ესპანეთის თასის 1/8 ფინალში "ბარსას" მეტოქის ვინაობა ცნობილია

  • 13-12-2018, 23:19
  • ესპანეთის თასის 1/8 ფინალში "ბარსას" მეტოქის ვინაობა ცნობილია

    დღეს, 13 დეკემბერს, ესპანეთის სამეფო თასის 1/8 ფინალური ეტაპის წილისყრა გაიმართა.

    წილისყრის შედეგად, შემდეგი წყვილები გამოვლინდნენ: "რეალი" - "ლეგანესი", "ხეტაფე" - "ვალიადოლიდი", "ბეტისი" - "სოსიედადი", "ლევანტე" - "ბარსელონა", "ბილბაო" - "სევილია", "სპორტინგი" - "ვალენსია", "ჟირონა" - "ატლეტიკო" და "ვილიარეალი" - "ესპანიოლი".

    აღნიშნული ეტაპის პირველი მატჩები 9 იანვარს ჩატარდება, ხოლო საპასუხო - 16 იანვარს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ლევანტე
    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    luka kule გულშემატკივარი [?]

    14 დეკემბერი 2018 13:26

    ციტატა: CPU
    ლევანტე წელს საკმაოდ ნორმალურად გამოიყურება. მარა არუნდა იყოს პრობლემა. როტაციებით უნდა მოვიგოთ.

    დიდი როტაციებით მოგება გაგვიჭირდება თან ლევანტე ოპტიმალური შემადგენლობით ითამაშებს

    4
    გასულია
    CPU
    CPU ფანი [?]

    14 დეკემბერი 2018 13:15

    ლევანტე წელს საკმაოდ ნორმალურად გამოიყურება. მარა არუნდა იყოს პრობლემა. როტაციებით უნდა მოვიგოთ.

    0
    --------------------
    barca
    givi pavlovichi
    givi pavlovichi სტუმარი [?]

    14 დეკემბერი 2018 12:48

    ციტატა: კატო
    ლევანტეს ჩვენი ,,ვალი“ აქვს. წინა სეზონში 37-ე ტურში ოქროს ლა ლიგას დასადებად ხელი შეგვიშალა და წაუგებელი სერია შეგვაწყვეტინა (5-4). არ იქნება იოლი თამაში, მაგრამ ,,შური უნდა ვიძიოთ„.
    უცოდინარი ვალიკოს ბრალია მაგ მარცხი... მგონი სპეციალურად გამოიყვანა უსუსური შემადგენლობა!

    0
    გასულია
    კატო გულშემატკივარი [?]

    14 დეკემბერი 2018 11:34

    ლევანტეს ჩვენი ,,ვალი“ აქვს. წინა სეზონში 37-ე ტურში ოქროს ლა ლიგას დასადებად ხელი შეგვიშალა და წაუგებელი სერია შეგვაწყვეტინა (5-4). არ იქნება იოლი თამაში, მაგრამ ,,შური უნდა ვიძიოთ„.

    2
    გასულია
    publius kornelius გულშემატკივარი [?]

    14 დეკემბერი 2018 10:22

    Ar iqneba advili tamashi

    3
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    14 დეკემბერი 2018 09:39

    Daerxa levantes

    4
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    gelantia წევრი [?]

    14 დეკემბერი 2018 08:56

    შური უნდა ვიძიოთ და ამოვტენოთ ლევანტეე 😂☺️

    3
    --------------------
    Visca el Barça i visca Catalunya!💙❤️💛
    SHOTAMESSI10
    SHOTAMESSI10 სტუმარი [?]

    14 დეკემბერი 2018 03:09

    შესაძლოა ბარსა UEFA-მ 2 წლით მოკვეთონ ევრო ტურნირებიდან მაქმე ეხება ჟირონა VS ბარსა მატჩს ამერიკაში

    1
    donSergio
    donSergio სტუმარი [?]

    14 დეკემბერი 2018 01:54

    ციტატა: Chiquinto
    დაგვენძრა და ეგ არის რა --- უიი მეგონა ჰალამადრიდზე ვპოსტავდი bowtie heart_eyes laughing

    smile laughing

    2
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    13 დეკემბერი 2018 23:36

    ციტატა: philipe coutinho
    ლოლ ანუ ატლეტიკო გავარდა? :დდ ეგენი ჟირონას ვერ უგებენ :დ

    mashin realsac daerxa. cudad aqvs dacdili leganesi tasze

    8
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    13 დეკემბერი 2018 23:32

    ლოლ ანუ ატლეტიკო გავარდა? :დდ ეგენი ჟირონას ვერ უგებენ :დ

    2
    --------------------
    Forca Barca!!!
    SHOTAMESSI10
    SHOTAMESSI10 სტუმარი [?]

    13 დეკემბერი 2018 23:23

    https://www.mundodeportivo.com/futbol/fc-barcelona მწერლებო აქ შედით და ნახეთ ბარსაზე წერია სიახლეები

    7
    პარტნიორები
    Flashscore.ge