იერი მინამ დღევანდელი ვარჯიში გამოტოვა

  • 7-08-2018, 12:41
  • იერი მინამ დღევანდელი ვარჯიში გამოტოვა

    "ბარსელონას" ცენტრალურ მცველს, იერი მინას დღევანდელ ვარჯიშში მონაწილეობა არ მიუღია, რისი მიზეზიც ტრავმა არაა. ამ ინფორმაციას Marca ავრცელებს.

    მადრიდელი ჟურნალისტების ცნობით, იერი მინა დღეს გამართულ ვარჯიშზე არ გამოჩენილა. როგორც ჩანს, 23 წლის კოლუმბიელის მიერ ვარჯიშის გამოტოვება მის ტრანსფერს უკავშირდება.

    გავრცელებული ინფორმაციით, მინას შეძენის სურვილს "მანჩესტერ იუნაიტედი", "ევერტონი" და "ლიონი" გამოთქვამენ.

    "ბარსელონამ" კოლუმბიელი ფეხბურთელი "პალმეირასიდან" იანვარში 11.6 მილიონ ევროდ შეიძინა, თუმცა მან ესპანეთის ჩემპიონატში მხოლოდ 5-ჯერ ითამაშა.

    გავრცელებული ცნობებით, მინა კატალონიურ კლუბს მალე დატოვებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: იერი მინა
    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    დონ ანდრეს
    დონ ანდრეს სტუმარი [?]

    7 აგვისტო 2018 14:52

    ციტატა: M10 S9 D11
    კაროჩე ეს წავიდა რა

    ჩვენი ჭირიც წაუღია

    1
    გასულია
    achi del barça Culé [?]

    7 აგვისტო 2018 14:19

    ციტატა: geofcb
    ციტატა: achi del barça
    ციტატა: publius kornelius
    ეს გომესი რაკეტა მიცენ მანიუს + 50 მილიონი და პოგბა . ჩემი ოცნების ბარტერი იქნება.

    პოგბა არ ღირს მაგდენი. კოუ ვიყიდეთ 100ად და შენ რაც ჩამოთვალე 150დ ახტება. ივლისი რომ იყოს დავიტრევდით პოგბას მაგრან ახლა ძალიან გვიანია ინგლისიდან მასეთი დონის ფეხბურთელის წამოყვანა

    რომელმა ბუღალტერმა დაიანგარიშა კოუტინიო 100 მილიონად?

    ძაან ავცდი არა 120 ყოფილა.დანარჩენი ბონუსებია რომლის სავარაუდოდ მცირე ნაწილს გადაიხდიან. რაკეტა მინა და გომეში რომ გაყიდონ პოგბაც მოვა და ხურდაში ვინმეს კიდე მოაყოლებენ, თანხის დამატენაზე ხო საუბარი ზედმეტია

    0
    geofcb
    geofcb სტუმარი [?]

    7 აგვისტო 2018 13:57

    ციტატა: achi del barça
    ციტატა: publius kornelius
    ეს გომესი რაკეტა მიცენ მანიუს + 50 მილიონი და პოგბა . ჩემი ოცნების ბარტერი იქნება.

    პოგბა არ ღირს მაგდენი. კოუ ვიყიდეთ 100ად და შენ რაც ჩამოთვალე 150დ ახტება. ივლისი რომ იყოს დავიტრევდით პოგბას მაგრან ახლა ძალიან გვიანია ინგლისიდან მასეთი დონის ფეხბურთელის წამოყვანა

    რომელმა ბუღალტერმა დაიანგარიშა კოუტინიო 100 მილიონად?

    1
    J. Tatum
    J. Tatum სტუმარი [?]

    7 აგვისტო 2018 13:45

    კაკრას პრემიერ ლიგის სტილის მცველია. პოგბას ტრანსფერში ჩართავენ იმედია.

    1
    გასულია
    achi del barça Culé [?]

    7 აგვისტო 2018 13:45

    ციტატა: publius kornelius
    ეს გომესი რაკეტა მიცენ მანიუს + 50 მილიონი და პოგბა . ჩემი ოცნების ბარტერი იქნება.

    პოგბა არ ღირს მაგდენი. კოუ ვიყიდეთ 100ად და შენ რაც ჩამოთვალე 150დ ახტება. ივლისი რომ იყოს დავიტრევდით პოგბას მაგრან ახლა ძალიან გვიანია ინგლისიდან მასეთი დონის ფეხბურთელის წამოყვანა

    0
    geofcb
    geofcb სტუმარი [?]

    7 აგვისტო 2018 12:58

    პოგბას ტრანსფერში ჩართონ.

    მე არ მინდა ეს ბარსაში, გასაგებია რო თავით კარგად თამაშობს და გოლებსაც ყრის მარა პირველ რიგში მცველობა უნდა მოვთხოვოთ, ბარსაში როცა ითამაშა მაშინაც ეტყობოდა რომ ტლანქი და მოუქნელია, ნებისმიერი საშუალო დონის მოძრავი ფორვარდი გააშტერებს.

    0
    Ronaldinho Legend
    Ronaldinho Legend სტუმარი [?]

    7 აგვისტო 2018 12:44

    ეს მადრიდული გაზეთები და ჟურნალისტები ყლ*ეობებს თხზავენ და მაგათ ნუ დავუჯერებთ

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV