მესის 10-ნომრიანი მაისურით არგენტინის ნაკრებში ვერავინ ითამაშებს

  • 7-09-2018, 16:11
  • მესის 10-ნომრიანი მაისურით არგენტინის ნაკრებში ვერავინ ითამაშებს

    მაშინაც კი, როდესაც ლეო მესი ნაკრებში გამოძახებული არაა, არგენტინის ეროვნულ გუნდში მისი 10-ნომრიანი მაისური ხელუხლებელი რჩება.

    ცნობილია, რომ მესიმ სანაკრებო პაუზა აიღო. ივარაუდება, რომ ის ეროვნულ გუნდს მომდევნო წლიდან დაუბრუნდება, მაგრამ საბოლოოდ გადაწყვეტილი არც ესაა.

    მანამდე, არგენტინელები ამხანაგურ მატჩებს გამართავენ. 8 და 12 სექტემბერს, "ალბისელესტე" გვატემასალა და კოლუმბიას ამხანაგურად გაეჯიბრება.

    გუნდის დროებითმა მწვრთნელმა, ლიონელ სკალონიმ, ფეხბურთის ფედერაციასთან შეთანხმებით, გადაწყვიტა, რომ ამ მატჩებში 10-ნომრიანი მაისური არავის ეცმევა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    lurjibroweuli გულშემატკივარი [?]

    8 სექტემბერი 2018 11:59

    მერე? :D უნდა გაგბიხარდეს თუ უნდა გვეწყინოს? მე მაგალითად მაგარი მკიდია :D

    1
    --------------------
    აინოლატაკ
    გასულია
    lurjibroweuli გულშემატკივარი [?]

    7 სექტემბერი 2018 19:11

    რო არ იცოდე ბარსაში რას თამაშობს და მხოლოდ ნაკრების თამაშებს უყურებდე ერთი ჩვეულებრივი საშვალო დონის ფეხბურთელი გეგონებოდა. არადაააააა

    5
    --------------------
    აინოლატაკ
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    7 სექტემბერი 2018 18:32

    ციტატა: George W. Bush
    https://coub.com/view/1dxyi7

    მაგარიააააა blush

    0
    გასულია
    sergio busquets5 ფანი [?]

    7 სექტემბერი 2018 18:02

    კარგია

    1
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    7 სექტემბერი 2018 17:59

    ისე ესრო კარიერას დაამთავრებს მგონია რომ აზრი დაეკარგება ფეხბურთს იმას არვამბობ რომ უაზრო გახდება ფეხბურთი მაგრამ ძაან დიდიზიანს მიაყენებს საფეხბურთო სამყაროს ყველანაირად უმაღლესი დონის ფეხბურთელია

    4
    გასულია
    achi del barça Culé [?]

    7 სექტემბერი 2018 17:57

    ციტატა: MESSI-N1 4ever
    კაიაა რო წამოვიდა დროებით, დიბალას მიეცემა შანსი

    დიბალას ბევრჯერ მიეცა შანსი და კინაღამ მსოფლიოს გარეშე დარჩა არგენტინა. ნაკრებში საერთოდ ვერცერთი თამაშობს ნორმალურად. დიმარია აფეთქდება ხოლმე თუმცა ძალიან ცოტა ხნით, როგორც საფრანგეთთან მთელი თამაში არაფერი გაუკეთებია და გოლის შემდეგ დაიწყო თამაში

    3
    გასულია
    sergio busquets5 ფანი [?]

    7 სექტემბერი 2018 17:39

    ციტატა: nika 54
    ძალიან მაინტერესებს, რონალდუ რო არ წავიდა ნაკრებში 7 ნომრით ითამაშა ვინმემ?

    კი

    0
    George W. Bush
    George W. Bush სტუმარი [?]

    7 სექტემბერი 2018 17:35

    https://coub.com/view/1dxyi7

    0
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    7 სექტემბერი 2018 17:25

    ძალიან მაინტერესებს, რონალდუ რო არ წავიდა ნაკრებში 7 ნომრით ითამაშა ვინმემ?

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV