"ნაპოლი" კულიბალიში 100 მილიონზე მეტს ითხოვს

"ნაპოლი" კულიბალიში 100 მილიონზე მეტს ითხოვს

იტალიური "ნაპოლი" გუნდის ერთ-ერთ ლიდერში, კალიდუ კულიბალიში, რომლის შეძენა "ბარსელონას" უნდა, ძალიან დიდ თანხას ითხოვს.

გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსელონა" კულიბალის შეძენით სერიოზულადაა დაინტერესებული. კატალონიური კლუბის სკაუტები 27 წლის ცენტრალურ მცველს ოთხშაბათს "ლივერპულთან" გამართულ მატჩში უკვე დააკვირდნენ. ცნობილია ისიც, რომ "ბარსა" მზადა ზამთრის სატრანსფერო პერიოდში "ნაპოლის" 65 მილიონი ევრო შესთავაზოს, თუმცა ნეაპოლელები სენეგალელ ფეხბურთელში გაცილებით მეტს ითხოვენ.

იტალიური Corriere dello Sport-ის ცნობით, "ნაპოლი" გეგმავს კულიბალის გაყიდვით 100 მილიონ ევროზე მეტი გამოიმუშავოს, რაც, შესაძლოა, კატალონიური გრანდისთვის პრობლემა გახდეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Sergi Robertoo
    სტუმარი [?]
    #13 7 ოქტომბერი 2018 15:02
    0
    კარგი მცველი მაგრამ ამდენი მცველი რათგვინდა dddddd
    donandresiniesta8
    სტუმარი [?]
    #12 7 ოქტომბერი 2018 14:12
    0
    100 არა 200 კიდე, 100 ბარემ ერთი ასიც დაამატონ მაშინ და სუარესის შემცვლელი და დელიხტი ერთად მოვა
    MAYER
    სტუმარი [?]
    #11 7 ოქტომბერი 2018 09:27
    0
    ამის და უმტიტის დუეტი საინტერესო იქნებოდა მაგრამ მე მაინც დე ლიხტი მირჩევნია ))
    ფანი [?]
    #10 7 ოქტომბერი 2018 07:51
    0
    დე ლიხტი მოიყვანეთ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 7 ოქტომბერი 2018 00:47
    0
    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: Berlinetta♥
    რეალობა ისაა რომ გუნდთან შეთამაშების მხრივ რობერტო სუპერიორია და ამას ითვალისწინებს ვაკვერდე .. ვერც რაკიტიჩს მოუყვანეს ექსტრა კლასის ნახევარმცველი ... არტური ბავშვია ვიდალი უფრო სპეციფიურია, და სუარესის ადგილას საერთოდ მუნირის გარდა არავინაა და ვინ უნდა დასვას :)))

    შენი აზრით 20 წლის ახალწვეულის გამო შემდეგ წელს პიკე ზამენა გახდება? :დ მოვიდეს მარა პირველი წელი ვერ იქნება ძირითადში მარა რთულიც იქნება დე იონგის და დე ლიხტის ერთ ზაფხულს ყიდვა, ალბათ 70ზე ნაკლებს არ მოითხოვენ არცერთში

    მე იმას ვამბობ რომ პიკე თუ ვერ იქნება სათანადო დონეზე და ამ ფორმით გააგრძელებს ტამაშს აუცილებლად შეცვლიან .. არავინაა გუნდზე დიდი .. ასისტები თუ არიგა ვინ გააჩერებს ძირითადში ...
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 7 ოქტომბერი 2018 00:42
    0
    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: Berlinetta♥
    რატო ეგეთი ლეგენდაა ? :) მაგხელა წონა აქვს ? პრეზიდენტთან აქვს იდეალური ურთიერთობა თუ ბარსას მენეჯმენტთან ... ეგრე თუა საქმე, რა ცუდიც არ უნდა იყოს ფეხბურთელი, მაინც სულ თამაშობდეს, საერთოდ რატო ვუყურებთ და ვქომაგობთ ბარსას ... დე ლიხტმა აჯობოს და უფრო საიმედო იყოს, რას მიქვია სკამზე არ დაჯდება პიკე :)

    რობერტო ხო დაჯდა, რაკიტიჩი ხო დაჯდა, სუარესი ხო დაჯდა და ახლა პიკე დაჯდება კიდე სკამზე :დ თან მაგ სამზე დიდი სახელი აქ :დ

    რეალობა ისაა რომ გუნდთან შეთამაშების მხრივ რობერტო სუპერიორია და ამას ითვალისწინებს ვაკვერდე .. ვერც რაკიტიჩს მოუყვანეს ექსტრა კლასის ნახევარმცველი ... არტური ბავშვია ვიდალი უფრო სპეციფიურია, და სუარესის ადგილას საერთოდ მუნირის გარდა არავინაა და ვინ უნდა დასვას :)))
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 7 ოქტომბერი 2018 00:37
    0
    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: Berlinetta♥
    არ იქნება რთული .. ამსიგრძეა სეზონი.. თან დარწმუნებული ვარ რომ პიკე ხვდება, ნელნელა საითაც უნდა გადაცუნცულდეს

    პიკეს მალდინი ვერ ამაოგდებს თუ თვითონ არ წავა :დ

    რატო ეგეთი ლეგენდაა ? :) მაგხელა წონა აქვს ? პრეზიდენტთან აქვს იდეალური ურთიერთობა თუ ბარსას მენეჯმენტთან ... ეგრე თუა საქმე, რა ცუდიც არ უნდა იყოს ფეხბურთელი, მაინც სულ თამაშობდეს, საერთოდ რატო ვუყურებთ და ვქომაგობთ ბარსას ... დე ლიხტმა აჯობოს და უფრო საიმედო იყოს, რას მიქვია სკამზე არ დაჯდება პიკე :)
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    რედაქტორი [?]
    #6 7 ოქტომბერი 2018 00:31
    1
    ციტატა: ani-barca10
    პიკე კიდევ 1 წელი ძირითადში, დე ლიხტი 2020ში მის შემცვლელად :დ

    დე ლიგტს აიაქსში კიდევ ორი წელი რეალი გააჩერებს, სიტი თუ პსჟ? smile
    --------------------
    Pep Guardiola about David Villa: "It's impossible to make an enemy of David. He's much too nice person, generous on the pitch and in his personal life"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 7 ოქტომბერი 2018 00:28
    0
    ციტატა: ani-barca10
    პიკე დე ლიხტი ლენგლე უმტიტზე დროის გადანაწილება რთული ამბავია ამიტომ ჯობია ერთი წელიც მოითმინოს დე ლიხტმა :დ 19ის ზაფხულში დე იონგი წამოიყვანონ და 20ში დე ლიხტი ჯობია

    არ იქნება რთული .. ამსიგრძეა სეზონი.. თან დარწმუნებული ვარ რომ პიკე ხვდება, ნელნელა საითაც უნდა გადაცუნცულდეს
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 7 ოქტომბერი 2018 00:19
    2
    ეს მაგარია მარა არაა სწრაფი და რატო ინტერესდებიან ვერ გავიგე .. დე ლიხტი აგერ ვარდივით ბიჭი ამოვიდა აიაქსში ...
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    ფანი [?]
    #3 7 ოქტომბერი 2018 00:16
    0
    ციტატა: გიგა
    რომელიმე ქართულ არხზე გავა კონორის ბრძოლა?

    მეც ეგ მაინტერესებს :/ და კიდევ ვინც იცით, იქნებ საიტი იყოს, საიდანაც შეიძლება ყურება?
    Culé [?]
    #2 7 ოქტომბერი 2018 00:14
    0
    რომელიმე ქართულ არხზე გავა კონორის ბრძოლა?
    --------------------
    ნამდვილი ფეხბურთი აცელილია თანამედროვეობას, მარტივია გამოსაცნობად თუ რა უშლის ხელს ამას... სამწუხაროა...
    რედაქტორი [?]
    #1 7 ოქტომბერი 2018 00:09
    1
    ციტატა: ani-barca10
    დე ლიხტს თუ მოიყვანენ ერთი მეტი არ გვინდა არცერთი ცენტრ მცველი და დე ლიხტიც შემდეგ ზაფხულს ჯობია იყიდონ, ზაფხულში დე იონგი და ერთი მარცხენა მცველი უნდა იყოს პრიორიტეტი და მესამე ტრანსფერი ან ფორვარდი ან ისევ კაი ნახევარმცველი :დ

    ზაფხულში დე ლიგტი არაა საჭირო ანუ? smile
    --------------------
    Pep Guardiola about David Villa: "It's impossible to make an enemy of David. He's much too nice person, generous on the pitch and in his personal life"