დღეს "ბარსელონას" დაბადების დღეა

  • 29-11-2018, 16:24
  • დღეს "ბარსელონას" დაბადების დღეა

    ზუსტად 119 წლის წინ, 1899 წლის 29 ნოემბერს, 22 წლის შვეიცარიელმა სპორტსმენმა, ჰანს გამპერმა, რამდენიმე თანამოაზრესთან ერთად, ბარსელონაში დააარსა საფეხბურთო კლუბი "ბარსელონა".

    გასული 119 წლის განმავლობაში, კატალონიურმა გუნდმა 93 ოფიციალური ტიტულის მოგება მოახერხა, რაც ევროპულ გრანდებს შორის საუკეთესო შედეგია.

    "ბარსელონას" ყველა გულშემატკივარს ამ ისტორიულ დღეს გილოცავთ!

    "ბარსელონას" ისტორია


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    30 ნოემბერი 2018 17:08

    გილოცავთ ყველას ჩვენი კლუბის იუბილეს

    1
    გასულია
    Baqari გულშემატკივარი [?]

    30 ნოემბერი 2018 13:19

    ჩემიც 😄

    0
    გასულია
    Magician Culé [?]

    29 ნოემბერი 2018 22:07

    რონალდინიომ შემაყვარა "ბარსელონა"...მიხარია, რომ ამ გუნდის გულშემატკივარი ვარ... ვისკა "ბარსა"!

    1
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    Messi, Iniesta ფანი [?]

    29 ნოემბერი 2018 19:57

    გილოცავთ ყველა კულეს და მთელ ბარსელონას! heart_eyes heart_eyes
    ბარსელონა ჩემი სული და გულია, ამ გუნდით ვცხოვრობ, ძალიან მიყვარს ყველა ის ფეხბურთელი რომელიც ბარსაში თამაშობდა, თამაშობს და აწეც ითამაშებს! heart_eyes მრავალი წარმატება ჩემს ბარსას! heart_eyes

    0
    გასულია
    მარიამ მერაბიშვილი გულშემატკივარი [?]

    29 ნოემბერი 2018 19:14

    გილოცავთ ყველას! heart_eyes არც კი ვიცი, რამდენად უინტერესო იქნებოდა ჩემი ცხოვრება ბარსას გარეშე sweat_smile

    სეზონის ბოლოს სამართლიანი გამარჯვებები გვეზეიმოს! heart_eyes

    0
    --------------------
    "ამბობენ, რომ ღმერთისთვის ყველა ადამიანი თანასწორია. მესი კი ამ სიტყვებში სერიოზულად დაგაეჭვებს."
    Barsa1899
    Barsa1899 სტუმარი [?]

    29 ნოემბერი 2018 18:49

    "ბარსელონა" კლუბი რომელიც მსოფლიოში მუდამ პირველი იქნება❤
    ზუსტად 50 წლის წინ, 1968 წლის 17 იანვარს, "ბარსელონას" პრეზიდენტმა, ნარცის დე კარერასმა წარმოსთქვა ლეგენდარული სიტყვები "მეტი, ვიდრე კლუბი".

    0
    donSergio
    donSergio სტუმარი [?]

    29 ნოემბერი 2018 18:34

    იმ დიდი წინააღმდეგობის მიუხედავად რაც ფრანკოს დროს ედგა ბარსას, მოახერხა და დაბრუნდა ლიდერებს შორის და კიდე დიდხანს დარჩება

    1
    გასულია
    Onl Y Human წევრი [?]

    29 ნოემბერი 2018 18:13

    ძალიან დიდებული დღეა💙❤💚💛 ყველას გილოცავთ🎂🎂🎂 ბარსელონა მეტია ვიდრე უბრალოდ კლუბი...

    1
    --------------------
    Nothing is impossible...
    გასულია
    Gaucho andy ® ფანი [?]

    29 ნოემბერი 2018 17:37

    ვულოცავ ბარსას 119 წლის უიბილეს
    კიდევ მრავალი სიხარული და სიამოვნება მიენიჭებინოს ბარსას გულშემატკივართათვის
    ვუსურვებ სამართლიანი ისტორიის დაწერის გაგრძელებას კიდევ მრავალი ადამიანის სიყვარულის მოპოვებას და დამსახურებულ ტიტულებს და აღიარებას

    1
    გასულია
    lado-barca Culé [?]

    29 ნოემბერი 2018 17:28

    გილოცავთ

    0
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    გასულია
    dshvelidze ფანი [?]

    29 ნოემბერი 2018 17:21

    გილოცავთ

    0
    გასულია
    Justin Kluivert გულშემატკივარი [?]

    29 ნოემბერი 2018 16:34

    heart_eyes heart_eyes გილოცავთ kissing_heart kissing_heart
    ტიტულები და სიხარული არ მოგვკლებოდეს ბარსას და ბარსას ფანობას! heart_eyes heart_eyes heart_eyes

    9
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV