მესიმ, შესაძლოა, "ტოტენჰემთან" არ ითამაშოს

მესიმ, შესაძლოა, "ტოტენჰემთან" არ ითამაშოს

"ბარსელონას" კაპიტანმა, ლიონელ მესიმ, შესაძლოა, ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის მე-6 ტურში "ტოტენჰემთან" დღეს გასამართ შეხვედრაში მონაწილეობა არ მიიღოს.

"გუნდის თამაშით კმაყოფილები დავრჩით, როდესაც მესი ტრავმირებული იყო. მას ახლაც დასვენება სჭირდება, ამიტომ დარწმუნებული არ ვარ, რომ ლეო მოედანზე გავა." - ციტირებს "ბარსას" მთავარი მწვრთნელის, ერნესტო ვალვერდეს სიტყვებს Goal.

"ბარსელონასთვის" "ტოტენჰემთან" თამაში არაფერს წყვეტს, ამიტომ გამორიცხული არაა, რომ გუნდის ლიდერმა დაისვენოს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #14 11 დეკემბერი 2018 22:40
    2
    კაროჩე ტოტეს თამაშს აძლევენ ინტერი რომ ჩატოვონ??? kissing_closed_eyes
    "მაგას ვინ ჭამს" რომ მესი დაღლილია, თუ დიდად საჭირო არ არის დასეირნობს მოედანზე, როცა გოლებია გასატანი უცბად აიწყვიტავს, გაიტანს, გაატანინებს და ისევ სეირნობას იწყებს! smile smile smile
    იტალიურ გუნდებს ბარსა ვერ იტანს!
    მგონი ჩატოვებენ! თან ფულსაც გააკეთებენ ტოტალიზატორებიდან!
    ეეეეეეეხ, ბართუშა, შენი მენეჯერობა არ გაიშვა არსად! ..და ვალიკოს მწვრთნელობა კიდევ!
    angry angry angry
    მერე იტყვიან დიდი დანაკლისი გვქონდა, მესი არ გვყავდაოო!
    კარგი რაა ვალო, კარგი რაააა!!! rage
    გულშემატკივარი [?]
    #13 11 დეკემბერი 2018 21:26
    0
    აბა ტო მე 2 გოლი მიწერია ტოტოზე რომ მესი დუბლს დადებს.9.5 აქ კუში
    Culé [?]
    #12 11 დეკემბერი 2018 20:26
    1
    ციტატა: Messi is the god
    ჯერერთი მესის ბომბარდირობა არმაინტერესებს კიარა ძაან მაგრად მაინტერესებს , მერე მეორე მესის გოლი მიწერია ბილეთში 4.60 კუშიანი ამათ შიგ ხომარააქვთ

    smiley smiley smiley smiley
    ფანი [?]
    #11 11 დეკემბერი 2018 19:12
    0
    დღეს მიუდუბლოს უნდა
    donandresiniesta8
    სტუმარი [?]
    #10 11 დეკემბერი 2018 16:57
    0
    4-3-1-2 ტაქტიკა მაშინ ზუსტად მშვენიერი იქნება(გადახალისებული) , დაცვა სემედო პიკე ვერმაელენი ალბა, საყრდენი-ვიდალი, არტური,დენისი და ნახევარმცველების წინ კოუტინიო თავის ნამდვილ პოზოციაზე და 2 შემტევი მუნური და დემბელე. P.S არც ისე სუსტი ნახ-დაცვა გამოვა,ტოტენჰემზე ძლიერი თუ არა
    Culé [?]
    #9 11 დეკემბერი 2018 16:30
    0
    ციტატა: Messiah
    მესის ბომბარდირობა არ მაიინტერესებს სიმართლე თუ გაინტერესბთ 3 მატჩში 6 გოლი აქვს ისეც .. მთავარია პლეიოფებში იყოს ფორმაში ...

    დააყენოს წინ

    მალკომი კოუტინიო დემბელე მაშინ .... კოუ ცრუ ცხრიანზე :დ

    კოუ რა ჯანდაბა უნდა ცრუ ცხრიანზე??? ამ დებილმა ვინგერზე რომ დააყენა მაგიტლ გაამართლა და დაფრინავს და მეორე ცრუ 9იანზე გაქაჩავს
    ფანი [?]
    #8 11 დეკემბერი 2018 16:29
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    არც მესი არც სუარესი და მალკომი განაცხადს მიღმა ?

    მალკომს ტრამვა აქვს
    Culé [?]
    #7 11 დეკემბერი 2018 16:24
    0
    არც მესი არც სუარესი და მალკომი განაცხადს მიღმა ?
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    dembele11
    სტუმარი [?]
    #6 11 დეკემბერი 2018 15:29
    6
    Aრაა აუცილებელი ყველა ტამასჰი იტამასჰოს მესიმ ჯგუფიდან გასულებივართ და საქმე შესრულებულია, სხვებსაც უნდა მიეცეს შანსი და გუნდი მესიზე არუნდა იყოს დამოკიდებული, მესიც ადამიანია და მასაც უნდა დასვენება და ამ ერათი თამაშით არაფერი შავდება ტუ ვერ იტამასჰებს
    გულშემატკივარი [?]
    #5 11 დეკემბერი 2018 15:29
    3
    მესი უეჭველი უნდა იყოს ბომბარდირობისთვის იბრძვის
    Culé [?]
    #4 11 დეკემბერი 2018 15:00
    4
    მესი შენ თუ მაგის უფლება მიეცი ვალვერდეს და კი ხარ ღირსი რონალდო დარჩეს ისტორიაში ლიგის ბომბარდირად. აკრეფილი ავს ლიგაზე.. ისედაც ტრამვის გამო გაუცდა თამაშები და ეხლა ეს ასვენებს. რათ უნდა მესის დასვენება.. როდის აქეთ ისვენებდა.. ცხოველია არაფერი მაგას არ ეკარება
    SHOTAMESSI10
    სტუმარი [?]
    #3 11 დეკემბერი 2018 14:46
    3
    მესი საჭიროა მოედანზე
    გულშემატკივარი [?]
    #2 11 დეკემბერი 2018 14:46
    4
    ხოდა განადგურება არ აგვცდება კამპ ნოუზე ტოტენჰემის წინააღმდეგ საკუთარ თავზე თამაში ვინ უნდა აიღოს თუ არა მესიმ მითუმეტეს სუარესი არ იქნება
    ფანი [?]
    #1 11 დეკემბერი 2018 14:02
    7
    Au amas tu shig ar qondez chemi kai.bombardirobaa mesis sachiro
    Au es dodo vinaa ra.