა: dembele11
    Pერეს კვდები თუ რაგჭირს :დდდ

    კიი, და ცოდვებს ინანიებს! sweat_smile
    ...ან უეჭველი "მარიხუანიზაციას" განიცდის! sweat_smile
    [?]
    #10 15 იანვარი 2019 05:10
    2
    ციტატა: romani23
    ეს არათუ პროსტა მადრიდისტაა არამედ ანტიბარსისტაა გაქანებული მაგრამ ამ ბოლო დროს (1-1,5 წელი რაც) მას გაგიკვირდებათდა ძაან ბარსასკენ მოუბრუნდა გული და რას მივაწეროდ ეს არ ვიცი.

    რას და აღარ უხდის ალბათ ბაბუ. სერიოზულად რო ვთქვათ ამან ლა ლიგის ამერიკაში ჩატარების კანალი რო გაჭრა ბარსა დათანხმდა ბოლოს და რეალმა კიდე უჩივლა ტებასს და უარი თქვა. ამიტო ესეც გამწარდა და ესე უღებს აბაროტს, მესის ქებით. იცის რო მაგაზე დედა ეტ..ნის პერესს
    dembele11
    სტუმარი [?]
    #9 14 იანვარი 2019 23:36
    5
    Pერეს კვდები თუ რაგჭირს :დდდ
    ფანი [?]
    #8 14 იანვარი 2019 22:23
    4
    მოეგე გონებასა? :დ
    წევრი [?]
    #7 14 იანვარი 2019 22:20
    2
    რამდენს გიხდის ნეტა პერესე ამ ლაპარაკში
    უეფადრიდი
    სტუმარი [?]
    #6 14 იანვარი 2019 22:15
    10
    ციტატა: tigresa
    https://goal.ge/news/109663-zlatani-ronaldu-iuventusshi-gadasvlas-gamowvevas-edzaxis-sisulelea.html

    მიყვარს რააა ეს ზლატანი რაა, მაგარი კაცია:))

    ესმის ფეხბურთი ზლატანს, ყოველთვის მევასებოდა მაგ კაცის კომები. მიხვდა რო სიტუაცია ირეოდა გუნდში და გაიწურძა არაკაცურად, ანალოგიურად მოიქცა ზიდანი. ჯერ რანაირად მოიგეს ტიტულები, იფიქრეს გუნდი როგორც ვერაფერს გააწყობს ჩვენზე იქნება ზეწოლაო და აარიდეს თავი. არაკაცობის და მშიშრების ეტალონია, აქეთ ეს ვირთხა რამოსი, ეს შავი სლე ვინიციუსი, იტოგში უამრავი ფაქტორია რის გამოც შეიძლება გძულდეს ეს ბინძური გუნდი, ყიფიანის ტრამვიდან დაწყებილი და დღევანდელობით დამთავრებული.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 14 იანვარი 2019 22:10
    1
    Visav gainteresebdat silkze shesvlisas ra saxeli chagewerat
    Tqveni mail miutitet rac registraciis dros chaweret mec egre vcade da gamomivida
    Culé [?]
    #4 14 იანვარი 2019 22:07
    1
    https://goal.ge/news/109663-zlatani-ronaldu-iuventusshi-gadasvlas-gamowvevas-edzaxis-sisulelea.html

    მიყვარს რააა ეს ზლატანი რაა, მაგარი კაცია:))
    უეფადრიდი
    სტუმარი [?]
    #3 14 იანვარი 2019 21:31
    14
    ბოლო რამოდენიმე წელი ჩემპიონატი უაზრო გავუხადეთ ამ კაცს, ის ორი ლა ლიგაც მსაჯებმა გამოგვაცალეს. უპირატესობა გვაქვს და ვერავინ ვერაფერს გვჭამს, ვერავინ გვიქაჩავს. ლიგაზე მოვიკოჭლებთ, მაგრამ აი ატლეტიკოსთან რო დაედოთ ბოლო წუთზე ვინ იცის ის პენალტი რას იზავდა რა. მაგრამ ეს ბარსაა, რომელსაც არავინ გაიყვანდა იმ შედეგზე. ზოგადად ბოლო წლებში ლიგაზე ასეთი თამაში არ გვეპატიება, მაგრამ აწი უნდა გამოვასწოროთ შედეგი. ისე კი ვნახოთ ახლა ვიდეო რეფერი როგორ იმოქმედებს, მინდა ყველაფერი ჩესნად მოხდეს ნაღდად.
    Culé [?]
    #2 14 იანვარი 2019 21:20
    1
    ეს არათუ პროსტა მადრიდისტაა არამედ ანტიბარსისტაა გაქანებული მაგრამ ამ ბოლო დროს (1-1,5 წელი რაც) მას გაგიკვირდებათდა ძაან ბარსასკენ მოუბრუნდა გული და რას მივაწეროდ ეს არ ვიცი.
    უეფადრიდი
    სტუმარი [?]
    #1 14 იანვარი 2019 21:11
    11
    ლა ლიგა კი არა, მთლიანად ფეხბურთი ვერ წარმომიდგენია მესის გარეშე.