სეზონის პირველი "ელ კლასიკოს" ჩატარების დრო ცნობილია

სეზონის პირველი "ელ კლასიკოს" ჩატარების დრო ცნობილია

ლა ლიგის პრეზიდენტმა, ხავიერ ტებასმა, 2018/19 წლების სეზონის პირველი "ელ კლასიკოს" ჩატარების ზუსტი დრო გაასაჯაროვა.

ტებასმა, Onda Cero-ს ეთერში განაცხადა, რომ "ბარსელონა" და "რეალი", "კამპ ნოუზე", ერთმანეთს 28 ოქტომბერს, ადგილობრივი დროით 16 საათსა და 15 წუთზე დაუპირისპირდებიან. ეს ნიშნავს, რომ შეხვედრა თბილისის დროით 19 საათსა და 15 წუთზე დაიწყება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    LMessi10
    სტუმარი [?]
    #12 7 სექტემბერი 2018 23:14
    2
    სახეებს დააკვირდით :დდდდ
    SHOTAMESSI10
    სტუმარი [?]
    #11 7 სექტემბერი 2018 17:31
    2
    ბარსა 5:0 რეალი
    MAYER
    სტუმარი [?]
    #10 7 სექტემბერი 2018 13:53
    1
    ბერნაბეუზე უნდა ვითამაშოთ რა ჯერ უფ )))
    ფანი [?]
    #9 7 სექტემბერი 2018 13:46
    2
    უნდა მოვიგოთ
    ravicierti
    სტუმარი [?]
    #8 7 სექტემბერი 2018 13:39
    4
    რა უაზრობაა ასეთ დროს კლასიკო -_-
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 7 სექტემბერი 2018 13:39
    1
    ეს ჯერ არავინ იცის, 19.45 დაიწყება თუ 18.45-ზე. ევროპაში ჯერაც ვერ გადაუწყვეტიათ გადავლენ თუ არა ზამთრის დროზე, ამას ევროპარლამენტი გადაწყვეტს უახლოეს ხანებში.

    ციტატა: alen halilovic
    ტვინი წაიღეს უკვე ამ დილის თამაშებით, კამპ ნოუს არ უხდება ნამდვილად

    ამათ ჩვენი ტვინი არ აინტერესებთ, ამათთვის ამერიკის და აზიის ბაზრები უფრო საინტერესოა მილიარდიანი მაყურებლით.

    ისე კარგი იქნება პრეზიდენტის არჩევნებიდან მოსულები რო ჩავუჯდებით ლუდთან ერთად.
    barcaviva
    სტუმარი [?]
    #6 7 სექტემბერი 2018 13:33
    1
    ბილეთი როგორ უნდა ვიყიდო ელ კლასიკოს ვინმემ იცით?
    Culé [?]
    #5 7 სექტემბერი 2018 13:11
    1
    ტვინი წაიღეს უკვე ამ დილის თამაშებით, კამპ ნოუს არ უხდება ნამდვილად
    Pele10
    სტუმარი [?]
    #4 7 სექტემბერი 2018 12:18
    0
    Gavanadrurebt erti suli maq rodis mova eg dre gavasazizgrebt

    Peres babuas infaqts mivagebinebt dddd
    გულშემატკივარი [?]
    #3 7 სექტემბერი 2018 12:17
    1
    გილოცავთ ყველას საქართველომ პირველივე თამაშში ყაზახეთი დაამარცხა.
    და ჩაკვეტაძე მომავალში უეჭველი დიდ კლუბში აღმოჩნდება
    --------------------
    5 - 1
    ფანი [?]
    #2 7 სექტემბერი 2018 12:14
    1
    smile მემარჯვენეს მარჯვენა თვალი აქვს მოჭუტული, ცაციას მარცხენააა!!!!!
    smile smile smile
    გულშემატკივარი [?]
    #1 7 სექტემბერი 2018 11:53
    5
    ძალიანაც კარგი. დღის საათებში რომელი ელკლასიკოც ჩატარდა ყველა ბარსამ მოიგო. ამიტომ ამასაც ბარსა მოიგებს, თუმცა არც გვიან საათებში ჩატარებულ ელ კლასიკოებს არ ვენდური sunglasses
    --------------------
    აინოლატაკ