მალკომი წასვლას აპირებს

  • 25-10-2018, 03:04
  • მალკომი წასვლას აპირებს

    Sport-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსელონას" ბრაზილიელი შემტევი მალკომი ზამთრის სატრანსფერო ფანჯრის პერიოდში კატალონიური კლუბის დატოვებას აპირებს.

    კატალონიური წყაროს ცნობით, მალკომი "ბარსელონადან" წასვლას იანვარში გეგმავს, თუ ის იქამდე კატალონიურ გუნდში თავის გამოსაჩენად შანსსაც არ მიიღებს. სავარაუდოდ, "ბარსა" მზად იქნება 21 წლის ფეხბურთელი იჯარით გაუშვას.

    მალკომმა მიმდინარე სეზონში მონაწილეობა მხოლოდ 2 მატჩში მიიღო და სულ 25 წუთი ითამაშა. ის მოედანზე "ინტერთან" არც დღეს გამოჩენილა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: მალკომი
    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    temo24 გულშემატკივარი [?]

    25 ოქტომბერი 2018 21:24

    წავა აბა რა იქნება ტიპს იმენა ამწნილებს სკამზე ვალიკო რა იქნება რომ ცოტა იგეთ თამაშებში სადაც უკვე ყველანაირად დაზღვეულები ვართ და მოგება ჩვენია ხოლმე მაშინ მაინც გამოუშვას ერთი 20 წუთი

    0
    გასულია
    sergio busquets5 ფანი [?]

    25 ოქტომბერი 2018 18:17

    არა არ უნდა გაუშვან

    3
    გასულია
    kluivert გულშემატკივარი [?]

    25 ოქტომბერი 2018 14:07

    ისე ეს ვალოდია სულ ეჭვიანი თვალებით რატო იყორება??:))))

    0
    givi pavlovichi
    givi pavlovichi სტუმარი [?]

    25 ოქტომბერი 2018 14:06

    ციტატა: mettal
    ვალვერდესთვის უცხო არაა ვინმეს ამოჩემება.დენის სუარესს მხოლოდ ვარჯიშის ვიდეოებში ვხედავ,განაცხადშიც კი არ აყენებს.კარიერას უნგრევს ახალგაზრდა ტალანტს სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით.იგივეს უკეთებს ეხლა მალკომს,დემბელეს და თავის დროზე იერი მინას.ერთი სასტავი არ ყავს რომ ათამაშოს, 2 თვე გავიდა უკვე.ვიდალი იყიდა და არ იყენებს არაფერში,როცა შემოყავს ისიც იმიტომ რომ ასე თუ ისე ავტორიტეტი აქვს ვიდალს.რაკიტიჩს საღოლ რომ ამდენ ხანს კიდევ კარგად ქაჩავს,მარა მოვა თებერვალი და ვეღარ ვნახავთ ამ კაცის კარგ თამაშს რადგან გადაიწვება ბოლოს და ბოლოს,ძირითადიდან არ მოუხსნია ტიპს მუდმივად ყველა მატჩში შეუცვლელად ათამაშებს .ვიცი წლის ბოლოს ისევ ჩემპიონთა ლიგის გარეშე დავრჩებით არა და რესურსი მართლა გვაქვს რომ მოვიგოთ.რეალს ბაიერნს პსჟ-ს და სხვა გუნდებს გადახედეთ და მიხვდებით რა შანსი გვაქვს ლიგაზე,მარა ვალვერდეც რომ გვყავს ამას რა ვუშველოთ....

    100%-ით გეთანხმები.ვალიკო უნდა წავიდეს. მისი დაზუთხული სიფათის ყურება შეუძლებელია.

    0
    გასულია
    mettal Culé [?]

    25 ოქტომბერი 2018 11:40

    ვალვერდესთვის უცხო არაა ვინმეს ამოჩემება.დენის სუარესს მხოლოდ ვარჯიშის ვიდეოებში ვხედავ,განაცხადშიც კი არ აყენებს.კარიერას უნგრევს ახალგაზრდა ტალანტს სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით.იგივეს უკეთებს ეხლა მალკომს,დემბელეს და თავის დროზე იერი მინას.ერთი სასტავი არ ყავს რომ ათამაშოს, 2 თვე გავიდა უკვე.ვიდალი იყიდა და არ იყენებს არაფერში,როცა შემოყავს ისიც იმიტომ რომ ასე თუ ისე ავტორიტეტი აქვს ვიდალს.რაკიტიჩს საღოლ რომ ამდენ ხანს კიდევ კარგად ქაჩავს,მარა მოვა თებერვალი და ვეღარ ვნახავთ ამ კაცის კარგ თამაშს რადგან გადაიწვება ბოლოს და ბოლოს,ძირითადიდან არ მოუხსნია ტიპს მუდმივად ყველა მატჩში შეუცვლელად ათამაშებს .ვიცი წლის ბოლოს ისევ ჩემპიონთა ლიგის გარეშე დავრჩებით არა და რესურსი მართლა გვაქვს რომ მოვიგოთ.რეალს ბაიერნს პსჟ-ს და სხვა გუნდებს გადახედეთ და მიხვდებით რა შანსი გვაქვს ლიგაზე,მარა ვალვერდეც რომ გვყავს ამას რა ვუშველოთ....

    4
    გასულია
    notoriousbarca გულშემატკივარი [?]

    25 ოქტომბერი 2018 09:22

    ძალიან დაბალი დონის მწვრთნელია. მშიშარა. ინოვაციების მოძულე. როგორ შეიძლება შანსი არ მიცე ამ ბიჭს? ტიპი პირველ თამაშებში 1-2ჯერ შემოვიდა და გოლი გაიტანა. რატომ? იმიტომ რომ ბანძი მწვრთნელია და აუცილებლად გასაშვებია.

    10
    Basi
    Basi სტუმარი [?]

    25 ოქტომბერი 2018 08:26

    ernestò she arasworo raundaa amchemisas rogor talants axexiebs skamss fuii vinc amas mwvrtnelobiis licenziaa miscaaa undaa amotenoo birteebitt

    2
    ზორო.
    ზორო. სტუმარი [?]

    25 ოქტომბერი 2018 05:20

    არადა კაი ტიპია მალკომი ვალიკოა სასწრაფოდ გასაშვები

    4
    გასულია
    jorjone444 საიტის ლეგენდა  [?]

    25 ოქტომბერი 2018 04:14

    აი არ მესმის რა რას გადაეკიდა ამ ბიჭს? ვერ ვიჯერებ რომ ვარჯიშებზე ასე ცუდად წარმოაჩინა თავი რომ 15-20 წუთს მაინც არ იმსახურებს.

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    25 ოქტომბერი 2018 04:00

    ნუ თუ ამ ბიჭმა ცოლი ან ქალიშვილი დაუდუღა ვალვერდეს გამოვიდეს და თქვას და გავუგებთ, თორე სხვა მიზეზს საერთოდ ვერ ვხედავ რატო უნდა გადაეკიდო კაცს და რატო უნდა შეეცადო ვინმეს კარიერის დანგრევას. ან ეს ხელმძღვანელობა სუ გამოლევდა? ყველამ ვიცით როჰა ჰააა ეს წელი და გაასხავს ეს კაცი და ამის გამო ტალანტები უნდა დავკარგოთ? უთხრას ვინმემ რო ათამაშოოს ეს ბიჭი თუ კიდიათ 40 მილიონის წყალში გადაგდება? დამიჯერეთ ძმაო, მე რო 21 წლის ტალანტი ვიყო და ბარსას ქომაგი, დემბელეს და მალკომის შემედვარე გამოხედვა აღარ მენდომებოდა ამ გუნდისკენ. აღარავინ მოვა დამიჯერეთ. დემბელემ კიდეჯანდაბას უამრავი შანსი მიიღო და რამდენად გამოიყენა თავად შეაფასეთ მარა ამ ბიჭს არაფერი ისეთი არ უქნია რო დაიკიდო, ან რაფინია დღეს რო მოიგონა ამათ ჯინაზე ყველამ ვიცით. ზუსტი დროა მესის არ ყოფნაში დაიტესტოს ეს ბიჭი და ამას განაცხადში არ შეყავს. ვინმემ თავში უნდა წამოარტყას თორე დაგვაქცევს

    24
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV