ესპანეთის თასის 1/8 ფინალში "ბარსას" მეტოქის ვინაობა ცნობილია

ესპანეთის თასის 1/8 ფინალში "ბარსას" მეტოქის ვინაობა ცნობილია

დღეს, 13 დეკემბერს, ესპანეთის სამეფო თასის 1/8 ფინალური ეტაპის წილისყრა გაიმართა.

წილისყრის შედეგად, შემდეგი წყვილები გამოვლინდნენ: "რეალი" - "ლეგანესი", "ხეტაფე" - "ვალიადოლიდი", "ბეტისი" - "სოსიედადი", "ლევანტე" - "ბარსელონა", "ბილბაო" - "სევილია", "სპორტინგი" - "ვალენსია", "ჟირონა" - "ატლეტიკო" და "ვილიარეალი" - "ესპანიოლი".

აღნიშნული ეტაპის პირველი მატჩები 9 იანვარს ჩატარდება, ხოლო საპასუხო - 16 იანვარს.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 14 დეკემბერი 2018 13:26
    4
    ციტატა: CPU
    ლევანტე წელს საკმაოდ ნორმალურად გამოიყურება. მარა არუნდა იყოს პრობლემა. როტაციებით უნდა მოვიგოთ.

    დიდი როტაციებით მოგება გაგვიჭირდება თან ლევანტე ოპტიმალური შემადგენლობით ითამაშებს
    CPU
    ფანი [?]
    #11 14 დეკემბერი 2018 13:15
    0
    ლევანტე წელს საკმაოდ ნორმალურად გამოიყურება. მარა არუნდა იყოს პრობლემა. როტაციებით უნდა მოვიგოთ.
    --------------------
    barca
    givi pavlovichi
    სტუმარი [?]
    #10 14 დეკემბერი 2018 12:48
    0
    ციტატა: კატო
    ლევანტეს ჩვენი ,,ვალი“ აქვს. წინა სეზონში 37-ე ტურში ოქროს ლა ლიგას დასადებად ხელი შეგვიშალა და წაუგებელი სერია შეგვაწყვეტინა (5-4). არ იქნება იოლი თამაში, მაგრამ ,,შური უნდა ვიძიოთ„.
    უცოდინარი ვალიკოს ბრალია მაგ მარცხი... მგონი სპეციალურად გამოიყვანა უსუსური შემადგენლობა!
    გულშემატკივარი [?]
    #9 14 დეკემბერი 2018 11:34
    2
    ლევანტეს ჩვენი ,,ვალი“ აქვს. წინა სეზონში 37-ე ტურში ოქროს ლა ლიგას დასადებად ხელი შეგვიშალა და წაუგებელი სერია შეგვაწყვეტინა (5-4). არ იქნება იოლი თამაში, მაგრამ ,,შური უნდა ვიძიოთ„.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 14 დეკემბერი 2018 10:22
    3
    Ar iqneba advili tamashi
    Culé [?]